המיוחדים

פלאש 90, JDN

קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז’ניץ, והח”כים ומרן

הסיוע לאברך שחשוד בסיוע לאיראן, הצנזור בעמוד הראשי ב’יתד נאמן’, היכולות המוזיקליות של אריה ארליך, התפילות של השר והח”כ, ההודעות של ינון מגל ותלאות החיים של פישל רוזנפלד • יוסי שטארק עם הסוגיות שנידונו ב’קיפקעס’
  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

  • למה שווה לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

‘קיפקעס’: אחד מקוראי המדור שעבר בקרית ויז’ניץ, ראה רכב ליד בית הרבי, צילם אותו, שלח את התמונה למדור ושאל – “רכב חדש למרן האדמו”ר מויז’ניץ?” אז אחרי בירור קצר, התשובה היא כן: מדובר ברכב של חסיד בעלזא, שהתבקש להסיע את הרבי מויז’ניץ לשדה התעופה, בדרכו לנופש בבריטניה, כדי לבדוק האם הרבי מרגיש בנוח בדגם החדש. ובכן, הרבי הגבאים מרוצים, וצפויים לרכוש רכב כזה לאדמו”ר.

*

יש לכם תיעוד או מידע שמעניין את ‘קיפקעס’? שלחו אלינו: [email protected]

*

‘קיפקעס’: האברך שנעצר בגין שת”פ עם סוכן איראני, זוכה לליווי של עסקני החסידות, שאמנם עכשיו לא יכולים לעזור מדי הרבה, אבל התקווה היא שאחרי גזר הדין, יוכלו לסדר לו הקלה בעונש המאסר.

*

‘קיפקעס’: הגה”צ רבי פישל מוצטען, גאב”ד קרית הבעש”ט וחדב”ן הרה”ק מצאנז קלויזענבורג זצ”ל, הגיע לבית גיסו כ”ק האדמו”ר מצאנז קלויזענבורג, לביקור שנמשך מעל חמש שעות.

*

‘קיפקעס’: עם העברת חוק הקומה הכשרה בקריאה השנייה והשלישית, יו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני יחד עם יו”ר ועדת הכלכלה ח”כ דוד ביטן, וחברי הוועדה ח”כ אליהו ברוכי וח”כ ינון אזולאי עלו אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגרמ”ה הירש, שהוביל את המהלך בשנה האחרונה. זו הסיבה שהעניין לא קיבל סיקור למחרת בעמוד הראשי ב’יתד’?

play-rounded-fill
בהילולת ה’אור החיים’ זי”ע, רגע לפני שנאסר עלינו לשמוע מוזיקה – האזינו חברי ה’קיפקעס’ בקשב רב לדואט המשותף של אריה ארליך עם בנצי שטיין.

play-rounded-fill
ארליך כל כך התלהב מהשירה של עצמו, והחליט לפנק את חברי ה’קיפקעס’ עם עוד קטע מוזיקלי, והפעם עם יוסי אליטוב, רגע לפני תחילת השידור ברדיו – עם ביצוע אחר לאותם המילים.

play-rounded-fill
מהאולפן של ארליך ואליטוב, חברי ה’קיפקעס’ המשיכו לאולפן ערוץ 14 שם נהנו לראות איך חבר המועצה מבני ברק, יעקב וידר, שואל שאלות עמוקות למאפר.

play-rounded-fill
במסגרת הביקורים של חברי ה’קיפקעס’ בבני ברק בערב לח וחם, הם ראו את השפים אבי מילר ויוסי כהן יחד עם מנכ”ל JDN יואל סילבר, ליד שולחן עמוס מכל טוב במסעדת “סולו קרנה” של השף ישראל דודק.

ואם כבר שפים, אז השף חיים בורנשטיין נצפה במילואים, בתפקיד קרבי. ב’קיפקעס’ מקנאים באוכל שיקבלו הלוחמים בהפוגות.

בהמשך לארוחה הדשנה של המנכ”ל סילבר, הכתב הפוליטי המוכשר של ‘חדשות JDN’ בחר לבלות בטביליסי שבגאורגיה, אבל לרגע לא שכח את מצב המלחמה ואת גורל החטופים.

 

*

במהלך ביקורו בלונדון, לרגל שמחת נישואי נכדו, הגיע כ”ק האדמו”ר מבאיאן שליט”א לבקר את האדמו”ר מסאדיגורה לונדון – והם פצחו בריקוד.

play-rounded-fill
כאחד האדם: את הגה”צ רבי פישל מוצטען, גאב”ד קרית הבעש”ט וחדב”ן הרה”ק מצאנז זי”ע, ראו ב’קיפקעס’ כשהוא מתפלל ומעודד את המתפללים בביהמ”ד הגדול צאנז קלויזנבורג.

התאומים ריזל הדהימו את חברי ה’קיפקעס’ כאשר עלו לראיון משותף. עד היום כולם חשבו שמדובר באותו בן אדם.

את השר בן גביר ראו חברי ה’קיפקעס’ בכותל כשהוא מתפלל שנתניהו יכניס לקבינט המצומצם. חיים גולדברג, פלאש 90.

ועוד אחד שהתפלל, אבל לא בכותל, אלא במשכן הכנסת. ח”כ בועז ביסמוט קרא תהילים יחד עם משפחות חטופים וחברי ה’קיפקעס’.

play-rounded-fill
איש התקשורת ינון מגל התלהב כאשר מישהו שלח לו הודעה על עיתונאי חרדי שצופה בתוכנית שלו. מגל הראה לחברי ה’קיפקעס’ את ההודעה שקיבל: “שלום ינון. פגשתי את אבי רבינא ביום חמישי בלילה, יושב ברכב רואה הפטריוטיום”.

הודעה נוספת שינון מגל קיבל: “שלום ינון זאת הדרך לניצחון המוחלט. כויילל בתפוסה מלאה בעזה בין הנהר לים היום”.

ועוד הודעה שינון מגל קיבל, וגם זו על לימוד התורה בעזה: “שלום ינון. רצ”ב תיעוד מעזה בו נראה הלוחם רב סמל אביחי ארבל מגדוד סיירת צנחנים עושה סיום על מסכת סוטה. הלוחם הצדיק הזה במקום לנוח בשעות הקטנות של הלילה ישב ולמד וזכה לסיים מסכת סוטה בתקופת הלחימה. בטוחני שקודשא בריך הוא אומר לפמליה דיליה חזו בני חביבי וכו’ וכו’. אשרי העם שככה לו אשרי העם שהשם אלוקיו, אשרי אביו שלימדו תורה אשר אמו יולדתו. נ.ב. קיבלתי אישור (לא ממנו ישירות אלא מהמשפחה) לפרסם כדי לקדש שם שמיים”.

play-rounded-fill
בהמשך לעזה, חברי ה’קיפקעס’ התרגשו לראות שגם ברצועה לא מוותרים על דף היומי. ב’קיפקעס’ היו שלחששו כי מדובר בבן של אישיות פוליטית מוכרת.

play-rounded-fill

*

את כ”ק האדמו”ר מתולדות אהרן ראו ב’קיפקעס’ כשהוא מדליק נר בקרעסטיר.

play-rounded-fill
מעורר השראה: באולמי בית רבקה בכפר חב”ד ב’ התקיימה שמחת החתונה של החתן הת’ לוי יצחק דייטש – פערם, רוסיה, עב”ג הכלה תהילה חיה הולצברג – פומונה, ניו יורק. ב’קיפקעס’ סיפרו כי המשפיע המפורסם וסב החתן הרב חיים שלום דייטש, באמצע החתונה, נכנס לחדר צדדי באולם האירועים, כדי למסור את שיעורו השבועי בקונטרס התפילה לאנ”ש לומדי חסידות תושבי מונסי.

בחתונה אחרת ראו חברי ה’קיפקעס’ את משה גפני כשהוא מאחל מזל טוב לסב הכלה מרן ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש.

לפני כן ראו ב’קיפקעס’ את ריקוד המנהיגים: מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו רוקד עם מרן ראש הישיבה הגרמ”ה הירש

play-rounded-fill
משם המשיכו חברי ה’קיפקעס’ לחתונת בת הגאון רבי ישראל יצחק זילברמן רב שכונת נווה יעקב, בה השתתפו גדולי ישראל ואישי ציבור רבים, בהם ראש ישיבת חברון הגר”ד כהן.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי התקבל בחמימות רבה בחתונה:

וכעת לעוד חתונה, שם הכריזו חברי ה’קיפקעס’: “תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם”. בשמחת בית פוניבז’ שנערכה ביום חמישי האחרון, בחתונת נכדו של ראש ישיבת פוניבז’ הגר”ש מרקוביץ, השתתפו אלפי תלמידי ובוגרי הישיבה, לצד גדולי הדור, ראשי ישיבות, ואישי ציבור, ראינו שוב את ה’גדול’ היחיד שמצליח לאחד את הפלג על מנהיגיו, וחזינו במעגל משותף של הגאב”ד הגר”צ פרידמן ורה”י הגר”א הכהן דויטש עם ראש הישיבה שליט”א.

פישל רוזנפלד ריגש השבוע את ה’קיפקעס’ כאשר חשף כמה מטלטלות חייו, לאחר שהוסמך לתפקיד יועץ ומאמן לכלכלת משפחה בראי עתיד: “את חיי הבוגרים התחלתי בתור הומלס. כן. פשוט הומלס. זו הייתה תוצאה של ילדות קשה והזנחה מתמשכת”.

פישל המשיך: “מיותר לציין שחינוך פיננסי לא היה לי ודי מהר הספקתי להכיר גם את ההוצאה לפועל שניסה את מזלו על בחור צעיר חסר-כל שזה עתה מלאו לו 18. חסדי השם, נחלצתי מהמציאות הזו תוך זמן קצר יחסית, תוך שאני עולה על דרך המלך, בין היתר באמצעות רכישת ידע פיננסי נרחב. מאז עברו יותר מעשר שנים ותקופות אלו הפכו להיסטוריה של ממש. אבל לא בתוך תוכי, ב”אני” הפנימי שלי”.

“בעשור האחרון הייתה לי קריירה תקשורתית מרשימה במהלכה עסקתי כעיתונאי בעיקר בסיקור נושאים וסוגיות כלכליות מתוך מטרה לסייע לציבור בהנגשת המושגים והמידעים הרלוונטיים לו. לצד אזהרה מהונאות והצעות זדוניות. בשנתיים האחרונות עשיתי את אותו הדבר בצד לקוח, כמנהל שיווק של הירשוביץ 360, אשר מנגישה לציבור הרחב ידע פיננסי מעשי ומקצועי.

“וכעת, אני שמח להתקדם לדבר הבא בחיי המקצועיים – יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה!! אתמול סיימתי בס”ד קורס ארוך ומעמיק של Smart – המרכז הפיננסי מקבוצת פילת ו המכון לאינטגרציה – אוניברסיטת בר-אילן במהלכו הוכשרתי והוסמכתי ע”י המרצה הנדיר Alon Biran לתפקיד הכל-כך חשוב בחיי היום יום של כל משפחה ומשפחה – יועץ ומאמן לכלכלת משפחה בראי עתיד”, דברי פישל.

בבני ברק ראו את יו”ר ש”ס אריה דרעי מנחם את הגר”צ פדידה. נראה גם בנו, דוד פדידה מfdd הפקות.

כ”ק האדמו”ר מסאטמר צולם בחשאי שקוע בלימודו בעיר הנופש בניו המפשר.

בבני ברק התחתן המפיק ‘אלי לב’ וכל התעשייה הגיעה לכבד. גדולי הזמר החסידי, מפיקים, אנשי תעשיה ועוד. ב’קיפקעס’ רקדו לצליל אהרל’ה שארף בחתונה, קפצו כשפיני איינהורן לקח את המיקרופון ודמעו כשמוטי ויזל התחיל שירי רגש. צילום: יחיאל שדה

כוננות ודריכות שיא ב’קיפקעס’ בעולם הישיבות: רבני ישיבת להבת התורה עלו לבתיהם של גדולי ישראל לקראת מעמד הכנסת ספר תורה לישיבה בביתר עילית.

ב’קיפקעס’ קפצו השבוע לבקר בישיבת “כסא רחמים” וראו את מרן הגר”מ מאזוז עורך תיקון חצות יחד עם תלמידי הישיבה, כמנהג הספרדים ועדות המזרח ע”פ דברי רבנו האר”י ז”ל בימי בין המצרים.

play-rounded-fill
בהמשך ראו ב’קיפקעס’ את ראש הישיבה כשהוא מקונן בצער על חורבן הבית.

play-rounded-fill
במהלך השבוע נצפו תלמידי ישיבת ”דרך חיים” לצעירים אשר עלו למעונו של הגאון רבי יהושע ברכץ להתברך ולהיבחן על החומר הנלמד במהלך זמן קיץ וכן לשמוע דברי חיזוק בעניני השעה.

• כתבה זו מלווה בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא”ל [email protected]. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס”ח-2007

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
2 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

אם היית יודע כמה אני מחכה ל’קיפקעס’ כל שבוע
היית מוציא אותו בתדירות גבוהה פי שתים
שכייח

כן גם אני

כתבות חדשות באתר

הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

נתניהו וביידן קיימו פגישה עם משפחות חטופים: "חשים יותר אופטימיים"
סקרים בארה"ב: טראמפ 48%, האריס מצמצמת את הפער של ביידן
נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

סקר מנדטים חדש: הליכוד שומרת על כוחה, גנץ יורד ולפיד מתחזק
חמ"לים ומרכזי פינוי: כך נערך משרד הבריאות לתרחיש חירום
בצל המלחמה, מדריך נדל"ן עדכני: "כך תכפילו את כספכם באמצעות קרקע"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

דיווח: ישראל דורשת את רשימת החטופים שבחיים, עוד לפני העסקה
נתניהו לביידן בבית הלבן: "תודה על 50 שנה של תמיכה במדינת ישראל" • צפו
מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

תושבי הצפון מגיבים למטח הכבד: "משתמשים בנו כברווזים במטווח"
התחזית: מחר ובשבת הקלה בעומסי החום; בשבוע הבא שוב התחממות

הכתבות המעניינות ביותר

הילולת 'פועל הישועות' סמוך לבית שמש: החלה העלייה ההמונית
השר מאיים: "ישראל ערוכה להכות בחות'ים פעם נוספת, בנק המטרות מוכן"
אירוע קשה: נועם דואק נהרג לאחר ששאף גזים רעילים; חבריו נפצעו קשה
תיעוד חדש: זו המנהרה האסטרטגית מתוכה חילצו את חמשת החטופים הי"ד
מנהיג החות'ים מאיים: "התגובה בוא תבוא; היא בלתי נמנעת" • צפו
רבה של אור יהודה עם רעיון מיוחד לפרשת פנחס • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
מטוס-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

WhatsApp Image 2024-07-25 at 23.53
נתניהו וביידן קיימו פגישה עם משפחות חטופים: "חשים יותר אופטימיים"
WhatsApp Image 2024-07-25 at 22.51
הילולת 'פועל הישועות' סמוך לבית שמש: החלה העלייה ההמונית
.
סקרים בארה"ב: טראמפ 48%, האריס מצמצמת את הפער של ביידן
.
סקר מנדטים חדש: הליכוד שומרת על כוחה, גנץ יורד ולפיד מתחזק

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
סאווראן הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
לב יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד
ספינקא בית שמש חתונה (24)
שמחת נישואי בת האדמו"ר מספינקא בית שמש

עיתוני היום

%D7%93%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9-1536x1024-2-768x512
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
2
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture