חדשות

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

“הקו האדום נחצה מזמן”: במערכת הפוליטית קוראים לצה”ל לתקוף בעוצמה בלבנון

תגובות רבות במערכת הפוליטית לאירוע הקשה בגבול הצפון בו נהרגו עשרה צעירים במגרש כדורגל בכפר מג’דל שמס בצפון רמת הגולן. הדרישה לעליית שלב מול חיזבאללה משותפת לרבים מחברי הקואליציה והאופוזיציה שדורשים תגובה נחרצת
  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

  • למה שווה לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

    תוכן מקודם

  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

התגובות במערכת הפוליטית לאירוע הקשה במג’דל שמס לא אחרו להגיע ועם צאת השבת פרסמו הפוליטיקאים הודעות גינוי נחרצות לחיזבאללה וקראו לצה”ל להגיב בעוצמה לרצח עשרה מתושבי מג’דל שמס ולפציעת עוד עשרות.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: “הלב נשבר לנוכח האסון המזעזע והנורא בכפר הדרוזי מג׳דל שמס. אין מילים שיוכלו לנחם את משפחות הנרצחים הצעירים שאיבדו את חייהם על לא עוול בכפם. חיזבאללה שמחומש וממומן ע”י איראן לא מבחין בין ילד למבוגר. בין חייל לאזרח. בין יהודי למוסלמי או דרוזי או נוצרי. מחבלי חיזבאללה פגעו ורצחו היום באכזריות ילדים שכל חטאם היה שיצאו לשחק כדורגל. ולא שבו”.

“העולם לא יכול להמשיך להתבצר בשתיקתו מול מתקפות הטרור של נסראללה שמגיעות בשליחות ציר הרשע באיראן. מדינת ישראל תגן בתקיפות על אזרחיה ועל ריבונותה. אני שולח תפילה להחלמת הפצועים, מחבק בדמעות את אחינו ואחיותינו האבלים במג׳דל שמס ומבקש לחזק אותם בשעה הקשה הזו לעמנו”.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט המדיני בטחוני, תא״ל (במיל׳) מירי רגב: “מזועזעת מהתקפת הטרור האכזרית במג’דל שמס. עשרה ילדים חפים מפשע נרצחו בעודם משחקים כדורגל. שוחחתי עם השיח טריף, מסרתי לו את תנחומי למשפחות השכולות ולעדה הדרוזית כולה, ואמרתי לו שכולנו איתם באבלם הקשה”.

“חיזבאללה חצה את הקווים האדומים והתגובה תהיה בהתאם, ממשלת לבנון אחראית לכל אירוע שיוצא מתחומה ולכן נגבה מחיר כבד מלבנון ומהחיזבאללה. קיימתי הערכת מצב והנחתי להערך לכל התפתחות אפשרית, בדגש על המתקנים האסטרטגיים של משרד התחבורה. ליבנו עם משפחות הקורבנות. יהי זכרם ברוך”.

שר התקשורת ד”ר שלמה קרעי: “ליבי עם תושבי מג’דל שמס והמשפחות היקרות שאיבדו את יקיריהן. הטבח שביצע היום חיזבאללה במג’דל שמס בילדים וצעירים צריך לזעזע את אמות הסיפים בארץ ובעולם. הפעולות הנקודתיות רחוקות מלהספיק. חיזבאללה ומדינת לבנון צריכים לשלם מחיר יקר מאוד”.

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: “על מות ילדים קטנים, נסראללה צריך לשלם בראשו. ‏לבנון כולה צריכה לשלם את המחיר. ‏עמדתי לגבי הצעדים הנחוצים ידועה. ‏על ראש הממשלה לשוב באופן מיידי. ‏הגיע זמן מעשים!”

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: “מאז ה-8 לאוקטובר אמרתי שאנחנו נמצאים במצב של מלחמה בצפון וצריך להכריע את האויב – הפורומים של מקבלי ההחלטות נמנעו 10 חודשים מלהכיר בכך שאנחנו במערכה מול החיזבאללה. היום אף אחד, בשום פורום, כולל שר הביטחון שחתר רק להכלה מול החיזבאללה, לא יכול להתחמק מהמציאות המדממת – אנחנו במלחמה. אני קורא לראש הממשלה לכנס במיידית את הקבינט גם בטלפון מוצפן, שיקבל את ההחלטה שאני כבר תקופה ארוכה דורש – מלחמה בצפון עכשיו!”

השרה סטרוק: “הלב נקרע ומדמם אל מול טבח הילדים במגרש במג’ד אל שמס. זו הצומת להפסיק להסתפק בצעדי-תגובה שגרתיים. יש תכניות, הן מוכרות וידועות וטובות, הגיע הזמן לממשן”.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: “ילדים שרק רצו לשחק כדורגל. נערים שרק רצו לנצל את חופשת השבת וליהנות מספורט ליד הבית, נרצחו באכזריות על ידי האויב הארור. אני חוזר ואומר: חייבים להפסיק עם הדחיינות ולהנחית מכה אנושה על החיזבאללה. ככל שנדחה את המערכה, נשלם מחירים כואבים יותר. הקו האדום נחצה מזמן. זמן למעשים”.

יו״ר הוועדה לביטחון לאומי חה״כ צביקה פוגל: “אני רוצה לראות את לבנון סגורה ואת החיזבאללה בוער. האם גם על כך יחקרו אותי? האם דאגה לחיי התושבים במדינה היא הסתה לטרור או הזכות להגנה עצמית? אדוני ראש הממשלה, די עם ההכלה. דין הגולן והגליל כדין תל אביב. צא להתקפה!”

יו״ר ועדת החוקה חה״כ שמחה רוטמן: “רצח הילדים במג’דל שמס על ידי ארגון הטרור חיזבאללה לא יכול להתקבל בשתיקה. ‏דמם של אזרחי ותושבי ישראל לא יהיה הפקר! ‏ממשלת ישראל חייבת להורות לצה”ל להכות באויב ולהשמידו. זו הדרך היחידה בה ישוב השקט לצפון. ‏אני משתתף בצערן הכבד של משפחות הנרצחים ושולח החלמה מהירה לכל הפצועים”.

ח”כ לימור סון הר מלך בתגובה למתקפה הרצחנית של חיזבאללה על מג’דל שאמס: “ליבנו עם משפחות הנרצחים בצפון בשעה קשה זאת, אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחות ונושאים תפילה לשלומם של הנפגעים. ההימנעות מהכרעה עולה לנו בדם. גם אם לא השכלנו להבין זאת עד היום, חיזבאללה מכריח אותנו ללמוד בדרך הקשה ביותר. מתחילת המלחמה עוצמה יהודית קראה להכרעה גם בגבול הצפוני. יציאה לקרב מול האויב, השמדתו והכנעתו הם חובה אם חפצי חיים אנחנו. לא מחר, הלילה! אין שום פיתרון אחר מול אויב צמא דם שכזה”.

ח״כ צבי סוכות: “נקמת ילד קטן לא ברא השטן. ‏צה”ל חזק ויכול, מדינת ישראל חזקה ויכולה. ‏הגיע הזמן להחריב את לבנון!”

ראש האופוזיציה יאיר לפיד: “הלב נשבר על האובדן הכבד במג׳דל שמס. ילדים ואזרחים לא צריכים לאבד כך את חייהם. ממשלת ישראל חייבת לשים סוף להפקרות בצפון. ככה זה לא יכול להימשך”.

“ראש הממשלה נתניהו צריך בשעות כאלה להיות בישראל ולקחת חלק בניהול המלחמה. העובדה שטרם החליט על חזרה לישראל היא עוד הוכחה מבישה לניתוק המוחלט שלו ובעיקר לזה שלא אכפת לו משום דבר חוץ מעצמו”.

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ: “משתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן היום במג׳דל שמס, ומתפלל לחייהם ולהחלמתם של הפצועים. אמרנו את זה בקבינט כבר לפני חודשים – הגיע הזמן לחתור למתווה חטופים, ולהעביר את המערכה צפונה. מי שמושך זמן, משלם קודם כל בחיי אדם – של החטופים, ושל תושבי הצפון. הוא משלם גם בפגיעה בהרתעה, בכלכלה ובחוסן החברתי. הזמן נגמר”.

חבר הכנסת חנוך מילביצקי על האירוע הקשה בצפון: “ממשלת ישראל צריכה לצאת למערכה בלבנון בכדי להפסיק את הירי על שטח מדינת ישראל, להחזיר את התושבים לצפון ולגבות מלבנון מחיר יקר. ‏זה היה ברור שאסון כזה יקרה. רק שאלה של זמן. הזמן היום אזל”.

ראש המועצה המקומית קצרין, יהודה דואה: “בשמי ובשם כל קהילת קצרין, אני שולח תנחומים עמוקים והשתתפות בצער למשפחות הנרצחים, החלמה לפצועים. אחינו הדרוזים, קהילת מג׳דל שמס ולראש המועצה, חברי דולאן אבו סלח. דם ילדינו אינו הפקר!!! הלב נקרע”.

“אחינו, חברינו ושכנינו במג׳דל שמס, חוו היום את הנורא מכל, איבדו בדם קר, תושבים וביניהם ילדים קטנים שכל ״חטאם״ היה שיצאו לשחק במגרש הכדורגל בשבת שמשית ונעימה. עשרות פצועים, ונרצחים, ילדים קטנים, שטרם חוו וראו דבר וחצי דבר בעולם המורכב בו אנו חיים. ליבי נקרע ונעצב, הראש לא נותן מנוחה בתהייה קשה – האם דם ילדינו הפקר הוא? עד מתי?

יו”ר הדמוקרטים ומפקד פיקוד צפון לשעבר, אלוף במיל’ יאיר גולן בעקבות הפגיעה במג’דל שמס: “תנחומי למשפחות, איחולי החלמה לפצועים, אנחנו נדע להגן על ישראל במעשים כאן ולא בדיבורים מוושינגטון”.

השר ניר ברקת: “ישראל צריכה לשנות לחלוטין את המשוואה בצפון. מדינת לבנון וחזיבאללה חייבים לשלם מחיר כבד על האסון הכבד במג׳דל שמס ועל הטרור שהם מפעילים בחזית הצפון. על הקבינט לשנות גישה ולעבור מהכלה להתקפה. דם תושבי הצפון איננו הפקר. אני משתתף בצער המשפחות במג׳דל שמס. זהו עוד פשע מלחמה שמצטרף לשורה של פשעי מלחמה מאז ה-7 באוקטובר”.

יו״ר הועדה לזכויות הילד ח״כ אלי דלל: “נקמת דם ילד קטן לא ברא השטן! הלב נשבר נוכח האסון הכבד במג׳דל שמס. תנחומיי למשפחות, לתושבים, לקהילה ולעדה הדרוזית כולה. יחד עם כל בית ישראל אני מתפלל לרפואתם ושלומם של הפצועים. מדינת ישראל חייבת לגבות מחיר כבד על האסון הטרגי הזה. זה לא יכול לעבור בשתיקה! יהי זכר הנרצחים ברוך”.

ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר: “ליבנו השבור עם קהילת מג’דל שמס. שוב נאסראללה מכתיב ומשנה את כללי משוואת הדמים בגבול הצפון. זו השעה לתקוף חזק ולהרעיד את ביירות כדי לסמן חזק את הקו האדום שנחצה”

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
2 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

לפיד לא יכול לתת הודעה אחת בלי לתקוף פוליטית. מה זה היצור הזה?

מרתק לקרוא את רשימת כל אלו שלא רלוונטים להחלטות.
הר מלך, יאיר לפיד, בן גביר, מילבצקי וכו’.
יהיה מרתק יותר להביא את התגובות של אלו שיש משמעות למילה שלהם:
נתניהו, דרעי, גלנט.

כתבות חדשות באתר

בצל המלחמה, מדריך נדל"ן עדכני: "כך תכפילו את כספכם באמצעות קרקע"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

עלה ל-12 מספר ההרוגים; דובר צה"ל: חיזבאללה שיגר רקטה במשקל 50 ק"ג
ראש הממשלה: "לא נעבור על כך לסדר היום"; הרמטכ"ל: "תהיה תגובה קשה"
הצצה לחייו של אלימלך בן ה8, הסובל משיתוק מוחין
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הערכות מצב והודעות מאיימות; בישראל טרם הגיבו למתקפה הרצחנית של חיזבאללה
ניסיון לינץ' בבנימין: כ-100 פורעים תקפו רועה צאן ליד אדם, ארבעה נעצרו • צפו
מה מביא ישראלים רבים להשקיע בחו"ל?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

כוחות צה"ל מיפו את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בצומת ניר צבי • צפו
השמדת מנהרה בגבול הרצועה ותקיפת מפקדה; תמונת מצב מהלחימה בעזה • צפו
מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

"הקו האדום נחצה מזמן": במערכת הפוליטית קוראים לצה"ל לתקוף בעוצמה בלבנון
בעקבות האירוע במג'דל שמס: ראש הממשלה צפוי להקדים את חזרתו ארצה

הכתבות המעניינות ביותר

מחשש לתגובת הדרוזים: חיזבאללה מתנער מאחריות; בצה"ל מאשימים את נסראללה
תיעוד מרתיח: רגע פגיעת הרקטה הקטלנית במגרש הכדורגל במג'דל שמס • צפו
חיסול 4 מחבלי רדואן; תקיפה בבלאטה; האירוע במג'דל שמס | סיכום חדשות השבת
ספינת טילים של חיל הים יירטה בהצלחה כטב"ם ששוגר לעבר אסדות הגז
הרמטכ"ל: לולא המודיעין לא בטוח שאי פעם היינו מביאים את גופות החטופים • צפו
עלה ל-11 מספר הרוגים במג'דל שמס מפגיעה רקטה; עשרות נוספים נפצעו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

WhatsApp_Image_2024-07-27_at_22.06
עלה ל-12 מספר ההרוגים; דובר צה"ל: חיזבאללה שיגר רקטה במשקל 50 ק"ג
WhatsApp Image 2024-07-27 at 23.46
ראש הממשלה: "לא נעבור על כך לסדר היום"; הרמטכ"ל: "תהיה תגובה קשה"
WhatsApp_Image_2024-07-27_at_22.28
הערכות מצב והודעות מאיימות; בישראל טרם הגיבו למתקפה הרצחנית של חיזבאללה
 מסך 2024-07-27 224120
ניסיון לינץ' בבנימין: כ-100 פורעים תקפו רועה צאן ליד אדם, ארבעה נעצרו • צפו

גלריות

''ד זוועהיל - שאץ אשדוד בר מצוה (1)
וּמִשֶּׁפַע מִצְוַת תְּפִלִּין • שמחת הבר מצוה בחצרות זוועהיל - שאץ אשדוד
DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד
2
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture