המיוחדים

פלאש 90, JDN

קיפקעס | ההסתלקות, סערת החתימות, תרומת לואי שיינר שנעלמה והטבילה בטיש

כמה השתתפו בהלוויית מרן הגרי”ג אדלשטיין זצ”ל • מדוע ראש הישיבה סירב לחתום? • מלחמות ויקיפדיה • הגורל של יוסי דייטש וראש העיר שמחפש מה לעשות אחרי הבחירות • יוסי שטארק עם כל הנושאים החמים שדנו עליהם ב’קיפקעס’

חדש! אין לכם כוח לקרוא את הכתבה? האזינו לה

  • אתה תהיה הפוסק של הבית

    תוכן מקודם

  • הוובינר שיעשה לכם סדר בהשקעות מניבות בחו"ל

    תוכן מקודם

  • נתון מדהים: האברכים שממשיכים ללמוד בקביעות הרגילה גם בבין הזמנים!

    תוכן מקודם

  • טעמתם פעם קיץ בכפית? >>

    תוכן מקודם

  • אתה תהיה הפוסק של הבית

    תוכן מקודם

  • -דירה ב 100,000 ש"ח מהיום זה לא אגדה זו מציאות

    תוכן מקודם

  • לזכות בסיר טיגון Ninja ללא הגרלה? קחו אתגר!

    תוכן מקודם

  • ממתקן הגניזה אל הפרנסה האמיתית: אפי גילה את הדרך היחידה לקריירה מושלמת

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

ה’קיפקעס’ ברחבי הארץ התפזרו השבוע ביום שלישי, יום המר והנמהר, עם היוודע הבשורה המרה על הסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין זצ”ל. כולם נהרו להלוויית הענק שהתקיימה בעיר בני ברק. ב’קיפקעס’ שהתאספו לאחר הלוויה דיברו על הכבוד הנדיר שמאות אלפים חילקו למרן זצ”ל אבל תהו מדוע לא נערכו כהוגן להלוויה, מה שכמעט גרם לאסון.

**

האבל ברחוב החרדי גדול מאוד. אבל שבא לידי ביטוי במאות האלפים שבאו לחלק כבוד אחרון לגאון הדור. ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע לנחם את משפחת הרב אדלשטיין, הגדיר את הלוויית הענק: “אם המשטרה אמרה שהיו 200 אלף – כנראה שהיו 400 אלף”.

**

ב’קיקפעס’ סיפרו כי אחד מגדולי האדמו”רים בירושלים הורה לטבול מספר כלים שנעשו בהם שימוש במהלך הטיש בשבת, לאחר שדמות שנויה במחלוקת, עם “השקפה בלתי ראויה”, השתתף בטיש והשתמש בכלים הללו.

**

ב’קיפקעס’ בחריש סיפרו כי בצל מאבקי הדת בעיר, אדמו”ר ראשון מגיע להשתקע בעיר. כ”ק האדמו”ר מטשערנאוויץ שכר דירה בעיר ופתח בה בית כנסת. הרבי מגיע מדי כמה שבועות לשבות בעיר, לקראת העברת משכנו באופן קבוע.

צילום: דוד ארזני

**

חשיפת ‘קיפקעס’: הנגיד לואי שיינר, שנודע בתרומותיו באומן, תרם לבית כנסת בירושלים ארגזי יין בשווי 14 אלף ש”ח. אלא שהמשאית שהביאה את היין, הניחה בטעות את הארגזים בלובי בניין סמוך ללא שום שמירה מה שאפשר גניבה ח”ו. הארגזים נמצאו רק אחרי כשבוע, ללא נזק וללא גניבה של אף בקבוק. ויהי לפלא.

**

ב’קיפקעס’ התפעלו מסיפור מעניין שהתרחש אצל כ”ק האדמו”ר מנדבורנה אלעד. הרבי רצה את ששת הפסוקים “תורת ה’ תמימה וכו'” בצורת כתר וביקש ממעצב שיחרוט לו אותם, אך הלה לא הצליח. הרבי ירד מהעניין, אבל כעבור כמה דקות, כשעיין לתומו בספר חיד”א, הוא למד שם על מעלת ששת הפסוקים הללו, שמורכבים מחמש מילים, כשבאות השנייה מוזכר שם ה’. הרבי התקשר למעצב המפורסם אבי אשר וביקש ממנו שיעצב. ואכן, תוך זמן קצר הגיש את העבודה הנהדרת.

**

ב’קיפקעס’ האמריקאיים שוחחו על תרומת הענק בסאטמר. הנגיד לבית סאטמר ר’ עקיבא הערש קליין, שבונה את קרית ‘ויואל משה’ במונרו עם 2,500 יח”ד, תרם סכום אסטרונומי של 10 מיליון דולר להקמת בית ספר לבנות. הרבי אף הודה לו בפומבי במהלך אירוע בחסידות. ב’קיפקעס’ ידעו לספר כי הנגיד אף הסכים לבנות בית כנסת לקהילת אחיו של האדמו”ר.

play-rounded-fill

**

ב’קיפקעס’ ראו השבוע את כל ה”מי ומי” בחנוכת בית הספר החדש בהנהלת דסיה אילוז, בתו של יו”ר ש”ס אריה דרעי. אחד הנוכחים במקום אמר: “אף אחד לא מעיז שלא להגיע לאירוע כזה”.

**

ב’קיפקעס’ פטפטו השבוע סביב הבחירות לרשויות המקומיות, ותהו האם ראשי עיר חרדיים המכהנים כבר כמה קדנציות רצופות, נערכים ברצינות לאפשרות כי הפעם יריצו נגדם מועמד בעל סיכוי סביר לנצח אותם, והם יעמדו למבחן: האם ישרתו את הציבור גם בלי לשבת בלשכת ראש העיר, או שהם ימהרו לחפש ג’וב חלופי? לפחות אחד מהם, כבר מגשש את דרכו.

שמות עלו וירדו, וב’קיפקעס’ לא ידעו להכריע מי יהיה המועמד שיעמוד בראשות אגודת ישראל בירושלים. האם יוסי דייטש, שפרש במהלך הקדנציה במסגרת רוטציה עם נציג חב”ד יעקב הלפרין, יחזור לעירייה? בינתיים, כל עוד דייטש, הזוכה לפופולריות עצומה בציבור מאז הצלחת מתווה מירון, לא בטוח שהוא חוזר לזירה המקומית, יש מי שחושב להצניח מועמד אחר, אולי בכלל מעיר אחרת.

שמו של מנחם שפירא, סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של דגל התורה, הוזכר השבוע בהקשר לפטירת מרן ראש הישיבה זצוק”ל, אך גם כמועמד לראשות העיר בית שמש. ב’קיפקעס’ תהו האם לא עדיף לו להמתין קדנציה ולקבל את ראשות העיר בני ברק על מגש של כסף, במקום להתמודד בבית שמש, ולחשוש מזליגת קולות חרדיים למועמדים מחוץ למחנה. אנחנו היינו מתייעצים עם מוישה אבוטבול לפני. בכל מקרה, שפירא יכול להתנחם בהיותו מקורב לסלבודקה, שאליה עברה כעת ההנהגה הליטאית, בראשות מרנן הגר”ד לנדו והגרמ”ה הירש.

ב’קיפקעס’ גם דנו בנעשה בעיר אשדוד, אך עם כל כך הרבה דיס-אינפורמציה, איבדו חברי הקיפקע את ההקשר, ולא מבינים למה מחלוקת שגרתית בין חברי הסיעות החרדיות, אמורה לעניין בכלל מישהו, ברמה כזו אובססיבית. העיקר הפרנסה.

האם גם הפעם יהיה דיל בין דגל התורה לאגודת ישראל, או שמא הפעם דרעי זקוק למעט סיוע של אגודת ישראל בערים החשובות לו, ותמונת המצב תשתנה? מה שבטוח, האירוע הגדול של הקיץ – עוד לפנינו.

ומהבחירות המוניציפאליות למערכת בחירות מעניינת לא פחות, שתתקיים עוד קודם לכן: המירוץ לרבנות הראשית. ב’קיפקעס’ ידעו לספר כי הגאון רבי יהודה דרעי, רבה של באר שבע ואחיו של יו”ר ש”ס, צפוי להכריז רשמית על מועמדותו. האם הוא עושה זאת רק כעת, אחרי שהתברר לו בוודאות כי יקבל תמיכתו של אריה? ימים יגידו.

ובעוד ש”ס מתלבטת בין בנו של מרן זצוק”ל ואחיו של הראשון לציון המכהן, הרב דוד יוסף לבין הרב דרעי, בציונות הדתית הקימו וועדת רבנים שתקבע מי יהיה מועמד המפלגה לתפקיד הרב הראשי האשכנזי, בהתאם לדיל בין המפלגות, אך לא בטוח כי ההחלטה שלהם תהיה רלוונטית. ביהדות התורה עדיין מתלבטים אם להצטרף למירוץ ולנצח, כפי שהיה במערכות הבחירות הקודמות, ומנגד, גם רבה של שוהם הרב דוד סתיו, מארגון ‘צוהר’, נגדו יצא בחריפות רבה הגר”ע יוסף זצוק”ל, טרם החליט אם יתמודד שוב לתפקיד או להריץ מועמד מטעמו.

**

וכעת לניחום האבלים אצל משפחת אדלשטיין. טרם הגעתם של ראשי המדינה, חדי העין ב’קיפקעס’ קלטו את המצלמה שהוצבה על המזגן בחדר ניחום האבלים.

בהמשך נצפה גפני חובש את הכובע לקראת הגעת נתניהו.

ב’קיפקעס’ גם ראו ילדי בני ברק שנדהמו לראות את שיירת רה”מ חולפת על פניהם.

play-rounded-fill
בהמשך ראו את השיירה נתקעת בפקקים של בני ברק…

play-rounded-fill
ב’קיפקעס’ התאכזבו לראות את תלמידי הישיבות פוסקים מלימודם נוכח הגעת נתניהו.

play-rounded-fill
ב’קיפקעס’ שמעו ביציאת ח”כ גפני מניחום האבלים בבית רה”י, אחרי נתניהו, כיצד ה’מחבלים’ מפוניבז’ צועקים עליו “בוגד” ו”בושה”.

בהמשך ראו את שר התקשורת שלמה קרעי מתפלפל עם בחורי ישיבת פוניבז’ בעניין הקישוריות, פחות מיממה אחרי שהוכרז על ועדת רבנים ליטאית חדשה.

ב’קיפקעס’ דיברו גם על הביקור של כ”ק האדמו”ר מסטריקוב אצל מחותנו כ”ק האדמו”ר מצאנז לרגל שמחת החתונה בחצרות סטריקוב – דז’יקוב. מי שליווה את הרבי בביקור הוא ר’ דודי ברנשטיין, איש JDN, מחסידי סטריקוב.

ב’קיפקעס’ גם ראו השבוע את עיתונאי JDN יוסי שטארק בחתונת העיתונאי ארי קלמן בסוד שיח עם שר הבינוי והשיכון גולדקנופף. ב’קיפקעס’ שמעו כי השניים מדברים על המדור הפופולרי ביותר במגזר – ‘קיפקעס’. גולדקנופף שמח לשמוע ששמו הוא אחד הנושאים הלוהטים במדור ואף ביקש משר השיכון בפועל, מוטי בבצ’יק, שקורא את המדור בשקיקה, שישלח לו את התכנים המעניינים. בהמשך הצטרף לשיחה גם איש התקשורת מנחם קולדצקי.

את שר השיכון ראינו לבוש בבגדי רופא עוקב מקרוב מתוך המעבדת הפוריות בפיקוח של בוני עולם בבית החולים אסותא רמת החייל


צילום: יוסי רוזנבוים

אחרי שחזר ממעז’יבוז’, פגש יוסל’ה ברגמן, האיש והזירה הפוליטית, את שר הביטחון לשעבר בני גנץ, שנתן לו ספר עם הקדשה מיוחדת. ב’קיפקעס’ סיפרו כי יוסל’ה ביקש את הספר מגנץ, כאשר הוא העניק אותו לגאון רבי ראובן אלבז – ועכשיו בקשתו התמלאה.

ב’קיפקעס’ ראו בירושלים את ישיבת המועצת האחרונה של הרבנות הראשית לקדנציה הנוכחית, ואת חברי המועצת משוחחים ביניהם.

וכעת להלוויה. לקראת מסע ההלוויה נצפה שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, יחד עם יועצו ישראל ורטהיימר – איש הקשר החרדי הבכיר ביותר במשטרה, מסיירים בבית העלמין ועומדים על ההיערכות הבטיחותית במקום. לצידם נצפה, הרב ישראל שנור (יועצו לשעבר של פרוש), מנאמנם של המנהיגים החדשים של עולם התורה, המנהל ביד רמה את מוסדות סלבודקה.

בהמשך ראו את שימי בלוי, יועצו של השר מאיר פרוש, מנושאי המיטה של ראש הישיבה לפני הקבורה.

מי שלא השתתף בהלוויה והעדיף לבלות את זמנו בדיונים ביטחוניים הוא אריה דרעי ששלח את בנו, ינקי, כנציגו בהלוויה.

ב’קיפקעס’ התקשו להתאושש מהאבל, ועלו לקברו של מרן זצוק”ל בבוקר שאחרי ההלוויה, שם ראו תלמידים שבורים ורצוצים.

play-rounded-fill
ה’קיפקעס’ במגזר עקבו בסקרנות יתר אחרי ביקורו של האדמו”ר הציוני במעוז הקנאות באמריקה. האדמו”ר מפאשקן רקד ב’מצווה טאנץ’ בחתונה המרגשת שנערכה בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין, לתלמידו החתן הבנש”ק חיים צבי מייזליש, נינו של האדמו”ר בעל ה’ברך משה’ מסאטמר זצ”ל, שהתגייס לצה”ל לפני כשבע שנים בקול תרועה גדולה, אך לאחרונה החליט לחזור לכור מחצבתו.

play-rounded-fill
שיחת היום ב’קיפקעס’ בעולם החסידות הייתה הכנסת ספר התורה ההיסטורית בקרית ויז’ניץ בבני ברק, בה השתתפו כלל חסידי ויז’ניץ מהארץ ומהעולם שכתבו יחד את ספר התורה לעילוי נשמת בעל ה’ישועות משה’ זי”ע. גולת הכותרת של האירוע הייתה הכרכרה המיוחדת עליה ישב הרבי.
play-rounded-fill

בהמשך ראו את השר גולדקנופף, עוזרו בבציק ומנכ”ל אגודת ישראל חנוך זייברט, מקבלי ההחלטות בחסידות גור, כשהם מגיעים ביחד לאירוע.

play-rounded-fill
את אחיו של הרבי, כ”ק האדמו”ר מויז’ניץ ראו מבקר את רבה של מירון הרה”צ רבי אלעזר שטרן, אב”ד קהל יראים באשדוד, שקיבל את הרבנות במירון על פי צוואת אביו.

צילום: דוד כהן
צילום: דוד כהן

ושוב בעניין ויז’ניץ. המשפיע החסידי הנודע הרה”צ ר’ מיילך בידרמן ובן הרבי מבעלזא הרה”צ רבי אהרן מרדכי רוקח ראו בתפילה משותפת באוהל אדמו”רי ויז’ניץ בבני ברק.

play-rounded-fill

במעמד רבבות אלפי החסידים, האדמו”ר מגור מאחל שבוע טוב במוצאי שבת שאחרי חג השבועות.

play-rounded-fill
במוצאי שבת ראו את עריכת השולחן הטהור של כ”ק האדמו”ר מאמשינוב לרגל חג השבועות.

play-rounded-fill
את כ”ק האדמו”ר מסטרופקוב ראו בשדה התעופה בוורשה, ולאחר מכן כאחד האדם במטוס, בדרך חזור מחג השבועות בצאנז.

ומצאנז למעז’יבוז’. הזמר החסידי ליפא שמלצר נצפה שותה מבאר רבו גאב”ד מאקווא ששהה בחג במעזיבוז, כמדי שנה ושנה.

צילום: אגודת אהלי צדיקים

גם ארוחות הערב בלאנצוט, לגאב”ד מאקווא ופמלייתו, נתנדב על ידי ליפא מיודענו.

ובחזרה למזיבוז. המשפיע הגרח”ש דייטש, ראש כולל צמח צדק ומשפיע קהילת מעייני ישראל, נצפה בערב חג השבועות במעז’יבוז’.

צילום: אהלי צדיקים

בהמשך ראו עשרות מתפללים חוגגים את נעילת החג במעזיבוז, בציון הבעש”ט הק’ זי”ע.

play-rounded-fill

**

בזמן שיש מי שחשב לשחק בתארי הכבוד של גדולי ישראל באנציקלופדיה החופשית ‘ויקיפדיה’, יש מי שחמד לצון לאותם ליצנים ושינה גם את הערך של חנוך זייברט. כמובן שהשינוי המצחיק לא שרד, אבל בקיפקעס תיעדו מאחורי הקלעים.

ב’קיפקעס’ במודיעין עילית התלהטו הרוחות בעקבות המודעה החריפה של אחד התושבים נגד שכן חדש שיוצא לעבודה עם בלבוש צבעוני ועם חולצה בחוץ, רח”ל.

בורח מהארץ בעקבות המתקפות ברשת? ב’קיפקעס’ ראו את דוד ביטן, הליכודניק החמוץ מאולפני השמאל, באולם הדיוטי פרי של נתב”ג.

בועז ביסמוט הסעיר בשבוע שעבר את הרשת עם תמונה שלו יחד עם ניסים ואטורי בסיור בגולן.

בתגובה לעשרות הבדיחות והממים לתמונה, השבוע ואטורי וביסמוט צפו בזה יחד בכנסת.

ר’ ראובן בן חמו, חסיד חב”ד מנוף הגליל שהותקף לפני שנתיים בלינץ’ בכפר כנא בתחילת מבצע שומר חומות, הגיע השבוע למרכז חב”ד העולמי 770 שבניו יורק מלווה בחבר מועצת העיר מנחם גנדל להודות על הניסים הגדולים.

בקיפקעס שמחו השבוע עם השמחה הכפולה אצל האיש והחיוך, הדמות והטאלנט, הכוכב והיכולות – ר’ מושי לוינגר, הבעלים של ‘סמארט קליק’, שחגג השבוע את הולדת התאומות.

ברכת מזל טוב חמה וללבבית משוגרת גם לאיש הפרסום, מנכ”ל פרסום רוממה ומו”ל מגזין קהילות , הרב יעקב יונה, לרגל הולדת הבת למזל טוב.

ולקינוח, שכבר לא אכיל עד לפרסום המדור (בתקווה שזכרתם לאכול את עירוב התבשילין בשבת החולפת), עם חלוקת מעניינת בוואכט נאכט, לילה לפני חג השבועות.

• כתבה זו מלווה בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא”ל [email protected]. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס”ח-2007

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

10 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

עוקף את זופניק בפעררררר!!! מחכה כל שבוע!!!

מה אתה מבלבל במח אין פה כלום ושום דבר משעמם בקטע קיצוני

לא הבנתי מה הקטע של כל הרכילות????

סליחה על הביקורת,
אבל למה להביא לכאן את כל הלכלוך?
אני נכנסת לאתר הזה רק כי הוא נקי

ופתאום?!

גועל נפש

לשון הרע בלי שמות לא מדבר אלי… !!!

לשון הרע לא מדבר אליי

מצטרף למחאה זה אתר החדשות החרדי שבאמת נקי חבל שאתם מתחילים לפזול לכיוון האתר החילוני כיכר השבת תאבדו את כל הערך שלכם מכיר הרבה שנכנסים לפה רק בגלל הנקיות

משעמממממממם!

מי זה קיפקעס ואיזה שפה זולה ורחובית!!!
לא להאמין שזה אתר שפונה לציבור תורני!

אם אפשר קצת רכילות על קרבות דרעי-יוסף.

כתבות חדשות באתר

נתרפאה כל המשפחה? התאומים הרכים נולדו – חצי שנה אחרי פטירת אביהם
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

צה"ל: איתרנו גופות בעזה, הכוחות עדיין פועלים במרחב - הימנעו מהפצת שמועות
מנטרל המחבל שחזר: "אמרתי שאותי הוא לא עובר. האצתי - ונכנסתי בו חזיתית"
חוזרים לבית הספר: מגהצים ת'אשראי ומקבלים כסף בחזרה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

דרישה לזמן את נתניהו לדיון דחוף בוועדה "החלטה שהתקבלה באישון לילה"
כפול ממה שהכרתם: המספרים האמיתיים מאחורי ה-7 באוקטובר
יש נושאים שהשתיקה יפה להם…
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

קבינט הצרחות: נתניהו דפק על השולחן, גלנט - "כך לא יהיה הסכם" | ציטוטים דרמטים
מערכת הביטחון לדרג המדיני: ההחלטה שלכם בנושא ציר פילדלפי "חסרת היגיון"
קריאת החירום של הגרמ"ה הירש: שומרים את היתומים מבושה וכלימה!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בישראל מודים: "הסיכוי לעסקה נמוך" | המאבק על פילדלפי והודעת חמאס
החל ממחר: תחילת מבצע החיסונים נגד פוליו עבור ילדים ברצועת עזה

הכתבות המעניינות ביותר

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ”ח באב ה’תשפ”ד
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ"ח באב ה’תשפ”ד
'זמן אלול': ברכת 'ברוכים השבים' לאלפי ילדים ומאות בחורים מפירות הרישום של 'לב לאחים'
אמל"ח וציוד צבאי רב; אוגדה 162 ו-252 ממשיכים לפעול בדרום ומרכז הרצועה
במקום התקפה - מגננה: כך צה"ל נערך לפתיחת שנת הלימודים בדרום ובצפון
הרמטכ"ל בג'נין: "נעבור עיר-עיר, לא ניתן לטרור באיו"ש להרים ראש" • צפו
צה"ל ושב"כ: חיסלנו את מח"ט מחנות המרכז בג'יהאד האיסלאמי • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

קיפקעס | החרדים נערכים לבחירות? מי הזמר שפרש וחוזר? ומה זה كيبكاس?
קיפקעס | החרדים נערכים לבחירות? מי הזמר שפרש וחוזר? ומה זה كيبكاس?
Buildings_on_Rabi_Akiva_St
במערכת הביטחון מעריכים: מדוע העיר החרדית היא הבטוחה ביותר בישראל?
קיפקעס | החרדים נערכים לבחירות? מי הזמר שפרש וחוזר? ומה זה كيبكاس?
קיפקעס | מי איים על בעל הגננת, מרן מבטל שיעור, ולמה חילוני סירב להשכיר לחרדים?
.
אל תפספסו את ההזדמנות: כבר איחלתם 'כתיבה וחתימה טובה' לידידים?

חדש באתר

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ”ח באב ה’תשפ”ד
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ"ח באב ה’תשפ”ד
.
מנטרל המחבל שחזר: "אמרתי שאותי הוא לא עובר. האצתי - ונכנסתי בו חזיתית"
.
דרישה לזמן את נתניהו לדיון דחוף בוועדה "החלטה שהתקבלה באישון לילה"
001-m
כפול ממה שהכרתם: המספרים האמיתיים מאחורי ה-7 באוקטובר

גלריות

 בר מצוה לנכדים (14)
וְהִנֵּה תְאוֹמִים • שמחת הבר מצוה לנכדי האדמו"ר מצאנז
''ב קומזיץ סיום בין הזמנים (10)
בחורי הישיבות בבני ברק סיימו את בין הזמנים בקומזיץ ענק
''י קוק חתונת נכדה (26)
בְּרִנָּה יָגִילוּ • שמחת נישואי נכדת הגרא"י קוק
 ברית שטפנשט (14)
שמחת הברית מילה לנכד האדמו"ר מסאווראן • גלריה

עיתוני היום

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ”ח באב ה’תשפ”ד
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ"ח באב ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture