המיוחדים

צילום: פלאש 90

קיפקעס | הבחורים שנזרקו מישיבה, מגעים בבית שמש, והתנערות האולם מהופעת הרב

המגעים השקטים בסיעה החסידית בבית שמש • העותרים נגד בעלי הקניון החרדים • מדוע הותקן מכשיר סודה במיר בברכפלד ולאן הולכים הבחורים שנזרקו? • המיזם נגד “עושק הכובעים” וההתבטאות של ר”ע אנטוורפן על עוה”ד הבלזאי • כל הנושאים החמים שדנו עליהם ב’קיפקעס’
  • האברכים לא האמינו: כמה יעלו להם כל חתונות הילדים יחד?

    תוכן מקודם

  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • למה שווה לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

חשיפת ׳קיפקעס׳: חלקים באגודת ישראל בבית שמש מקיימים מגעים שקטים עם ראש העיר עליזה בלוך. הם נוטים לתמוך בה ולא במועמד של דגל התורה.

*

חשיפת ׳קיפקעס׳: גורמים שעתרו נגד בעלי קניון חרדים, בניגוד להוראה מפורשת של בתי דין ירושלמיים, הפסידו בדיון בבית המשפט וחויבו בהוצאות משפט על סך 18 אלף שקלים.

*

חשיפת ׳קיפקעס׳: בישיבת מיר ברכפלד התקינו מכשיר סודה חדש. בין היתר, כדי למנוע את התופעה של תלמידים שהתפללו בבית כנסת סמוך לישיבה, שבו מותקן מכשיר סודה.

*

חשיפת ׳קיפקעס׳: בלבול שורר בקרב תלמידי ישיבות רבים, כאשר עד כה טרם ברור מתי יתחילו את זמן אלול, מכיוון שראש חודש חל בימי חמישי ושישי ולכן ייתכן שיתחילו את הזמן רק ביום ראשון.

*

חשיפת ׳קיפקעס׳: לאחר שהרב אמנון יצחק הגיע לעיר מודיעין עילית, אחרי שנים שלא ביקר בה, האולם בו מסר את הדרשה מתנער ואומר כי האירוע “נחתם מולינו בתרמית ולא על דעתנו”. יצויין כי בזמן האירוע התפתחו עימותים קשים בין תומכיו למתנגדיו.

*

בזמן שהרוחות בירושלים סוערות עם ההילולה הראשונה של הגאב״ד – ב׳קיפקעס׳ ראו את מאיר פנחס, נאמן בית נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן זצוק״ל, כשהוא משתטח על קברו במלאות י”א חודש לפטירתו.

שיחת היום ב׳קיפקעס׳ הייתה על ״עושק הכובעים״ במגזר, בעקבות העלאת המחירים המוגזמת של בעלי חנויות כובעים שונים. יוזמה עצמאית שהגיעה מלמטה, מתוך ציבור הלקוחות, קוראת לקהל הרחב שלא לרכוש יותר בחנויות הכובעים עד אשר יורידו את המחירים ללא יותר מ-700 שקלים.

ב׳קיפקעס׳ דיברו כי במהלך הנופש בשווייץ, נצפה לראשונה כ״ק מרן האדמו״ר מגור כשהוא צועד עם מקל כמנהג אדמו״רים חשובים.

ב׳קיפקעס׳ ראו את כ״ק האדמו״ר מסאדיגורה בנאות דשא בארוזה בשווייץ. בתמונה נראה האדמו״ר בהגיעו לתפילת מעריב במלון של לבקוביץ בארוזה.

ועוד בעניין טיסות האדמו״רים לחו״ל. ב׳קיפקעס׳ דיברו על הנוסע שהתרגש לראות את כ״ק האדמו״ר מסערט ויז’ניץ יושב לידו במטוס, בצניעות ובענווה.

בהמשך השבוע ראו גם את כ״ק האדמו״רים מתולדות אהרן ומודז׳יץ בתפילה משותפת במלון בהרי אוסטריה.

באותו מלון ראו את ראש ישיבת ויזניץ הגה״צ רבי מנחם ארנסטר בשיחת רעים עם הרבי ממודז׳יץ.

כך גם ראו את בן האדמו״ר מגור נכנס למלון ואת הרבי מקרעטשניף בתפילת ערבית.

את כ״ק האדמו”ר מסטראפקוב ראו יוצא מתפילת שחרית בשיקאגו, כשהמקל המפואר והטלית ותפילין בידו.

ושוב לנופש. בחסידות מעזיבוז התרגשו לראות את האדמו״ר לומד עם בנו הילד בעת מנוחתו בארוזה שבשווייץ.

ואפשר גם לנסוע למנוחה בארץ ישראל. במהלך נופש בהר יונה, פגש כ״ק האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק את הח״כ לשעבר מנחם לייזר מוזס. שניהם היו מקורבים לאדמו״ר האמרי חיים מויז’ניץ.

ואחרי שורת הדיווחים כאן ב׳קיפקעס׳ על איש דגל התורה מוטק׳ה בלוי, לאחר המתקפה שלו נגד כתבי האתר – מוטק׳ה כנראה הולך לסולחה ופרסם בסטטוס האישי שלו לינק לטור באתר JDN, שנכתב על יד בנו המוכשר אורי בלוי לרגל הילולת הרבי מבאבוב זי״ע.

וכעת לביקור מרשים של ראש עיריית אנטוורפן בבית המדרש הגדול של חסידות בעלזא בירושלים, לבקשת עסקני החסידות בבלגיה, שביקשו להדק את הקשרים עם ראש העיר.

בהגיעו לרחבת בית המדרש הוא התקבל על ידי יוצאי אנטוורפן, בהם מקורבו של בן האדמו״ר ומשפיע בישיבת מיר, הרה״ג ר׳ אליקים שטארק. צילום: אנשיל בעק.

בסיום הביקור, עסקן החסידות מבלגיה יענקי קעניג הציג את עורך הדין אברהם זינגר, ואמר שהוא יליד אנטוורפן, אבל הוא בחר להיות עו”ד דווקא פה בישראל. ראש העיר הגיב: ״להתעסק עם עורכי דין יהודים זה באמת מסוכן״. צילום: אנשיל בעק.

הבר מצווה של השבוע היה של נכד יו״ר דגל התורה משה גפני. בין ראשוני המברכים בבר מצוה היו – הרה”ר הגר”ד לאו, שר החוץ אלי כהן, שר החינוך יואב קיש, שר התרבות מיקי זוהר ושר המדע אופיר אקוניס. משום מה, גדולי הדור שבביתם ביקר גפני לפני הבר מצווה, לא הופיעו.

בהמשך הערב הגיעו להשתתף חבר מועצגה”ת הגר”י זילברשטיין, הגר”א כהנמן, הגר”י חברוני, הגרח”א ברוידא הגר”ח מישקובסקי, השרים גלנט, משה ארבל, ישראל כץ, משה אבוטבול, אופיר כץ, פינדרוס, דוד ביטן, אברהם בצלאל, קטי שטרית, נעמה לזימי, סלומון, יוני משריקי ואברהם רובינשטיין.

ועוד מהבר מצוה של גפני: ח”כ אורי מקלב וראש לשכתו נצפו מקבלים מראש העיר לוד יאיר רביבו, הצצה ראשונה למסלול המקוצר של קו האוטובוס מגני איילון (אחיסמך) בלוד לבני ברק, שיחל במתכונת החדשה אחרי ט’ באב.

ב׳קיפקעס׳ בבני ברק בעניין הבחירות המוניציפאליות, ראו את יו”ר ועדת הבריאות ח”כ אוריאל בוסו, המועמד לתפקיד רה”ע בבני ברק מטעם תנועת ש”ס, כשהוא עולה למעונו של מרן ראש ישיבת כסא רחמים הגר”מ מאזוז לקבלת ברכה להצלחה בהמשך עשייתו למען הציבור.


צילום: בית הרב

ועוד בעניין בוסו. יו״ר ש״ס אריה דרעי השתתף בשמחת אירוסין לבתו של ח”כ אוריאל בוס, מועמד ש”ס לעיריית ב”ב. עוד השתתפו השרים משה ארבל, מיכאל מלכיאלי, יצחק וסרלאוף, ח״כ ינון אזולאי, ח״כ יוסי טייב, ח״כ אברהם בצלאל, מ״מ ראה״ע אליהו גינת, יהודה אבידן וישראל אוזן.

את אותו דרעי ראו בכנס בו הוכרז על הגאון הגדול רבי יהודה כהן כחבר מועצת חכמי התורה של ש”ס, בבית הכנסת בירושלים. צילום חיים גולדברג/פלאש90.

ב’קיפקעס’ בשבת האחרונה שמעו את השר מאיר פרוש מברך הגומל. מסתבר שביום שישי האחרון נחת בארץ בתום טיסת בזק להונגריה בכדי לסייע לקהילת ערלוי להשיב לידיה את בית הכנסת של החסידות. בתיעוד בלעדי ראה את פרוש בעלייה ממלכתית לטיסת הלאוקוסט.

play-rounded-fill

כמה שעות קודם לכן תיעד שליח ‘קיפקעס’ את השר פרוש עם שגריר ישראל בהונגריה, יעקב הדס הנדלסמן, מחוץ לבית הכנסת המדובר. ברקע נצפה יועץ השר שימי בלוי סוגר עם צוות האבטחה את המשך פרטי הנסיעה.

במעמד קבלת הפנים בעיר אגר נצפה אותו פרוש לימינו של כ”ק האדמו”ר מערלוי, לאחר הדיון המוצלח עם ראש העיר על הבקשות של החסידות.

עם חזרתו לארץ הגיע השר פרוש לעיר העתיקה וחנך את שירות ההסעות הלילי לכותל שמפעיל משרדו. לטקס גזירת הסרט הוזמן איש ירושלים האגדי הרב חיים מילר. צילום: שמואל דריי.

במקביל לסערות בהן היה מעורב במהלך השבוע, ולפעולות שלו מול האנרכיסטים מהשמאל הרדיקלי – ב׳קיפקעס׳ ראו את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהתוועדות בבית כנסת חב״ד בביתר, שבמהלכה רכש לילדיו אותיות בספר התורה של ילדי ישראל. על השולחן היה מונח ויסקי “רד ליבל” כמיטב המסורת בחב”ד. צילום מנדי הרשקופ.

ב’קיפקעס’ גם דיברו על כישלון למארגני המחאות: לאחר שקראו לשבש טקס חנוכת מקווה חדש במושב אורה הסמוך לי-ם בהשתתפות שר הדתות מיכאל מלכיאלי – לא הייתה היענות והטקס עבר בשלום.

את עורך עיתון ׳משפחה׳ אריה ארליך ראו מחויך עם ציור אומנותי של דיוקנו על אבטיח, בוועידת עסקים בביתר עילית.

ולכתב אחר של ׳משפחה׳. ב׳קיפקעס׳ הסתקרנו השבוע משיחה של איש התקשורת יעקב פלבינסקי עם גדול הזמר החסידי ליפא שמעלצר. יודעי דבר מספרים שהשיחה נסובה על שיתופי פעולה עתידיים. לנו נותר רק לחכות ולראות מה ייצא.

ועוד בעניין ליפא. בזמן צילום קליפ לבנק מרכנתיל נכנס ליפא שמלצר להתאוורר מהחום של בני ברק לקומפלקס המפואר של ׳אינסייד קרמיקה׳ ברחוב כהנמן בבני ברק. בתמונה עם מנהל הסניף בנצי קוגלר ושלומי זינגר מנהל המכירות.

ב׳קיפקעס׳ סיפרו על העבודה החדשה של הצלם המוכשר חיים גולדברג עם סוכנות פלאש 90, וראו שהפלסטינים תיעדו אותו בזירת הפיגוע בצומת תקוע השבוע, כשהוא מבצע את עבודתו במסירות.

play-rounded-fill

איש התקשורת מני אסייג, מי שמסעיר את הרשתות אחת ליממה, השתתף בישיבת סיעת ש״ס וסיפר על המפעל לחלוקת תפילין שהוא מקיים ועל ההתעוררות הגדולה בנושא. ״אני מאד מחובר לתנועת ש״ס. ש״ס היא הלב של עם ישראל. סיעה שייסד מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק״ל שתמיד עוזרת לנזקקים ולחלשים ומקדשת שם שמיים״, אמר.

play-rounded-fill

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

13 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כמיות אדירות של זבל אתם מאכילים את הציבור בושו

יישר כח לר’ יוסי שטארק היקר שלנו שמביא את הכל בכל מכל כל – לכל המגזרים ספרדים ואשכנזים וכו’
שכוייייייייייייייח

יפה מאוד.
מחכה לכתבה זו כל שבוע.

יפה שכל שבוע חייבים להזכיר לפחות 4 פעמים פורוש ואם לא לא יוצאים ידי חובה

ועוד יותר יפה שזה מציק לך…
אולי לכן קראת לעצמך “איש שלום”?
(אָה, הרוצה לשקר ירחיק עדותו)

מה מציק לך לפרגן

מה המספר של הרב מוטקה בלוי? אני מעוניין גם כן להצטרף סטטוסים שלו

למה לא לפרט קצת על מינוי הגאב”ד החדש של ירושלים?

איו לו מספיק יחצ”נים לשלם

רבותיי תיירה תיירה ורק תיירה

אפשר גם להיות אדמור ולקבל נופש בשוייץ / אוסטריה און זה האוס?
אני חושבת שעבדתי יותר קשה מהם בשנה האחרונה…

תתבייש לך!!!
חובת מחאה…
בורות אמיתית!!!!!!!!!!!

אדמורים שומעים כל יום צרות וסיפורים קשים ונושאים על גבם אחריות כבדה גם בתור ליטאי אני מכבד ומבין שהם חייבים נופש

כתבות חדשות באתר

הכלה ששבועיים לפני החתונה הייתה ללא שמלת כלה מתחתנת היום
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בכירים בישראל לאמריקנים: "איננו מבינים את ההיגיון מאחורי הסנקציות"
10 רקטות שוגרו לעבר הגליל המערבי; שני בני אדם נפצעו • תיעוד
הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

נס בעוטף: פגז נפל בטעות בשטח ישראל וכמעט שהוביל לאסון
מסתמן: פגישת הנשיא ביידן וראש הממשלה נתניהו לא תתקיים מחר כמתוכנן
מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בארבעה מרחבים שונים: צה"ל תקף מטרות טרור; יורטה בהצלחה מטרה אווירית
ח"כ גפני: "אני אומר לנתניהו, צריך לשחרר את החטופים בכל מחיר"
אלימלך בן שמונה, הוא כבר למד ללכת
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בכירים במערכת הביטחון סוברים: צה"ל יוכל לסגת באופן מלא מעזה
"צעד חשוב": "אונר"א" תוכרז כארגון טרור; יחסי המדינה עמה - יופסקו

הכתבות המעניינות ביותר

לאחר שהתפנה פעמיים בחשאיות: הרבי מקרעטשניף פונה שוב לבית החולים
הנשיא הרצוג: "מאחל הצלחה לנתניהו, אעניק לכל עסקה גיבוי מלא"
הילולת הרה"ק מקרעטשניף זצ"ל בחצר הקודש פרמישלאן
גל פרישות במשטרה: ראש אגף המבצעים עוזבת לאחר 33 שנים
שנה אחרי: המשנה לפרקליט המדינה הורה לבדוק את התבטאויותיו של גולן
וּבְכֵן צַדִּיקִים • הראשל"צ בשבע ברכות לנכדת זקן ראשי הישיבות
טען עוד כתבות >

המיוחדים

WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן
NETZAH YEHUDA
למי יישלחו צווי גיוס? והאם חרדים יוכלו לשרת ללא נשים בכלל? | כל הפרטים

חדש באתר

WHITE HOUSE
בכירים בישראל לאמריקנים: "איננו מבינים את ההיגיון מאחורי הסנקציות"
WhatsApp Image 2024-07-22 at 23.58
10 רקטות שוגרו לעבר הגליל המערבי; שני בני אדם נפצעו • תיעוד
.
נס בעוטף: פגז נפל בטעות בשטח ישראל וכמעט שהוביל לאסון
.
מסתמן: פגישת הנשיא ביידן וראש הממשלה נתניהו לא תתקיים מחר כמתוכנן

גלריות

 הילולא קרעטשניף פד (10)
הילולת הרה"ק מקרעטשניף זצ"ל בחצר הקודש פרמישלאן
''י יוסף הגר''מ צדקה שבע ברכות (3)
וּבְכֵן צַדִּיקִים • הראשל"צ בשבע ברכות לנכדת זקן ראשי הישיבות
'ניץ אלעד מעמד כולל הוראה (16)
מעמד 'כבוד התורה' בכולל 'בית תלמוד להוראה' ויז'ניץ אלעד
 ברוך אבוחצירא ברית נכד (8)
כְּשֵׁם שֶׁנִּכְנַס לַבְּרִית: שמחת הברית לנין האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שֵׁנִי • כותרות העיתונים – ט"ז בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture