וידאו

.

נתניהו שוחח עם החטוף: “עם ישראל מתרגש משחרורך” | התגובות במערכת הפוליטית

אש הממשלה הבהיר בשיחה עם החטוף כי הוא ימשיך לעשות הכל כדי להשיב את כל חטופינו הביתה • נשיא המדינה: “זה רגע משמח למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה” • סמוטריץ: “ישראל חייבת להגביר את הלחץ הצבאי”

חדש! אין לכם כוח לקרוא את הכתבה? האזינו לה

  • מצילים עכשיו את 3 הילדים שנחטפו

    תוכן מקודם

  • יש שאלות שצריך להפנות לרב, ויש שאלות שאתה חייב לענות בעצמך

    תוכן מקודם

  • בשלנים? נראה אתכם צולחים את האתגר הזה

    תוכן מקודם

  • -דירה ב 100,000 ש"ח מהיום זה לא אגדה זו מציאות

    תוכן מקודם

  • קיווי או אגס? למה לבחור אם אפשר גם וגם?

    תוכן מקודם

  • גם בחופשה! מרן הגר"ד לנדו "שיזכו להינצל מסכנות ברוחניות ובגשמיות בימי בין הזמנים!

    תוכן מקודם

  • טעמתם פעם קיץ בכפית? >>

    תוכן מקודם

  • בשלנים? נראה אתכם צולחים את האתגר הזה

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

play-rounded-fill

צילום: דוברות ראש הממשלה

לשכת ראש הממשלה מסרה הצהריים (שלישי) כי ראש הממשלה נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם פרחאן קאדי, שחולץ משבי חמאס בעזה. “ראש הממשלה ברך את פרחאן ואמר לו כי עם ישראל כולו מתרגש משחרורו. ראש הממשלה הבהיר בשיחה כי הוא ימשיך לעשות הכל כדי להשיב את כל חטופינו הביתה”.

לאחר מכן ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון שבו אמר: ״ברוך שובך הביתה, פרחאן קאדי. אני מברך את צה״ל והשב״כ על עוד מבצע שחרור מוצלח. אנחנו פועלים ללא לאות להחזיר את כל חטופינו. אנחנו עושים זאת בשתי דרכים מרכזיות: במשא-ומתן ובמבצעי שחרור. שתי הדרכים גם יחד מחייבות נוכחות צבאית שלנו בשטח, ולחץ צבאי בלתי-פוסק על החמאס. אנחנו נמשיך לפעול כך עד שנחזיר את כולם הביתה״.

נשיא המדינה יצחק הרצוג מסר: “אני מברך את צה״ל, שב״כ וכוחות הביטחון על חילוץ מוצלח של החטוף קאיד פרחאן אלקאדי. קאיד, תושב רהט, נחטף בשבעה באוקטובר מבית האריזה בו עבד בקיבוץ מגן, כאשר מחבלי החמאס באו לחטוף, לרצוח – ללא הבדל בין דם לדם. זה רגע משמח למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה. אני מייחל לשובם המיידי והמהיר של 108 החטופות והחטופים שלנו שמוחזקים באכזריות בשבי בעזה

שר הביטחון יואב גלנט: “במסגרת הפעולות הנועזות והנחושות של כוחות צה״ל ושב״כ בעומק רצועת עזה, לוחמינו הצליחו לחלץ את פראחן קאדי ולהשיבו לחיק משפחתו בישראל. המבצע הזה מצטרף לשורת פעילויות מבצעיות מרשימות, המקרבות אותנו להשגת כל מטרות המלחמה. אני חוזר ומדגיש: אנו מחויבים לממש כל הזדמנות להחזיר את החטופים לביתם”.

שר החוץ ישראל כ”ץ: “‏אני מברך, ביחד עם כל אזרחי ישראל על חילוצו של החטוף קאיד פרחאן אלקאדי, אזרח בדואי מוסלמי שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר על ידי ארגון הטרור האסלאמי רדיקלי חמאס. ארגון הטרור חמאס שמומן וחומש על ידי איראן חטף ורצח יהודים ומוסלמים ב-7 לאוקטובר, וגם במהלך השבי. אני מודה ללוחמינו הגיבורים שמסכנים את חייהם בכל יום עבור המטרה הקדושה להשבת אחינו ואחיותינו, החיים ואלו שאינם בחיים, לאדמת הארץ. מדינת ישראל תעשה הכל כדי להחזיר את כל החטופים הביתה ולהשמיד את ארגון הטרור חמאס”.

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: “פראחן קאדי, ברוך שובך! ילדיך, משפחתך המורחבת ועם ישראל כולו ציפה לשובך. אני מברך את כוחות צה״ל והשב״כ על הפעולה המוצלחת. מדינת ישראל חייבת להגביר את הלחץ הצבאי כדי להשמיד את חמאס ולהשיב את כל החטופים הביתה”.

יו”ר ועדת החוץ והביטחון, ח”כ יולי אדלשטיין: “כל אדם הוא עולם ומלואו, ויש לנו עוד עולמות רבים להשיב הביתה. נעשה זאת בנחישות, באומץ ובתבונה”.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן: ״שמחתי לשמוע שבתום מבצע חילוץ מוצלח, החטוף קאיד פרחאן אלקאדי שנחטף לעזה בשבעה באוקטובר מקיבוץ מגן חולץ בחיים. ברכות לכוחות הביטחון על החילוץ הנועז, ברוך שובך הביתה פרחאן”.

ח״כ אוהד טל (הציונות הדתית): “מברך את כוחות הביטחון על הפעולה להשבתו של קאיד פרחאן אל-קאדי. קאיד, שמחים כל כך שאתה בבית! נמשיך לפעול להשבתם בשלום של כל החטופים”.

יו״ר הועדה לזכויות הילד ח״כ אלי דלל: “מברך את צה״ל וכל כוחות הביטחון על המבצע המוצלח לחילוצו של קאיד פרחאן אלקאדי ממנהרות החמאס בעזה. ‏החברה הישראלית כולה מתרגשת ושמחה נוכח הבשורה ויחד עם כל העם אני מתפלל לשובם של כל שאר החטופות והחטופים במהרה”.

יו״ר הימין הממלכתי, ח״כ גדעון סער: “פרחאן קאדי, כמה טוב שבאת הביתה! ‏פרחאן, תושב רהט, אב ל-11 ילדים, נחטף ב-7 באוקטובר סמוך למושב מבטחים והוחזק במנהרה בדרום רצועת עזה. ‏מברך את צה”ל והשב״כ על מבצע החילוץ. ‏כל הכבוד לצה״ל ולכוחות הבטחון!”

יו”ר סיעת עוצמה יהודית, ח”כ יצחק קרויזרי: “התרגשות גדולה עם הבשורה המשמחת שבתושייה עצומה וגבורה אדירה, הצליחו כוחות צה”ל ושב”כ לחלץ את החטוף קאיד פרחאן אל-קאדי בריא ושלם ממנהרות החמאס בעזה. מברך את כוחות צה”ל על פעולתם במרחב ועל החילוץ המוצלח של פרחאן. החילוץ מוכיח שוב שלחץ צבאי עם מודיעין מדויק מביא להישגים מרהיבים ומסייע להשבת החטופים. פעילות צה”ל חייבת להימשך בכל רגע כדי למצות את כלל האפשרויות להשבת חטופינו החיים אל חיק משפחותיהם והמתים לקבר ישראל והשמדת אויבנו ברצועת עזה”.

יו״ר ועדת החוקה חה״כ שמחה רוטמן: ״מתרגש יחד עם עם ישראל כולו על חזרתו של החטוף פראחן קאדי במבצע החילוץ המורכב של צה”ל והשב״כ. ‏אני מחזק את כוחות הביטחון וחיילי צה״ל שממשיכים בתושייה רבה במאמץ להשבת כל חטופינו ארצה וביתר שאת להשבת הביטחון לאזרחי מדינת ישראל, עד הניצחון המוחלט. ‏פראחן, ברוך שובך הביתה”.

ח”כ דן אילוז (הליכוד): “ברוך שובך הביתה, פרחאן אלקאדי. כל הכבוד ללוחמי צה”ל ושב”כ על עוד מבצע הירואי שמחזק את ידינו. לחמאס ולעוזריו – דעו: מדינת ישראל לא תנוח ולא תשקוט עד שנחזיר כל חטוף הביתה. הנחישות והעוצמה שלנו חזקים מכל מנהרה או טרוריסט, וכל מי שיעמוד בדרכנו דמו בראשו. עם ישראל חי ונצח ישראל לא ישקר!”

ח״כ מיקי לוי, יש עתיד: ״סופסוף בשורה משמחת. ברוך שובך קאיד היקר, מרגש וטוב לראותך. מחזק ומודה לכוחות הביטחון שלקחו חלק בפעולה להחזרתו של קאיד, רק חשוב מאוד לזכור כי ישנם עדיין 108 חטופות וחטופים בשבי החמאס בעזה כבר 326 ימים. “תסגור עסקה כבר ותציל את האנשים שלנו בפנים״ אמר אחיו של קאיד לנתניהו וכך צריך להיות”.

ח״כ אלמוג כהן: “אני מברך את צה״ל וכוחות הביטחון על המבצע המורכב לחילוצו של קאיד פרחאן אלקאדי, תושב הנגב. קאיד, נשוי ואב ל-11 ילדים, שנחטף לרצועת עזה מעבודתו בבית האריזה בקיבוץ מגן. ‏קאיד ברוך שובך הביתה, אני מאחל לך בריאות שלמה ומתפלל שנזכה לראות ולחבק יחד את 108 החטופים הנותרים בשבי חמאס, כשהם יחזרו במהרה לחיק משפחותיהם.‏רק לחץ מתמיד על חמאס יחזיר את החטופים!”.

חה״כ מרב מיכאלי: “סוף סוף בשורות טובות! פארחן קאדי, שנחטף באכזריות לעזה ב-7.10, חולץ במבצע של צה”ל ושב”כ. זהו רגע שממחיש את כוחם ונחישותם של גורמי הביטחון שלנו – כולנו גאים בכם! ‏אסור לחכות לעוד מבצעים מוצלחים ככל שיהיו – יש לסגור עסקה עכשיו ולהשיב את כל 108 החטופות והחטופים הביתה. זה הזמן להחזיר כל אחת ואחד מהם”.

חה”כ מיכל שיר סגמן (יש עתיד): “הלב מתפוצץ מהתרגשות וגאווה על כוחות הביטחון, פרחאן אלקאדי כמה טוב שאתה בבית! כולם. עכשיו.”

חבר ועדת חוץ וביטחון ח״כ רון כץ (יש עתיד): ״סוף סוף בשורות טובות! ‏קאיד פרחאן אל- קאדי חזר הביתה. ‏ברוכים הבאים קאיד, חזור אל חיק משפחתך ותסלול את חייך חזרה לשגרה. ‏שנזכה לעוד 108 בשורות כאלה! תודה לכוחות הביטחון, מצדיע לכם.״

חה״כ דבי ביטון (יש עתיד): בשורות מרגשות ומחזקות על חילוצו של פראחן קאדי שנחטף על ידי חמאס בשבעה באוקטובר. מברכת את לוחמי צה״ל והשב”כ, שפעלו בנחישות ובאומץ במבצע החילוץ המורכב בדרום הרצועה. אך אל לנו לשכוח, 108 חטופים וחטופות עדיין מוחזקים בשבי החמאס. המאבק להחזרתם חייב להימשך במלוא העוצמה, ופדיון שבויים נותר בראש סדר העדיפויות שלנו!”

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כתבות חדשות באתר

מרכזי כיוון של משרד העבודה מובילים לשיא חדש בתעסוקת חרדים
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

צה"ל הדיח את הקצינה שכינתה את המגזר הדתי-לאומי - "כת של אוכלי מוות"
דרמה במשטרה: ראש אגף החקירות הודיע על פרישה לגמלאות
מרן ראש הישיבה שליט"א בזעקה גדולה ודחופה: "לשמור את היתומים מבושה וצער"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חוסר אחריות: השרה רגב חשפה פרט דרמטי על המבצע - והפרה צנזורה
עם גופיה, רזה, מאושר: תמונות ראשונות של פרחאן רגע אחרי החילוץ • צפו
עונת החתונות חוזרת, ועמה חתונות היתומים והיתומות
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

דובר צה"ל: "הכוחות ממשיכים להילחם בשטח, יש פרטים שלא נוכל לפרסם"
נתניהו שוחח עם החטוף: "עם ישראל מתרגש משחרורך" | התגובות במערכת הפוליטית
נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בתוך מנהרה, ללא שמירת מחבלים: כל מה שאפשר לספר על חילוץ החטוף
במימון המדינה: משרד רה"מ אישר את תוכנית הסיורים בהר הבית

הכתבות המעניינות ביותר

גלנט: "מחוייבים לממש כל הזדמנות"; הרמטכ"ל: "הכוחות מוכיחים אומץ ויוזמה"
סמוך למודיעין עילית: עשרות דו"חות, פסילת רישונות והשבתת כלי רכב • צפו
רגב הכריעה, חרף המתקפות משמאל: זו העיר בה יתקיים טקס הזכרון לטבח
גזירת המעונות: בן צור דורש מהיועמ"שית ייצוג נפרד בבג"ץ - "עמדתי שונה"
לראשונה: כ"ק מרן הגה"צ רבי מרדכי זילבר בבקשה אישית עבור חתן גר הצדק
גורם צבאי ישראלי: "אפשר לפתוח במתקפת מנע באיראן, זו החלטה מדינית"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

קיפקעס | מי איים על בעל הגננת, מרן מבטל שיעור, ולמה חילוני סירב להשכיר לחרדים?
קיפקעס | מי איים על בעל הגננת, מרן מבטל שיעור, ולמה חילוני סירב להשכיר לחרדים?
.
אל תפספסו את ההזדמנות: כבר איחלתם 'כתיבה וחתימה טובה' לידידים?
.
הבדלי הגישות, דרישת השר והסכמת היועמ"שית | תמונת מצב מגזירת המעונות
photo1719814195
חקירות, עינויים והוצאות להורג: חמאס בחרדה מפני משת"פים של שב"כ בארגון

חדש באתר

WhatsApp Image 2024-08-27 at 16.19
דרמה במשטרה: ראש אגף החקירות הודיע על פרישה לגמלאות
f1b91015-3ce2-4679-b833-556def5817af
חוסר אחריות: השרה רגב חשפה פרט דרמטי על המבצע - והפרה צנזורה
MixCollage-27-Aug-2024-05-33-PM-9800
עם גופיה, רזה, מאושר: תמונות ראשונות של פרחאן רגע אחרי החילוץ • צפו
.
דובר צה"ל: "הכוחות ממשיכים להילחם בשטח, יש פרטים שלא נוכל לפרסם"

גלריות

 בביקור במחנה רב טוב (20)
יַחֲלִיפוּ כֹחַ • האדמו"ר מסאטמר בביקור בקעמפ מחנה רב טוב
 חינוך חיפה (4)
חיפה: רבנים ואנשי חינוך בוועידת החינוך ההיסטורית להורים
 אמונה מנוחה נתניה (16)
תיעוד: האדמו"ר ממבקשי אמונה שהה למנוחה בנתניה
 ספטנר הכנסת ס''ת (17)
הכנסת ספר תורה לביהמ"ד תורה ותפילה רמה ד' בית שמש

עיתוני היום

וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שְׁלִישִׁי • כותרות העיתונים – כ”ג באב ה’תשפ”ד
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שְׁלִישִׁי • כותרות העיתונים – כ"ג באב ה’תשפ”ד
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture