בארץ

צילום: ישראל זאב לוונטהל

תושבת העוטף לבג”ץ: “על איזה עם אתם מגנים? העותרים בוגדים בעם ישראל”

פרסום ראשון: כתב אישום חריג הוטח אמש בפני שופטי בג”ץ. תושבת העוטף עמדה לפניהם וזעקה את זעקת עם ישראל נגד הדאגה שלהם לרווחת הפלסטינים בעזה. זאת התגובה המנותקת של מ”מ הנשיא פוגלמן: “דברים לא קונבנציונלים”
  • הוא בקושי יודע לקרוא וכבר אומר קדיש על אביו

    תוכן מקודם

  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

  • אני אוהב לנהוג, עובד קרוב לבית, והשכר שלי גבוה עם מלא הטבות

    תוכן מקודם

  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • לא תאמינו: מאיזה גיל אפשר לפתוח חשבון בנק?

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

אירוע חריג נרשם אמש בבג”ץ כאשר איריס ברנשטיין, תושבת העוטף, הנשואה לאביו של סגן אלוף יהונתן צור הי”ד, מפקד סיירת הנח”ל שנפל בקרבות בשמחת תורה מול מחבלי חמאס תוך שהוא מציל חיים רבים, התייצבה בפני שופטי העליון והטיחה בהם דברים כדורבנות.

הסיבה לדבריה היא העובדה כי בג”ץ דן אתמול (ראשון) בפעם הרביעית בהרכב של שלושה שופטים בעתירה של ארגוני שמאל הדורשים לברר את היקף ואיכות הסיוע המועבר לחמאס ברצועת עזה, ולבדוק האם הוא עומד בכללי החוק הבין לאומי.

כתב אישום נוקב השמיע איריס ברנשטיין בפני השופטים. נאומה של איריס ברנשטיין מובא כאן בפרסום ראשון לגולשי אתר ‘JDN’ והרי הוא לפניכם מילה במילה: “יכול להיות שזה באמת קורה? שבזמן מלחמה מתקיים דיון על הגברת הסיוע לאויב שלנו?

“אני איריס ברנשטיין. תושבת כפר מימון שבעוטף עזה, נשואה לחיים אביו של סא”ל יהונתן צור מפקד סיירת הנחל שנהרג בקרב בשמחת תורה. שמונה חודשים ברציפות בעלי משרת במילואים בצפון וברצועה, באתי לכאן כדי למחות ולצעוק את קול העם השפוי היושב בציון מחוץ לאולם המנותק הזה. שבזמן שבנותינו ובנינו הטובים כלואים אצל העם היושב בעזה בבתיהם ובמנהרות היוצאות מבתיהם, מעונים ומורעבים. ואין מהם סימן חיים, אתם עסוקים בהכנסת הסיוע ובהטבתו?”

“העין מסרבת לראות, האוזן מסרבת לשמוע, באנו לומר: תתביישו שאלו הם הדברים המעסיקים את בית המשפט העליון בארץ ישראל. טיב הסיוע וחקירת חיילים ברצח מחבלים”.

“מדוע אינכם עסוקים בסוגיית העברת העם החף מפשע לכאורה מעזה החוצה אל אומות העולם הדואגות להם כל כך?
כדי שאפשר יהיה לנהל מלחמה בעיר הטרור שבנו במו ידיהם מעל ומתחת לאדמה ולחסל אחת ולתמיד את האיום על עם ישראל ועל תושבי העוטף?”

“באנו לומר העם מתבייש. העם לא אתכם במאבק הבזוי הזה, המסכן את חיילינו ושלום החטופים. לאיזה בית דין מעוות בהאג אתם מציגים את הצגת הביזיון הזה? לאלו שממילא מאשימים וימשיכו להאשים אותנו ברצח עם? ולא מגנים את הטבח בשמחת תורה”?

“ממתי מדינה במלחמה עסוקה במזון תרופות תנאים סניטרים בצד האויב? איך שכחתם כ”כ מהר את השביעי באוקטובר ובחרתם לקדם את רווחתם של אוכלוסיית עם האויב. ומדוע אינכם מונעים הכנסת ציוד דו שימושי היכול לשמש את החמאס”?

“האם האקסל של האו”ם בדק את רווחתם של הבנות החטופות? את מצב הרעב? או אולי זה מסתדר באקסל של האו”ם הזוועות שביצע חמאס לתושבי העוטף”?

“איך אתם נותנים במה לעותרים העסוקים בצמא מומצא? ברעב מומצא בתוך הרצועה? בפחד הילדים בעזה”?

“חזרנו לגור כגיבורים בעוטף, את מישהו מעניין הילדים שלי המפחדים להתקלח ללכת לישון בביתם? האם יש לחם בביתנו”?

“שופטי העם. על איזה עם אתם מגנים בזמן מלחמה? איך זה שמעניין אתכם הביטחון התזונתי של האויב המתעקש להישאר בשטח מלחמה? יש כאן סביבי חיילים מדהימים מופלאים העסוקים בסיוע במהלך כל המלחמה. ממלאים את הפקודות כפי שחונכו, המתביישים במעשיהם כשליחי הצבא ובית המשפט”.

“אשמח לומר משהו על הכיבוש בעזה שהגברת אסנת ליפשיץ כהן (-עורכת הדין המייצגת את העותרים) מעזה לדבר עליו כאן. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל. לא בזכות הכח אלא בכח הזכות. אז נכון, יצאנו ממצרים ויהושוע עם העם כבשו את הארץ מיושביה. ואלפי שנים אחר כך, אחרי השואה כבשנו אותה שוב. אנחנו לא מתביישים בזכותנו על הארץ”.

“מוזמנים לחיות כאן אתנו כל תושב המכיר בזכותנו על הארץ הזו. הרוצה להיות חלק מהמדינה הטובה הזו. מי שחי כאן ורוצה בהשמדתנו הוא אויב ונחשב על פי חוק בוגד. איך מתנהל כאן דיון מתיש ומעליב בטיב המזון המגיע אליו בשעת מלחמה”?

“אני איריס בת שרה. אמא יהודייה בארץ ישראל. מתביישת לעמוד כאן בדיון המביש הזה. המשפיל את חיילי צה”ל ואת כבוד העם הנלחם על חייו. איך עורכת הדין היושבת לצדי לא נאשמת בזיון בית המשפט ובבגידה בעם? כל מילה שאמרה היא שקר גס, עיוות המציאות. מאשימה כאן בבית המשפט את צה”ל במצב ברצועה. ונציגיו עומדים כאן ומתנצלים”.

“עתירה הרואה את האויב וטובתו כמטרת על יחידה. זו בגידה במולדת. זה נכון. יש כאן מלחמה שלא ביקשנו ולא התחלנו. מלחמה על חיינו וחיי ילדנו. ואוכלוסיית האויב מוזמנת להתפנות מכאן בהקדם. הם מפריעים לנו לנהל מלחמה חזקה וצודקת הרבה יותר מזו המנוהלת כעת”.

את דבריה הנוקבים חתמה איריס במילים: “אין שום מדינה בעולם המנהלת כזו מלחמה מעוותת המעדיפה את חיי האויב על פני חייליה וילדיה היא. עבורי זהו בוקר עצוב”

מ”מ הנשיאה השופט עוזי  פוגלמן השיב לאשה הכאובה באמירה מתנשאת ומנותקת תוך שהוא מכנה את דבריה “לא קונבנציונלים” ואלו דבריו: “תודה לגבירתי, הדברים באמת לא קונבנציונלים. אבל אני באמת משתתף בצערה של גבירתי, מחבקים את כל האוכלוסיה שהייתה חשופה למוראות המלחמה”.

עוד אמר השופט: “יחד עם זאת צריך לזכור הציבור פה שבא לבקר באולם הוא לא ציבור של משפטנים אז אני אנסה להסביר. מדינת ישראל היא לא מדינה שדומה לאויביה. היא מדינת חוק, היא שומרת על ההתחייבויות הבין לאומיות שלה. וכאשר מוגשת עתירה לבית משפט בית משפט מברר אותה גם בימי מלחמה. אני מבין שקשה לכם קצת להבין את זה או להשלים את זה. אבל אני מקווה שתחשבו על זה וככה תפיקו לקחים לגבי העתיד לגבי תפקיד בית המשפט, אבל כמובן שכל אחד יכול להישאר באמונתו, ושוב אנחנו משתתפים שוב בצערך”.

בדיון שהתקיים אמש, העותרים, ארגוני גישה – המרכז לשמירה על הזכות לנוע, יחד עם המוקד להגנת הפרט, רופאים לזכויות אדם, האגודה לזכויות האזרח ועדאלה, דרשו להגדיל ולהרחיב את היקפי הסיוע המועבר ברובו לידי החמאס בעזה.

המדינה טענה בדיון כי היקף הסיוע והעברתו מתבצעים כראוי והעיכובים שישנם הם באשמת חמאס. עו”ד יונתן ברמן, שייצג את המדינה הסביר: “המלחמה מכוונת כלפי ארגוני הטרור ולא כלפי האוכלוסייה האזרחית אך אין ספק שהיא סובלת סבל רב בשל פעילות חמאס, שמנסה לנצל את מחויבות ישראל לדיני המלחמה. ישראל פועלת במגוון דרכים לצמצום הפגיעה באוכלוסייה. הפעולות עם ארגוני הסיוע והקהילה הבינלאומית עולות בקנה אחד עם החובה הזו. אנחנו מאפשרים כניסת סיוע הומניטרי רב וצוותי סיוע תוך כדי הלחימה. חמאס מונע את כניסת הסיוע ולוקח אותו לצרכיו”.

לדבריו, “אנחנו פועלים להרחיב את נתיבי הכנסת הסיוע לרצועה ושיפור מנגנוני הבידוק בכרם שלום שנפתח, וזאת על אף סיכונים ביטחוניים. בדיון קודם תוך כדי הדברים היה ירי פצמ”רים ונהרגו שם חיילים. הפער הוא בשלב האיסוף בעזה, ולראיה המשטחים הרבים שהמתינו במעברים ולא נאספו. אנחנו פועלים להקל על ארגוני הסיוע לאסוף, לאחסן ולשנע אותו – לתת כניסת משאיות, מלגזות, שיפור צירים פיזיים ועוד”.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף רסאן עליאן, טען בפני השופטים כי “האויב עושה שימוש ציני יומיומי במתקנים אזרחיים ובאזרחים עצמם. החמאס עושה כל מאמץ לקחת את הסיוע ולהגיש אותו לציבור שלהם בניסיון להשאיר משילות. הוא משתלט על מחסים של הציבור שיש בהם חלוקות מזון. צוותים רפואיים נכנסים, ואין מגבלה. במקרים חריגים של הוצאת מטופלים אנחנו יודעים לעשות את זה. בחלק הצפוני אין מגבלה להכנסת סיוע – אין שם שום בעיה הומניטרית. בשבועיים האחרונים הצלחנו לצמצם את כמות המשאיות התקועות במעברים מכרם שלום מ-1,200 ל-500, אבל חמאס משתלט על שיירות או מפעיל גורמים נוספים כמו משפחות, הוא משתלט על תחנות חלוקת מזון או שולח פעילים לשם”.

במהלך הדיון התחוללה מהומה בבית המשפט כאשר משפחות שכולות החלו לקרוא קריאות נגד הדיון הבזוי בתנאי המחיה של האויב. השופטים נטשו את האולם לכמה דקות. מ”מ הנשיאה השופט עוזי פוגלמן דרש להוציא מהאולם את המפריעים.

בסוף הדיון הפתוח לפני שהשופטים עברו לדיון בדלתיים סגורות קיבלה איריס ברנשטיין את רשות הדיבור והטיחה בשופטים כאמור את דבריה הנוקבים.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
11 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

שמאלניות זה סוג של למדנות…..

יישר כח גדול

הם יכולים להיות שופטים בבית הדין בהאג. שם מקומם יחד עם שאר שונאי ישראל.

ישנם אירגונים ומדינות באירופה שמעבירים סכומי עתק עבור השמאלנים – היושבים גם בתוך מערכת המשפט (שכמובן מונעת את חקירת מקורות המימון) בכדי למוטט את המדינה הזו מבפנים ! אין שום אידיאולוגיה הכל רקוב בשביל בצע כסף.

האמת ניתנת לאמר
איך זה לא יעזור הם מנותקים מה’ ומהעם
ה’ יחזירם בתשובה..

טעות קשה יהודי יקר , להחזיר בתשובה מתקבל אצלהם כמשיחיות, כבורות , הם אנטי היו בזמן השואה הלשינו לצוררים על אחיהם, הן גם לפני קום המדינה , כאן בארץ היו מריבות ומלחמות אחים בכל ישוב שהצליחו להרים את השנאה לאחר מכל סיבה שהיא
בדומה לפלישתים האספסוף בארץ.פלשת
…בחבל עזה לימים …ממשיכי השנאה .קנאה.וצרות עין, זאת תוחלת חייהם
ממש דומה לעתים היום
הפתרון בהווה ובעתיד הקרוב להתאחד כמה שאפשר, לשמור על צוויון.יהודי ערכים של אהבת הזולת להחליף דעות לא לשלול צד האחר , לתת לו זכות הבעה , זכות בחירה כל עוד לא מסכן את שלום ובטחון המדינה ,
להשקיע בחינוך בהוראה , ראשית כל כדי שידע כל ילד/ה את הסיבה העיקרית שלהיוולד בארץ ישראל זאת זכות גדולה ויתר מזה לצמוח ולהמשיך את המורשת לדורות הבאים ולעולמי עד
עם ישראל חי.תחי מדינת ישראל לנצח נצחים ,

תבינו, אדם שאין לו מטרה בחיים, ממציא לו מטרה, ואלו המציאו להם חוקים ומשפטים שכובלים אותם ואת העם, והם עודם מתפארים בצדקת דרכם שאין הבדל בין אדם לאדם, ודין פלישתי תומך כדין יהודי לדעתם, אבל לשופט כמותם בחלט יש הבדל בין אדם לשופט, וגוואתם שחקים, ומשם מגבוה בורא עולם יפילם.

בג”ץ = ביזיון גבוה לצדק
זו התוצאה של השתלטות השמאל הקיצוני

סוף סוף המשוגעים מה”עליון” שומעים שיח כאוב של אומה שלמה שלא מבינה במה שופטיה עסוקים
שופטים שמונעים זכויות מהבחורי ישיבות וביד השניה נותנים זכויות למחבלים ועוזריהם
שופטים שכל מטרתם להרה לעם היושב בציון
שופטים שכל מעוזם לפלג ולשסע את העם
שופטים שכל כולם שטלתנות והיפך השכל וההגיון
אנא ה’ השיבה שופטינו כברשונה ויעצינו כבתחילה
שרק על ידי זה הסר ממנו יגון ואנחה

אני רוצה להציע הצעת חוק
שופט המעוניין לשפוט לוחמים עליו לרדת חודש לשדה הקרב הקטלני
ורק אז לדון בכך

בס”ד

זו תוצאה של עיבויי אנשי השמאל ובתי המשפט שגם הם שמאלנים בכספים מאירופה על מנת למותת את שילטון הימין בישראל.

כתבות חדשות באתר

הלחץ התחלף בהודיה: הבדיקה הרפואית יצאה תקינה לגמרי!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

כבר התרגלנו: הצלם תיעד את רגע הורדת הבניין ברצועת עזה
תיעוד יוצא דופן: רימונים נגד מחבלים חמושים במרתף ומארב רחפנים
אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הכלבים נובחים והפצצות נופלות: תיעוד חדש מהתקיפה בנמל חודידה
"תן אש!": תיעוד מטורף מהלחימה האינטנסיבית בתוך מבנה מגורים בעזה
הדמעות זלגו ללא הפוגה: הילד הקטן אומר קדיש על אביו | צפו
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חיל האוויר חושף: כך ביצענו את התקיפה הישראלית הראשונה בתימן • צפו
סמוטריץ' לבכירי צה"ל: "תפסיקו לדבר ולהטיף, תמשיכו להילחם ולהרוג"! • צפו
התעוררות ציבורית לסייע לגיורת במצוקה, הגר"א פרץ חשף את המקרה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בחסדי שמיים: שב"כ סיכל ניסיון חטיפת יהודים בידי מחבלים מיריחו | כל הפרטים
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ

הכתבות המעניינות ביותר

המונים בהילולת הצדיק מרעננה זצ"ל • גלריה
איך אדע מה הן המעלות שלי? | הרב שבתי סלבטיצקי לפרשת פנחס
לא להתחשב בפסיקת בג"ץ / הרב מאיר גולדמינץ
שולי רנד בסינגל חדש: הכלים השבורים
שלומי ברנשטיין בסינגל ייחודי ואישי: ליבשאפט
אין סיכוי שכל זה קרה בחודשיים! / משה לוי
טען עוד כתבות >

המיוחדים

WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן
NETZAH YEHUDA
למי יישלחו צווי גיוס? והאם חרדים יוכלו לשרת ללא נשים בכלל? | כל הפרטים

חדש באתר

 הצדיק מרעננה (25)
המונים בהילולת הצדיק מרעננה זצ"ל • גלריה
‏‏לכידה
כבר התרגלנו: הצלם תיעד את רגע הורדת הבניין ברצועת עזה
whatsapp-image-2023-09-07-at-16-00-00
תיעוד יוצא דופן: רימונים נגד מחבלים חמושים במרתף ומארב רחפנים
 מסך 2024-07-21 215854
איך אדע מה הן המעלות שלי? | הרב שבתי סלבטיצקי לפרשת פנחס

גלריות

 הצדיק מרעננה (25)
המונים בהילולת הצדיק מרעננה זצ"ל • גלריה
 חתונה תמוז פד (21)
קוֹל מִצְהֲלוֹת חֲתָנִים • שמחת נישואי נכדת האדמו"ר מצאנז
 מסיבת חומש (2)
יָבוֹאוּ טְהוֹרִים • מסיבת חומש בת"ת באבוב ב"ב
 לעלוב חתונה (31)
שמחת החתונה בחצרות מישקולץ - טאלטשווא - לעלוב ירושלים • גלריה

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שֵׁנִי • כותרות העיתונים – ט"ז בתמוז ה’תשפ”ד
11
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture