דעות

איתמר קירשבוים

ההזדמנות של חריש / עו”ד נתן רוזנבלט

קורה משהו בעיר הנפלאה הזו, מעבר להתפתחות המואצת, ברוחניות ובגשמיות, באופן ומהירות שאין שני להם בכל הארץ, יש כאן תופעה נוספת שבמבט ראשון נראית כחסרון, אך מדובר בהזדמנות פז שחכמים ינצלו אותה: המחירים כאן ירדו באופן דרמטי בחודשים האחרונים
  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • עם כל הידרדרות במצבו – חלה הידרדרות במצב הבית; הוא נפטר והבית התמוטט

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

השבוע זכיתי להשתתף במעמד ייחודי ומרגש במיוחד: חנוכת בית הכנסת החדש “תפילה למשה” בשכונת “בצוותא” בחריש. ההתרגשות הייתה בכפליים: גם בפן האישי, המקום נקרא ע”ש מורי חמי הגאון רבי משה קרויזר זצ”ל בעמח”ס “תפילה למשה”. ובפן הציבורי: זוהי עוד תחנה חשובה בדרך להפיכתה של חריש לעוד עיר שכל חרדי יכול לגור בה לכתחילה (לא עיר חרדית, אין לאיש יומרות או חלום לכך, אך בהחלט מקום שאפשר לגור בו).

קורה משהו בעיר הנפלאה הזו, מעבר להתפתחות המואצת, ברוחניות ובגשמיות, באופן ומהירות שאין שני להם בכל הארץ, יש כאן תופעה נוספת שבמבט ראשון נראית כחסרון, אך מדובר בהזדמנות פז שחכמים ינצלו אותה: המחירים כאן ירדו באופן דרמטי בחודשים האחרונים.

דירת 5 חדרים שהתקרבה לשני מיליון ניתנת להשגה היום ב-1.5 ₪ פלוס מינוס, דירת 4 חדרים מפוארת ניתנת להשגה ב-1.4. אם לוקחים בחשבון כי דירת 5 חדרים בחריש היא ארמון של 120 מ”ר, עם מרחבים חנייה ומחסן מכובדים, ואם זוכרים שמדובר בדירה חדשה וחדישה, אלו כמעט מחירים של דימונה.

נכון, בכל הארץ יש ירידת מחירים כללית (זוכרים איפה קראתם לראשונה לפני שנה שזה עומד לקרות?), אך כאן לא מדובר בירידה אלא בצניחה חופשית של 25% מהמחיר, אין דברים כאלו בשום מקום, תבדקו.

וזה לא שקרה משהו, המלחמה אינה משפיעה כי הוא זה על העיר ואדרבה מהבחינה הזו היא הייתה צריכה להתייקר דווקא. חריש איננה בדרום המופגז או בצפון המאוים, היא במרכז הנוח, רק בלי הרעש ובלי המשכנתא הלוחצת.

כמה לוחצת? תקשיבו סיפור טרי מהשבוע: ישבתי עם ידיד שיש לו חנות למוצרי פרימיום ברמה א’ בבית שמש והוא סיפר לי על השכירות העצומה שהוא משלם בקניון (קרוב ל-300 שח למטר – למי שמקנא ומתבייש לשאול), שאלתי אותו מדוע לא תפתח ברמה ד’ שם תשלם 1/3 מחיר? תשובתו כמסיח לפי תומו שיקפה את המצב במשפט אחד: “היה לי סניף שם, סגרתי מהר עם הפסדים, כי איש לא קנה, האברכים הסבירו לי שאחרי משכנתא של 5000 ₪ לא נשאר כלום למוצר שאינו מכולת”.

אם אותו אברך שיש לו דירת 4 חדרים לוחצת בבית שמש, ימכור אותה נניח ב2.2 מיליון, וירכוש דירה יותר מרווחת בחריש נניח ב-1.4 ₪ הוא ימשיך לחיות את אותם חיים: עם חיידרים וכוללים וכל מה שיש לו בבית שמש. אותה איכות בפחות כמות, ובד”כ אפילו לא יצטרכו להחליף מקום עבודה כי המרחק למרכז הוא בערך אותו דבר. עם הבדל אחד: הוא יכול לוותר לחלוטין על המשכנתא! ברוך זוקף ומתיר אסורים שעשה לי כל צרכי.

העתיד לוט בערפל, אך כמו כל ערפל הוא הולך ומתבהר ככל שתמונת המלחמה מתבהרת (ולא כניצחון גדול, לצערנו). השבוע שוחחתי עם גורם בכיר מאוד במשרד השיכון, שאלתיו לגבי עתיד ההגרלות, ולדבריו סמוטריץ חוזר ואומר להם כל הזמן, כי הוא יודע שהדרך היחידה להוציא את המדינה מהברוך העמוק זה רק באמצעות נדל”ן, והדרך להרבה נדל”ן היא רק באמצעות שחרור עוד ועוד פרויקטים, חלקם הגדול בהגרלות (אחרת אין מספיק אנשים לרכוש את כל הדירות).

זוהי בשורה משמחת מאוד מאוד, והיא השיקול היחיד שלא לרוץ ולרכוש את דירת החלומות בחריש. אך כולנו מבינים דבר אחד נוסף: לא משנה מה יהיו מחירי הדירות, מחירי הבנייה יאמירו לשמיים.

אין ספק כי המצב הנוכחי בו פלסטינאים לא יכולים להגיע, וגם אחרי שישחררו את החגורה כנראה תהיינה הגבלות, אשר יגרמו לכך שקבלנים יצטרכו לקחת פועלים ערבים ישראלים לבנייה, ואפילו – רחמנא ליצלן – יהיו יהודים שיעברו לענף. זה נשמע נפלא אך המחיר של זה ברור ובשקלים, הרבה שקלים שבניית כל דירה תתייקר.

גם החות’ים, כן, אלו שאנחנו אוהבים לצחוק עליהם ועל הביצועים שלהם על הספינה היפנית שהם חטפו. עוד שתיים שלוש ספינות שהם חוטפים בדרך לישראל, ואנחנו נתגעגע למחירי ההובלה בשנת הקורונה (שהיו פי שלושה מהסטנדרט), הובלה יקרה פירושו מחיר יקר יותר לברזל ולמלט, שני המרכיבים העיקריים של הדירה. בקיצור: פועלים יקרים, חומרי בנייה יקרים = דירה יקרה.

כך שגם אם מחירי הדירות לא יעלו בהרבה (בעקבות נניח הורדת הריבית בחזרה, שחרור דירות רבות להגרלות וכו’), אין כמעט ספק כי מחירי הבנייה יעלו ויעלו. והמסקנה: כל דירת 5 חדרים שקונים היום בחריש ב-1.5 לא יכולה להיות פחות מכמה מאות אלפים יותר בתוך כמה שנים.

אז למה באמת המחירים שם יורדים ויורדים? התשובה היא פשוטה: היצע וביקוש. יש היצע עצום של דירות בחריש, וההיצע הזה לא עומד להתמעט בקרוב, עם שחרור ה”נגלה” הראשונה של כאלף דירות למשתכן שיצאו בבת אחת לשוק בעוד כשנה.

מדובר בהזדמנות נדירה לדירה במחירים של פעם ובמיקום של מחר, אין עוד דברים כאלו. מי שרוצה להתעניין ברצינות, גם אם זה רק להשקעה (השקעה חכמה, אבל בתנאי שישכיר רק לשוכרים תורניים), יכול לפנות אליי למייל באופן אישי, אני מבטיח בלי נדר להפנות כל אחד לאנשי המקצוע המתאימים על מנת למצוא את מה שהוא צריך. [email protected]

ויפה שעת אחת קודם.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

40 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

תמשיכו עם הפובקציות בגימבורי בימי שבת והפרובטקציות יפגשו אתכם בבתי הספר , בישיבות ובבתי הכנסת שלכם.

אנחנו השכנים הכי שקטים בעולם, אל תיגררו אחרי כמה פוליטקאים שמנסים לסחוב את העיר והשכונה למקומות לא טובים. עם ישראל זקוק לאחדות היום מול האוייבים האמתיים. אל תיגררו לפרובוקציות כמו כניסה לאתר סופר חרדי על מנת להפיץ בהודעות בוטים. פליז אחים אנחנו.

ר’ נתן, יישר כח גדול, על הכלל ועל הפרט, על העבר ועל העתיד! לך בכוחך זה והושעת את ישראל!

תודה,

יש כמה וכמה סיבות למה זול בחריש.
המפחמות זה אחת הבעיות ולצערי ללא פתרון

לא הבנתי למה התכוונת ‘המפחמות’
פרט בבקשה

מפחמות אלו אתרי שריפת הפסולת להכנת פחמים. חריש סובלת מהכפרים מסביב מריחות ובכלל מזיהום אוויר

ראשית, כמעט כולן נסגרו, אך גם אם כל המפחמות יחזרו לפעול, עדיין יסבלו שם הרבה פחות מאשר בחדרה השכנה עם הטרובינות, או אפילו במודיעין עילית מגורתי. אנחנו כאן מוקפים בכפרים פחות נעימים מאום אל קוטוף הידידותית, והעשן שאנחנו סובלים כאן לא הבריח איש בינתיים. אז בבקשה פרופורציות.

דברתי עם כמה וכמה אנשים לאחרונה, המפחמות עדיין עובדות ואנשים סובלים מהריח ומהזיהום. זה כאן כדי להישאר, ואנשים מבינים את זה ובורחים (זה חלק מהסיבות להיצע)
בחדרה אגב – יש תכנון אמיתי לסגור את הטורבינות (שמפריעות בעיקר לפרדס חנה אבל נניח..)
מכיר את הסיפור כבר מעל 7 שנים ואין פתרון

מה הסיבות שזול?
אני מתלבטת…

הצפה של דירות, זה הכל, וזה ייגמר יום אחד והמחירים יקפצו בחצי מיליון ויותר, זאת הערכה שלי וכל אחד יכול להחליט אם להסכים או לחלוק.

בית הכנסת שאתה מדבר נמצא באוהל או בדירה שכורה.
אין שם מוסדות נורמליים כמו בבית שמש ובטח לא את אותו מספר רב של אפשרויות בתחום החינוך ולא בתחום הכוללים וזה לא קרוב לירושלים או לשום ריכוז חרדי אחר.
אי אפשר להשוות תפוז לתפוח.

ולפי מה שאני מכיר, המחיר של דירת 5 חד הוא עדיין מעל 1.5

נכון אין מה להשוות בין בית שמש לחריש, כי במחיר של דירת פיצקאלע בבית שמש אתה מקבל ארמון בחריש עם רכב בחנייה בשביל לנסוע לבית שמש מידי פעם אם בכל זאת יתחשק לך….

לגבי המוסדות, ההשואה בין תפוז לקלמנטינה, שזה אותו דבר בערך רק יותר קטן….

מאוד מצטער אבל מה שכתוב לא נכון
המחירים שבכתבה בעיניים מחיר הדירות אינו נכון.
ואני קניתי ויודע.

כשאתה קנית אכן היה יקר, צר לי אך אתה מוזמן להיכנס בעצמך לכל אתרי יד 2 למיניהם ותיווכח.

אין תחבורה.

יש תחבורה, אין מספיק תחבורה התכוונת ואתה צודק. לא בכל מקום במרכז יש תחבורה לכל מקום אחר במרכז בכל עת ובכל שעה.

חחחחח,רוזנבלט איפה אתה חיי ,חריש לא עיר חרידי ולא תהיה גם חרדי ,חריש עיר של כולם עובדה שבשוכנת צוותא יש גינת כלבים ואין בית כנסת
גם שבונים בית הכנסת הוא זה של מסורתים ושל כולם ולא של חרדים
חחחחח

אם אתה מבין שהכלבים צריכים גינה אך לא מבין שמאות חרדים צריכים בית כנסת – אתה מראה בדיוק מאיזה חומר עשויים שונאינו, תודה על החשיפה של האמת.

מבלבל את המוח!! שום דבר לא נכון בכתבה !!!!

אז יש לי רעיון, תגיד לחברים שלך שיפסיקו לקרוא את הטורים שלי כשאני כותב על חריש, ואז כולם יהנו.

מה יש לו מחריש שהוא קודח לנו בשכל על זה

הבוטים שלכם עובדים טוב, אבל הציבור החרדי הוא יותר טוב, אם אתם חושבים שלהיכנס לאתר הכי חרדי (אין שום סיכוי שנפלתם כאן בטעות, מישהו היפנה אתכם) וללכלך על העיר שלכם, יגרום לפחות חרדים להגיע – אתם טועים, זה עושה בדיוק את ההיפך. בא ניתן כל אחד לשני לחיות בשקט בעיר ששייכת לכולללם.

למיטב ידיעתי המחירים בעפולה (חצי שעה נסיעה מחריש) נמוכים בהרבה,
אולי כדאי שתפרט אם יש לך ניגוד עניינים בנוגע לחריש..

אין לי שום ניגוד עניינים, ואין לי עניינים בכלל, לא כאן ולא כאן. בדקתי הרגע ביד 2 דירת 5 חדרים הכי זולה בעפולה 1,370,000 ומכאן זה מעל 1.5 בחריש הכי זולה 1.430 ואח”כ 1.450 ואח”כ 1.480 . כלומר המחירים בעפולה הם סבירים ומתאימים לפריפריה הטובה ביותר, המחירים בחריש הם נמוכים מאוד בהשוואה לשכנים ולמרכז, זה הכל.

ואגב עפולה מקום מעולה ביותר עם המעלות שלו, המחיר הוא לא אחד מהם.

עוד פייק.. המחירים 1.5 לדירתו 3 חדרים פיצית בצוותא..או בחורש ברחוב פינוי בינוי..
אחלה עיר מעורבת, מתפתחת אבל כתבה לא משקפת מציאות..

שנאת חרדים אינה סיבה לשקר בשידור חי, כל אחד יכול לפתוח יד 2 ולראות האם זה מחירים של 3 חדרים או של 5.
אנחנו אמנם חרדים אך לא טמבלים, אנו מבינים היטיב מי כותב את התגובות שאמורות להרחיקנו מהעיר הנפלאה הזו, אך זה לא יעזור לכם: הדברים שאתם מתארגנים להעלות כאן ובעוד מקומות רק מגבירים את הנהירה החרדית לעיר המעורבת והמתפתחת ביותר בארץ.

כשאתה כותב על עיר, תציין אם יש מקום עבודה שם, כמה משתייכים לאיזה חוג, מה המצב הרוחני, ואם יש סיכוי התפתחות,מבחינת אישית וכלכלית, וכן כמה היא קרובה למרכז, בשעות צהריים ובוקר ולא ב2:00 בלילה, זה קצת מוזר לכתוב על הארמון שתשיג שם מבלי פרט תעודת זהות מקומית, רוב האנשים לא באמת מכירים איפה חריש, אבל כל הכבוד לך על האכפתיות זה עוזר לאנשים, גם אם אתה עושה מזה כסף, עדיין הרבה עושים כסף ולא מנדבים מידע שעוזר מאוד לאנשים.

זה לא הוגן הנושא של המרחק בשעות הבוקר, כי לפי זה תל אביב רחוקה מרמת גן שעה נסיעה…

תודה נתן אני זוג צעיר שלא יודע איפה לקנות, כל כתבה שלך ממש עוזרת לי, בזכותך הרבה אנשים לא בלחץ לקנות ולעשות מעשים פזיזים, תמשיך לפרסם למען כלל ישראל.

תודה

לצערי עזבנו אחרי שגרנו שם תקופה בגלל שהכל רחוק ואם אפשר להסתדר בלי רכב, שלא לדבר על זה שהחינוך היה ברמה מאד נמוכה.

השאלה לאיפה עזבתם? אם עזבתם לבית שמש וכדומה אז הפרשי השכירות זה נזק פי כמה מהחזקת הרכב הכי יקר.

כתבה שלמה שכולה פייק.
ממליץ לאף אחד לא לקנות דירה על סמך כתבה כזאת או אחרת אלא לבוא ולדבר עם תושבי העיר

מסכים עם כל מילה, צריך לבוא בשביל לראות שאין עוד עיר כזו במרכז עם כזה פיתוח וכאלו מחירים.

נתן, כל הכבוד לך!
ניכר מכל כתבותיך שאינך חושב רק על טובתך האישית אלא רצונך באמת ובתמים לעזור לעמ”י בנושא החשוב כ”כ.
אני ועוד רבים מחכים כל הזמן לכתבות שלך.
הקב”ה משלם שכר טוב למי שדואג לבניו, המשך להביא טוב לעולם!

תודה ריגשת

נתן, שר השיכון החרדי!
אשריך , לדורות נזכור את העשיה שלך למען הציבור החרדי, כמיישב ארה”ק ומאיר עיני צעירים, שלאף אחד לא איכפת מהם, ורק אתה מעודד ומכוון בלב זהב ובעין צופיה 10 צעדים קדימה,
אשריך אנו מודים לך ומעריכים מאוד

ראשית יישר כח לכותב שאמנם איני מכירו אישית אך מתגובה שכתב לי בעבר נוכחתי שמדובר באיש יודע ספר.
אמנם עתיד השוק הנ”ל לוט בערפל. כגון הריביות והמחסור בדירות שעשוי להיווצר כתוצאה מהמלחמה וחוסר הבהירות בהכרת העובדים המיובאים. אבל אם נכונים הנתונים אין מי שישלה את עצמו שהמחירים יפלו למליון לדירות חדשות. וזה הזמן לקפוץ על הרכבת. אמנם ב”ה יש דירה ברשותי אבל ברור לי שהייתי רוכש בחריש נוספת. אילו היתה לי היכולת.
ברור שגם אלעד התחילה כך ואלו שרכשו בה ספגו את הטירחה בתחבורה ועסקים. או לחילופין קבלו שכירות נמוכה אבל ההשקעה השתלמה.
מה שלא הועלה אלו חיים תחת ראש עיר עוין. שאמנם יש הבנה בצורת ההתנהלות לגבי חלוקת שטחים לבתי כנסת וצריך להעתיק מודל דומה לאלעד שם ראש העיר מחלק שטחים לאנ”ש בלי חשבון גם אם לא הוכח הצורך בכמות המשתמשים (כאשר מי שלא נמנה על האנ”ש הנכונים נאנק ומצטמצם) וכמובן אי אפשר בלי אולם להכנסות.
מקוים שבשתי המקומות יהיה ראש עיר הוגן שיהיה נחמד לגור.

מסכים עם כל מילה. לגבי ראש העיר: אנחנו לא נגדו, הוא יהודי יקר, פגשתי אותו באומן בראש השנה האחרון (כן, הוא נוסע לאומן כל שנה) ודברתי איתו על הענייין הזה, הוא באמת טוב רק יש לו אילוצים פוליטיים. אמרתי לו יהי רצון שיגברו רצונותיו על אילוציו ויתנהג עימנו במידת הרחמים.

ונענע לי בראשו… עדיף לא לדבר על זה, אבל המציאות שיש ברוך השם כל מה שצריך ודי לחכימא בכך.

כתבות חדשות באתר

מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
הגר"א פרץ מצהיר: "הנותנים – נותנים לעצמם"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
יממה לפני פטירתו, הגיע ר' הלל גולדברגר לכולל על כסא גלגלים ללמוד תורה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
ר' דוד גולדמן חלם על הלווייתו שבוע לפני שנפטר, ולא עצר את פעילותו
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture