דעות

הפגנת השמאל אמש בקפלן, תל אביב. צילום: אור אדר

אין לשמאל על הדמוקרטיה מונופול / דוד ברמן

בתוך תוככם אתם יודעים שכל הסיסמאות דיקטטורה שמיקטטורה הם שקר אחד גדול, אין לכם מונופול על הדמוקרטיה, זה אחד מהשקרים הכי מושקעים כאן אי פעם, שאתם מספרים לתמימים המוסתים שביניכם
  • אני אוהב לנהוג, עובד קרוב לבית, והשכר שלי גבוה עם מלא הטבות

    תוכן מקודם

  • השדכן שעוזר לכם לבחור נכון!'

    תוכן מקודם

  • ספרייה תורנית מכובדת במינימום כסף - הסוד של האברכים

    תוכן מקודם

  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

  • כבר לא צריך להדחיק: המחשבון שמגלה לכם את עלויות החתונות בעתיד

    תוכן מקודם

  • לדאוג לעתיד הכלכלי בהשקעה של מינימום זמן ומאמץ

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

ההתקפלות הזמנית של הממשלה מהתפרעות השמאל יכולה להיות תחילתו של מעגל אימים מסוכן ביותר, שסופה מי ישורנה.

הימין המושפל עד עפר, שמרגיש בצדק שגנבו לו שוב את הפתק, שהוא יכול לנצח בחירות אבל לעולם לא יוכל באמת לממש מדיניות, זועם ומבעבע, וינקום את נקמתו, מתארגן לאט אבל בטוח לסיבוב נגדי, גם החרדים על הקשקש להצטרף להפגנות מקבילות, והיא עלולה לדרדר את המדינה לכאוס עוד יותר גדול. הוא לא ישאר לתמיד “האמא האמיתית של משפט שלמה”.

השמאל לימד כעת את הימין איך שורפים את הכל בשביל המטרה, את הצבא, את המשק, את השלום הפנימי, עם הגנה עבריינית של המשטרה ומערכת המשפט עצמה, עם הכלה של ראשי מערכת הביטחון לסרבנות, כאילו כל המערכות של אבא שלהם.

אם הייתי יכול לייעץ לשמאל, אם יש בהם עדיין טיפת אחריות, תעשו הכל שהרפורמה לבסוף תעבור, בנוסח כזה או אחר. תעשו הכל להחזיר את הכבוד לימין. שירגישו שהם לא משרתי האדונים מהשמאל. שהם שווי ערך. שמקבלים באמת את תוצאות הבחירות.

בסיס הרפורמה שהימין – לפחות כשהוא בשלטון – יכול למנות את רוב השופטים, ולאזן בין היכולת לפסילת חוקים בבגץ לבין התגברות חזרה בידי הכנסת, שוב ברוב כזה או בנוסח אחר, אבל שהעיקרון הזה נשמר. הוא קריטי לשלום המדינה.

בדיוק כפי שהשמאל מינה פה בכל השנים לגמרי לבד את כל השופטים ! אהרן ברק הדיקטטור הדגול אומר “שהוא חיפש מרוקאי”, זה שהוא לא מצא זה גזענות שהורי עמנואל שהלכו לכלא מחווירים לעומתם, אבל מה זה שהוא בכלל צריך לחפש ? זה מוסד פרטי שלך ? מניתם כל השנים את כל השופטים לבד ! פתאום זה סוף הדמוקרטיה ! אין לשמאל על הדמוקרטיה מונופול !

הימין ימנה את השופטים כשהוא השלטון. השמאל ימנה כשהוא בשלטון. פייר ככה זה בעולם.

זה הרבה יותר דמוקרטי מאיך שזה עבד עד היום, שהשמאל מינה את הכל גם אם היה בשלטון או לא היה, כולל לאחר ‘תיקון סער’, אפילו בממשלת ימין אבל עם שר אוצר שמאלני כניסנקורן, עשיתם מה שבא לכם. וכשהשמאל בשלטון הוא לא צריך שום דבר מהימין. זו הדיקטטורה האמיתית.

הפעם היחידה שנאלצם לזרוק עצם לימין היה כשנציג לשכת עורכי הדין עשה יד אחת עם שרת המשפטים שהייתה מהימין. גם אז היה לימין רק ווטו. והשמאל – קרי נציגי מערכת המשפט – נאלצו להגיע לדילים. זה היה אירוע נדיר שעלה לראש הלשכה דאז ביוקר רב.

משרתים ואדונים

הטעות הכי גדולה של מובילי המחאה, הוא הצפת הדיפ סטייט בריש גליה, את הבדלי ישראל הראשונה והשנייה לאור היום. את הפטרונות הכה מכוערת. כל עם ישראל ראה שיש למעשה צבא בתוך הצבא, משטרה בתוך המשטרה, משק מעל המשק, והסתדרות ומערכת המשפט ופרקליטות שמעל להכל, כמעט כל כולה בידיהם.

יש את דרגת המשרתים הנחותים, שיכולים להתקדם עד סף מסוים, ושיצדיעו ויגידו עוד תודה, ויש את האדונים הפריבילגים שתמיד ישלטו מלמעלה. פטרונים שבטוחים שהמדינה כתובה על שמם בטאבו.

ואם העז יעז המשרת למטה להרים יותר מידי את הראש, הוא מדמיין לא להסתפק בניצחון בבחירות אלא למשול ולממש מדיניות ולגעת בדיוק באותם מוקדי כח פריווילגים, הוא יחטוף בעיטה הגונה, יתפרו לו תיקים, יתנפלו לו על כל קשקוש, את מפגיניו אפילו הקטינים יעצרו עד תום ההליכים, התקשורת תתלה אותו בכיכר העיר, ושלא יעז לחשוב לצאת מהמשבצת שייעדו לו האדונים.

שמאלנים יקרים ונכבדים. תבינו שכל זה נגמר ! זה לא עובד יותר באלפיים עשרים ושלוש. בהתנהגות המופרעת והקיצונית שלכם, גרמתם שהימין יפסיק לשבת כילד טוב בחיבוק ידיים. וככל שתשתפו פעולה עם זה בצורה אנושית אחראית ונורמלית, כמתואר לעיל, ככה יוטב לכולנו.

חרדופוביה

בסוף בסוף, כולנו יודעים שמה שבאמת מפחיד אתכם מהרפורמה החדשה, זה הכח שיש לחרדים בממשלות ימין, עד היום בגץ טיפל בהם, וכעת זה יסתיים. ואין משהו שיותר מפחיד ומתבהל אתכם משלטון בעל משקל לחרדים. זו על רגל אחת כל הוויכוח כיום בין שמאל לימין.

מדיני ביטחוני, כלכלי קנייני, אלו הבדלים קטנים כיום, למעט קצוות שבכל הצדדים, כולם בגדול נמצאים באזור שניתן להסתדר בדו קיום די נחמד. פינוי מאחז לפה בנייה ביו”ש לשם, עושה רעש, אבל לא זה השבר הטקטוני של החברה הישראלית. בסוף כולם מבינים שאין לאף צד פתרון ואין עם מי בכלל לשבת בצד השני.

ההבדל המהותי העיקרי הוא בדת ומדינה. ולכן גם אין ולא תהיה חוקה בהסכמה רחבה. הזהות היהודית השמרנית, עם אהבה וכבוד למסורת הדתית, מול זהות א לאומית כלל אזרחית מערבית. יהדות אולי ככותרת הצהרתית אבל חסר כל משמעות ותוכן אמיתי. יש הקוראים למתירנות הזו משום מה ‘ליברלית’.

ראינו את זה מצויין בממשלת העיוועים הקודמת, הקונצנזוס הכמעט יחיד ששרר בממשלת הכלאים הזו היה הרס ודי 9 בעניין דת ומדינה והתעללות בחרדים.

הפחד הגדול הזה מהזהות היהודית, יותר אפילו מהערבים מבקשי נפשנו, הבריחה מהשורש האישי הזה, שהחרדים כל הזמן – בעצם קיומם – מזכירים מאיפה אנו כולנו באים, הוא נושא לסדרת מאמרים פילוסופיים ואולי פסיכולוגים שלא כאן המקום. אבל זאת המציאות הקשה.

בתוך תוככם אתם יודעים שכל הסיסמאות דיקטטורה שמיקטטורה הם שקר אחד גדול, אין לכם מונופול על הדמוקרטיה, זה אחד מהשקרים הכי מושקעים כאן אי פעם, שאתם מספרים לתמימים המוסתים שביניכם, כדי לשוות למחאה איזה מעטפת חיובית.

אהרן ברק ביצע הפיכה, וממשיך להפיץ חרוזי רעל בראיונות שלו, טוב מאוד שהתחילו למרר לו את החיים בהפגנות, שירגיש טיפה מה שהוא עולל לעם הזה, לא מגיע לרודן האתאיסט בולשביק הזה דקה מנוחה.

דמוגרפיה ולא דמוקרטיה

האמת, יש לכם בעיה. בעיקר בעיה דמוגרפית. אין מה לעשות. ולכן כל מה שאתם כאילו מנסים לעשות זה עוד קצת לדחוק את הקיץ. גם הכנסת המפלגות הערביות “הציוניות כידוע” לממשלה לא תעזור לכם.

ומה שרק לא תהיה דעתכם, כל הנושאים הללו, לא יפטרו באבחת בגץ דורסני אלים חסר כל אחריות, לסחרר את המדינה לכאוס בחמש מערכות בחירות ( שכחנו איך זה התחיל הכל בגלל פסילת חוק הגיוס ) אלא בהידברות ובהבנה ומתן מקום לערכי הצד השני, והתהליכים במציאות יעשו את שלהם.

בו נלבן ביחד מה באמת הפוביות שלכם, מה בזהות היהודית כה מפריע לכם, ובו באמת נחפש לפחות למצוא נקודות חיבור והסכמה, השד ממש לא נורא כל כך, הבדל ברור בין הפרהסיה הציבורית היהודית לבין חיי הפרט, כפייה דתית או יש בכלל כפייה חילונית ? הסטטוס קוו נשחק לאיזה צד ובידי מי ?

מניסיון, רוב של מפחידי החרדים לעולם לא פגשו חרדים, לא מכירים חרדים מעבר למסננת התקשורת, או נתפלים למקרי קיצון חריגים. או עושים זאת כפרנסה או קידום פוליטי, או גם וגם.

מה שמאשש את התפיסה הנ”ל הוא התיעוד המרגש של אותו מפגין שמאל, מתפרק ובוכה בדמעות שליש, למשמע השיר מבית אבא “שלום עליכם מלאכי השלום”, כי לבסוף לבסוף לכולנו נשמה יהודית טהורה. נשמה אלוקית חצובה מתחת לכסא הכבוד. לכולנו שורש אחד !

שימו את התמונה המצמררת של המפגין הבוכה הזה למול עיניכם ותלחצו על הבלמים הפנימיים. עם אחד אנחנו. ויהי רצון שאכן מלאכי השרת יהיו למלאכי השלום בננו.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

כתבות חדשות באתר

הכנס שיעניק לכם עתיד כלכלי בטוח 
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

המחנה הממלכתי: נעניק תמיכה וגיבוי מלא לכל מתווה אחראי לעסקת חטופים
סגירת מעגל על המפגעים: חוסלו שני מחבלים שלקחו חלק בפיצוץ המטען בג'נין • צפו
ביום ראשון החתונה: מרן עמוד הישועות זועק לעזרה דחופה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

המתיחות בין גלנט לראש הממשלה נתניהו מחריפה: "אתה לא ראש הממשלה"!
שריפה פרצה בבניין בן 6 קומות באילת; עשרות בני אדם חולצו 15 פונו לבית החולים
מתקרבים ל-100: החתונות של 'יתומי סיוון'
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

היועמ"שית החליטה: לאחר פרק זמן של שיח ציבורי, יחל גיוס חרדים בכפייה
"אנחנו תפאורה": בן גביר מתח ביקורת בקבינט על קבלת ההחלטות בפורום מצומצם
מרן המשגיח הגר"ח משקובסקי בעדות מצמררת: "חייו לא היו חיים"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

שתי דקות לאחר השיגור: המחבל חוסל; 100 מחבלים חוסלו בסג'עייה • צפו
הלוחמים הקדישו את פיצוץ מנהרת הטרור בסג'עייה לזכר עמיחי רובין הי"ד • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

המהפכה הדרמטית בירושלים אגודת ישראל מציגה: 'נאמני הקהל' גם בארנונה
רבה של אור יהודה עם רעיון מיוחד לפרשת קרח • צפו
שני פצועים קל בתאונת דרכים בין אוטובוס ושני רכבים ברחוב חיד"א בבני ברק
צפו בשיחה מרתקת על פרשת קורח ושיעור נפלא מתמצת על כל הלכות סחיטת פירות וצביעה באוכלין ברבע שעה!!
הנכנע לרצון ה' שולט על איתני הטבע • הרב יחיאל מאיר צוקר • צפו
פנינים לפרשת השבוע • הרב יוסף חיים אוהב ציון • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

 מסך 2024-07-04 222823
קיפקעס | הסלמה ספרדית ופרגמטיות אשכנזית, מגעים עם המרכז-ימין, ואלימות בהלוויה
WhatsApp Image 2024-07-02 at 23.56
"סופרים גופות מחבלים": כתב 'JDN' בסיור נדיר ב'עיר המנהרות' - רפיח | מיוחד
WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
החטיפה, הבהלה והפעלול • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע
 מסך 2024-06-27 221403
קיפקעס | התיעודים המיוחדים מהמסע, הסיומים בעזה והפוזה של בן גביר

חדש באתר

.
המחנה הממלכתי: נעניק תמיכה וגיבוי מלא לכל מתווה אחראי לעסקת חטופים
IMG-20240705-WA0050
המהפכה הדרמטית בירושלים אגודת ישראל מציגה: 'נאמני הקהל' גם בארנונה
photo1720171343
סגירת מעגל על המפגעים: חוסלו שני מחבלים שלקחו חלק בפיצוץ המטען בג'נין • צפו
.
המתיחות בין גלנט לראש הממשלה נתניהו מחריפה: "אתה לא ראש הממשלה"!

גלריות

 עצרת להצלחת עם ישראל (2)
בית הכנסת היזדים: עצרת תפילה להצלחת עם ישראל
 דן ביתר הכנסת ס''ת הרב יחזקאל טאוב (24)
ביתר: הכנסת ספר תורה וסיום הש"ס בהילולת בעל הנחלת דן ממודז'יץ זצוק"ל
'ניץ במאנסי חנוכת הבית וש''ב (59)
מאנסי: חנוכת ביהמ"ד ויז'ניץ ושבע ברכות לנין האדמו"ר
''ת דברי יחזקאל בית שמש חומש סעודה (2)
יָבוֹאוּ טְהוֹרִים • מסיבת חומש בת"ת 'דברי יחזקאל' על טהרת הקודש בבית שמש

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ"ט בסיון ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture