צרכנות

ליאם הנדסה

ליאם הנדסה

ליאם הנדסה היא חברת נדל”ן מובילה, המתמחה בפיתוח פרויקטים יוקרתיים למגורים ולעסקים. הקבוצה הוקמה בשנת 2003 והפכה במרוצת השנים לחברת נדל”ן יוקרתית ומובילה בישראל, הפועלת במגוון רחב של תחומים – ייזום, פיתוח עסקי, בנייה למגורים ובנייה למגזר העסקי.
  • האברכים לא האמינו: כמה יעלו להם כל חתונות הילדים יחד?

    תוכן מקודם

  • וויראלי! המחשבון שמחשב לכם את עלויות כל החתונות הילדים בעתיד

    תוכן מקודם

  • בצל המלחמה: זאת ההשקעת הנדלן המשתלמת ביותר

    תוכן מקודם

  • לדאוג לעתיד הכלכלי בהשקעה של מינימום זמן ומאמץ

    תוכן מקודם

  • מנהל מוסד חינוכי? אתה חייב את זה!

    תוכן מקודם

  • אני אוהב לנהוג, עובד קרוב לבית, והשכר שלי גבוה עם מלא הטבות

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

ליבה של פעילות ליאם הנדסה גרופ טמון ביכולת לזהות הזדמנויות נדל”ן אטרקטיביות, תוך התמקדות בנכסים בעלי פוטנציאל גבוה באזורים אסטרטגיים במרכזי ערים בכל רחבי הארץ. החברה משקיעה משאבים רבים בהשבחת הנכסים, ומקפידה על עמידה בסטנדרטים של איכות, חדשנות ומצוינות לאורך כל התהליך.

אודות ליאם הנדסה גרופ

לליאם הנדסה ניסיון עשיר של למעלה מ-21 שנה וכן צוות מקצועי ומיומן, אשר מאפשרים לה להוביל פרויקטים ייחודיים ומורכבים בתחום הפינוי בינוי, התחדשות עירונית ויזמות נדל”נית. עם הפרויקטים המרשימים שיזמה ובנתה החברה ניתן למנות את מוזיאון ארץ ישראל, שבנייתו הושלמה בשנת 2008, בתי ספר יוקרתיים כמו בית ספר אליאנס בתל אביב שבנייתו הושלמה בשנת 2013, פרויקט מעוף 304 חריש המהווה פרויקט מרכזי במרכז העסקים הצפוני של חריש, ואף את בניין לורי לוקי באוניברסיטת תל אביב.

ליאם הנדסה גרופ מחזיקה בסיווג הגבוה ביותר בקרב קבלני הבניין בישראל ואף משמשת כקבלן מבצע של משרד הביטחון. גישה זו מבטיחה ללקוחותיה רמת ביצוע חסרת פשרות, עמידה בלוחות זמנים ואמינות חסרת פשרות.

יתרון משמעותי נוסף שמעמידה קבוצת ליאם הנדסה לרשות לקוחותיה הוא מתן פתרון כולל תחת קורת גג אחת (“One Stop Shop”). החברה מעניקה שירותי ייזום, תכנון וביצוע מקיפים, תוך ליווי צמוד לאורך כל שלבי הפרויקט, החל משלבי התכנון הראשוניים ועד לאכלוס הפרויקטים.

גישה זו מבטיחה יעילות מקסימלית, חיסכון בזמן ובמשאבים ואיכות ביצוע נטולת תחרות. קבוצת ליאם הנדסה מחויבת לסייע ללקוחותיה לממש את חלומותיהם, באמצעות שילוב בין מומחיות בתחום הנדל”ן, חדשנות טכנולוגית, שירות אישי ויכולות ביצושע נטולות תחרות.

מאז הקמתה בשנת 2003 ועד היום שיתפה קבוצת ליאם הנדסה פעולה עם החברות המובילות במשק, לרבות מזרחי טפחות, לאומי, דיסקונט, מרכנתיל, פז, דלק, סונול, קפה לנדוור, נספרסו, שופרסל, קופת חולים כללית, Budget, תנובה, עיריית תל אביב יפו ועוד.

חזון החברה

אנו מאמינים בליווי צמוד של לקוחותינו לאורך כל שלבי הפרויקט, החל משלב התכנון וקבלת האישורים ועד לאכלוס. אנו מאמינים כי סוד ההצלחה של כל פרויקט טמון בהיכרות מעמיקה עם הרוכשים, תוך הבנת צרכיהם, רצונותיהם וחלומותיהם. גישתנו מתבססת על מקצועיות חסרת פשרות, מסירות, חריצות ואכפתיות אמיתית מרווחתם של לקוחותינו.

אנו מעניקים ליווי וייעוץ תכנוני מקיף, תוך הקפדה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק. כפועל יוצא, אנו מאפשרים לדיירינו לערוך שינויים בהתאם לטעמם האישי, תוך שילובם בתהליך תכנון הדירה. אנו מאמינים כי שיתוף פעולה עם לקוחותינו הוא המפתח ליצירת חווית רכישה יוצאת דופן והבטחת תוצאות מושלמות.

במסגרת הליווי הצמוד שאנו מעניקים, אנו מטפלים בכל הצרכים האדמיניסטרטיביים הכרוכים בתהליך רכישת דירה, תוך הקפדה על יעילות, אמינות ומתן שירות אישי. אנו נותנים מענה לכל שאלה ולכל בקשה, ומלווים את לקוחותינו החל מחתימת החוזה ועד לקבלת המפתח. אנו מאמינים כי רכישת דירה היא צעד משמעותי בחייו של אדם, ושאיפתנו העליונה היא להפוך אותה לחוויה חיובית, נעימה ומספקת.

קבוצת ליאם הנדסה כוללת אנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחומם, אשר פועלים מתוך אהבה אמיתית לנדל”ן, על כל היבטיו. אנו שואפים להעניק לכל לקוח יחס אישי וחם, תוך הקשבה לצרכיו ולרצונותיו הייחודיים.

ליאם הנדסה – פרויקטים בשיווק?

לאורך השנים, הובילה ליאם הנדסה גרופ מאות פרויקטים בכל רחבי הארץ הן לצרכי מגורים, הן לצרכי מסחר והן לשימוש הציבור. עם המיזמים שמובילה החברה שנמצאים כיום בשלבי שיווק, ניתן למנות את הפרויקטים הבאים:

מרכז האלה, חריש

חריש הוכרזה כעיר רק בשנת 2022, ומאז היא צומחת בקצב מסחרר. בתוך זמן קצר, הפכה חריש לאחת מן הערים המבוקשות בישראל, עם אוכלוסייה של קרוב לארבעים אלף בני אדם. קבוצת ליאם הנדסה גאה להיות מחברות הייזום והבנייה המובילות, עם מגוון פרויקטים בחריש שצפויים להזניק אותה קדימה. מרכז האלה הינו פרויקט יזמי נוסף אשר נבנה ואוכלס על קרקע בבעלות החברה. הפרויקט כולל מרכז מסחרי שכונתי משולב למסחר ותעסוקה וכן למשרדים. שטח המגרש הרשום עומד על 1,135 מ”ר, והוקמו 1,500 מ”ר של שטחי מסחר ו-2,000 מ”ר משרדים. המתחם יכלול 5 וחצי קומות, לרבות חנייה תת קרקעית.

מרכז עסקים מעוף חריש

פרויקט יזמי שצפוי להיות מוקם על קרקע הנמצאת בבעלות החברה ויכלול מרכז מסחר ומשרדים שישלב תעסוקה, שירותים עסקיים ומסחריים, סניפי מוסדות ציבוריים, שירותים ציבוריים כמו מרפאות, תחנה לאם ולילד, מועדון כושר וספורט, מסעדות, בתי קפה ושטחי פנאי. שטח המגרש עומד על 9 דונם, כאשר צפויים להיבנות 10,000 מ”ר לצרכי מסחר ו-10,000 מ”ר עבור משרדים. בנוסף, יוקמו במסגרת הפרויקט 90 דירות להשכרה, מגדל מגורים בן 8 קומות ו-64 דירות יוקרה למכירה.

 

השקמה 10, בת ים

פרויקט השקמה 10 מציע דירות גן, דירות 3-5 חדרים ופנטהאוזים מרווחים, בתכנון אדריכלי ייחודי ובסטנדרט גבוה. הדירות נהנות מנוף אורבני מרהיב וסביבת בניין מטופחת, הכוללת לובי מפואר, מעלית נגישה ועוד. פרויקט השקמה 10 ממוקם בלוקיישן אטרקטיבי בלב העיר, צמוד לכל השירותים החיוניים – חנויות, מסעדות, בתי ספר, גני ילדים, מרכזי תרבות ופנאי ועוד. בנוסף, תחנת רכבת קלה ממוקמת במרחק הליכה מהפרויקט, ומאפשרת לכם גישה נוחה ומהירה לתל אביב. לבסוף, חוף הים היפהפה של בת ים שוכן מרחק הליכה מהפרויקט, ומציע לדיירים בריזה נעימה, שקיעות עוצרות נשימה ופעילויות פנאי מגוונות. את האזור מקיפה טיילת מטופחת וירוקה, המציעה מקום מושלם לרחצה, טיולים, ריצה או רכיבה על אופניים.

הדרים 7-9, ראשון לציון

ליאם הנדסה גרופ גאה להציג את פרויקט תמ”א 38 ההדרים 7-9 – פרויקט התחדשות עירונית יוקרתי המתבצע ברחוב ההדרים 7-9 בלב שכונת רמז בראשון לציון. במסגרת הפרויקט, מוצעות למכירה דירות 3, 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים מרהיבים הכוללים מרפסות ענק. כפועל יוצא, מספק הפרויקט מענה הן לזוגות צעירים המחפשים דירה קטנה ונעימה, הן למשפחות עם ילדים המחפשות דירה מרווחת והן עבור משפחות המעוניינות בנכס יוקרתי ומפנק. הפרויקט נהנה ממיקום יוצא דופן ברחוב שקט ללא מוצא, במרחק דקת מרחוב רוטשילד התוסס, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות, בתי קפה, מסעדות ואפשרויות בילוי. כמו כן, הפרויקט נמצא בקרבת מוסדות חינוך, גני ילדים, פארקים, תחבורה ציבורית ועוד, וכל זאת במרחק נגיעה מהבית.

לסיכום

קבוצת ליאם הנדסה, חברת בניה ויזמות נדל”ן יוקרתית ומובילה בישראל, צברה ניסיון עשיר מאז הקמתה ב-2003. החברה מתמחה במגוון תחומים, מיזום ופיתוח עסקי ועד בנייה למגורים ולעסקים. הקבוצה, אשר משמשת כ-one stop shop המציעה פתרונות בתחום הייזום והקבלנות, מחזיקה בסיווג קבלני הגבוה ביותר בישראל ומשמשת כקבלן מבצע של משרד הביטחון. לפרטים נוספים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כתבות חדשות באתר

מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

נתפסו על חם: המשטרה הירוקה פשטה על אתר פסולת פיראטי במרכז הארץ
לא מחוברים לחשמל: שר הביטחון הוא שהנחה לחבר את עזה לרשת האנרגיה
אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

ערבי ניגח רכב של יהודים בירושלים ונמלט – הפרקליטות סגרה את התיק
סמוטריץ' על עסקת חטופים: "זה לא הניצחון המוחלט. זה הכישלון המוחלט" • צפו
הפרוטוקול המלא נחשף: דברי גדולי ישראל בכינוס בית הדין המיוחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חשד לפיגוע דקירה: איש שב"ס אותר ללא הכרה בבית שהוצת, מותו נקבע במקום
לפיד על הרמיזות של גפני: "אולי צדקה אורית סטרוק ואנחנו בעידן של נס" • צפו
מהפכה: האברכים שמרוויחים עשרות אלפי ש"ח, בלי להתפשר
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חמ"ל במרפאה ומחסן אמל"ח בבי"ס; מפקדת הטרור בשג'אעיה הושמדה • צפו
הקואליציה לקראת התפרקות? יו"ר וועדת הכספים: "לשם אנחנו הולכים" • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

הוקמה מצבה על קברו זקן המשגיחים זצ"ל: הנוסח נכתב ע"פ צוואתו
אירוע עצוב בכנסת: מנע מבן משפחה של חטוף לדבר והתעמת עם משמר הכנסת • צפו
תוך כדי נסיעה: חיסול מדויק של פעיל המערך הרקטות של חיזבאללה • צפו
משפחות חטופים נגד עסקה מופקרת: "היא קוברת את הבן שלי. ותזמין את הטבח הבא"
ביישוב הבדואי: נהג אוטובוס הסיע 17 תלמידים בלי רישיון וביטוח • צפו
21 מבוקשים נעצרו ברחבי יו"ש; הכוחות החרימו 3 מחרטות לייצור אמל"ח
טען עוד כתבות >

המיוחדים

 מסך 2024-07-04 222823
קיפקעס | הסלמה ספרדית ופרגמטיות אשכנזית, מגעים עם המרכז-ימין, ואלימות בהלוויה
WhatsApp Image 2024-07-02 at 23.56
"סופרים גופות מחבלים": כתב 'JDN' בסיור נדיר ב'עיר המנהרות' - רפיח | מיוחד
WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
החטיפה, הבהלה והפעלול • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע
 מסך 2024-06-27 221403
קיפקעס | התיעודים המיוחדים מהמסע, הסיומים בעזה והפוזה של בן גביר

חדש באתר

WhatsApp Image 2024-07-08 at 11.42
נתפסו על חם: המשטרה הירוקה פשטה על אתר פסולת פיראטי במרכז הארץ
WhatsApp Image 2024-07-03 at 00.02
לא מחוברים לחשמל: שר הביטחון הוא שהנחה לחבר את עזה לרשת האנרגיה
WhatsApp Image 2024-07-08 at 15.33
הוקמה מצבה על קברו זקן המשגיחים זצ"ל: הנוסח נכתב ע"פ צוואתו
.
ערבי ניגח רכב של יהודים בירושלים ונמלט – הפרקליטות סגרה את התיק

גלריות

'ניץ הגרחי''א לנדא ביקור (20)
האדמו"ר מויז'ניץ בביקור מיוחד ומרגש אצל גאב"ד בני ברק • צפו
 הלב הכנסת ס''ת (14)
צפו: הילדים המיוחדים חגגו בהכנסת ספר תורה
 הישיבה שליט''א וראשי הישיבות במעמד
הכנסת ספר תורה להיכל ישיבת אהבת תורה בירושלים
''ת חינוך נערים מנצ'סטר מסיבת חומש (18)
בֶּן חָמֵשׁ לַמִּקְרָא • 'חומש סעודה' בת''ת חינוך נערים מנצ'סטר אנגליה

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שֵׁנִי • כותרות העיתונים – ב’ בתמוז ה’תשפ”ד
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture