חדשות

צילום: פלאש 90

בליווי ח”כ גפני: שרת הגזירות הגיעה ל’נחם’ בבית מרן זצוק”ל

השרה שקד, מאדריכליות הממשלה, חברת מפלגתו של השר לשירותי הרס הדת כהנא ומי שחתומה על גזלת כבשת הרש ממחוסרי הדיור החרדים, התקבלה על ידי יו”ר דגל התורה בבית שר התורה שאמר כי “מי שיש לו חלק בגזירות הללו יישב בגיהינום”
  • המהפכה של מרכז ההכשרות: "הוא מנהל חשבונות בכיר, בלי להתפשר על החינוך"

    תוכן מקודם

  • צאו מהקופסא: הדרך לחתן את ילדיכם ללא דאגות כלכליות

    תוכן מקודם

  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

  • חדר אשפוז בתוך הבית: הילדים הקטנים נולדו עם שיתוק מוחין ובעיות נשימה

    תוכן מקודם

  • למצוא את האיזון בין חיים לעבודה גם כשזה נראה בלתי אפשרי

    תוכן מקודם

  • פותחים ספר מידי פעם? זה מה שאתם חייבים לדעת

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

שרת הפנים איילת שקד, בכירת מפלגת ‘ימינה’ ומי שאפשרה את הקמת הממשלה האנטי יהודית הנוכחית, הגיעה היום לניחום אבלים בבית מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוק”ל, כשהיא מלווה ביו”ר יהדות התורה ויו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני.

בנוסף, לאחר הביקור אף פרסמו בלשכת גפני הודעה רשמית לתקשורת בה נכתב כי “שרת הפנים איילת שקד ומפכ”ל המשטרה קובי שבתאי מנחמים כעת ברשב”ם מלווים ביו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני”. יצוין כי בלשכה של יו”ר דגל התורה לא דבררו בשבוע האחרון אף ביקור ניחומים אחר בבית מרן זצוק”ל.

כידוע, מרן זצוק”ל תקף בחריפות את הממשלה אותה הקימו נפתלי בנט ויאיר לפיד. “מי שפוגע בילדי ישראל אין לו מחילה. כל מי שיש לו חלק בגזירות הללו יישב בגיהינום”, אמר מרן שר התורה זצוק”ל לפני כמה חודשים. “התורה היא נצחית, וכל הגזירות לא יגרמו להפסקת הלימוד. היו גזירות במשך שנים, ועם ישראל עמד בהן והמשיך ללמוד תורה”.

לקראת כינוס החירום שהתקיים נגד הרפורמות המסוכנות של השר לשירותי דת מתן כהנא, חבר מפלגתה של שקד, הצטרף מרן למכתבם של גדולי ההוראה מבד”ץ בני ברק כי “יחד עמכם ועם כל בית ישראל שומרי תורה ומצוות מצטרפים אנחנו למחאה כנגד נסיון של גורמים שאינם מאמינים בתורה מן השמים ובכוחם של חז”ל, לקעקע את גדרות כרם ישראל ולפרוץ כל גדר שנשמרה עד היום”.

“הנושא שעל הפרק איננו כבודה של הרבנות אלא כבוד ה’ וכבוד התורה שלא תהיה מוחלפת. ועצם ההעזה להציג אנשים שהם רפורמיים במחשבותיהם ובמעשיהם כאילו הם יכולים להיות בעלי דעה בענייני יהדות וכאילו יש איזשהו משקל לדעתם הוא הדבר המסוכן לאחדות עם ישראל בארץ ישראל ובתפוצות הגולה”. על כך הוסיף מרן שר התורה בכתב יד קודשו: “כבר מבואר בסנהדרין ז’ ב’ כאילו נוטע אשירה אצל המזבח ועוד דברים חמורים ולכן מצוה להלחם ככל האפשר”.

על היוזמה המחוצפת של שר התקשורת יועז הנדל להרס הקומה הכשרה כתב מרן זצוק”ל כי “צריך להילחם בכל הכח ולהשתדל לבטל הגזירה הרעה הזאת ונזכה בקרוב לראות בישועת ישראל״.

שרת הגזירות

כזכור, שרת הפנים שקד חתומה על אחת הגזירות הקשות כלפי הציבור החרדי, והיא לבטל את הייועד של ‘שפיר’ לחרדים. צעד השנוי המחלוקת של שר השיכון זאב אלקין ושקד נוגד את החלטת המועצה הארצית לתכנון ובנייה שהכריעה רשמית להתאים את המתחם הענק המיועד לבניית כ – 10,000 יח”ד עבור צרכיו הייחודים של המגזר החרדי.

לאחרונה תקף ח”כ יעקב אשר מדגל התורה השרה שקד ואמר כי “זו החלטה שהתקבלה בגסות לב, רק ברגע האחרון ובעקבות לחץ כבד שהפעלתי, הוסיפו בעל פה שיבחנו איך ניתן יהיה לפעול בהמשך שיהיו דירות לחרדים באזור, זה לעג לרש”.

בעת הקמת הממשלה תקף גפני במילים תקיפות ויוצאות דופן את שקד: “היא עומדת ומתחסדת, ‘נשמור ונעשה’, איפה היו העיתונים החרדים שנתנו לעניין הזה לעבור? הכל היה ברור ועל השולחן”, אמר, “אני פונה למצביעי ימינה, תוקיעו את האנשים האלו מתוככם, שיהיו מוחרמים ומנודים שלא יהיה לכם חלק ונחלה איתם כמו בפרשת השבוע עם קורח. אין לנו שותפות איתם על כלום, אל תדאגו לנו, היושב בשמיים ידאג לנו ויצחק על השטויות שלכם“.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

12 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

בושה וחרפה שנותנים לכאלה עוכרי ישראל גישה לבית הזה. שיבואו ‘לנחם’ על הגזירות שהם ממטירים עלינו כמו בממטרה של אש וגופרית! חנופה זולה לרשעים שמעידה על חוסר עמוד שדרה להנהגה החרדית.

שגנץ הגיע שתיקה על שעומר בר לב שתיקה רק שגפני מכניס את שקד זה מפריע?! נשמע שהצד החסידי מדגדג לו משהו… שאייכלר ופורוש התחנפו לשקד לא ראינו אתכם תוקפים

סוף סוף אתם מתנהגים כעיתונאים המבקרים את גפני החצוף

איזה צביעות זה שמתי שגפני צורח על הממשלה אתם אומרים-
שזה לא מתאים לאדם שמייצג אותנו להתנהג ככה,
וכשהוא נפגש עם שרי הממשלה אתם אומרים שהוא “חנפן”,
אין בכנסת עוד אדם כמו גפני,
(וגם אם יש זה רק ב”דגל התורה”).

אתר חסידי שעסוק לתקוף את דגל ועיריית בני ברק יום ולילה

כשכואב זועקים!!!!
כואב שעיריית בני ברק מתעללת בתושביה – זועקים.
רואים גפני מלווה את שרת ״הגזירות״ (לא יודע מאיפה ההיתר ללוות ככה אישה, אבל זה לא הנושא כרגע..) בהתחנפות נוראית – זועקים.
ולא חסר עוד ה-מ-ו-ן דברים שאפשר לזועק לשואג ולצועק אבל מתאפקים עד ש.. מתפוצצים בסוף על דברים קטנים – למשל על זה שיש כביש שבור שכל בני ברק נראה ככה..

א. את גנץ וברלב מי הביא?? הם הביאו את עצמם! שום ח”כ חרדי חסידי או ליטאי לא ליווה אותם בדרכם. ב. מה ההשוואה של אלה השניים שהם דגי רקק בקואליציה (באופן יחסי) לשקד שהיא אדריכלית של הגועליציה הזאת ומתחזקת אותה יום יום שעה שעה (למרות הצקצוקים וכאבי הבטן שלה כביכול…). בנוסף שקד חתומה במו ידיה על גזירה איומה היוצרת סלקציה כנגד הציבור החרדי! והיא חברת ‘ימינה’ שכביכול התחייבה לדאוג לחרדים… (ברלב הוא בכלל שמאלני מוצהר וחבר ‘העבודה’ שאליו בין כה אי אפשר לבוא בטענות על ‘הפרת הבטחת בחירות’ כביכול.. אבל ‘ימינה’ הם בכללותם ובפרטותם הם ‘שאור שבעיסה’ בכל הדייסה המקולקלת ומקוללת הזו! עיין ערך ‘מתן כהנא’ ועוד..).
כך שאין שום השוואה ביניהם כלל לא בצורה ולא בתוכן (מלבד שאלה כמו אלה אינם מל”ו צדיקים שבדור…).

יש גם הבדל בין ‘להתחנף’ כביכול (לא יודע על מה מדובר אבל אם זה נכון…), לבין להכניס אותם לתוך ‘קודש הקדשים’ בכבודו ובעצמו.. במעשהו זה גפני חילל את השם וביזה את הציבור החרדי (אגב לא פעם ראשונה שעושה זאת מתוך ‘ידענות’ [או ‘עצמאות’] כביכול. אשר ומקלב, נראה לעניות דעתנו, לא היו עושים זאת, אשר בטוח שלא, נא תקנו אותי אם טועה אני…).

גועל נפש. הוא אומר תמיד שמאוד מתגעגע לכולל אז גם אנחנו רוצים שילך לכולל. ב”ה יש עוד מפלגה חרדית עם חברה שעובדים בשבילינו

איזה סתימות…….
מה שר’ חיים קילל יחול גם עליה אבל זה לא סותר שלא יכולה לבא לנחם
ומה רציתם שתבא בלי הרב גפני??? שתעשה פדיחות? לפחות גפני בשטח כמו תמיד תודה ♥♥♥♥♥♥♥

שמעתי שגפני הבטיח לה ללוותה גם לגיהינום…

אומרים שמה אפשר לעשות כשבן אדם בא לנחם.
אז תלוי בכמה דברים:
א. אם הוא בא מעצמו ולבד בלי ליווי ח”כ חרדי וכדומה – ובלי הודעה מוקדמת – אכן אין מה לעשות (גם אז לא צריך ‘לתת לו יד’ כמו שלמשל הנכד של מרן שנתן יד כפ שמדווח לעוכר ישראל העונה לשם ‘גדעון סער’..). אפשר גם להביט הצדה כמו שלמשל עשה מרן החזון איש עם בן גוריון שלא רצה להביט בפני אדם רשע (ושם הייתה גזירה פי כמה חמורה על כף המאזניים ואף על פי כן…). אפשר לא לדבר אתו ולא להגיב לו (יתנקם?? עיין ערך ‘חזון איש’.. חוץ מזה, הוא מתנקם בין כה וכה.. אז מה בשביל זה ניתן לו נשיקה על המצח??). ומותר גם – כן, מותר! לשאול אותו שאלה מביכה אחת או שתיים, שירגיש לא הכי רצוי במקום… ‘עם עקש תתעקש’ אומר שלמה המלך ע”ה, לא כן?!

ב. אם הוא מודיע מראש דרך מישהו שהוא רוצה לבוא או שהוא בדרך לבוא – (כפי שהמצב בדרך כלל וכפי שהיה גם כאן) – “לא יזיק” (בלשון המעטה) אם יאמרו לו “היכבד ושב בביתך” וכי אינך יכול ‘לקחת אחריות’ אם דברים יצאו מכלל שליטה’ וכדומה… מה, ה’מתנחלים’ וחבריהם יכולים לעקם פרצוף על שר שמאלני שמבקר אצלם או לפחות להעמיד אותם בסיטואציות בלתי נעימות – ואנו לא??! לא תהא כהנת כפונדקית! הרי הם עושים ‘פיגועים’ של התאבדות יומם ולילה נגד התור, ודוד המלך ע”ה כבר אמר ‘משנאיך ה’ אשנא’! (‘משנאיך’ דייקא, שמשניאים את התורה להכעיס על אחרים… ).

בכלל אינו דומה פגישה עם שר בירכתי הכנסת (שנפגשים ממילא, ואכן גם על הא קשיא…) לבין ללוות הביתה של קודש הקדשים מרן זצ”ל (שכידוע הנשמה נמצאת בבית בזמן השבעה, ואכמ”ל).

החזון איש כידוע המליץ על הנוכחות בכנסת של החרדים שאין זה כמו ‘התחברות לרשעים’ אלא כמי שנאבק בגזלן להוציא בלעו מפיו או לא לתת לו מה שהוא רוצה לקחת. נו, אם כך נראה ‘מאבק בגזלן’, שפותחים בפניו את הדלת אצלנו בבית ומקבלים אותו בכבוד.. אז מה זה נקרא ‘התחברות עם רשעים’?? אמרתם שגפני גם שואג עליהם, וזה נכון, תשובתנו: אולי, אולי באמת ‘זה’ לא נכון וחכם לעשות??.. ב. אם אחר כך הוא עושה כפי שעושה, אז חוששני לו שגם הצעקות שלו נובעים יותר מתוך ‘יחסי ציבור’ בציבור שאותו הוא מייצג (כדי שיהנה ויראו איך הוא נלחם עם סכין בפה..) מאשר יחס אמיתי של אדם לעוכר ישראל ועוקר מצוות השם. ועמו הסליחה בזה.

כתבות חדשות באתר

בת חצי שנה, ולא ראתה כמעט את אמא ע"ה: האם יש לה סיכוי לעתיד טוב יותר?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

תיעוד מהאוויר: כך צה"ל חיסל הלילה 4 מחבלים בנור א-שמס • צפו
גלנט במסר לנסראללה, ברקע החיסול: "הטנק שיצא מרפיח יכול להגיע עד הליטני"
הכנס שיעניק לכם עתיד כלכלי בטוח 
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

נשיא המדינה טוען: רוב מובהק בעם תומך בעסקת חטופים עם חמאס • צפו
דיווח דרמטי: ישראל חיסלה את האחראי על כל הגזרה המערבית של דרום לבנון
מהפכה: האברכים שמרוויחים עשרות אלפי ש"ח, בלי להתפשר
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הפיגוע בכרמיאל: נקבע מותו של אחד הפצועים; משפחת המחבל נעצרה
דיווחים בלבנון: כטב"ם תקף רכב במחוז צור, שניים חוסלו • צפו
 אחרי הלוויה: למשפחה אין בית לחזור אליו...
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

קילל, האיץ ופגע: כתב אישום נגד אזרח שדרס מפגינים במחאת השמאל
אושר בטרומית: תחנות רדיו בבעלות פרטית ומסחרית יוכלו לשדר גם בפריסה ארצית

הכתבות המעניינות ביותר

שר הרווחה יעקב מרגי בביקור בצפת: "נסייע לעיר לצאת מהמשבר, יחד נהפוך את צפת לעיר חזקה ומשגשגת"
"תגיעו מהר!": השיחה למד"א שניות אחרי הפיגוע; המחבל - ערבי ישראלי
צה"ל הרס את ביתו של המחבל אחמד דוואבשה שרצח את בנימין אחימאיר הי"ד • צפו
מול הקונים המבוהלים: המחבל מזנק, דוקר ומחוסל במקום | תיעוד הפיגוע
פיגוע בקניון בכרמיאל: שני פצועים אנוש וקשה מדקירות, המחבל חוסל
בספר קוראן: כך ניסו האסירים להבריח לכלא פאלח ברזל ולתקוף סוהרים
טען עוד כתבות >

המיוחדים

WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
החטיפה, הבהלה והפעלול • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע
 מסך 2024-06-27 221403
קיפקעס | התיעודים המיוחדים מהמסע, הסיומים בעזה והפוזה של בן גביר
ezgif
הממשלה תיפול? הבהרת המפלגות החרדיות ועמדת אדלשטיין | עושים סדר
Abraham_Isaac_Kook_1924
מי תורם יותר לניצחון? גיוס בני ישיבות למלחמת מצווה? | זו עמדת הראי"ה קוק

חדש באתר

__צילום מסך (1942)_640x360
תיעוד מהאוויר: כך צה"ל חיסל הלילה 4 מחבלים בנור א-שמס • צפו
WhatsApp Image 2024-07-03 at 15.45
גלנט במסר לנסראללה, ברקע החיסול: "הטנק שיצא מרפיח יכול להגיע עד הליטני"
.
נשיא המדינה טוען: רוב מובהק בעם תומך בעסקת חטופים עם חמאס • צפו
WhatsApp Image 2024-07-03 at 12.16
הפיגוע בכרמיאל: נקבע מותו של אחד הפצועים; משפחת המחבל נעצרה

גלריות

 מאירת עיניים מעמד תורני הרב קיוואק (13)
מעמד רב רושם בכולל הוראה 'זכרון קלמן' שע''י מוסדות מאירת עיניים ברסלב
''ד זוויעהל כלל חסידי (9)
תלמידי הת"ת הכלל חסידי פ"ת נבחנו אצל גאב"ד זוועהיל
 לווייה (53)
וַיִּבְכּוּ אֹתוֹ • תיעוד ענק: מסע הלווית כ"ק האדמו"ר מקאסוב זצוק"ל
 הילולת הרד''ב מביאלע (7)
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • הילולת רבי דוב בעריש מביאלע בחצה"ק סטריקוב

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – כ"ז בסיון ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture