גלריות

.

אשדוד: ההילולא הגדולה לאור החיים הק’ עם הגרש”מ עמאר

מאות מגידי שיעורים ומשתתפי השיעור בספר אור החיים השתתפו בהילולא רבה מיוזמתו של הרה”ג רבי ברק בן ניסן יו”ר המרכז העולמי להפצת תורת רבינו אור החיים הקדוש • המטרה היא: “אני רוצה להגיע למצב בו במשך עשרים וארבע שעות, לא ייפסק לימוד אור החיים”, אמר הרב בן-ניסן • זְכוּתֵהּ דְּרַבִּי חַיִים רְחִימָא • צילום: עזריה לוי
  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

במעמד נכבד ומיוחד, התאספו מאות מגידי שיעורי ומשתתפי השיעורים בתורת ‘אור החיים הקדוש’ מכל רחבי הארץ וכן רבנים חשובים נוספים באולמי ‘האצולה’, בראשותו של מזכה הרבים הרה”ג ר’ ברק בן ניסן שליט”א מיסד שיעורי אור החיים הקדוש בכל אתר ואתר בארץ הקודש ויו”ר המרכז העולמי להפצת תורת רבינו אור החיים הקדוש, שקיבל את האורחים הרבים מפיצי תורתו של אור החיים הקדוש.

לאחר תפילת ערבית פתח את המעמד הגדול בדברים מרתקים ומתוקים הרה”ג רבי ברק בן ניסן שליט”א כשהקהל כולו היה מרותק לדבריו, בתחילה פתח בשיר מיוחד שכתב לכבוד בעל ההילולא במילים: “מורי מורי מעוטר, אור החיים בן עטר, בכתר תורה מוכתר, אדוננו בן עטר” ובו יח’ בתים,  ותיאר לציבור את גודל כוחו ועוצמתו הנשגבה של בעל אור החיים הקדוש, תוך כדי שתיבל את דבריו בציטוטים מדוייקים מתוך בקיאותו בים תורתו של האור החיים, ואמר אדם שלומד תורה של הצדיק, הוא יגן עליו וממתין לו לאחר 120 שנה להמציא לו את דרך “אורח חיים”. כן הרחיב במעלת לימוד בתורתו של הצדיק, שאינו נשאר חייב אלא יגן ישמור וילווה את אותו אדם שעסק בתורתו.

עוד הביא בדרש ‘אלוקי נשמה שנתת בי, טהורה’ המילה אלוק”י ר”ת ל’ימוד י’ומי א’ור ה’חיים ע”י שילמד אור החיים כל יום – הנשמה שלו תהיה טהורה.

הדהים את הקהל כשציטט בשם בעל האביר יעקב אבוחצירא זיע”א שאמר: שהמקום הכי ראוי לקבלת התפילות זה מקום ציונו של בעל אור החיים הקדוש וכתב בשם האביר יעקב, “וכל כוונתו של רבי יעקב אבוחצירא להגיע לארץ ישראל בשביל להיות בציונו של אור החיים הקדוש”.

פנה לקהל ואמר, אשריכם רובם ככולם אתם שתומכים בשיעורים יקרים אלו שאתם משתתפים בשיעורים בספריו הקדושים של בעל ההילולא, בירך את כל העוזרים והמסייעים שהביאו להצלחת ערב קדוש זה, ברכה מיוחדת בירך את איש החסד מזכה את הרבים הרב משה בן חמו הי”ו אשר כל שנה מתאמץ ועושה רבות למען ההילולא שזכות בעל ההילולא יגן בעדו בכל מכל כל.

בסיום בירך את כל הקהל שזכות אור החיים הקדוש יגן על כל המשתתפים, שנזכה ללמוד מתורתו ואמר שרמוז בשמו ובספרו כל הברכות, ‘פרנסה’ – גימ’ חיים בן עטר, ‘ניסי ניסים’ – גימ’ אור החיים, ‘רב חסד’ –  גימט’ אור החיים, ‘רפואה’ ר”ת פ’ירוש ר’בינו א’ור ה’חיים ונזכה כולנו לראות משיח צדקנו ובראשם מלכנו בראשינו רבינו אור החיים זיע”א.

את המשא המרכזי במעמד נשא מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר שליט”א, הקב”ה עשה עימנו חסד גדול שהקדים את הילולת ‘אור החיים הקדוש’ לפני תחילתם של ימי בין המצרים, שהם ימים קשים וכך יהיה זכות לנו ולכל עם ישראל ובפרט בימים קשים אלו, כוחו של עם ישראל זה באחדותו וגינה את פירוד הלבבות וביאר כי אנו נמצאים בחבלי משיח, בעת שיש גזרות רעות, רגע לפני שמתגלה המשיח וחבלי המשיח הם קשים מאוד, אבל הזוהר הקדוש אומר שאז מגיע הלידה ויש שמחה גדולה ואנו ממש קרובים וזה הזמן שנהיה חזקים.

הרב עמאר קרא, לא להתיאש, הגאולה האחרונה תהיה כמו שיצאנו ממצרים ומשה רבינו אמר לעם ישראל התיצבו וראו את ישועת ה’, אל תתיאשו, אל תאבדו את העשתונות, התיצבו באמונתכם בה’ יתברך ותראו את הישועה  וכך זכו לצאת ביד רמה.

כך גם בתקופה זו, לא לפחד, התיצבו באמונה ובבטחון בה’ ותראו את ישועת ה’ והיא תבוא במהרה בזכות אור החיים הקדוש שהיה בבחינת משיח, אלא שהדור אז לא היה ראוי לכך, כל תורתו דברי אלוקים חיים הכל מרוח הקודש, מי שלומד אור החיים זוכה לאור הגנוז ולקבל שפע מה’ יתברך.

זכה חתני הרב ברק שמפיץ את האור של אור החיים הקדוש, הוא לומד ומלמד זוכה ומזכה את הרבים, ה’ ישמרהו שהוא מרבה תורת אור החיים הקדוש, התורה הזו זה אור מופלא רום מעלה, זה האור של החיים ואני מברך אותו שה’ יתן לו כח וימצא את כל הדרכים להוסיף ולהגדיל תורה ולהאדירה, אשריכם שאתם תומכים בכוללים של אור החיים הקדוש ויותר מזה אשריכם שאתם לומדים בתורתו של בעל ההילולא ותזכו לאושר ועושר ולכל הברכות הטובות, ה’ ישלם שכרכם בבריאות פרנסה טובה וכל הקהל הקדוש יוסף ה’ עליכם ככם אלף פעמים.

זה זכות שה’ הניח לנו ביום טו’ בתמוז לפני שמתחילים ימי בין המצרים כדי שיהיה לו במה לצאת מהמיצר שהם ימים קשים, זה זכות תורת אור החיים הקדוש, להתחזק בלימוד הזה בה’ ובאמונה ולא נתרפה ולא נפחד ונמשיך בכל כוחנו בלימוד התורה בתפילות וישועות ה’ כהרף עין, אנו כבר קרובים לגאולה כך אמרו גדולי דונו בדור האחרון, הנה זה עומד אחר כותלנו, יראו עיננו וישמח ליבנו במהרה בימינו. כן בירך את כל חיילי צה”ל הפצועים והחטופים שישובו לביתם לחיים טובים ולשלום במהרה.

מיד לאחר מכן הדליק את הנר בשמן זית לכבוד מרנא ורבנא בעל ההילולא, בשם כל לומדי אור החיים הק’, כשהקהל כולו עמד על מקומו והשתתף בקבלת עול מלכות שמים באמירת שמע ישראל וה’ הוא האלוקים כשחוזרים אחריו מילה במילה.

עוד נשאו דברי ברכה הרה”ג ר’ ישראל רוט מגיד שיעור ומזכה הרבים ואיש העסקים מר שלום מוליוב.

הערב נחתם במצגת מרגשת על כל פעילות המרכז העולמי להפצת תורת רבינו האור החיים הקדוש זיע”א בכל רחבי הארץ ועדויות מפי רבים שזכו לראות ישועות ולהיפקד בדבר ישועה ורחמים בזכות בעל ההילולא זיע”א.

יצויין כי הרה”ג ר’ ברק בן-ניסן מקיים מיידי יום חמישי בעירנו שיעור קבוע בספר ‘אור החיים’ ברובע ט’ ביום חמישי בבית הכנסת “אור החיים” ברחוב אור החיים בשעה 20:30.

הרב בן ניסן מוסיף ואומר, כי זכינו להפיץ את האור החיים בתוכנית של לימוד לפי סדר “עמוד היומי” יחד עם הרה”ג ר’ מנחם מנדל פומרנץ ריש מתיבתא ‘עוז והדר’, החלום הגדול הוא, יש לנו כמה תכניות לעתיד, אני רוצה להגיע למצב בו במשך עשרים וארבע שעות, לא ייפסק לימוד אור החיים. אנחנו מתכננים לעשות משמרות של לימוד, תכנית מסודרת ולא רק אברכים בודדים, אלא כוללים שלמים. לא אברך אחד, ולא יום אחד. אנחנו גם מתכננים לפתוח רשת שיעורי תורה, כשכל אברך שירצה למסור את השיעור יצטרך להשיג עשרה משתתפים ואנחנו כמובן נחזיק את השיעור הזה כמו שמחזיקים את הכוללים. אני הבטחתי על הציון שאעשה הכל שלא יהיה יהודי שלא ישמע לפחות מאמר שלו”.

play-rounded-fill

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כתבות חדשות באתר

מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר הודעת שר החינוך, בני גנץ תוקף את ראש הממשלה: "נתניהו משך זמן והיסס"
שב"כ וצה"ל מסתירים את זהות מחבל הפת"ח שחוסל; "הזיה, חלק מהקונספציה"
מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

תאונת דרכים קשה בין שתי משאיות בכביש החוף: שני פצועים במצב בינוני וקל
השב"חים הסתתרו בתוך המקרר לצד הלחמניות; השוטרים ביצעו מעצר מהיר • צפו
מפתיע: הגר"ד כהן במחווה לתורמים ל'יתומי תמוז'
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חיזבאללה שיגר 4 כטב"מים ו-10 רקטות; נפילות בצפון; צה"ל תוקף בלבנון • צפו
שר החינוך הודיע לראשי הרשויות בצפון: "שנת הלימודים הבאה תפתח במתווה עורפי"
הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חשב שלא יקרה לו כלום; מחבל חוסל לאחר שיידה אבנים על חיילים סמוך לחברון • צפו
נס גדול בגלבוע: מטען חבלה הופעל לעבר רכב של משרד הביטחון; שניים נפצעו קל

הכתבות המעניינות ביותר

"קראוהו בהיותו קרוב": תפילת מנחה של צום י"ז בתמוז סמוך למקום המקדש • צפו
שרת התחבורה רגב במכתב לסמוטריץ: מתנגדת להטלת מס גודש
הילולת ה'אור החיים הק' זי"ע במחיצת המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן • תיעוד
צה"ל ושב"כ מאשרים: חוסל מנהיג חמאס בטול כרם | תיעוד רגע התקיפה
מה עוד קרה בשבעה עשר בתמוז‫?‬ ומדוע מתמקדים דווקא‫ ‫ב‬‫חומות ירושלים‫?‬
הילולת הרה"ק רבי דוד משה מקרעטשניף זי"ע אצל חתנו האדמו"ר משענדישוב
טען עוד כתבות >
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture