בעולם

צילום: ויקיפדיה

כוחות אוקראינים הדפו ניסיונות רוסיים להיכנס לחרקוב • היום ה-13 למלחמה

כלי תקשורת מדווחים על הפסקת אש הומניטרית מחר בשעות הבוקר • בבית הלבן אמרו כי ההשפעה על החרם על הנפט והגז הרוסי “לא תהיה לטווח ארוך” • יוניליוור השעתה את כל היבוא והיצוא של מוצריה לרוסיה • ‘JDN’ עם כל העדכונים
  • לא תאמינו: מאיזה גיל אפשר לפתוח חשבון בנק?

    תוכן מקודם

  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • השקעות יוקרה לא לעשירים בלבד>>>

    תוכן מקודם

  • וויראלי! המחשבון שמחשב לכם את עלויות כל החתונות הילדים בעתיד

    תוכן מקודם

  • עם כל הידרדרות במצבו – חלה הידרדרות במצב הבית; הוא נפטר והבית התמוטט

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

00:29 – צבא אוקראינה בתגובה להצעת רוסיה להפסקת אש: “קשה לבטוח בכובש”,

23:17 – קוקה קולה משהה את פעילותה ברוסיה.

22:27 – סוכנות הידיעות הרוסית TASS: בכיר רוסי אמר כי רוסיה תפסיק לירות ב-10:00 שעון מוסקווה (9:00 שעון ישראל), ותסייע ב”מסדרונות הומניטריים” מקייב, חרקוב וערים נוספות.

22:15 – נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הודה לנשיא ארה”ב ג’ו ביידן על ההכרזה על האיסור על יבוא נפט, גז טבעי ופחם רוסי לארה”ב. “אסיר תודה על המנהיגות האישית של ארה”ב בפגיעה בלב מכונת המלחמה של פוטין ובאיסור על נפט, גז ופחם מהשוק האמריקאי”, צייץ זלנסקי.

21:50 – בבית הלבן מסבירים כי ארה”ב ורוסיה “עדיין חולקות רצון למנוע מאיראן להיות גרעינית”. עוד הפתיעו ואמרו כי ההשפעה על החרם על הנפט והגז הרוסי “לא תהיה לטווח ארוך”.

21:21 – כלי תקשורת מדווחים על הפסקת אש הומניטרית מחר בשעות הבוקר.

21:15 – פולין הודיעה כי היא מוכנה לפרוס את כל מטוסי ה-MIG-29 שלה ולהעמיד אותם לרשות ארצות הברית. במקביל, דורשת פולין מארצות הברית לספק להם מטוסים משומשים בעלי יכולות מבצעיות מתאימות. “פולין מוכנה לקבוע מיד את תנאי רכישת המטוסים”, נמסר בהודעת משרד החוץ הפולני.

21:09 – סגנית ראש הממשלה באוקראינה אמרה כי הרשויות באוקראינה שוב לא הצליחו לפנות אזרחים מהעיר מריופול שבדרום המדינה. היא תיארה את המצב ההומניטרי בעיר הנצורה כקטסטרופלי. “מסדרונות הומניטריים ממריופול, המוצעים על ידי רוסיה ומובילים לשטח רוסי או בלארוסי אינם מקובלים”, הבהירה.

20:58 – מושל אזור חרקוב הודיע כי כוחות אוקראינים הדפו את מאמצי הכוחות הרוסיים להיכנס לעיר חרקוב וסיכלו מבצע מתוכנן של כ-120 צנחנים רוסים סמוך לגבול. לדבריו, הצנחנים נחתו על יד עיירת הגבול האוקראינית וובצ’נסק, כ-50 ק”מ צפונית-מזרחית לחרקוב, אך נתקלו בכוחות האוקראיניים, ולא הצליחו לעבור אותם.

20:46 – היועץ של נשיא אוקראינה, אולקסי ארסטוביץ’, אמר כי כוחות רוסיים שניסו שוב ושוב לכבוש את העיר מיקולאייב שבדרום המדינה נהדפו על ידי חיילים אוקראינים. “הם יצטרכו פי 10 יותר כוח כדי לכבוש את מיקולאייב”, טען.

20:42 -‏ האיסור של נשיא ארה”ב ג’ו ביידן על יבוא נפט רוסי ואנרגיה אחרת בתגובה לפלישה לאוקראינה ייכנס לתוקף מיידי, תוך מתן תקופת הפוגה של 45 יום לחוזים שכבר נחתמו.

20:40 – יוניליוור השעתה את כל היבוא והיצוא של מוצריה לרוסיה. ענקית המזון ומוצרי הצריכה, שבבעלותה מותגים בעלי שם בית, כולל בן אנד ג’ריס ודוב, גם תפסיק את כל הוצאות המדיה והפרסום ברוסיה.

20:18 – נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חתם על צו המגביל את היבוא והיצוא של סחורות וחומרי גלם מוגדרים “כדי להבטיח את ביטחונה של הפדרציה הרוסית”.

20:08 – פקיד במשטרה האוקראינית הודיע כי לפחות 27 אזרחים נהרגו בהתקפות של כוחות רוסיים על העיר חרקוב שבמזרח אוקראינה ביממה האחרונה. לפי הנתונים האוקראינים, בסך הכל 170 אזרחים נהרגו באזור חרקוב מאז תחילת הפלישה של רוסיה, כולל חמישה ילדים.

19:53 – הסקנציות נגד רוסיה נמשכות: מקדונלדס הודיעה שתסגור זמנית את כל המסעדות שלה ברוסיה ותשהה שם את כל הפעילות. זאת בעקבות פלישת מוסקבה לאוקראינה.

19:33 – מנהל ה-NSA אמר בקונגרס כי התקפות הסייבר הרוסיות באוקראינה היו בהיקף פחות משמעותי משהיה צפוי. לדבריו, חלק מהנתון הנמוך הוא בזכות ההכנות של האוקראינים, גם תקלות שחוו הרוסים הביאו לירידה בכמות התקיפות.

19:30 – יצרנית הנשק האוקראינית Ukroboronprom הודיעה היום כי תשלם מיליון דולר לכל מי שיתפוס מטוס צבאי רוסי מוכן לקרב – הצעה שלדבריה פתוחה לטייסים רוסים שרוצים להחליף צד. החברה גם תשלם 500,000 דולר עבור כל מסוק צבאי מבצעי שנתפס מרוסיה, כך נמסר בהצהרה.

19:19 – המודיעין האמריקני מעריך שבין 2,000 ל-4,000 חיילים רוסים נהרגו באוקראינה.

19:15 – נשיא אוקראינה זלנסקי בנאום לפרלמנט הבריטי: “לא ניכנע ונמשיך להילחם עד הרגע האחרון”.

19:08 – ‏שר החוץ של גרמניה: “אם היינו הולכים בעקבות ארה”ב ומפסיקים ייבוא נפט רוסי, התחבורה הייתה נעצרת”.

19:00 – הצבא הרוסי נאלץ להשתמש בגשר פונטון כדי לחצות נהר באוקראינה, לאחר שכוחות אוקראינים הרסו גשר סמוך. בתיעו ניתן לראות את הגשר ההרוס.

play-rounded-fill

(27א*)

18:50 – ‏מרכז האופוזיציה יריב לוין בתגובה לתכנית הפליטים של שקד: “בצעד מופקר וחסר אחריות, שקד פרצה הערב את גבולות המדינה. היא שוב שיקרה במצח נחושה ועשתה את ההיפך מכל מה שהתחייבה לו לאורך שנים”.

18:40 – ביידן מצביע על יעילות הסנקציות והפגיעה בכלכלה הרוסית דרך הירידה המשמעותית בערכו של הרובל הרוסי.

18:38 – ביידן התייחס לסנקציות האמריקניות והבהיר שהוא מבין את העמדה הבעייתית של בעלות בריתה של ארה”ב, שכנראה לא מסוגלות להטיל איסורים דומים מחשש לפגיעה קשה. ביידן מספר שעד כה ארה”ב סייעה לאוקראינה ביותר ממליארד דולר. “ארה”ב תחלוק עם אירופה את הנטל בקבלת פליטים. כפי שאמרתי מההתחלה – יהיה לכך מחיר גם עבור הציבור האמריקני”, אמר.

18:33 – ‏המודיעין האמריקאי העריך כי פוטין עשוי להסלים את מלחמתו באוקראינה. כמו כן, ה-CIA העריך כי צפויים שבועות “איומים” כתוצאה מהלחימה. להערכתו “בין 2000 ל-4000 חיילים רוסים נהרגו ביערות”.

18:30 – הנשיא האמריקני ג’ו ביידן הודיע בהצהרה לתקשורת: בגלל הפלישה לאוקראינה – הוא אוסר ייבוא נפט וגז רוסי לארה”ב. “לא ניקח חלק בסבסוד מלחמתו של פוטין”, אמר.

18:20 – הקרמלין: פוטין ובנט שוחחו שוב על המלחמה באוקראינה, ונשיא רוסיה שיתף עם רה”מ את הערכותיו לגביי סבב השיחות השלישי בין נציגי רוסיה ואוקראינה, שנערך אתמול בבלארוס.

18:16 – ארה”ב מזהירה: רוסיה ממשיכה להפיץ מידע כוזב על המצב באוקראינה.

18:13 – שרת הפנים שקד הציגה את המדיניות החדשה של ישראל להכנסת פליטים מאוקראינה: באופן זמני יכנסו כ- 20 אלף אזרחי אוקראינה ששהו בישראל לפני פרוץ הקרבות, ואם תימשך המלחמה הם יקבלו אשרות עבודה. עוד 5,000 אוקראינים יקבלו אשרה זמנית לתקופה של שלושה חודשים. הערבות הכספית תבוטל כליל. בסך הכל ישראל תארח כ- 25 אלף אזרחי אוקראינה באופן זמני.

18:10 – ‏שר הבריאות האוקראיני: ההפגזות של רוסיה השמידו 61 בתי חולים.

18:00 – בעקבות ההכרזה הצפויה של הנשיא ביידן בעוד מספר דקות על החרמת ייבוא הנפט והגז הרוסי, והצטרפותה של בריטניה והאיחוד האירופי למהלך – מחירי הנפט משתוללים. המומחים מעריכים כי מחיר של חבית נפט עשוי לזנק עד למאתיים דולר.

17:50 – מנהל מרכז המודיעין הלאומי האמריקני: “הפלישה הרוסית לאוקראינה ערערה את הסדר הגיאו-פוליטי”. להערכתו, פוטין לא ייסוג בקרוב ואף יחריף את המתקפה על אוקראינה.

17:40 – שגריר אוקראינה בישראל ד”ר איבגן קרוניצ’וק בכנס ‎INSS: “רוסיה צפויה להשתמש גם בנשק גרעיני באוקראינה ומחוצה לה, שכן זו האסטרטגיה של הנהגת רוסיה”.

17:30 – דיווחים על הפגנות ברוסיה: 100 תושבים נעצרו עד כה.

17:20 – אחרי הוצאת הדיפלומטים הישראלים מאוקראינה, ישראל בוחנת הכנסת נציגים ישראלים ללבוב.

17:10 – מנכ”ל משרד הבריאות אסר על מנהלי בתי החולים להשתתף ביוזמות אחרות לסיוע רפואי באוקראינה, למעט זו שיקים בית החולים שיבא.

17:00 – גם בריטניה מצטרפת לארה”ב ותחרים את הנפט והגז הרוסי. גם האיחוד האירופי הודיע, כי: “מתכוונים להפחית את התלות בגז הרוסי בשני שליש עוד השנה – ולגמרי עד 2030”.

16:50 – גורם בכיר באוקראינה: שיירת פינוי התושבים השנייה עוזבת כעת את העיר סומי שבאוקראינה.

16:40 – נשיא צרפת מקרון: “קנצלרית גרמניה ואני שוחחנו הבוקר עם נשיא סין על ההשלכות הטרגיות של המלחמה באוקראינה. הנשיא תמך בפעולה שלנו להשגת הפסקת אש ובניסיון להעניק סיוע הומניטרי”.

16:30 – גורם במשרד ההגנה האמריקאי טוען שרוסיה מנסה לגייס שכירי חרב סורים. אחת הסיבות לכך היא שבקייב אומרים שהחיילים הרוסים נוטשים עמדות אזורים מסוימים בגלל מורל נמוך.

16:20 – ההרס במחוז אידים שבחרקוב.

play-rounded-fill

(27א*)

16:10 – רשת CNN מדגישה שארה”ב תבצע את מהלך איסור יבוא הנפט והגז באופן חד-צדדי, ללא בעלות בריתה האירופיות, עקב אי-הסכמה בין מדינות אירופה אם להפסיק את יבוא האנרגיה הרוסית.

16:00 – טנק וכלי רכב צבאיים רוסיים ננטשו באוקראינה.

play-rounded-fill

(27א*)

15:50 – אוקראינה מאשימה את רוסיה בהפרת הפסקת האש במריופול. דובר משרד החוץ האוקראיני האשים את רוסיה בהפגזת המסדרון ההומניטרי מזפוריז’יה למריופול הנצורה.

15:40 – ‏נשיא ארה”ב ג’ו ביידן צפוי למסור הצהרה בשעה 17:45 (שעון ישראל). ההערכה היא שהוא יודיע על הפסקת יבוא הנפט והגז מרוסיה לארה”ב.

15:30 – יצרנית הדלתות רב בריח הודיעה לקבלנים על העלאת מחירים בשיעור של 10% – בשל המלחמה באוקראינה. במכתב מהחברה לקבלני הבנייה נכתב: “המלחמה בין רוסיה לאוקראינה גרמה למשבר חסר תקדים בשוק הסחורות. מפעלים נסגרו והנמלים אינם פעילים בעת הזו”.

15:18 – נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ורה”מ בנט שוחחו טלפונית בפעם הרביעית. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב זלנסקי: “הודיתי לו על מאמצי התיווך, ועל דרכים לסיום הלחימה”.


הציוץ של זלנסקי

15:00 – זוג אזרחים אוקראינים מבוגרים נהרגו לאחר שטנק רוסי ירה לעבר הרכב שבו נסעו.

play-rounded-fill

(27א*)

14:50 – רוסיה מאיימת לנתק את אספקת הגז של אירופה על ידי סגירת צינור נורד סטרים 1. פקיד רוסי בכיר איים לנתק את אספקת הגז הטבעי של אירופה בתגובה לחרם אפשרי על ייבוא ​​נפט מרוסיה והשהיית פרוייקט נורד סטרים 2. “יש לנו את הזכות לקבל החלטת מראה ולהטיל אמברגו על שאיבת הגז”.

14:40 – ההרס בחרקוב לאחר מתקפות כותשות של הרוסים.

play-rounded-fill

(27א*)

14:30 – נשיא סין שי ג’ינפינג תיאר את המצב באוקראינה כמדאיג וקרא ל”איפוק מירבי”. הוא אמר את הדברים במסגרת פסגה מקוונת עם נשיא צרפת מקרון וקנצלר גרמניה שולץ.

צילום: משרד החוץ הסיני

14:20 – ‏צרפת: לאירופה יש פתרונות איך להיפרד מהגז הרוסי.

14:15 – ‏כוחות רוסים הפציצו תשתיות אזרחיות ובתים באזור ז’יטומיר שבצפון אוקראינה, וכן ביצעו תקיפות אוויריות על שני מחסני נפט ביום שני בערב, כך אמר המושל ויטלי בונצ’קו.

14:10 – מזכ”ל נאט”ו: “הסבל שיש כעת באוקראינה מזעזע. המצב שם עשוי לצאת מכלל שליטה – והברית תגן על כל סנטימטר בטריטורייה שלה”.

14:05 – על פי דיווח בסוכנות הידיעות טאסס, רוסיה העבירה יותר מ-430 טונות של ציוד הומניטרי לתושבי דונבאס ואוקראינה. הסיוע כולל בין היתר מזון, ביגוד ומוצרים חיוניים.

14:00 – מספר ההתקפות על בתי חולים, אמבולנסים ושירותי בריאות באוקראינה גדלו במהירות בימים האחרונים, כך טוענים בארגון הבריאות העולמי, ומזהירים גם שהציוד הרפואי החיוני אוזל.

13:57 – ענקית האנרגיה “של” הודיעה שתפסיק לרכוש דלק וגז רוסיים ותסגור את תחנות הדלק שלה ברוסיה.

13:46 – העיתון ראי אל-יום: ממשל ביידן לוחץ על הרשות הפלסטינית כדי שתגנה את הפלישה הרוסית לאוקראינה. עד כה אבו מאזן לא נענה ללחצים.

13:37 – ‏ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ’ ב’רשת ב”‘ על קליטת עולים מאוקראינה: “אומנם זה בנסיבות כואבות, אך זו הזדמנות למדינת ישראל ליישב את הנגב”. על קליטת פליטים: “ברגע שמדינת ישראל תגיד שיש לה נכונות לקלוט X פליטים, היא תציג ראייה ערכית ומוסרית נכונה”.

13:30 – איבגן קורניצ’וק, שגריר אוקראינה בישראל, אמר בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב: “מה שאנו חווים היום דומה למה שישראל חוותה במלחמת יום הכיפורים”. הוא הוסיף: “אל תחפשו היגיון במה שמתרחש באוקראינה, אין שם היגיון, יש מתקפה ברברית של האויבים שלנו. מספר הקורבנות מגיע לאלפים על אלפים”. קורינצ’וק פרץ בבכי ואמר: “אנחנו לא מצליחים לחלץ פצועים, במלחמת העולם השנייה, היה מצב דומה. המצב במריופול דומה למצב שאתם מכירים מחאלב”.

13:24 – ‏באוקראינה מאשימים: רוסיה שוב מפרה את הפסקת האש – ומפגיזה את נתיב הפינוי ממריופול.

play-rounded-fill

(27א*)

13:14 – ‏הרוסים בלוחמה פסיכולוגית: עלונים כאלו פוזרו במריופול הנצורה- ובו הצבא האוקראיני נקרא להניח מרצונו את נשקו במסגרת ערבויות ביטחוניות.

13:05 – חבר הכנסת מוסי רז ממרצ שלח מכתב לשר הביטחון הקורא לו לשקול העברת ציוד אזרחי לאוקראינה כמו אפודים חסיני כדורים, קסדות ותרופות: “אל לנו לעצום עין בשעה שאזרחי אוקראינה נהרגים”.

13:00 – ‏משרד החוץ הרוסי: וושינגטון חייבת להתרגל לעובדה שההגמוניה שלה היא נחלת העבר.

12:45 – סוכנות הפליטים של האו”ם: 2 מיליון אזרחים נאלצו לעזוב את בתיהם באוקראינה ולנוס למדינות אחרות בשל המלחמה הרוסית.

12:30 – זלנסקי זועם: “אוקראינה כבר אינה מעוניינת להצטרף לנאט”ו”, אמר והסביר כי מדובר בברית של פחדנים שלא סגרו את השמיים בגלל שהם מפחדים מרוסיה. בהתייחסות למו”מ עם רוסיה אמר: “אנו מוכנים לקיים דו-שיח, אך איננו מוכנים לקבל אולטימטום. הגיע הזמן שפוטין יתחיל לדבר ולנהל משא ומתן”.

12:15 – נשיא אוקראינה זלנסקי מדווח על ילד שמת מהתייבשות במריופול כתוצאה ממחסור במים, בשל המצור הרוסי על העיר.

11:50 – סומי: הרשויות המקומיות מדווחות על 21 אזרחים שנהרגו הלילה מההתקפות הרוסיות.

11:30 – משרד החוץ של אוקראינה בפנייה לממשלת רוסיה: “כבדו את ההתחייבות ונצרו את האש במהלך הפינוי מסומי”.

11:15 – ממשלת אוקראינה הודיעה על פיצוי כספי לאזרחים המתגוררים באזורי לחימה קשים, בשל ההפסדים שנגרמו להם כתוצאה מהפלישה הרוסית.

11:00 – איטליה: שר האנרגיה הודיע על תחילת תהליך אשר בסופו, בעוד כשלוש שנים, הם לא יהיו תלויים יותר בגז המיוצר ברוסיה.

10:45 – תיעוד: כך נראה פינוי האזרחים מסומי

play-rounded-fill

10:30 – ד”ר אולקסנדר מרשקו, יו”ר ועדת החוץ בפרלמנט האוקראיני טען כי ארצו לא תענה לדרישות המו”מ: “ההגנה שלנו מצליחה להתמודד עם הכוחות הרוסיים”. בנוסף הבהיר כי הוא משוכנע שהם ינצחו את רוסיה. את הדברים אמר בראיון ל103.

10:15 – מטכ”ל צבא אוקראינה: רוסיה מתכננת להכניס כעת לקייב את כח וגנר ואת הלוחמים הצ’צ’נים.

10:00 – שר ההגנה הבריטי בן וואלאס אמר שבריטניה תתמוך בפולין אם תחליט לספק לאוקראינה מטוסי קרב, אך הזהיר כי הדבר עלול להביא את המדינה ל”קו אש ישיר” מול רוסיה.

09:45 – משרד ההגנה של רוסיה מעדכן כי הם פתחו מסדרונות הומניטריים בצ’רנייב, סומי, חרקוב, מריופול וקייב.

09:30 – צבא אוקראינה טוען כי רוסיה מנצלת את הפסקת האש עליה הכריזה כדי להערך מחדש למלחמה על קייב.

09:15 – אוקראינה מפרסמת תמונה של גדוד הלוחמים הזרים הראשון – עם לוחמים מארה”ב, מקסיקו, הודו, שוודיה ומדינות נוספות

צילום: משרד ההגנה של אוקראינה

09:00 – ויקטור ינוקוביץ, הנשיא שהודח ב-2014 ובאוקראינה חושדים שפוטין רוצה להעמיד אותו בראש המדינה, בפניה פומבית לנשיא המכהן זלנסקי: “עלייך באופן אישי לעצור את שפיכות הדמים בכל מחיר, ולהשיג הסכם שלום”.

08:45 – אוקראינה מעדכנת על מותו של בכיר בצבא רוסיה, מייג’ור ג’נרל ויטלי גרסימוב, שנהרג בקרבות ליד חרקוב. היה מפקד הארמיה ה-41 בצבא רוסיה ולחם במלחמת צ’צ’ניה השנייה, המלחמה בסוריה, סיפוח חצי האי קרים וזכה במדליות על גבורתו.

08:30 – משרד ההגנה של בריטניה הודף את הפיקי ניוז של רוסיה: “אנו עדים ליותר האשמות רוסיות על כל שאוקראינה מפתחת נשק גרעיני וביולוגי, וזה ככל הנראה נועד בעיקר להצדיק את המשך הלחימה”.

08:15 – האו”ם: 1.7 מיליון אזרחים ברחו מאוקראינה.

08:00 – דוברת הבית הלבן, ג’ן סאקי מבהירה כי הנשיא ג’ו ביידן טרם קיבל החלטה האם לאסור ייבוא נפט רוסי.

07:45 – זלנסקי דחה את הצעות המסדרונות ההומניטריים של מוסקבה, ואמר כי “הם פותחים רק מסדרון קטן לשטחים הכבושים, לכמה עשרות. זה לצרכי תעמולה”.

07:30 – פוטין: “אני מדגיש כי חיילי גיוס גובה אינם משתתפים בלחימה ולא ישתתפו בה. לא יהיה גיוס מילואים נוסף”.

07:15 – מועצת המנהלים של הבנק העולמי אישרה תוספת לחבילות ההלוואה והמענקים לאוקראינה, והיא עומדת בסך כולל של 723 מיליון דולר. הבנק העולמי מסר כי “התמיכה באוקראינה תעזור לספק שירותים קריטיים, לשלם לעובדים בבתי החולים, לפנסיה ולתוכניות חברתיות”.

07:00 – נשיא אוקראינה זלנסקי מגיב לשמועות כי הוא ברח מקייב, ומפרסם לראשונה מתחילת המלחמה סרטון מתוך ארמון הנשיאות: “עכשיו אני אגיד דבר אחד: אני נשאר כאן. אני נשאר בקייב, ברחוב בנקובה. אני לא מתחבא, ואני לא מפחד מאף אחד”.

play-rounded-fill

צילום: נשיא אוקראינה

06:45 – הסוכנות הבין-לאומית לאנרגיה אטומית מדווחת כי פגזי ארטילריה פגעו שלשום במתקן מחקר גרעיני בחרקוב: “התקרית לא גרמה לעלייה כלשהי ברמות הקרינה באתר”.

06:30 – רוסיה הציגה הצעה חדשה להפסקת אש שתחל מהיום בשעה 10:00 בבוקר, שעון מוסקבה, מה שמצביע על כך שרוסיה מוכנה לפתוח מסדרונות פינוי מכמה ערים באוקראינה ובהן קייב, צ’רניהיב, סומי, חרקוב ומריופול.

אוקראינה מצידה לא הגיבה רשמית להצעה, אך בכירים בממשלה הבהירו כי הפתרון יושג רק באמצעות דיאלוג ישיר, והציעו קיום פגישה בין הנשיא זלנסקי לנשיא רוסיה פוטין.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

3 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

הטנק שרוצח זוג מבוגרים – סרטון מזעזע ומחריד!

צודק מאה אחוז!

ולך תדע אולי זה טנק אוקראיני

כתבות חדשות באתר

הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

עלה ל-12 מספר ההרוגים; דובר צה"ל: חיזבאללה שיגר רקטה במשקל 50 ק"ג
ראש הממשלה: "לא נעבור על כך לסדר היום"; הרמטכ"ל: "תהיה תגובה קשה"
הצצה לחייו של אלימלך בן ה8, הסובל משיתוק מוחין
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הערכות מצב והודעות מאיימות; בישראל טרם הגיבו למתקפה הרצחנית של חיזבאללה
ניסיון לינץ' בבנימין: כ-100 פורעים תקפו רועה צאן ליד אדם, ארבעה נעצרו • צפו
מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

כוחות צה"ל מיפו את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בצומת ניר צבי • צפו
השמדת מנהרה בגבול הרצועה ותקיפת מפקדה; תמונת מצב מהלחימה בעזה • צפו
בצל המלחמה, מדריך נדל"ן עדכני: "כך תכפילו את כספכם באמצעות קרקע"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

"הקו האדום נחצה מזמן": במערכת הפוליטית קוראים לצה"ל לתקוף בעוצמה בלבנון
בעקבות האירוע במג'דל שמס: ראש הממשלה צפוי להקדים את חזרתו ארצה

הכתבות המעניינות ביותר

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ"ב בתמוז ה’תשפ”ד
מחשש לתגובת הדרוזים: חיזבאללה מתנער מאחריות; בצה"ל מאשימים את נסראללה
תיעוד מרתיח: רגע פגיעת הרקטה הקטלנית במגרש הכדורגל במג'דל שמס • צפו
חיסול 4 מחבלי רדואן; תקיפה בבלאטה; האירוע במג'דל שמס | סיכום חדשות השבת
ספינת טילים של חיל הים יירטה בהצלחה כטב"ם ששוגר לעבר אסדות הגז
הרמטכ"ל: לולא המודיעין לא בטוח שאי פעם היינו מביאים את גופות החטופים • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
מטוס-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ"ב בתמוז ה’תשפ”ד
WhatsApp_Image_2024-07-27_at_22.06
עלה ל-12 מספר ההרוגים; דובר צה"ל: חיזבאללה שיגר רקטה במשקל 50 ק"ג
WhatsApp Image 2024-07-27 at 23.46
ראש הממשלה: "לא נעבור על כך לסדר היום"; הרמטכ"ל: "תהיה תגובה קשה"
WhatsApp_Image_2024-07-27_at_22.28
הערכות מצב והודעות מאיימות; בישראל טרם הגיבו למתקפה הרצחנית של חיזבאללה

גלריות

גאב''ד זוועהיל - שאץ אשדוד בר מצוה (1)
וּמִשֶּׁפַע מִצְוַת תְּפִלִּין • שמחת הבר מצוה בחצרות זוועהיל - שאץ אשדוד
DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
סאווראן הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד • כותרות העיתונים – כ"ב בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture