בארץ

Yonatan SindelFlash90

ברקע ההסתה משמאל, משפחות שכולות: “לא ניתן לאף אחד לשרוף את המדינה”

ההסתה נגד הממשלה והעומד בראשה נמשכת. פוליטיקאים משמאל קוראים לצאת לרחובות ולהפגין הבוקר על ההפקרה של החטופים בידי הממשלה. בזמן של אבל על מותם של יהודים יש מי שמוצא את הזמן להסית ולהאשים את הממשלה ברצח שביצע חמאס

חדש! אין לכם כוח לקרוא את הכתבה? האזינו לה

  • לזכות בסיר טיגון Ninja ללא הגרלה? קחו אתגר!

    תוכן מקודם

  • טעמתם פעם קיץ בכפית? >>

    תוכן מקודם

  • הוובינר שיעשה לכם סדר בהשקעות מניבות בחו"ל

    תוכן מקודם

  • הזדמנות מרתקת: הבית שלכם הדרך לבית בחו"ל

    תוכן מקודם

  • חשמלאי או הייטקיסט? המדריך המלא לחיפוש המסלול המתאים בשבילך

    תוכן מקודם

  • בלילה האחרון לחייו, עיניו זלגו דמעות ללא הפוגה: "מי ידאג לאשתי ולילדי?"

    תוכן מקודם

  • יש שאלות שצריך להפנות לרב, ויש שאלות שאתה חייב לענות בעצמך

    תוכן מקודם

  • ממתקן הגניזה אל הפרנסה האמיתית: אפי גילה את הדרך היחידה לקריירה מושלמת

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

קולות ההסתה מקרב גורמי שמאל שהחלו אמש והתחזקו הבוקר לא דועכים. אנשים חסרי אחריות מאשימים את הממשלה והעומד בראשה באחריות למותם של ששת החטופים בידי מחבלי חמאס. היו שהגדילו לעשות וכינו את ראש הממשלה “רוצח”. עד כה לא ידוע על חקירת שב”כ או משטרה שנפתחה בעניינם.

הבוקר פרסם נשיא ארה”ב הודעה על הירצחו של הרש גולדברג פולין וידע להאשים את חמאס ואותו בלבד ברצח החטופים, אולם בישראל כאמור ישנם אנשי שמאל המאשימים את ראש הממשלה ואת חברי הממשלה באחריות לרצח האכזרי של החטופים שנרצחו על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני הגעת הכוחות למנהרה ממנה חולצו.

יאיר גולן פרסם אמש דברים קשים נגד ראש הממשלה וכתב עוד לפני הודעה רשמית בנושא: “היה ויגיעו בשורות איוב נתניהו לא יוכל להתחבא פעם נוספת מאחורי גבו של דובר צה”ל. אני דורש מנתניהו: האיש שהפקיר הוא גם האיש שיודיע. לא תחמוק מהבשורה. לא תחמוק מהאשמה”.

גם הבוקר, יאיר גולן שהיה מהראשונים להפיץ שמועות אמש על מציאת גופות חטופים מצא לנכון להמשיך ולתקוף את הממשלה והעומד בראשה וכתב: “בכל 38 שנותיי בצה”ל, האמנתי בהסכם הסודי שלנו – שנשמור על האחים והאחיות שלנו בכל מצב, בכל מקום. זוהי תמצית הציונות, הברית שלנו, הידיעה שבבית שלנו אנחנו מגנים על האזרחים – גברים, נשים, זקנים וטף.

“היום הוא יום מחריד. אני מאמין שיש בכוחנו לראות באסון הנורא קריאת השכמה. אני מאמין שעוד אפשר לתקן, ביחד. לא נסלח למי שהפקיר את היישובים בעוטף, את החטופים והכי חשוב – שבר לרסיסים את הברית הישראלית. אנחנו נלך להלוויות, נחבק את המשפחות. אנחנו נקום ונזעק, נפגין ונצא לרחובות, כי עוד לא מאוחר. נחזיר את המדינה לידי האזרחים שמאמינים בברית הישראלית. נבוא חשבון במסגרת החוק, עם כל מי שנתן יד להפקרות. זה דורש אומץ ונחישות, ואת זה אף אחד לא ייקח לנו.”

גם בני גנץ מיהר הבוקר לקרוא להפגנות וכתב: “לצערי, שלא כמו לוחמינו שמחרפים את נפשם במאמצי לחימה וחילוץ – יש מי שלא עשו הכל כדי למנוע את המוות הזה. ראש הממשלה נתניהו מהסס, מפחד ומשחק על זמן משיקולים פוליטיים במקום לפעול. משחק שעולה בחיי אדם. ראש הממשלה צריך להגן על החטופים ועל אזרחי ישראל – ולא על הקואליציה שלו הנשלטת על ידי קיצוניים.

“החטופים מתים, ילדי הצפון גולים, והחברה הישראלית מתפרקת. הבוקר הזה תלמידינו יוצאים לבתי הספר, והציבור צריך לצאת לרחוב. הגיעה העת להחליף את ממשלת הכישלון המוחלט. צאו להפגין”.

אמש פרסם פורום הגבורה של משפחות שכולות את ההודעה הבאה: “אלו ימים קשים לכל עם ישראל, אנחנו משתתפים בצער המשפחות ונושאים תפילה יחד עם כל עם ישראל לחזרתם חיים ובמהרה של שאר החטופים. יקירנו מסרו את הנפש בגבורה למען המדינה, למען הניצחון ולמען החזרת החטופים, קיבלנו תזכורת נוספת לכך שאנחנו במלחמה מול אוייב אכזר שלא בוחל באמצעים, ולכך שאסור לנו לעצור לרגע. צריך להמשיך בכל הכח עד להשמדת כל אוייבנו.

“חשוב לזכור – האוייב הוא חמאס, אנחנו במלחמת קיום! אנו משפחות הנופלים, לא ניתן לאף אחד לשרוף את המדינה, ולפגוע בעתיד שלנו כאן. יקירינו יצאו לקרב, ולא שבו, ואנחנו כולנו חייבים לתת את כל הגב לצה”ל ולממשלה לסיים את המשימה, עם כל הכאב, הטרגדיה והאמפטיה – אל תתנו גב לאוייבי ישראל. הכאוס, משחק לידי האוייב, אל תתנו לסינוואר תמונת ניצחון. אנו מחזקים את צה”ל, מחזקים את הממשלה – המשיכו עד הניצחון, למען הנופלים ולמען החיים. יחד ננצח!”

העיתונאי עמית סגל כותב הבוקר: “עובדות שכדאי לזכור בבוקר טראגי זה: חמאס הוא שרצח את החטופים בדם קר. חמאס לא השיב בחיוב לעסקה מאז נובמבר. המחבלים רצחו את החטופים כנראה בשל התקרבות חיילי צה”ל. לפיכך, מי שסבור שהאחריות מוטלת על הממשלה ששלחה את כוחותינו בהוראת הממשלה צריך להגיד במישרין מה הוא מציע – שיש לסיים את המלחמה, לסגת באופן כולל מעזה, לרבות מהפרימטר שמפריד בין חמאס ויישובי העוטף, מפילדלפי שמפריד בין חמאס ובין התעצמות מחודשת, ולהעניק ערבויות בינלאומיות שלא תתחדש. הרי אם פעילות צה”ל מסכנת את החטופים, כל עוד יש חטופים בעזה המסקנה היא שאסור שצה”ל יפעל קם. לפעמים דברים נראים מרחוק בהיר יותר. ביידן והאריס ובלינקו שמו את האצבע על העובדה המובנת מאליה – חמאס רצח וחמאס ישלם.

בתוך כך, מטה המשפחות להחזרת החטופים המייצג חלק ממשפחות החטופים מפרסם הבוקר הודעה נוספת בה הוא קורא לראש הממשלה להחליף את דובר צה”ל בתפקידו ולהתייצב מול הציבור בהודעות הקשות, וכן מאשים את נתניהו בהפקרת החטפים: “מטה משפחות החטופים דורש מנתניהו להתייצב בהופעה פומבית אל מול האומה ולשאת באחריות ישירה להפקרת החטופים. מציאת הגופות אתמול היא תוצאה ישירה של טרפוד העסקאות על ידי נתניהו, התבצרות בציר פילדלפי והגברת הלחץ הצבאי שהביא למותם של חטופים רבים. לאורך החודשים האחרונים חולצו 8 חטופים חיים בפעולות צבאיות, לעומת 105 חטופים ששוחררו בעסקה. מטה המשפחות פונה אל נתניהו: “אל תסתתר מאחורי דובר צה”ל, תן לציבור דין וחשבון על ההפקרות הבלתי נגמרת”.

סגנית הנשיא, קמלה האריס פרסמה הבוקר הצהרה בה התייחסה לחילוץ גופתו של הרש גולדברג פולין שנרצח בידי מחבלי חמאס וכתבה: “ב-7 באוקטובר נלקח הרש גולדברג-פולין – אזרח אמריקאי – כבן ערובה על ידי מחבלי חמאס. הוא היה רק ​​בן 23, השתתף בפסטיבל מוזיקה עם חברים. עכשיו אנחנו יודעים שהוא נרצח על ידי חמאס. גופתו נמצאה היום במנהרות מתחת לרפיח, יחד עם חמישה בני ערובה נוספים”.

“כשנפגשתי עם ג’ון ורייצ’ל מוקדם יותר השנה, אמרתי להם: אתם לא לבד. זה נשאר נכון כשהם מתאבלים על האובדן הנורא הזה. אמריקאים ואנשים ברחבי העולם יתפללו עבור ג’ון, רייצ’ל ומשפחתם וישלחו להם אהבה וכוח. כפי שנאמר במסורת היהודית, יהי זכרו של הרש לברכה.

סגנית הנשיא הוסיפה וכתבה: “חמאס הוא ארגון טרור מרושע. עם הרציחות הללו, לחמאס יש אפילו יותר דם אמריקאי על הידיים. אני מגנה בחריפות את המשך האכזריות של חמאס, וכך גם העולם כולו. מטבח של 1,200 בני אדם, לקיחת בני ערובה ורציחות אלה, השחתה של חמאס ניכרת ומחרידה. יש לחסל את האיום של חמאס על עם ישראל — ועל האזרחים האמריקאים בישראל — וחמאס לא יכול לשלוט בעזה. גם העם הפלסטיני סבל תחת שלטונו של חמאס במשך כמעט שני עשורים.

“כסגנית נשיא, אין לי עדיפות גבוהה יותר מבטיחותם של אזרחים אמריקאים, בכל מקום שהם נמצאים בעולם. הנשיא ביידן ואני לעולם לא נפסיק את מחויבותנו לשחרר את האמריקנים ואת כל אלה המוחזקים כבני ערובה בעזה”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
2 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

יהי רצון שכל הערב רב הללו עם הפה המסריח שלהם! יעפו מארץ ישראל וישאירו אותה נקיה וטהורה רק ליהודים אמיתיים עם כבוד ליהדות עם ענווה ומסירות נפש לעם ישראל !!!

אמן

כתבות חדשות באתר

חוזרים לבית הספר: מגהצים ת'אשראי ומקבלים כסף בחזרה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הרצוג למשפחות: "סליחה שלא החזרנו אותם, חובה להגיע לעסקה"
ביום הראשון ללימודים: 13 שוהים בלתי חוקיים נתפסו באופקים; 2 מתוכם בגן ילדים
מסלול "בין הזמנים" ייחודי לחברי מועדון הבריאות WOW של מאוחדת
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בן גביר: "מי שמטיל את האשמה על ממשלת ישראל - מהדהד את תעמולת החמאס"
שר האוצר על יו"ש: התקבלו הרבה יותר מסימנים מעידים. חובה לצאת למתקפת מנע
יש נושאים שהשתיקה יפה להם…
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בן גביר בסיור עבודה בכפר יונה: "נבחן בחיוב מתן זכאות לנשק לרחובות נרחבים בעיר"
לפיד מסית: "נתניהו וקבינט המוות החליטו לא להציל אותם. הדם הזה על ראשם"
נתרפאה כל המשפחה? התאומים הרכים נולדו – חצי שנה אחרי פטירת אביהם
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חמאס: "ישראל אשמה במות החטופים"; אהוד ברק: "חייבים מרי אזרחי לא אלים וזועם"
רה"מ: "חמאס מסרב לנהל מו"מ אמיתי. מי שרוצח חטופים - לא רוצה עסקה"

הכתבות המעניינות ביותר

מומחה הכשרות מסביר: הקוסקוס נזרק לפח - האסאדו דווקא לא; מדוע?
500 גנים, 100 בתי ספר, למעלה מ-45,000 תלמידים: כך פתחה חב"ד את שנת הלימודים
הטובים לחינוך: 200 אברכים בחב"ד עוברים הכשרה ל"שלוחי חינוך"
בן גביר בזירת הפיגוע: "לא צריך לשחרר מחבלים - צריך לירות להם כדור בראש"
משפחות חטופים: "אחיזת צה"ל בפילדלפי יוצרת מנוף לחץ משמעותי על חמאס"
סמוטריץ' עונה לגלנט: "הקבינט לא יאפשר עסקת כניעה שתפקיר את ביטחון ישראל"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

קיפקעס | החרדים נערכים לבחירות? מי הזמר שפרש וחוזר? ומה זה كيبكاس?
קיפקעס | החרדים נערכים לבחירות? מי הזמר שפרש וחוזר? ומה זה كيبكاس?
Buildings_on_Rabi_Akiva_St
במערכת הביטחון מעריכים: מדוע העיר החרדית היא הבטוחה ביותר בישראל?
קיפקעס | החרדים נערכים לבחירות? מי הזמר שפרש וחוזר? ומה זה كيبكاس?
קיפקעס | מי איים על בעל הגננת, מרן מבטל שיעור, ולמה חילוני סירב להשכיר לחרדים?
.
אל תפספסו את ההזדמנות: כבר איחלתם 'כתיבה וחתימה טובה' לידידים?

חדש באתר

 של WhatsApp‏ 2024-09-01 בשעה 11.59
ביום הראשון ללימודים: 13 שוהים בלתי חוקיים נתפסו באופקים; 2 מתוכם בגן ילדים
.
בן גביר: "מי שמטיל את האשמה על ממשלת ישראל - מהדהד את תעמולת החמאס"
44344 (Small)
מומחה הכשרות מסביר: הקוסקוס נזרק לפח - האסאדו דווקא לא; מדוע?
 מסך 2024-09-01 123803
שר האוצר על יו"ש: התקבלו הרבה יותר מסימנים מעידים. חובה לצאת למתקפת מנע

גלריות

 בר מצוה לנכדים (14)
וְהִנֵּה תְאוֹמִים • שמחת הבר מצוה לנכדי האדמו"ר מצאנז
''ב קומזיץ סיום בין הזמנים (10)
בחורי הישיבות בבני ברק סיימו את בין הזמנים בקומזיץ ענק
''י קוק חתונת נכדה (26)
בְּרִנָּה יָגִילוּ • שמחת נישואי נכדת הגרא"י קוק
 ברית שטפנשט (14)
שמחת הברית מילה לנכד האדמו"ר מסאווראן • גלריה

עיתוני היום

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ”ח באב ה’תשפ”ד
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ"ח באב ה’תשפ”ד
2
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture