המיוחדים

שולחן הממשלה. צילום: יוסי זמיר/פלאש90

פזל בהרכבה: שבוע לתום המנדט – תמונת הממשלה ה-37 רחוקה מלהיות סופית

בכל הנוגע לשותפות הקואליציונית, התיקים כבר חולקו למעט בש”ס – למעט שינויים אפשריים בגזרת חלק מסגני השרים, אבל בכל הנוגע לתיקים שנשארו בידי הליכוד המהומה רק התחילה • נתניהו נשאר עם משרדים בינונים לח”כים בכירים
  • למצוא את האיזון בין חיים לעבודה גם כשזה נראה בלתי אפשרי

    תוכן מקודם

  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • למשפחה אין בית לחזור אליו...

    תוכן מקודם

  • אני אוהב לנהוג, עובד קרוב לבית, והשכר שלי גבוה עם מלא הטבות

    תוכן מקודם

  • המהפכה של מרכז ההכשרות: "הוא מנהל חשבונות בכיר, בלי להתפשר על החינוך"

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

“לעשות סדר אמיתי במשא ומתן הקואליציוני זה בלתי אפשרי, בכל שעה מתפרסמים הדלפות חדשות, ספינים טריים, איומים מגוונים, ומה שיכתב פה בתחילת הכתבה עשוי להפוך ללא רלוונטי כשתגיעו לסיומה”, כך כתבנו לפני חודש בכתבה שניסתה לעשות סדר בממשלה המתרקמת, ומדהים איך בתוך הזמן הקצר הזה הספיקה התמונה להשתנות כמעט כליל.

אז חשבנו שבימים האלו נהיה כבר הרבה אחרי הקמת הממשלה, השרים החדשים כבר יתרווחו על כסאות עור הצבי, הקואליציה הטרייה תהיה בעיצומה של מרתון חקיקה עד לסיום מושב החורף – כולל גיבוש תקציב, חקיקת חוק הגיוס, פסקת ההתגברות, ועוד.

בינתיים, עשינו כל יום סיבוב נוסף של משברים ופשרות, שהתפוצצו למחרת. משרדים החליפו ידיים, רוטציות חולקו לרוב, יחידות קפצו ממשרד למשרד, ועדיין אין ממשלה. בשעה טובה חתמו כל המפלגות על הסכמי תפקידים, אבל בתוך הליכוד הקרב רק נפתח.

בכל זאת, ננסה שוב לעשות קצת סדר עם תמונת מצב הצפוי של שולחן הממשלה, כשבחלק מהמפלגות התמונה כבר ברורה, ובאחרות הח”כים כוססים עוד ציפורניים מה יחליט היו”ר, וכמובן שהכל בכפוף לשינויים הרבים שעוד יהיו.

משרד ראש הממשלה

זה כבר ניחשנו נכון בכתבה לפני חודש, ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל יהיה בנימין נתניהו, למרות שזה לוקח לו הרבה יותר זמן מהצפוי, התפקיד הזה מובטח לו לקדנציה שלמה.

בתוך משרד ראש הממשלה צפויים לכהן כמה אישיים נוספים, אחד מהם עשוי להיות שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר רון דרמר שאולי ימונה לשר לתפקידים מיוחדים במשרד ראש הממשלה ויכהן כחבר הקבינט המדיני־ביטחוני. אם אכן לא יהיה שר החוץ בסוף, דרמר כן יקבל לידיו את הטיפול במדינות המפרץ הפרסי וסעודיה, אך לפחות בשלב הראשון הוא לא יטפל ביחסים עם ארה”ב.

משרד ראש הממשלה. צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש90

עוד במשרד ראש הממשלה, אבי מעוז יהיה סגן שר במשרד רה”מ, שם תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית שבראשה יעמוד והוא יהיה אחראי גם על הארגון ׳נתיב׳ ועל יחידות נוספות.

סגן שר נוסף שיכהן בחצי משרה במשרד ראש הממשלה הוא אורי מקלב, שלצד תפקידו כסגן במשרד התחבורה, יעמוד בראש הרשות לפיתוח חרדי שתוקם במשרד רה”מ.

המשנה לראש הממשלה

גם זה ידענו כבר לצפות אז, תם הטקס על מוסד ראש הממשלה החליפי. בינתיים חזר אלינו מוסד ישן שהיה בחופשה ממושכת, המשנה לראש הממשלה. מדובר בתואר בלבד, שיוענק ליו”ר ש”ס אריה דרעי, אך ללא כל סמכות וגם ללא מינוי אוטומטי לממלא מקום ראש הממשלה בעת היעדרו.

ראש הממשלה והמשנה. צילום: יונתן סינדל/פלאש90

משרד החוץ

התיק הזה נשאר בידי הליכוד, אך נתניהו לא התקדם להכרעה למי להעניק את התיק הזה. הוא עדיין רוצה לתת את זה למקורבו רון דרמר, אך בליכוד לא יקבלו את זה בשתיקה, לכן הוא שוקל רוטציה ולתת לו את התפקיד לפחות לשנתיים שאחרי הבחירות בארצות הברית, תקווה שהרפובליקנים ינצחו.

ישראל כ”ץ רואה בעצמו מועמד לתפקיד למרות שנדחק לעשירייה השנייה בפריימריז. מועמד טבעי יותר לתפקיד הוא אמיר אוחנה, שנבחר לצמרת הליכוד בפריימריז, מקורב לנתניהו, דובר אנגלית רהוטה והוכיח את עצמו לא פעם בפרומים בין-לאומיים. גם יריב לוין מועמד לתפקיד, אבל מסתמן שהוא בסוף ייבחר בין משרד המשפטים ליו”ר הכנסת.

משרד האוצר

בגזרה הזו הכל סגור, לפחות רשמית. יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ יכהן כשר האוצר בשנתיים הראשונות של הממשלה, אז יעביר ברוטציה את התיק לידיו של יו”ר ש”ס אריה דרעי. ההערכות במערכת הפוליטית לא פוסלות את האפשרות שדרעי יוותר על התיק וישאיר את המשרד בידיו של סמוטריץ’ לקדנציה מלאה, והתעקש על זה רק בכדי להזכיר לכולם כי הוא חבר הקואליציה הבכיר ביותר.

משרד הביטחון

מרבית הסיכויים ששר הביטחון הבא יהיה האלוף במיל’ יואב גלנט, שגם יש לו רקורד ביטחוני וגם הגיע בפריימריז בליכוד למקום המצדיק תפקיד מכובד שכזה.

אבל הוא לא יהיה שר הביטחון היחיד, יהיה גם השר במשרד הביטחון – בצלאל סמוטריץ’, שיכהן בתפקיד במקביל לתפקיד שר האוצר. לשר הביטחון גלנט לא יהיו סמכויות בכל הנוגע למינוי מתאם פעולות הממשלה בשטחים וראש המינהל האזרחי. בנוסף, וכפועל יוצא מכך, נלקחות ממנו סמכויות רבות שנוגעות ליהודה ושומרון – כמו אישורי הבנייה בהן.

שר האוצר וחצי שר ביטחון. צילום: יונתן סינדל/פלאש90

סמוטריץ’ צפוי גם להקים מנהלת חדשה במשרד הביטחון שיהיה אחראי על ביצוע “אזרחות שווה ליהודה ושומרון”. תפקיד יו”ר המנהלת יהיה מקביל במעמדו לתפקיד מנכ”ל משרד ממשלתי. יעמדו לרשותו תקנים וסמכויות והתפקיד אף כולל משכורת דומה לזו של מנכ”ל, יועצים, לשכה, רכב ועוד. המנהלת החדשה, שתוקם כחלק מביצוע ההסכמים הקואליציוניים, תשמש כזרוע המבצעת של השר לכל נושא הקשור במתפ”ש (מתאם פעולות הממשלה בשטחים) והמנהל האזרחי.

המשרד לביטחון הפנים

אמרו מעתה המשרד לביטחון לאומי, בראשו יעמוד יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר. בימים אלו מקודמת הצעת החוק לתיקון פקודת המשטרה, המעגנת את סמכותו של השר לביטחון פנים להתוות את מדיניות המשטרה. לפי הצעת החוק, משטרת ישראל תהיה נתונה למרות הממשלה והמפכ”ל יהיה כפוף לשר. עוד לפי ההצעה, השר לא יתערב בחקירות ספציפיות אך יוכל להנחות מדיניות גם בענייני חקירות.

משרד המשפטים

במשרד הזה שום דבר לא ברור, והשר המיועד בו מתחלף חדשות לבקרים. כבר היה נראה שיריב לוין נעול על התפקיד, אך אז חטף רגליים קרות כשהבין שנתניהו לא נחוש לקדם את הרפורמות הנדרשות במשרד. גם אמיר אוחנה שכבר כיהן בתפקיד מועמד, ואולי נתניהו יפתיע וייתן את התפקיד לדודי אמסלם.

משרד הפנים

בשנתיים הקרובות לפחות יכהן בתפקיד יו”ר ש”ס אריה דרעי, לצד תפקידו כשר הבריאות. בכדי שיוכל להקדיש את זמנו למערכת הבריאות, ימונה נציג מש”ס לשר נוסף במשרד. מי שככל הנראה יקבל את התפקיד הוא ח”כ יואב בן צור, שכבר מכיר את המשרד היטב מהקדנציה הקודמת אז כיהן כסגן שר הפנים תחת דרעי.

משרד הבינוי והשיכון

יו”ר יהדות התורה ח”כ יצחק גולדקנופף יכהן בתפקיד שר הבינוי והשיכון. המועמד המוביל שלו למנכ”ל המשרד, לפי דיווח בכלכליסט, הוא משה רובינשטיין, לשעבר בכיר במשרד השיכון והבינוי, תושב צפת חרדי מחסידי גור, שהחל את דרכו במשרד השיכון בשנות ה-90 כעוזרו של השר בפועל דאז מאיר פורש ואחר כך מונה למנהל יחידת הבקרה של המשרד. בהמשך הפך למנהל מחוז צפון של המשרד. בשנים שלפני פרישתו היה הממונה על חוק המכר דירות. ש”ס צפויה לקבל סגן שר במשרד.

המשרד לשירותי דת

אחרי כל הדיבורים, הוא יהיה בידיים מלאות של ש”ס, כשהציונות הדתית תסתפק בהשפעה חלקית על הנעשה בתחום בשאריות מהוועדה לשירותי דת שהוקמה בכנסת הקודמת ותועבר לידיו של יו”ר ועדת חוקה המיועד ח”כ שמחה רוטמן. מי שצפוי לכהן בתפקיד, בכפוף להכרעת מועצת חכמי התורה, הוא ח”כ מיכאל מלכיאלי.

משרד התפוצות

המשרד הפך בשנה וחצי האחרונות לזרוע ביצועית של הרפורמים, ואת זה יצטרכו להפסיק בממשלה הקרובה. במסגרת ההסכם הקואליציוני עם יהדות התורה צפויים לסגור את היחידה שהקים השר נחמן שי להעברת כספים לארגוני הרפורמים. אף אחד לא ממש הכריז שהוא רוצה את התפקיד, אבל בין השמות שעולים ניתן למצוא את דני דנון ועמיחי שיקלי.

משרד הכלכלה והתעשייה

בורסת השמות לגבי התיק הזה די גדול. יש את שלמה קרעי, שכבר הביע יותר מפעם אחת את רצונו בתפקיד כלכלי בממשלה המתרקמת והגיע למיקום נאה בפריימריז. ישראל כ”ץ, שר התחבורה והאוצר לשעבר, עשוי גם הוא לקבל את התיק. אופציה פחות סבירה שאמיר אוחנה לא יקבל את החוץ, המשפטים או יו”ר הכנסת ויסתפק בזה עם שדרוג כל שהוא. גם אלי כהן יכול לחזור לתפקיד. לפי ההסכם עם עוצמה יהודית, ח”כ אלמוג כהן צפוי להיות סגן שר במשרד, אך ייתכן שבסוף יקבל סגן במשרד אחר.

משרד החינוך

לתפקיד שר/ת חינוך יש 2 מועמדים מרכזיים, מירי רגב ואלי כהן. בעקבות העברת חלק מהסמכויות בנושא החינוך למשרדים אחרים, שניהם לא ממש מתלהבים מהתפקיד. אם רגב תקבל אותו בסופו של דבר, זה עשוי להתלוות בפיצוי של ועדת הטקסים המארגנת את אירועי יום העצמאות.

לצד השר, במשרד יכהן גם שר נוסף מטעם ש”ס שיקבל סמכויות על החינוך החרדי. את התפקיד צפוי לקבל מנכ”ל מעניין החינוך התורני לשעבר ח”כ חיים ביטון.

משרד הרווחה והביטחון החברתי

התיק הזה הגיע לידי ש”ס ועל פי המסתמן ח”כ יעקב מרגי יכהן כשר הרווחה. יהדות התורה צפויה לקבל את תפקיד סגן השר במשרד ויכהן בו ח”כ יעקב טסלר, עם כי במפלגה מבהירים שזה לא סופי ובהסכם עם הליכוד צוין שהוא עשוי להשתנות.

המשרד לשוויון חברתי

אחרי שיהדות התורה לא הצליחה להשיג את המשרד, מסתמן שח”כ עדית סילמן תמונה לתפקיד, או שאולי ח”כ גילה גמליאל תחזור למשרד.

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים

בהמשך לקרב על תיק החינוך, בין מירי רב לאלי כהן, מסתמן שמי שיפסיד שם יקבל את תיק התחבורה. מועמד אחר למשרד הוא ניר ברקת, שגם בונה על קבלת תיק כלכלי בכיר בהתאם למעמדו. סגן השר במשרד יהיה אורי מקלב, עם סמכויות על התחבורה הציבורית באזורים החרדים.

משרד האנרגיה

גם תיק האנרגיה נחשב לתיק כלכלי מכובד, כך שמי שמבין המועמדים לתפקיד כלכלי שלא יקבלו תיק אחר, עשויים לקבל אותו. הכוונה בין היתר לישראל כ”ץ, ניר ברקת, אלי כהן, שלמה קרעי, ועוד.

משרד הבריאות

שר הבריאות הבא של ישראל הוא יו”ר ש”ס אריה דרעי, שמקדיש את מרבית זמנו בשבוע האחרון ללמוד את התפקיד. במשרד המשא ומתן הקואליציוני הוא כבר השיג הבטחה לתוספת תקציב דל 5.8 מיליארד שקל וזה רק ההתחלה. משה ר סימן טוב עשוי לעשות קמבק ולהיות מנכ”ל המשרד.

משרד התקשורת

המועמדת הטבעית לתפקיד הייתה גלית דיסטל אטבריאן, אך נתניהו בינתיים החליט שלא תמונה לשרה וטרם שינה את עמדתו. המועמדים האחרים לתפקיד הם שלמה קרעי ויואב קיש.

משרד התרבות והספורט

שום דבר בליכוד הוא לא סופי עד שהוא לא קורה, אבל השם היחיד שעלה כמועמד לתפקיד שר התרבות והספורט הוא ח”כ מיקי זוהר.

משרד התיירות

המועמד המרכזי לתפקיד הוא ח”כ חיים כץ.

משרד העלייה והקליטה

חבר הכנסת אופיר סופר יכהן כשר העלייה והקליטה. “בהתרגשות ובחרדת קודש קיבלתי את ההודעה על המינוי שלי לתפקיד שר העלייה והקליטה” אמר סופר. “זאת זכות גדולה עבורי ומשימה ציונית מן המעלה הראשונה לפעול להעלאתם של יהודים מרחבי תבל למדינת ישראל, ולסייע להם להיקלט בארץ בצורה הטובה ביותר”.

“בפני המשרד אליו אכנס בקרוב ניצבים אתגרים גדולים ומשימות לאומיות רבות. אפעל לבצע אותן בצורה הטובה ביותר” התחייב. “אני מודה לידידי, יו״ר מפלגת ׳הציונות הדתית׳ ושר האוצר לעתיד, בצלאל סמוטריץ׳ על האמון. בשם השם נעשה ונצליח”.

משרד החקלאות ופיתוח הכפר

מדובר אמנם בתיק קטן יחסית לתיקים הכלכליים האחרים שהזכרנו, אך השר היוצא עודד פורר הוכיח כי הוא משמעותי מאוד. אחד המועמדים לתפקיד הוא ח”כ שלמה קרעי. סגן שר החקלאות מטעם ש”ס צפוי להיות ח”כ משה אבוטבול.

משרד המודיעין

אפשרות אחת היא שהתיק יינתן כתוספת פיצוי לח”כ בכיר שיהיה מאוכזב מהתיק שיקבל, למשל אלי כהן במשרד החינוך, או שיקבל אותו ח”כ שיסתפק בו, העיקר להיות שר עם תואר נאה ומשקיף בקבינט. ח”כ אופיר אקוניס למשל.

המשרד לשיתוף פעולה אזורי

התיק הזה עשוי להינתן לרון דרמר כאמצעי ממנו יהיה שר בכיר, חבר קבינט, מקורב לראש הממשלה ואחראי על הקשר עם מדינות המפרץ, למרות שעד יום הוא היה משרד זניח, אבל הכל תלוי במידת העניין של ראש הממשלה בשר שמחזיק בתפקיד. או שכמו משרד המודיעין, יינתן כפיצוי לשר בכיר או לח”כ זוטר, ח”כ יולי אדלשטיין נניח.

איזה תיק ייתפר לו? דרמר. צילום: מרים אלסטר/פלאש90

המשרד להגנת הסביבה

ח”כ גילה גמליאל או ח”כ עידית סילמן. המשרד עבר קיצוץ אחרי שהמשטרה הירוקה והסיירת הירוקה עברו לידי המשרד לביטחון לאומי של איתמר בן גביר.

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל

פוצל. הפריפריה שולב במשרד הפנים בראשות אריה דרעי. הנגב והגליל שודרג להמשרד לפיתוח הנגב והגליל והחוסן לאומי.– תיק שיחזיק מספר 2 בעוצמה יהודית ח”כ יצחק וסרלאוף. המשרד החדש יתוקצב בסכום של שני מיליארד ש”ח בשנה, לטובת פיתוח והעצמת הנגב הגליל והשכונות, הגברת מנועי צמיחה במרכזי הצעירים, דאגה לאזרחים ותיקים, וביצוע פרויקטים לאומיים לטובת חיזוק החברה הישראלית. בנוסף, מנהלת התכנון במשרד לפיתוח הנגב והגליל והחוסן החברתי תהיה אחראית על ביצוע הסדרת כלל ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון בהתאם להחלטות צוות שרים בראשות ראש הממשלה.

משרד ההתיישבות

אמרו מעתה, משרד המשימות הלאומיות – בראשות ח”כ אורית סטרוק. האגפים שיועברו אל המשרד החדש ממשרדי הממשלה השונים הם כדלהלן: מנהלת הזהות היהודית שתעבור ממשרד הדתות. אגף החטיבה להתיישבות. אגף המכינות הקדם צבאיות. אחריות על השירות הלאומי אזרחי. תחום האחריות הגדול ביותר שיעבור לידיה של סטרוק במשרד למשימות לאומיות הוא האגף לתרבות תורנית, שמועבר ממשרד החינוך, ותקציבו הנוכחי הוא מאה מיליון שקלים בלבד.

משרד ירושלים ומורשת

פוצל.

השר למורשת יהיה ח”כ עמיחי אליהו מעוצמה יהודית, שיעסוק בכל אתרי המורשת והעתיקות בישראל כולל יהודה ושומרון. המשרד למורשת יכלול בתוכו גם את רשות העתיקות, המועצה לשימור אתרים ויפעל לפיתוח ושימור ההיסטוריה של עם ישראל.

שר ירושלים ומסורת יהיה מאיר פרוש. “המשרד הזה נותן שירות ישיר לכ-40% מהציבור החרדי שמתגורר בסביבת העיר, וכמובן לכל העולים אליה שזה בעצם כולנו”, הסביר איש אגודת ישראל עו”ד אברהם יוסטמן.

פרוש יהיה אחראי גם על קבר הרשב”י במירון. “מאיר פרוש יודע שמירון זה סיפור מורכב אבל הוא רוצה להתמודד עם האתגר הזה. בסוף ציבור הבוחרים שלו הוא שמקפיד לעלות מידי שנה לציון הקדוש והוא מתכוון לתת את המענה לכך ככל שיצליח”, אמרו מקורביו.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

כתבות חדשות באתר

הגר"י גואלמן בקריאה נרגשת: להציל את הכלה!!!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הרחפנים הרוסיים השמידו עמדות של צבא אוקראינה - וסירות בלתי מאוישות
החות'ים: "תקפנו את תל אביב באמצעות כטב"ם חדש שלא ניתן לגילוי"
טיפים לבחירת וילונות לבית: הדרך ליצירת אווירה נעימה ופונקציונלית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

נס: תיעוד מטורף לגמרי מהתאונה המוזרה ליד גן החיות בירושלים • צפו
טראמפ במסר מאיים לחמאס: "כדאי שהחטופים יחזרו לפני שאכנס לתפקיד"
חשיפה: גדולי הדור נגד בג"ץ זה הזמן לצאת למלחמה וביחד מנצחים • צפו
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

תל אביב 🔥: החות'ים לקחו אחריות על שיגור הכטב"ם - והבטיחו לחשוף פרטים
זמזום, פיצוץ - ולהבת אש: תיעודים דרמטיים מרגע פגיעת הכטב"ם בתל אביב
הדמעות זלגו ללא הפוגה: הילד הקטן אומר קדיש על אביו | צפו
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

החרפה משמעותית: כטב"ם של החות'ים התפוצץ בתל אביב; הרוג ופצועים במקום
צה"ל מאשר: מפקד יחידה בכוח רדואן, המחבל עלי ג'עפר מעתוק חוסל • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

אחרי 9 חודשי לחימה: האם באמת יש לצבא מחסור בטנקים?
מחבל מעזה עבר את הגדר לשטח ישראל; התצפיתניות זיהו, כטב"מ חיסל אותו
סקר חדש: 'הליכוד' וליברמן מתחזקים, לפיד נחלש; הנתונים המלאים
מפקדת חטיבת עזה של חמאס הותקפה; במקום פעלה גם תשתית של אונר"א
הוסמכו לרבנות תשעה מתלמידי הישיבה הגדולה במוסקבה
שוב זה קורה: מחבלים מעזה יאושפזו בבתי חולים ציבוריים בישראל
טען עוד כתבות >

המיוחדים

NETZAH YEHUDA
למי יישלחו צווי גיוס? והאם חרדים יוכלו לשרת ללא נשים בכלל? | כל הפרטים
%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | שיחת בכירי המדינה עם דרעי, והמסר שהתקבל בצאנז אך לא בגור ובעלזא
education-g591bf0ede_1920-1536x1024
גזירת הגיוס: כמות הילדים שלהוריהם עשויה להתבטל ההנחה במעונות | חשיפה
 שער (1)
הפרופסור שחצה את הקווים: "הדם יהיה על ידי היועמ"שית, היא לא עושה כלום"

חדש באתר

-מסך-2024-07-19-083143-(small)_optimized
הרחפנים הרוסיים השמידו עמדות של צבא אוקראינה - וסירות בלתי מאוישות
 מסך 2024-07-19 082116
החות'ים: "תקפנו את תל אביב באמצעות כטב"ם חדש שלא ניתן לגילוי"
 מסך 2024-07-19 075833
נס: תיעוד מטורף לגמרי מהתאונה המוזרה ליד גן החיות בירושלים • צפו
photo_5823411058906349635_x
חיידק ליסטריה מונוציטוגנס נמצא בעוגה החלבית; אל תצרכו אותו

גלריות

 רבנים מוסקבה (30)
הוסמכו לרבנות תשעה מתלמידי הישיבה הגדולה במוסקבה
 - קאמרנא - ווישיווא חתונה (16)
שמחת החתונה בחצרות קוזמיר - קאמרנא - ווישיווא
''צ טייטלבוים ביקור בית שמש (16)
אב"ד סאטמאר ירושלים ביקר בביהמ"ד החדש בבית שמש
'ניץ בעלזא שבע ברכות (13)
שבע ברכות לנכדת האדמו"ר מויז'ניץ בבית האדמו"ר מבעלזא • גלריה

עיתוני היום

%D7%93%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9-1536x1024-2-768x512
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture