בארץ

באדיבות המשפחה

הותר לפרסום: החטופים אלכס דנציג ויגב בוכשטב הי”ד נרצחו בידי חמאס

צה”ל הודיע היום למשפחות דנציג ובוכשטב את הבשורה האיומה אודות רציחתם בשבי החמאס של אלכס ויגב הי”ד בידי מרצחי חמאס. גופותיהם עודם מוחזקות בידי ארגון הטרור ברצועה. עד כה פורסם רשמית על מותם של 45 מהחטופים
  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • מנהל מוסד חינוכי? אתה חייב את זה!

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

צה”ל הודיע היום למשפחות דנציג ובורשטב כי בני משפחתם אלכס דנציג ויגב בוכשטב שנחטפו לעזה ביום שמחת תורה על ידי מחבלי חמאס נרצחו בידי ארגון הטרור הרצחני וגופותיהם מוחזקות בעזה.

אלכס דנציג היה מרצה להיסטוריה, חטופים ששהו בקרבתו ברצועה ושבו לישראל בעסקה הראשונה סיפרו כי היה מרצה לחטופים ששהו אתו על מגוון נושאים בהם עסק.

נכון להיום, בידי חמאס מוחזקים 120 חטופים. ארבעים וחמישה מתוכם הוכרזו רשמית כחללים.

בהודעת דובר צה”ל נכתב כי “נציגי צה”ל הודיעו היום למשפחותיהם של אלכס דנציג ויגב בוכשטב זכרם לברכה, אשר נחטפו באכזריות לשטח רצועת עזה, כי הם אינם בין החיים וגופותיהם מוחזקות בידי ארגון הטרור חמאס”.

בצה”ל אומרים כי “ההחלטה לקבוע את מותם התבססה על מידע מודיעיני ואושרה על ידי ועדת מומחים של משרד הבריאות ובשיתוף משרד הדתות ומשטרת ישראל. נסיבות מותם בשבי חמאס נמצאות בבדיקה על ידי כלל גורמי המקצוע”.

“צה”ל פועל במגוון רחב של שיטות במטרה לאסוף מידע אודות החטופות והחטופים ברצועת עזה. צה”ל ויתר גופי הביטחון ימשיכו ללוות את משפחות החטופים ככל שיידרש”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפרסום הכואב וכתב: “רעייתי שרה ואני קיבלנו בכאב ובצער עמוק את ההודעה על כך שיגב בוכשטב ז״ל ואלכס דנציג ז״ל החטופים בשבי החמאס, אינם בין החיים. ליבנו עם המשפחות היקרות באבלן הכבד. אני מחויב להשיב הביתה את כל חטופינו – החיים והחללים כאחד”.

בקיבוץ נירים ספדו ליגב בוכשטב הי”ד: “בצער עמוק ובכאב גדול התבשרנו כעת על הרצחו של בננו וחברנו יגב בוכשטב בשבי חמאס בעזה. אנו שותפים ומשתתפים באבלם הכבד של אסתר, אורן, נופר, יובל והדר, רימון, כרמלה וכל המשפחה ומחבקים אותם”.

השר יואב בן צור ספד לו ואמר: “אלכס הי”ד, בן לניצולי שואה זעק במשך כל חייו את זעקתם של ששת מיליון מבני עמנו שנכחדו ועונו ע”י הנאצים הארורים ולמרבה הצער נרצח מאותה סיבה על עצם היותו יהודי. רציחתם האכזרית של אלכס ויגב הי”ד היא התמרור האחרון למציאות האכזרית – לחטופים אין זמן, חייבים להציל אותם חיים”.

“אזרחי ישראל כמקשה אחת מחכים ומצפים בכיליון עיניים לראות את החטופים בביתם מתייחדים עם בני משפחתם, הממשלה מחוייבת להקשיב לזעקתם האילמת של אלכס ויגב הי”ד ולעשות הכל להשיב בניה הביתה.”

מטה משפחות החטופים המייצג חלק ממשפחות החטופים מפרסם כי יגב בוכשטב (35), היה אדם צנוע ופשוט שאהב את החיים בקיבוץ נירים. ליגב, שהיה במקצועו טכנאי סאונד, הייתה תשוקה עזה למוזיקה. מגיל צעיר הוא ניגן על גיטרה וחליל צד ובהמשך על כלים נוספים, שאת חלקם בנה בעצמו. יחד עם אשתו רימון, הוא גידל 5 כלבים ו-5 חתולים שאת חלקם אסף לשיקום. יגב נחטף מביתו בקיבוץ נירים יחד עם אשתו רימון בוכשטב-קירשט ששוחררה לאחר 50 ימים בשבי.

אלכס דנציג (76), היה היסטוריון, מחנך וחקלאי. בן לניצולי שואה שהיה ממייסדי המשלחות לפולין, עבד כ-30 שנה ב”יד ושם” והכשיר אלפי מדריכים ומדריכות להוראת השואה. חטופות שהיו איתו בשבי העידו שאלכס העביר את הזמן בשבי בהרצאות על היסטוריה לשאר החטופים. אלכס היה חובב קריאה, היסטוריה ואהד תחומי ספורט רבים. אתמול (ראשון), חל יום הולדתו ה-76.

ממטה המשפחות נמסר: “הבשורות הקשות הבוקר על מותם הן עוד הוכחה לדחיפות בהחזרת החטופים שנתונים בסכנת מוות מיידית בכל רגע בגיהינום החמאס. יגב ואלכס נחטפו בחיים והיו צריכים לחזור בחיים לארצם ולבני משפחותיהם. מותם בשבי הוא מראה עצובה למשמעות גרירת הרגליים במו”מ. אנו שבים ודורשים מממשלת ישראל והעומד בראשה: אשרו מיד את עסקת נתניהו והחזירו את 120 החטופות והחטופים, את החיים לשיקום ואת החללים והנרצחים לקבורה בארצם.
גם השבוע הזמן הולך ואוזל לחטופות והחטופים”.

משפחות חטופים מפורום תקווה הגיבו לידיעה המצערת וכתבו: “פורום תקווה משתתף בצער משפחות דנציג ובוכשטב עם הודעת האיומה על רציחתם בשבי החמאס של אלכס ויגב. הרצח המזעזע הזה בשבי החמאס מוכיח לנו שוב ושוב ושוב מי עומד מולנו. אחרי שטבחו והרגו באכזריות בשמחת תורה הם ממשיכים ומתעללים בחטופינו ברצועת עזה”.

“אנו קוראים לראש הממשלה, לקבינט המדיני ולדרג הצבאי – המשיכו להכות וללחוץ את החמאס כדי שנוכל להשיב את כל החטופים כמה שיותר מהר, אין להם זמן ורק לחץ צבאי אגרסיבי יקרב את חזרתם הבייתה של הילדים שלנו עם שאר החטופים כולם”

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
2 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

ד’ ייקום דמם של אלו שזכו למות על קדושת שמו- תנחומים למשפחות ולעם כולו …
מה היינו עושים ללא אמונה בד’???
הריכוז ועוצמתו של הכאב העצום מלמד שאנו בתחתית כוס התרעלה וקרובים לגאולה …נשתדל להתקרב לד’ מאהבה ולשוב בתשובה כדי שנזכה להיות מרואי פני משיח בגאולה.

תפסיקו לצטט את “מטה משפחות החטופים” – או בשמות העבר שלו פנטרים,דגלים שחורים,אחים לנשק
ועוד ועוד
שכל מה שמענין אותם זה שנאה ושנאה ועוד שנאה לנתניהו
ושנאה ושנאה לציבור הישראלי ברובו
אין מקום לצטט קומץ קיצוני ומשוגע שמוכןם להחריב מדינה שלמה
כולם זוכרים איך רב המחבלים יחיא סינוואר יצא מהכלא
ויש מי שדוחף לעסקה נוספת בשביל מה שברגותי יחליף את דף???

כתבות חדשות באתר

בצל המלחמה, מדריך נדל"ן עדכני: "כך תכפילו את כספכם באמצעות קרקע"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

אחרי שלוש שעות: לוחמי האש חילצו עגל שנפל לבור במושב דלתון
מחבלים חמושים משתלטים על משאיות סיוע | חטיבת הנח"ל יוצאת מרפיח
מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

יום קרב בצפון: 7 יירוטי כטב"מים - ותקיפת מטרות טרור • צפו
"לא יישארו לכם טנקים": חיזבאללה בסרטון מאיים נגד פלישה ללבנון
אלימלך בן שמונה, הוא כבר למד ללכת
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

כבר התרגלנו: הצלם תיעד את רגע הורדת הבניין ברצועת עזה
תיעוד יוצא דופן: רימונים נגד מחבלים חמושים במרתף ומארב רחפנים
הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הכלבים נובחים והפצצות נופלות: תיעוד חדש מהתקיפה בנמל חודידה
"תן אש!": תיעוד מטורף מהלחימה האינטנסיבית בתוך מבנה מגורים בעזה

הכתבות המעניינות ביותר

מעמד 'כבוד התורה' בכולל 'בית תלמוד להוראה' ויז'ניץ אלעד
כְּשֵׁם שֶׁנִּכְנַס לַבְּרִית: שמחת הברית לנין האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא
המונים בהילולת הצדיק מרעננה זצ"ל • גלריה
איך אדע מה הן המעלות שלי? | הרב שבתי סלבטיצקי לפרשת פנחס
חיל האוויר חושף: כך ביצענו את התקיפה הישראלית הראשונה בתימן • צפו
לא להתחשב בפסיקת בג"ץ / הרב מאיר גולדמינץ
טען עוד כתבות >
2
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture