המיוחדים

פלאש 90, JDN

קיפקעס | המזכיר הצבאי בשכונה החרדית, השרים שניסו לשכנע את מרן, והנהירה לגור

ההכרעה הצפויה של ראש הישיבה לגבי הממ”ח, המבט של האדמו”ר מתולדות אהרן שהדהים את החסידים, החסיד שניסה להתחמק מהרבי מבעלזא, הצעד הנדיר של הרבי מגור, הכותרות מסאטמר וחבר המועצת כ’אחד האדם’ • יוסי שטארק עם ‘קיפקעס’

חדש! אין לכם כוח לקרוא את הכתבה? האזינו לה

  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

  • היא לבד מגיל שנתיים ואמא שלה זקוקה לעזרה שלכם

    תוכן מקודם

  • הברכה הנדירה של מרן רשכבה"ג זצוק"ל – והתוספת החריגה של מרן שר התורה זצוק"ל

    תוכן מקודם

  • הברכה הנדירה של מרן רשכבה"ג זצוק"ל – והתוספת החריגה של מרן שר התורה זצוק"ל

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

  • היא בכלל לא מכירה את אבא שלה וכעת היא זקוקה לכם

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

‘קיפקעס’: בסביבת דרעי אומרים כי הסיבה שהוא לא משתתף בדיונים ביטחוניים מאז פירוק הקבינט המצומצם, היא בגלל שהוא לא רוצה להיות חלק ממקבלי ההחלטות בסוגיות כ”כ רגישות, כשאין אחדות משני צדי הקשת הפוליטית, ובהיעדרם של הרמטכ”לים לשעבר גנץ ואייזנקוט – אם כי המזכיר הצבאי של רה”מ ממשיך להגיע לביתו של דרעי מספר פעמים בשבוע כדי להעביר לו עדכונים ביטחוניים.

*

יש לכם תיעוד או מידע שמעניין את ‘קיפקעס’? שלחו אלינו: [email protected]

*

‘קיפקעס’: מספר חסידים שהגיעו לבית האכסניה של כ”ק האדמו”ר מתולדות אהרן בעיירה ליד קרעסטיר, הונגריה, ראו את הרבי כשהוא יושב בחצר ומתבונן בחצר שמעבר לרחוב, תוך שמתבטא שהוא חש שיש שם סוג של קדושה ושמרגיש שיהודים היו שם. החסידים פנו לבעל האכסניה, גוי מקומי, שאכן סיפר שיש שם בית עלמין יהודי לא-מוכר, אבל הגישה אליו מוסתר ובלתי נגיש. לאחר זמן קצר, החסידים הצליחו לפלס דרך עד לבית העלמין, וערכו תפילה קצרה ליד הקברים, בהם קברו של אחד מתלמידי החתם סופר זי”ע.

*

‘קיפקעס’: בבית מרן ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ הגר”מ מאזוז מספרים כי השרים ביטון ובוסו מש”ס עלו אל הגר”מ כדי לשכנע אותו לצאת נגד המוסדות שפורשים מרשת “בני יוסף” לטובת הממ”ח. הרב אמר כי יעבור על החומר שהציגו, ולשמוע את שני הצדדים, ורק אז יכריע בסוגיה.

*

‘קיפקעס’: כ”ק מרן האדמו”ר מגור הדהים את חסידיו כאשר במהלך הסעודה בביתו לרגל הילולת זקנו מראדזימין זי”ע (שעל שמו הוא קרוי) – הוא פתח את הדלת והודיע שאפשר להזכיר אצלו מה שרוצים לישועות. ה’שמועה’ התפשטה במהירות הבזק, והחלו נהירות וריצות של אלפי חסידים מכל חלקי ירושלים, שביקשו לנצל את ההזדמנות הנדירה ולקבל ברכה מהרבי בשעה כה חשובה.

*

‘קיקפעס’: כ”ק מרן האדמו”ר מבעלזא הבחין בסמארטפון שצץ מכיסו של אברך שנכנס עם קוויטל. האדמו”ר שאל האם יש לו מכשיר, והאברך התחמק מלענות. האדמו”ר שאל שוב, והאברך נאלץ להודות. האדמו”ר המשיך לשאול האם המכשיר “מאושר”, וכאשר האברך התחמק מלענות, האדמו”ר קרע את הקוויטל. האברך הנדהם הבטיח מיד שיזרוק את המכשיר ויצא מהחדר לכתוב קוויטל חדש. לאחר כמה דקות הוא נכנס שוב לרבי, ושקרא את הקוויטל ובירך אותו.

*

בזמן שכל עם ישראל נמצא במתח מהמתקפה הצפויה של אויבינו, ב’קיפקעס’ העדיפו להכניס אווירה קלילה, באמצעות פטפוטים על עולם המוזיקה, תוך הקפדה על אי שמיעת מוזיקה בימי בין המצרים. לכן מיהרו לאולפן של יענקי כהן, שם ראו את ההכנות לקליפ הווקאלי של שימי ליפשיץ.

play-rounded-fill
ואם כבר יענקי כהן התותח, אז ב’קיפקעס’ שמחו לשמוע שסוף סוף הזמר סנדי דינקל מודיע על פרויקט רשמי ראשון שיראה אור בקרוב… אותו מעבד ומפיק אותו יענקי כהן… והאמרגן של סנדי, דובי קופרשטוק.

play-rounded-fill
במתחם חסידים סנטר בב”ב פגשו חברי ה’קיפקעס’ את אמן הרגש העולמי מוטי אילוביץ, כשהוא מתחדש בפרחוני מבית המותג GB לקראת צילום קליפ מרהיב אשר יוצא לאור בקרוב.

בהמשך ראו חברי ה’קיפקעס’ את השדרן שלא מפסיק לעסוק במוזיקה, עמי מימון, שכעת לקח הפסקה כדי להכניס פ”נ לאגרות הקודש של הרבי, ב-770.

תוך כדי ההתגודדות ב-770, חברי ה’קיפקעס’ ראו את ר”ע אלעד לשעבר שרוליק פרוש.

מחוץ ל-770, חברי ה’קיפקעס’, שהיו תחת השראה של תורת הרבי, ביקשו מאחד המקומיים שיפתח יוטיוב כדי לראות את שיעוריו של המשפיע החב”די הרב שניאור אשכנזי, ותהו האם אותו אדם מתפעל את החשבונות גם של הרב אשכנזי וגם של הרב ברוך רוזנבלום?

משם המשיכו חברי ה’קיפקעס’ למחנה ‘דברי יואל’ שם ראו את חבר הקונגרס מרק מלינרו מגיע לביקור אצל כ”ק האדמו”ר מהרי”י מסאטמר, כדי לקבל את תמיכתו לקראת עוד מערכת בחירות.

משם המשיכו חברי ה’קיפקעס’ לסאטמר השנייה, ושם ראו את הגבאי בבית המדרש הגדול בקריית יואל, מונרו, כשהוא מנסה לגרש את הכוכב מביתר עילית, וועלווא קירשנבוים, באמצע חזרת הש”ץ בגלל שלא חבש כובע. וועלווא התעקש להתפלל במניין וחטף את הכובע של הגבאי. האלימות לא עזרה וקירשנבוים נשאר עד הסוף, כשלאחר התפילה המתפללים ביקשו מוועלווא ברכות…

play-rounded-fill
וועלווא החליט לא לחזור על הטעות, ובפעם הבאה שהוא הגיע לסאטמר הוא חבש כובע. ב’קיפקעס’ בדקו איפה ניתן להשיג לוועלווא חליפה…

play-rounded-fill
חברי ה’קיפקעס’ לא הצליחו להשיג לוועלווא חליפה, ולכן נאלץ הכוכב להגיע לביהמ”ד בעלזא בירושלים, שם לפחות חגר גארטל, כמנהג המקום.

play-rounded-fill
סאטמר המשיכה לככב ב’קיפקעס’, שם נדהמו לשמוע על “סאגת הציפור”, שהתעקשה להישאר ליד קברה של הרבנית אלטא פייגע ע”ה אשת חבר לאדמו”ר בעל ה’ויואל משה’ מסאטמר זצ”ל בבית החיים בקרית יואל מונרו בארה”ב. מניין חסידים הגיעו ואמרו מספר פרקי תהילים ופרקי משניות ובקשת מחילה כמה פעמים, ובאורח פלא, הציפור מתה במקום.

אחרי כל ההרפתקאות מעבר לים, חברי ה’קיפקעס’ חזרו לארץ כדי לחוש בכאב ובמצב הביטחוני המתוח. מנת”ג נסעו היישר למחנה נוסייראת בעזה, כדי לעודד את הלוחמים להתפלל מנחה.

משם המשיכו למתחם סודי ליד חברון, לחגיגת יום הולדתו ה-32 של הבה”ח אשר בלוי, בהשתתפות קהל מצומצם ממקורביו. גם אנשי הביטחון במקום לא פספסו את ההזדמנות לברך.

לאחר שראו “מידע מודיעיני” שנמחק, חברי ה’קיפקעס’ כבר הרגישו חשובים מדי, בשביל לפספס את המפגש “הביטחוני” של השר אלי כהן שהגיע למפגש עם תושבי אלעד, היישר מישיבת הקבינט. על סדר היום במפגש: סקירה בנושא המדיני בטחוני וכמובן על הרפורמה בחשמל אותה הוא מוביל.

לאחר המפגש “הביטחוני” עם השר, חברי ה’קיפקעס’ כבר הרגישו ממש חשובים והחליטו לחזור לארה”ב, והפעם במתווה של “ביקור מדיני” – שם ראו את השיירה הנשיאותית של כ”ק האדמו”ר מסקווירא, שחזר מהנופש.

play-rounded-fill
בהמשך קפצו לביקור מדיני בבורו פארק, שם שמעו מחסידי באבוב שהאדמו”ר הטיל לאחרונה אמברגו על אירועי אירוסין, וכי מהיום והלאה מותר לערוך רק ווארט עם מספר מצומצם של קרובי משפחה מדרגה ראשונה, כדי לחסוך בעלויות.

משם נסעו חברי ה’קיפקעס’ לאנגליה, שם ראו על במת הכבוד באירוע הרבבות בלונדון, את איש עטרת שלמה ובית מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו הרב יעקב וינפלד.

בהמשך ראו את חברי ה’קיפקעס’ את הרב טוביה לנדו, נכדו ונאמן ביתו של מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו, עם מרן המשגיח הגר”ד סגל בתום מסע קרן עולם התורה באנגליה.

כשחזרו לארץ, הופתעו חברי ה’קיפקעס’ לראות את חבר מועצת חכמי התורה, הגאון הרב שלמה מחפוד שליט”א, כשהוא צועד “כאחד האדם” בדרכו למכולת בשעות הוקר המוקדמות.

play-rounded-fill

רב העיר ביתר הרב חיים וייס, שנופש ביישוב מעלה עמוס עד יום חמישי, נצפה בתפילה בביהמ”ד ביאלא במעלה עמוס.

לאחר מכן המשיכו חברי ה’קיפקעס’ לשמחת פדיון הבן לבנו של כתב ‘משפחה’ אחיה ביתאן, שם ראו את שר התקשורת שלמה קרעי, ובכירי עיתון ‘משפחה’ אריה ארליך וישראל גרובייס בשיחה לוהטת. ב’קיפקעס’ ידעו לספר כי במרכזה של השיחה עמד עניין חוק הקומה הכשרה שהסעיר את הכנסת בשבוע שבעבר. בתוך הדברים שמעו את העורך ישראל גרובייס מתעניין אצל השר על הפגישה המסתורית במעונו של כ”ק מרן האדמו”ר מגור יחד עם השר גולדקנוף בעקבות העברת החוק. כשהשר נשאל איזה יין הוא קיבל מהאדמו”ר, הוא הגיב: “יין ישן שדעת זקנים נוחה הימנו…” את שאר השיחה כבר לא רצו לחשוף ב’קיפקעס’.

• כתבה זו מלווה בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא”ל [email protected]. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס”ח-2007

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
2 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

יפה הפעם יש יותר תמונות מסרטונים אבל תודה

היה טיפה השבוע

כתבות חדשות באתר

בצל המלחמה, מדריך נדל"ן עדכני: "כך תכפילו את כספכם באמצעות קרקע"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בעקבות ביטולי הטיסות: כ-20 אלף ישראליים עלולים להיתקע בחו"ל
טורקיה הכריזה על יום אבל; ארדואן: "ישראל מנסה להרחיב את הסכסוך"
נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

משרד הכלכלה מדגיש: "אין כל מחסור במזון ואין צורך בצריכה שונה מהרגיל"
לאחר 48 שעות של שקט: אזעקות צבע אדום נשמעו באזור ראש הנקרה
הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

השר לוין: "זה לא סוד שהימין נמצא בנחיתות גדולה, נדרש שינוי מן היסוד"
דיווח: איראן תוביל את המתקפה, חיזבאללה יצטרף ל"גל שני" של תקיפות
מה מביא ישראלים רבים להשקיע בחו"ל?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

עיתונאי ומחבל נוח׳בה: צה"ל אישר כי חיסל את עיתונאי אלג׳זירה
דובר צה"ל: "תקפנו ביום שלישי בלבנון, לא הייתה תקיפה אווירית נוספת"

הכתבות המעניינות ביותר

לגלות את עצמך מחדש - איך להשתחרר מסטיגמות שלי על עצמי? | פרשת מטות
ההערכה בישראל: תגובת איראן תגיע בימים הקרובים, ייתכן כבר בסוף השבוע
עסקת ענק בין ארה"ב לרוסיה: העיתונאי היהודי שהואשם בריגול - שוחרר
שריפה גדולה בשכונת בית ישראל: עוברי אורח חילצו את בני המשפחה
להימנע מהחצנת סממנים יהודים: האזהרה של המל"ל בעקבות ההסלמה
צה"ל תקף בית ספר בשג'אעיה, 10 חוסלו: "שימש כמקום מסתור למחבלים"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | המזכיר הצבאי בשכונה החרדית, השרים שניסו לשכנע את מרן, והנהירה לגור
.
מה מונע את חיסולו של יחיא סינוואר? הדילמה המוסרית המורכבת של צה"ל
%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ

חדש באתר

.
בעקבות ביטולי הטיסות: כ-20 אלף ישראליים עלולים להיתקע בחו"ל
2024-07-26-yatirim-25
טורקיה הכריזה על יום אבל; ארדואן: "ישראל מנסה להרחיב את הסכסוך"
.
משרד הכלכלה מדגיש: "אין כל מחסור במזון ואין צורך בצריכה שונה מהרגיל"
.
לאחר 48 שעות של שקט: אזעקות צבע אדום נשמעו באזור ראש הנקרה

גלריות

 שלום הספד הרב שמואלי זצ''ל (15)
בנהר שלום התכנסו להספיד את זקן המקובלים ככלות השלושים • גלריה
 בעלזא הכנסת לת''ת (9)
אשדוד: מעמד הכנסת נין האדמו"ר מבעלזא לתלמוד תורה
 בבית הרב קנייבסקי (4)
בבית ברחוב רשב"ם: גדו"י התכנסו לחזק את לימוד דף היומי במשניות
 זוויעהל שבע ברכות (27)
שמחת השבע ברכות בחצרות מעליץ - זוועהיל

עיתוני היום

%D7%93%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9-1536x1024-2-768x512
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
2
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture