דעות

עמוד השער הבוקר ביתד נאמן

על זה יצא הקצף? הכותרת של יתד נאמן לא פחות ממדהימה / אבי מוסקוב

“דרישה לבחון את השותפות לאור עליית בן גביר להר הבית”, זעקה הכותרת ב’יתד”, כאילו זו הבעיה של הממשלה • כאשר נשלחו צווים לא היה איום כזה, כאשר נשללו תקציבים גם לא. אבל הר הבית זה הקו האדום? / אבי מוסקוב בטור נוקב

חדש! אין לכם כוח לקרוא את הכתבה? האזינו לה

  • נותרו עוד מס'מצומצם של כרטיסים למופע הקיץ לילדים

    תוכן מקודם

  • חשיפה ראשונית: החרדים שכבר לא חוששים מדקדוקי עניות

    תוכן מקודם

  • השקעות יוקרה לא לעשירים בלבד>>>

    תוכן מקודם

  • המרכז החרדי להכשרה מקצועית סוגר את ההרשמה לשנת הלימודים החדשה עם מספר בשורות

    תוכן מקודם

  • לאור המצב: כיצד חוסכים ומשקיעים חכם גם בתקופות מורכבות?

    תוכן מקודם

  • מעוניינים במקצוע מבוקש בלי לוותר על ערכים? הזדרזו-ההרשמה נסגרת

    תוכן מקודם

  • היא לבד מגיל שנתיים ואמא שלה זקוקה לעזרה שלכם

    תוכן מקודם

  • עם כל הידרדרות במצבו – חלה הידרדרות במצב הבית; הוא נפטר והבית התמוטט

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

הייתי בטוח שאני הוזה. נדהמתי לחלוטין. המילים על הדף נראו בלתי אפשריות. קירבתי את העמוד לעיניי, הלכתי להרכיב את משקפי קריאה שאין לי. ניסיתי לצבוט את עצמי, לוודא שאיני חולם. אך לשווא – המציאות הכתה בי בעוצמה. מה שקראתי היה אמיתי, מוחשי ומטלטל מכדי להכחיש.

זה קרה אמש, מעט לאחר חצות. ראיתי את עמוד השער של את ביטאון ‘דגל התורה’ יתד נאמן – ואז, כרעם ביום בהיר, הלמה בי הכותרת הראשית עם מתקפה חסרת תקדים נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שעלה אמש להר הבית. “רומסי הר הבית, מסכנים חיי יהודים”, זעקה הכותרת. בהמשך נכתב כי “רבנים ואישי ציבור דורשים לבחון מחדש את השותפות הקואליציונית, לאור ההתנהגות המופקרת של חברי הקואליציה, חבורת בן גביר העלולה להביא חלילה להגברת שפיכות הדמים ולאור השתיקה וחוסר המעש של ראש הממשלה”.

במאמר המערכת, תחת הכותרת “דחוף, מנעולים להר הבית”, השווה ישראל פרידמן את העלייה להר הבית ל”השלכת גפרור לבאר נפט” והזהיר מפני הסלמה אזורית. הוא תקף את בן גביר באופן אישי, קרא לו “דמות קיקיונית” המסכנת חיי אדם ועוברת על איסורים חמורים. “זה לא משחק “שוטרים וגנבים” זה חיי אדם ואיסורים נוראיים”, כתב.

אמנם ברור כי לדעת רוב מוחלט של פוסקי ההלכה החרדים ישנו איסור גמור לעלות להר הבית, אך המתקפה הנ”ל והאיום על פרישה מהקואליציה בעקבות מעשיו של בן גביר – תמוהים, בלשון המעטה. בעוד שהעמדה החרדית המסורתית מתנגדת לעלייה להר הבית, הן מטעמים הלכתיים והן מטעמי ביטחון, עוצמת התגובה מופרזת בהתחשב באתגרים המשמעותיים יותר העומדים בפני הציבור החרדי. על זה יצא הקצף? זו הבעיה בממשלה?

לאורך כל החודשים האחרונים, לא נשמע איום כזה מצד דגל התורה, למרות שורת הגזירות נגד המגזר החרדי. כאשר נשלחו אלפי צווי גיוס לחרדים, לא היה איום כזה, כאשר נשללו תקציבים לעולם הכוללים והישיבות, לא היה איום כזה, כאשר ביטלו את הסבסוד למעונות לחרדים, גם לא היה איום כזה. למרות חומרתם של צעדים אלו, דגל התורה לא איימה בפרישה מהקואליציה. מדוע דווקא סוגיית העלייה להר הבית מהווה “קו אדום” עבורם? האם זו באמת הבעיה המרכזית בממשלה הנוכחית?

נציגי הציבור החרדי נבחרו לכנסת כדי לקדם נושאים מהותיים לבוחרים שלהם, כגון חוק הגיוס ותקציבים לעולם התורה. למרות חשיבותו, הר הבית אינו נושא שבגינו מאיימים בפרישה מהקואליציה, במיוחד כשישנן סיבות משמעותיות יותר לשקול צעד כזה.

האם ייתכן שהמפלגות החרדיות מנסות להסיט את תשומת הלב מהכישלון בנושא חוק הגיוס וסוגיות דומות על ידי מתיחת ביקורת על השר בן גביר? יש לציין בכנות: בן גביר מהווה מטרה נוחה עבור המפלגות החרדיות. אך האם יש תועלת ממשית בהתקפות אלו? האם לא עדיף להתמקד בפתרון הבעיות המהותיות במקום להפנות אצבע מאשימה.

כאשר הנציגים החרדים תוקפים בצורה כזו את בן גביר, הם רק מחזקים אותו בקלפי. זה עושה רק טוב לבייס של יו”ר עוצמה יהודית, שתומך ברובו המוחלט בעלייה להר הבית. אז גם יש צורך “מובהק” לדבר על נושאים אחרים – רק לא חוק הגיוס – זה לא מצדיק מתקפה שכזו.

ח”כ משה גפני אמר אמש: “הפגיעה בקדושת הר הבית ובסטטוס קוו לא מעניינת את השר בן גביר שהולך נגד גדולי ישראל והרבנים הראשיים לדורותיהם. הנזק שהוא גורם לעם היהודי הוא גדול מנשוא והוא גורם גם לשנאת חינם ביום חורבן בית המקדש. אנחנו נצטרך לבדוק אצל רבותינו האם אנחנו יכולים להיות שותפים איתו ונבהיר זאת גם לראש הממשלה”.

גפני לא התנסח בצורה חריפה כל כך על חוק הגיוס והתקציבים. רק כאשר מדובר בבן גביר יצא לפתע הקצף. יתרה מזאת, הסיבה שהמפלגות החרדיות לא פורשות כעת מהממשלה למרות שאין לחרדים שום הישגים, מלבד ביטול המס על השתייה המתוקה והכלים החד פעמיים, היא בשל העובדה הפשוטה שאין לחרדים מה לעשות בחוץ. ממשלה הבאה עשויה להיות ממשלת שמאל על מלא, שהגזרות כעת יהיו כאין וכאפס לעומת מה שיקרה בתרחיש כזה.

אם כן איפוא, מדוע לצאת באיומי סרק? למה זה טוב? סתם ללבות אש, ועוד יום אחרי תשעה באב? יש כל כך הרבה נושאים שבאמת שייכים לציבור החרדי – שעליהם יש לצאת עם כותרות בומבסטיות. הר הבית הוא לא אחד מהם, בשלב הזה.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
53 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

אמת ויציב! אין יצא המרצע מהשק המלוכלך שמחפש שליטה וכבוד וכמובן כסף והרבה תראה מה עושים לבן של הרב יורם אברגל שאמר להם את האמת בפנים

חבל שאתה מתיימר לחשוב שאתה יותר חכם מכולם.
או שאתה נוגע בדבר וקשור לבן גביר המסוכן.
הרי הוא פורץ גדר שגדרו כל רבותינו מצוקי ארץ זיע”א,
ועל הדרך מסכן את כולנו כאילו אנחנו חלק מהרעיון המשיחי שלו.
חובת המחאה כאן היא קריטית כדי להראות שאנחנו לא חלק מהרעיון הזה.
אף אחד לא חושב שכותרת ביתד משנה משהו, אבל כאן החיוב הוא להראות שאנחנו נבדלים ממנו.

מה הרעיון ‘המשיחי’ שלו?
ומה הרעיון המשיחי שלך?
תחליטו אם ההלכה מעניינת אתכם וכך נפתור את הבעיה כדרכה של הלכה,
או שאתם ‘מומחים’ לביטחון ויודעים מה התגרות באומות ומה לא.
לי יותר כואב שהישמעאלים נכנסים להר.
למען הסר ספק למרות השתוקקותי איני נכנס בגלל דעת רבותי.

סוף סוף מגיבים כשזה קשור למשהו תורני ולא סתם לכסף!



לבלר בשקל

מה אתה לא מבין? הכל פוליטיקה!!
המתחרה הכי גדול בקלפי לחרדים הוא בן גביר, ובפרט עכשיו שהוא כל הזמן בתקשורת, ונראה שהוא היחיד שבאמת עושה שם מה שהוא רוצה לעשות, ולכן בכל מקום אפשרי החרדים מנסים לעשות אותו כאילו הוא חילוני לגמרי והולך נגד התורה….
כל שאר הגזרות המוזכרים בכתבה, הם גזרות שלא מגיע ממנו, זה מגיע ממקור שלא מתחרה עם החרדים בקלפי, ולכן נכון שזה יותר חשוב, ונכון שהיו צריכים לעשות דגש רק על זה, עם זאת זה לא העיקר מה שאכפת להם, העיקר זה הקלפי, בן גביר איום מנסים לעשות בלגן ממה שהוא עושה, כל השאר אינו איום בקלפי אז הכל טוב.

צודק

כל מלה דבש!
בכלל, מה רוצים מבן גביר?! יש לו את הרבנים שלו שמתירים לו לעלות להר הבית. מי שיש לו בעייה שיפנה לאותם רבנים. אני יכעס על גפני שאשתו הלכת עם פאה ולא עם מטפחת?! ברור שלו, כי כך הרבים שלו פוסקים.
פשוט חוצפה לכעוס על בן גביר בקטע ההלכתי.

ממש צודק

אתה יודע מה לא כועסים על בן גביר כועסים על האידיאולוגיה הקיצונית שהוא שייך אליה
ותסלחו לי על הקטע הבא
קשה לי לסמוך על שיקול דעת “הלכתי” שמוטה ומושפע קשות מאידיאולוגיה לאומנית של הציונות הדתית
לעומת זאת האידאולוגיה החרדית זה נטו התורה וההלכה

האידאולוגיה של כסף ותקציבים וישיבה בממשלת ההתנתקות (דגל התורה) זה “נטו התורה וההלכה”??

תראה את התגובות של כל רוב הכועסים, הם פשוט כועסים על בן גביר ועל כך שהוא עולה להר הבית ולא על האידאולוגיה הקיצונית שלו בעוד דברים.
ובקשר לדעה ההלכתית שאתה כותב: “שמוטה ומושפע קשות מאידאולוגיה לאומנית של הציונות הדתית”, עדיין אסור לך לדבר על האדם שהולך לפי הרבנים האלו אלא תפנה לרבנים שהוא הולך בדרכם.

תגובה לפנים!
אהבתי מאוד אמיתי וישר!

ברמת העיקרון אתה צודק יש לו על מי לסמוך כשהוא עולה
אבל אשתו ג”כ עולה ואת זה אין שום רב שמתיר
ומכאן מוכח שלא מענין אותו הרבנים רק פרובוקציות בלי אידולגיה דתית

נכון מאוד!!!
גם לפי התמונות בן גביר נראה ממש סמוך לכיפת הסלע ששם אין שום פוסק שמתיר להתקרב

פשוט לא נכון עובדתית. אפשר להצטלם בהרבה נקודות על רקע כיפת הסלע ועדיין לעמוד רחוק.

ממתי יש אמת ב”יתד”.? העיתון שמעולם לא פספס הזדמנות לתקוף את כל מי שהשקפותיו לא עולות בקנה אחד עם השקפות ה”גדולים” שלו. שמעולם לא האדיר גדולים שאינם מהמגזר שלו אלא אם כן היה צורך פוליטי להאדיר. וזה במקרה הטוב. כי היו גם שלא זכו לתואר “רב”. (בטעות דפוס, כמובן. מה שלא קרה מעולם ברב המשתייך למגזר ה”נכון”) ורק בקצה השמאלי יש איזה גילוי דעת מת”ח כאותו שפושט את סימן טהרתו למען יראו…
כולנו יודעים שה”השקפה הטהורה” שנמסרה משמים אך ורק להם. פעלה כבומרנג כשקמו קבוצות על גבי קבוצות ולכל אחת יש את ה”השקפה” הייחודית לה. שהיא נגד האחר.

צודק

צריך לכעוס על עבירות יותר מעל תקציבים. וחוץ מזה שהוא ממש מסכן את כל הנפשות של יושבי ארה”ק.
חילול ה’ שאין כדוגמתו שיהודי כביכול דתי רומס את דבר ה’ ברמה.
מה פירוש “הרבנים שלו”????. וכי אנחנו מכירים בכל שאר הדעות שלהם, בטלים ברוב כדבר שאין בו ממש

יש לו על מי לסמוך אם תברר תיראה שהרבה ראשונים עלו להר הבית
וזה כולל את הרמב”ם ועוד

נכון שרוב הרבנים אוסרים היום כי אנשים לא בודקים את הגבולות שמותר ללכת בהר
אבל מי שלומד את זה בהחלט יש לו על מי לסמוך
ואגב ברוב המכתבים של גדולי הדור הם כותבים שאסור כדי לא להתגרות בעולם
זה בהחלט השקפה ולא הלכה ברורה ובזה שכל אחד ילך לפי הרבנים שלו

אין שום צד בפוסקים שעצם העליה להר אסורה למי שטבל במקוה… אך יש איסור לכו”ע להיכנס למקום המקדש וכאן מתחיל הפולמוס היכן בדיוק מקום המקדש
אמנם בן גביר הקטנוני מלבד טיפשותו גם גורם לאחינו בני ישראל לעבור על איסור כרת

כל מילה בסלע! פשוט מנסים להסית את הזעם החרדי נגד החכים החרדים שמאז שנכנסו לממשלה נהיה יותר גרוע מאשר בזמן ממשלת בנט לפיד

צודק במאה אחוז
אני כבר התייאשתי מהם

על השבת הם לא נלחמים ככה

בדיוק. כשזה דבר שלא נוגע להם, הם יכולים לתקוף. צביעות

אנשים שאיבדו כל זיק ממחשבה על מה חשוב בחיים יכולים להמשיך ולא להבין מה היא מחאה
כשמורידים לנו תקציבים וכסף צריך לעבוד בשקט ולנסות לסדר את זה לא יעזור התקפות על פירוק קואליציה וכדו’ זה רק ישמח את שנאינו זה לא המקום למחה אלא לעבודה שקטה וקשה
אבל כשאלפי יהודים שהם בעצם שומרי תו”מ עוברים על חיוב כרת וניהיה כזה טרנד כאילו זה איזה דבר לגיטימי כל מי שעדיין בוער בו קצת רגש יהודי מבין שיש מקומות שצריך לזעוק מרה וזה בידיוק המקום למחאה הכי נמרצת שיש אבל כשכל הראש עובד רק בצורה פוליטית לא פלא שלא מבינים……..

אז למה גפני ישב בממשלת ההתנתקות? איך הוא שתק כשראה שמגרשים אלפי יהודים שומרי תו”מ מבתיהם ??
הרי פיקוח נפש דוחה אף שבת, וכל המומחים אמרו שההתנתקות תגרום לשפיכות דמים?!

שניה אז למה פעמים קודמות שזה קרה לא הייתה כזאת תגובה בומבסטית?

יתד נאמן ומפלגת דגל התורה מתנהגים כמו שהתנתקו מזמן מחללית האם…
אלו שעולים להר הבית לא קוראים יתד נאמן, ולקוראים של יתד נאמן יש דאגות חמורות בהרבה…

הגיוס זה ענין של בג”ץ והיועצת המשפטית כך שלא יעזור פרישה מהממשלה
אל תבלבל את השכל!

בושתי ונכלמתי לראות שבאתר המתיימר להיות חרדי מעריכים כסף לפני השקפה
מהי השקפת גדולי התורה ועל מה לצעוק לא אתה יודע הנציגים שעבורם הצביעו מי שהצביע יודעים.
כנראה שאתה לא הצבעת לשס או יהדות התורה ואם כך מה לך לצעוק אתה מקבל כסף מעוכרי ישראל?
אם כל גדולי התורה אחזו שזה מסוכן גם רוחנית וגם גשמית מי אתה שתדבר ותגיד יש שברים יותר חשובים

ממתי גפני הוא ‘גדולי ישראל’??

הם מפחדים שבן גביר ייקח להם את הקולות בבחירות. ההלכה לא מעניינת את יתד נאמן שהשתלח בגסות וברשעות במשך עשרות שנים במתנחלים, ברב עובדיה, בחסידות חב”ד, בספרדים ובמי לא.

בושה על ההשקפה העקומה (כפי הנראה)
של עורך הטור הנ”ל
על מה טענתם שגיבו כך א) חוק הגיוס ב) מעונות היום ג) שלילת תקציבים
קודם כל על חוק הגיוס זה אפילו לא בדיחה מה שהולך ואין שום סיכוי שתראו חרדי אחד שיילך לצבא והאלה שכן הלכו היו הולכים ממילא (מוזמנים לראות בסרטונים שהופצו משם)
ועל מעונות היום ושלילת התקציבים מדובר רק בתקציבים שעם עולם הישיבות ברוך ה’ מתפקד ובמקסימום יותר בקושי ועל דבר כזה לא מפילים ממשלה! וכן על מעונות היום שכנראה לא יהיה באמת הרבה נפק”מ
אמנם על בן גביר שיצא חוצץ נגד כל גדולי הרבנים מאז ומעולם בפרהסיה והגם שמחולל פרובוקציות בין לאומיות וכן שהוא פורץ גדר בצורה נוראה וכשאנשים יותר יכנס להם בתודעה שנכנסים להר הבית (1200+) אתמול שהוא איסור כרת היא חוצפה שבל תתואר וחובה למחות על כך (ואף שאין לאף אחד מחשבה שבאמת יפרשו במצב הנוכחי)
ועוד שזהו ככל הנראה הוראתו של רשכבה”ג דוב לנדא
ואין אנו בדרגה להבין כל דבר

והגם שעל הגיוס ועל

זה מה שקורה תמיד שמישהו מתחיל לתקוף צריך לבדוק אוטומטית מה הוא רוצה שלא נראה

והגם שעל הגיוס ועל מעונות הוא קשור בכלל ליועצת המשפטית …
ובאמת בושה שלא עושים כך על חילול השבת בפרהסיה

אבי נשמה,
בהשקפה ראשונה אתה צודק זה באמת מכעיס.
אבל במבט נוסף נראה לי שחשוב ליתד נאמן שמנוהל ע”י גדולי ישראל לחדד שנושא העליה להר הבית הוא אסור בתכלית הן השקפתית והן הלכתית, מכיון שזה חודר לשולי המגזר ומעלה. ולכן לפי דעתי הם שוברים את הכלים. יותר מלהדגיש את איסור הגיוס לצה”ל שהוא דבר ידוע.
[עכ”פ כלפי חוץ, כי לא נראה לי שהשותפות הקואליציונית באמת תתבטל.]

משיהו מוכן להסביר לי למה לא מאשרים כאן הרבה תגובות

לא מנעולים להר הבית
אלא אזיקים לידיים של המזרוחניק הפורץ גדר
טיפש מטופש חסר מוח בתשעה באב לגרום למחלוקות כאלה יותר גרוע מלפיד והיועמשית ביחד

עוד אחד שרוצה להכתיב לגדולי הדור מה חשוב יותר!
בושה!!!

מי ביקש זאת מידכם רמוס חצרי נאמר על גפני/דרעי שבמקום לקיים את מצוות עשה של בניית המקדש, הרי הם עושים קרדום לחפור בו, נגד בן גביר/עוצמה יהודית שלוקחת להם כמה קולות בקלפי או אוי

בן גביר הולך לפי הרב שלו!
די למחלוקת! פשוט לבכות

מחילה אך החילוק מאוד פשוט. בן גביר בממשלה, ואנו שותפים לחילול הקודש, ואילו כל הגזירות אינם מגיעות מהממשלה אלא מבגץ, ואין בהישארות בממשלה שותפות אקטיבית בחילול הקודש

כמו חילול שבת למשל, שהחכי”ם החרדים לא מנסים אפילו למנוע

מילה בסלע
כאבא אברך שלא יודע היכן להשים את ילדיו שנה הבאה לאור גזירת המעונות

כולם פיספסו את הנקודה הפשוטה- שזה מסכן כל אחד ואחד מאיתנו!
התנהגות שכולה אומרת אנחנו פה ועוד מעט גם ניקח את הר הבית,
זו קיצוניות שגורמת לערבים להיות עוד יותר קיצונים ומשוגעים.
אין לו אחריות!

אני לא מבין, ושהערבים ימ”ש הולכים שם… זה כן בסדר???

פשוט שטוית והבלים!
עלייה להר הבית זה איסור כרת!
כסף זה לא איסור!
כל הבעיות האחרות של הגיוס וכו זה בכלל לא קשור לממשלה זה נטו לבג”ץ ולרועצת המשפטית…
וחוץ מזה מה עם הכותרות של עיתון הדרך?? ושל שאר העיתונים?
בושה וחרפה!

גפני שמאלני קטן ופחדן. אין בינו לבין ערכי ארץ ישראל ולא כלום. מוכן למכור כל ערך יהודי בשביל נזיד עדשים.
וכאילו אכפת לו מההלכה…
נבל ברשות התורה. תחזור בתשובה

אם חוזרים על שקר הרבה פעמים הוא לא הופך לאמת! חיוב כרת זה רק מי שנכנס למקום העזרה. כל העולים הדתיים ובן גביר עמהם אפילו לא מתקרבים לשטח העזרה. אין שום כרת. נכון שיש אזהרה של גדולי ישראל שלא להכנס אפילו למקומות המותרים כדי שאחרים לא יבואו להכנס למקומות האסורים. יש גם מעט רבנים שלא חוששים לזה (ביניהם הגה”צ ר’ דוב קוק שהתבטא לאחרונה בביטויים תקיפים נגד המונעים מלעלות להר). אז בן גביר וכל השאר נוהגים לפי אותם רבנים. אין כאן כרת ואין סיבה אמיתית למחאה. חילולי השבת והתועבות של אחרים מבין השותפים הקואליציוניים חמורים הרבה הרבה יותר והם אלה שמצריכים מחאה אמיתית.

אין על האיש היקר הזה שעושה המון למען עם ישראל!!!!!!!!!
אולי שחברי הכנסת החרדיים ילמדו ממנו להוזיז דברים במקום לקנאות בו ולצאת עליו כל הזמן!!!!!!!!!!!!!!!

כתבות חדשות באתר

הצלת נפשות כפשוטו: אם היא לא תקבל את התרופה היקרה – היא לא תשרוד!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

יהדות התורה לנתניהו: לעקוף את היועמ"שית ולהמשיך את הסבסוד למעונות
מרגי בסיור בחברון: "זכות גדולה להגיע לביקור בעיר האבות"
נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

דיווחים: מתקפת סייבר ענקית על בנקים באיראן, גם על הבנק המרכזי
יממה גורלית: נתניהו כינס דיון לקראת הפסגה בקטאר מחר - זה הרכב המשלחת
צדקה תציל ממוות: הכלה היתומה תתפלל על התורמים ביום החופה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בנט מבקש להחליף את ראשי מערכת הביטחון - שמונו על ידי ממשלתו • צפו
מחלקים כסף, בלי אופק: 140 מיליון ש"ח יועברו ל-12 רשויות בצפון
אחרי התמודדות עם המחלה הקשה: הרב יהודה מאיר מלכה זצ"ל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בתום מבצע במרחב התפר: הוחרמו שני נשקים ו-120,000 ש"ח כספי טרור
בצה"ל מודאגים: חרדים מטיילים בבין הזמנים בלי יכולת לקבל התרעה

הכתבות המעניינות ביותר

הפתעה: למרות הסיכומים - האוקראינים רוצים להקשות על הבאים לאומן
כנס היסטורי לטובת ביהמ"ד הענק במאה שערים: זה הסכום שגויס, והתאריך שהחסידים התחייבו
רבני ירושלים ניצבים מול המצלמה נגד העליה להר הבית: "בריונים בחזות דתית"
לבנון: הרוג ותשעה פצועים בתקיפת כטב"ם נגד כלי רכב באזור צור • צפו
פעיל ימין נעצר בטענה שהפר צו שטח צבאי סגור בעוטף - ביה"מ הורה לשחררו
משמח: הילדה שנפצעה קשה מאוד בראשה במג'דל שמס התעוררה בבית החולים
טען עוד כתבות >

המיוחדים

-מסך-2024-08-11-215128-(small)_optimized
התקווה מתעוררת מתוך החורבן: מדוע מקלים בדיני האבלות מחצות היום?
WhatsApp Image 2024-08-12 at 13.52
מרתק: היכן קראו לתשעה באב "סורוני", ומה המשמעות של "כו-הלאהיי"?
WhatsApp Image 2024-08-12 at 13.52
מסע לאורך ההיסטוריה: האסונות שאירעו לאבותינו ביום צום תשעה באב
 מסך 2024-08-08 231312
מה יהודי חסידי עושה בסרטון תעמולה של חיזבאללה? כך הגיב ל'JDN' • צפו

חדש באתר

.
יהדות התורה לנתניהו: לעקוף את היועמ"שית ולהמשיך את הסבסוד למעונות
WhatsApp Image 2024-08-14 at 17.18
מרגי בסיור בחברון: "זכות גדולה להגיע לביקור בעיר האבות"
.
הפתעה: למרות הסיכומים - האוקראינים רוצים להקשות על הבאים לאומן
2535c691132dadbb2cc3
יממה גורלית: נתניהו כינס דיון לקראת הפסגה בקטאר מחר - זה הרכב המשלחת

גלריות

 אמסנא תשעה באב תשפ''ד (4)
שַׂקִּים חֲגוֹרֶיהָ • אמירת הקינות בחצה"ק זוטשקא אמסנא
''ע פריד תשעה באב תשפ''ד (4)
עַל אֵלֶּה אֲנִי בוֹכִיָּה • הגר"ע פריד באמירת הקינות
''צ ברגמן תשעה באב תשפ''ד (3)
עַד אָנָה בִּכְיָה בְצִיּוֹן • הגרמ"צ ברגמן באמירת הקינות
''נ זכריהו רב קהילת יוצאי עדן תשעה באב תשפ''ד (1)
לָאָרֶץ הִשְׁלִיךְ פְּאֵרִי • הגר"נ זכריהו רב קהילת עדן באמירת הקינות

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – י' באב ה'תשפ"ד
53
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture