בארץ

יוסי אלוני, פלאש 90

חשש להברחת חטופים: כוחות מיוחדים של צה”ל פועלים במדבר סיני, סודאן ולוב

הכוחות נמצאים בשטח בהסתמך על הערכות שהנהגת חמאס עלולה לעבור יחד עם החטופים למצרים ומשם למקומות אחרים באזור כמו לבנון ואיראן • בנוסף, ישראל חושדת כי הברחת הנשק משטח מצרים לרצועת עזה נמשכת – וצה”ל לא סומך עליהם
  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • הדרך להשקיע בשוק ההון עם אפס סיכונים

    תוכן מקודם

  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

  • אני אוהב לנהוג, עובד קרוב לבית, והשכר שלי גבוה עם מלא הטבות

    תוכן מקודם

  • השדכן שעוזר לכם לבחור נכון!'

    תוכן מקודם

  • מנהל מוסד חינוכי? אתה חייב את זה!

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

העיתון אלאח’באר הלבנוני דיווח היום (רביעי) שישראל הודיעה ישירות למצרים ובאמצעות האמריקנים שהיא חושדת שהברחת הנשק משטח מצרים לרצועת עזה נמשכת, וצה”ל לא סומך על אף אחד, ונאלץ לפעול כדי לוודא שאין מנהרות שנפרסות מתוך שטח הרצועה לכיוון מצרים.

קיים חשש שהנהגת חמאס מתכוונת לעבור עם החטופים לאזורים מחוץ לרצועה דרך המנהרות. המקורות חשפו, שכוחות מיוחדים של צה”ל, מבצעים פעולות מודיעיניות נרחבות במדבר סיני, סודאן ולוב בהסתמך על הערכות שהנהגת חמאס עלולה לעבור יחד עם החטופים למצרים ומשם למקומות אחרים באזור כמו לבנון ואיראן.

לבקשת ישראל, ארצות הברית פועלת מול המצרים כדי שימנעו הברחות של חטופים מתוך רצועת עזה, כך דווח השבוע בחדשות הערב בכאן 11. החשש במערכת הביטחון עלה כבר לפני מספר שבועות. כדי להתמודד עם התופעה, הכוחות מפקחים על ציר היציאה מהמנהרות.

בחדשות הערב בכאן 11 פורסם בחודש שעבר כי בצה”ל עוקבים אחרי המנהרות סביב ציר פילדלפי, בגבול מצרים ורצועת עזה, כדי למנוע מבכירי חמאס לברוח למצרים או להבריח חטופים.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

62 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

עד מתי נמשיך להיות טיפשים וכסילים ??? המצרים הם לא חברים שלנו ! הם ערבים ועוזרים לחמאס ! צריך לדבר איתם בתקיפות ולאיים שאם הם יסייעו להבריח חטופים שלנו לשטחם-זאת הכרזת מלחמה.

אף אחד לא טיפש, כולם יודעים את זה. אתה רוצה חזית מדרום עם מצרים? זה חייב להיעשות באופן דיפלומטי.

אמת, הסיבה שהפכנו ממדינת עולם שלישי למדינה כמעט מודרנית היא השקט מהגבול עם מצרים.

יש לך את זה ביותר הזוי ??

בדיוק

ביבי אישר למצרים 4 צוללות שיכולות לחסל את חיל הים הישראלי. 2 מול חיפה, 2 מול אשדוד לעשות לנו 7 באוקטובר ימי. סיסי עלול להתחלף מחר לאחים המוסלמים. ביבי עשה זאת ללא ידיעת הרמטכל, שר הביטחון או ראש המוסד, ביבי לא ידע שיש סכנה מכיוון מיצריים, מול מי הצוללות שלהם צריכות להילחם בים התיכון? מול תורכיה? צרפת? מרוקו? אם אתה יהודי לוחמני אז תענה לעצמך על השאלה, למה ביבי אישר בסוד צוללות למצרים

ביבי ביבי. תהייה ענייני. אם מחר יגלו אסטרואיד שהולך לפגוע בנו, תאשימו את ביבי. די, אני לא תומך שלו בכלל, אבל זה לא גורם לי לשנאה עיוורת שאתה וחביריך הרבים חולים בה. אין צורך להפוך אי הסכמה לשנאה.

אתה חושב שמצרים מפחדת מהכרזת מלחמה שלנו ? יש להם צבא ענק וחזק, ייתכן שהם חזקים מאיתנו.

מצרים מדינה ערבית חייבת מס שפתיים לעם במצרים ולשאר מדינות ערב, ההנהגה במצריים שמחה בנו, יודעת שלא תותקף והיתה רוצה לראות את החמאס ממוגר, גם אצלה יהיה רגוע יותר

הם כבר עזרו להם לברוח בעזרת מנהרה מתחת לציר פילדלפי . סינוור ברח עים חטופים . סינוור עשה לנו בית ספר.

מיספר 1 להישתלת אל ציר רפיח פילדלפי .

אתה טועה בגדול. מספר אחד זה לדעת לכתוב עברית.
להשתלט על.
ולא: להשתלת אל.

איך הוא ילמד לכתוב כהאתר עצמו כותב “נועל חניבעל” …..

אחי לא צריך לרדת על אף אחד, אז הכתיב לא עושה אותך טוב ממנו בכלום, אני בטוח שהוא טוב ממך וממני בדברים אחרים.!! ראיתי אנשים עם דוקטורט ממש לא חכמים, וראיתי אנשים רגילים חכמים כל כך, (שאמרתי לעצמי, אם היתי בבעיה , היתי רוצה להיות עם האנשים הרגילים, הצנועים והיתי סומך עליהם לקחת החלטה נכונה, מאשר אלה. שמתקנים איותים . על טעויות כתיב. ראינו באירופה מה משכילים עשו.!!! אז אתה לא מרשים אף אחד.!!!

לסגור מעגל אל טרוריסטים אחים מיסלמים ברפיח.

שבואים מוחזקים ברפיח במנהרות לגבול סינאי.

בשביל מה לפרסם דבר כזה אים זה נכון למה לסכן חיילים

גם אני מודאגת מכך

ישראל ומנהיגיה תמימים עד כדי טפשות מצרים היא אויב שספקה חימוש ותספק חימוש לחמאס כדי לא לאפשר ניצחון לישראל והיא גם תשתף פעולה עם חמאס להבריח חטופים דרך מצרים למדונות תומכות טרור כולל לאיראן… ישראל חייבת להזהיר במלחמה מול כוחות המצרים האזור רפיח ובסיני… להודיע ולהזיר גם את ממשל ביידן שאינו עושה דבר רק מסייע לאזרחים הפלסטינים ללא שום תמורה לישראל בנושא החטופים… זו צביעות וחולשה של ביידן מול הפרוגרסבים ומול איראן… דם יהודי… חטוף יהודי לא נחשבים יותר מהעברת אוכל ודלק לחמאס… בזיון…!

נורא ואיום .למנוע בכל מחיר הברחת החתופים.

מי האידיוט שמפרסם סבר כזה?!?!

וחמור מזה שיש לנו כוחות שמסתובבים במדינות אויב
אין תחתית לכסילות

מצרים כמו כל הערבים היו רוצים לאכול את ישראל בלי מלח אבל יש להם 100 מליון רעבים ללחם וצבא ענק. הם האיום הריאלי האמיתי לישראל ומה שקושר אותם לשקט זו השפעה אמריקאית עליהם. יש לנו ניסיון מר עם המופרעים האלה. הם יותר גרועים מאיראן פי מיליון. אני רק חושב על היום שהם יפסיקו לקבל גאז צחוק מישראל. לגבי הנשק והחמאס. למה שיפסיקו להגן עליהם הם הרי בשר מבשרם. כל רצועת עזה זה מהגרים מצרים עם נטיה לאחים המוסלמים. צריך להשמיד אותם מהר ככל האפשר. תושבי עזה זו סכנה עולמית. אם הגרועים שבאויבינו מצרים לא רוצים אותם אז מי ירצה אותם אם רק אללה והמנקה התורן שלו מוחמד ימח שמו וזכרו

אני שומע רק להשמיד ולהרוג אבל על פתרונות לא שומעים כל הרעיונות והפרשנים טוחנים מים מספיק עם היהירות

המצרים משתפים פעולה. אי אפשר להבריח כמויות כאלה ללא שיתוף פעולה מצרי

המצרים הכלבים האלה עוזרים לעזתים

למה שלא נפלוש בעצמנו דרך המנהרות האלה, מסיני לתוך עזה, ונפתיע את האויב מתחת לקרקע?

וגם, אם יבריחו את החטופים החוצה, זו הזדמנות למבצע חילוץ מעל לקרקע, שיותר סביר ממבצע חילוץ מתחת לקרקע.

למי יש מושג עד כמה הרחיקו לכת מתחת לקרקע

הם ברחו כבר בהפוגה שהייתה , זה רעיון טוב מאוד רק שהוא מאוחר מידיי , הם כבר ברחו בעזרת מנהרה מיתחת לציר פילדלפי.

אם “בצה”ל עוקבים אחרי המנהרות סביב ציר פילדלפי, בגבול מצרים ורצועת עזה, כדי למנוע מבכירי חמאס לברוח למצרים או להבריח חטופים.”
למה בעצם לא להפציץ את כל המנהרות

כי בתחבולות תשאיר חור ותארוב לו

מצריים עתשה הכל בשביל כסף הרי כל ההברחות של נשק סמים והכל עבר משם פשוט העלימו עין בשביל שוחד מה ימנע מהם מלעשות את זה שוב פעםכסף לשלם לא חסר להם

אני די בטוח שמספר חטופים כבר לא ברצועה
פעולה כמו ב 7/10 תוכננה לפרטי פרטים עם עזרה של משמרות המהפיכה . הם לא פראיירים בכלל .

חמס ודומיהם רוצחים מיומנים. על צהל להשתלט על צירי מנהרות שמובילים למצרים ולמנוע הברחת חטופים.

למה להבריח למצרים ולוב סודאן???

מצרים מדינה עניה. ואת רוב הכסף שלהם הם עושים מהברחות נשק לחמס דאש.ף ותיירות מסיני אז גם פה וגם שם אנחנו לא צריכים לתת להם .. ואם החמס יצליח להבריח את החטופים שלנו למקומות אחרים אפשר לשכוח מהם ….

מה יהיה מה יהיה אלוקים בבקשה תעשה נס לעם שלך ילדים שלך בבקשה אבא שבשמיים פחד אלוקים פחד שיקחו אותם למקום אחר אבאאאאאאאאא. תעשה נס

החזרת החטופים בתמורה מלאה!

כבר בתחילת הלחימה שאול מופז אמר שאם הוא במקום מקבלי החלטה רז צריך להחזיר קודם כל את החטופים כולם תמורת כולם.
ואחרי החזרת החטופים להיכנס בעזה

החטופים שלנו צריך לעשות הכל כדי להחזיר אותם .דבר ראשון להפסיק להסכם להם דלק.דבר שני בתקופה הזו אנו נספק להם מזון מבוקר דרכינו.דברשלישי כל זה ניתן רקשנשמע מה עם החטופים.בייבי צריך לא לוותר להם העם דורש את זה.

בכל סיני היום יש בסיסים צבאיים של מצרים.כולל טילים ונשק. איזה שלוםציש עם מצריים? הם לא שונים מהחמאס

עושים לנו בית ספר
איזה חלשים אנחנו

חובה לפעול בשיטת תמות נפשי עם פלישתים פשוט לפזר פצצות מיימן למיצריים,סוריה לבנון איראן לחבל כמה שיותר להשבית את השונאים האלה אחרת לא ניתפטר מהם, אטום לאיראן וגם לעיראק ותימן וזהו נעשה שקט בעולם

מה לגבי להפסיק לבגוד בביטחון המדינה על ידי פרסום פריסת הרוחות?

לסמוך על מי מצרים על אבומאזן אמריקאים ביבי לא סומך על אף אחד מהם רק על החיילים שלנו ואלהים שישמור על החיילים הגיבורים שלנו אמן.

אם צריך נחזיר גם את סיני.

מצרים אוייב מס’1הכול עובר דרכה יש להתייחס אליהם כאוייב משתפים פעולה עם החמאס על מלא מצרים צריכה גם לשלם מחיר

בקיצור מצרים אוייב

מי שה חושב שה יש לנו עם מצרים שלום הוא טיפש

אני מאמין עם היו מצליחים לגבור עלינו ב10/7מצרים גם היתה פועלת נגדנו משטחה שלום של רמאים

בקיצור מצרים אוייב לא יעזור לכם עם תורידו את התגובה

עם מצרים נרדמנו בשמירה

מצרים כדין עזה עם כל ההברחות היכנסו לעזה ממצרים.

פחדנים תתחילו לפרסם את התגובות שלי

פשוט מאשרת כמה הם התבססו היררכית, שילטונית ואירגונית, צבא של ממש.
בנו עיר תחתית עם יציאות ומילוט כאוות נפשם במשך שנים, כשביבי אמר ששקט יענה בשקט,
כשנחשף השקט המדומה, אנו לא מצליחים להתגבר עליהם, לא במעקב ולא בתפיסתם, אחוזים ומושרשים היטב באזור כולו.

למי שטרם קרא התגובה הזו – בהיותו ראה”מ נפגש עם מובארק בשארם א שייך והציג בפניו צילומים של משת”פ שצילם גנרל מצרי עומד ליד פתח מנהרה בצד המצרי של ציר פלדלפי המדובר כיום,שהובילה לתוככי רצועת עזה.דרך המנהרות שם הוברחו מחבלים ואמ עי לחימה שבמשך 20 שנים איפשרו ירי טילים,פיגועים,וטבח 7/10.בדיווח בערוצי הטיוי נראה מוברק מביט בצילומים בלא לקחתם לידיו ומבטלם בתנועת יד מבזה.שמחתי מאוד לראות את מובארק בכלוב הנאשמים במשפטו בבית המשפט לצדק מצרים בשלוט האחוקים המוסלמים לאחר טרנד הדמוקרטיה בעולם הערבי שעורר הנשיא השחור בביקורו במצריים ב2011.המנהרות בציר פלדלפי קיימות עד היום וגנרלים מצריים עודים הרבה כסף כדהם מגינים על העוברים והמעבירים בהן ממצרים לרצועה ולהיפך נשק תחמושת חומרי חבלה מחבלים ומה לא?בגין היה צריך אבל עשה כך – להתעקש וליצור חייץ בציר פילדלפי כשנסוגונו מסיני ב 26/4/1982.התוצאות – פיגועים,שיגועים,וטבח.

ביבי והממשלה לא מסוגלים לנהל את המדינה כשלו הפקירו שיקרו אותנו הכול החמאס עושה לנו בית ספר הם יברחו וגם יקחו את החטופים איתם הממשלה היא הזבל הלאומי המחדל הלאומי המפקירים של המדינה בכדתם בנו הביתה זבלים

לבדוק גם לכיוון ירדן

הבריחו את החטופים ביחד עים סינוור ובכירי החמאס כבר בהפוגה הראשונה שהייתה , לכן חמאס וסינוור היו לחוצים להפוגה ,ידעתי ואמרתי שיש מנהרות מתחת לפילדלפי ולעומק מיצריים . אל תחפשו הם עברו ונעלמו כבר ממיזמן …..עוד פדיחה של השומרים בישראל …הם ברחו מהרצועה ביחד עים חטופים…..

אני חושש מאש שכל הסוסים כבר ברחו מהאורווה. כל כולל סינוואר דף ושות. יש לקחת את ציר פילדלפי מייד! יש לחזור להסכמים שלאחר פינוי סיני לנקות את סחני מהמצרים ולהחזיר את משקיפי האו”ם. ואם צריך יש להחזיר את שגריר ישראל במצרים. השלום הקר איתם הביא לנו רק צרות.

תיקון קל: שמי יוסי ובר. ומתנצל על טעויות הדפוס.

ישראל חייבת לדרוש ממצרים לוותר על סעני כי אינה ריבונית בשטח או לחלופין להאשימה בתמיכה בארגון טרור וחימושו בכדאי לטבוח ולחסל את ישראל כך או אחרת מצרים חייבת להחזיר למדינת ישראל את סיני היהודית!

כתבות חדשות באתר

התרגשות בעולם היהודי לקראת שבוע הספר של ארטסקרול: אוצרות של ידע תורני בהישג יד!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

המחנה הממלכתי: נעניק תמיכה וגיבוי מלא לכל מתווה אחראי לעסקת חטופים
סגירת מעגל על המפגעים: חוסלו שני מחבלים שלקחו חלק בפיצוץ המטען בג'נין • צפו
 אחרי הלוויה: למשפחה אין בית לחזור אליו...
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

המתיחות בין גלנט לראש הממשלה נתניהו מחריפה: "אתה לא ראש הממשלה"!
שריפה פרצה בבניין בן 6 קומות באילת; עשרות בני אדם חולצו 15 פונו לבית החולים
קְנַאקֶדִיג, עוצמתי - חודש הספר תשפ"ד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

היועמ"שית החליטה: לאחר פרק זמן של שיח ציבורי, יחל גיוס חרדים בכפייה
"אנחנו תפאורה": בן גביר מתח ביקורת בקבינט על קבלת ההחלטות בפורום מצומצם
בת חצי שנה, ולא ראתה כמעט את אמא ע"ה: האם יש לה סיכוי לעתיד טוב יותר?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

שתי דקות לאחר השיגור: המחבל חוסל; 100 מחבלים חוסלו בסג'עייה • צפו
הלוחמים הקדישו את פיצוץ מנהרת הטרור בסג'עייה לזכר עמיחי רובין הי"ד • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

המהפכה הדרמטית בירושלים אגודת ישראל מציגה: 'נאמני הקהל' גם בארנונה
רבה של אור יהודה עם רעיון מיוחד לפרשת קרח • צפו
שני פצועים קל בתאונת דרכים בין אוטובוס ושני רכבים ברחוב חיד"א בבני ברק
צפו בשיחה מרתקת על פרשת קורח ושיעור נפלא מתמצת על כל הלכות סחיטת פירות וצביעה באוכלין ברבע שעה!!
הנכנע לרצון ה' שולט על איתני הטבע • הרב יחיאל מאיר צוקר • צפו
פנינים לפרשת השבוע • הרב יוסף חיים אוהב ציון • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

 מסך 2024-07-04 222823
קיפקעס | הסלמה ספרדית ופרגמטיות אשכנזית, מגעים עם המרכז-ימין, ואלימות בהלוויה
WhatsApp Image 2024-07-02 at 23.56
"סופרים גופות מחבלים": כתב 'JDN' בסיור נדיר ב'עיר המנהרות' - רפיח | מיוחד
WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
החטיפה, הבהלה והפעלול • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע
 מסך 2024-06-27 221403
קיפקעס | התיעודים המיוחדים מהמסע, הסיומים בעזה והפוזה של בן גביר

חדש באתר

.
המחנה הממלכתי: נעניק תמיכה וגיבוי מלא לכל מתווה אחראי לעסקת חטופים
IMG-20240705-WA0050
המהפכה הדרמטית בירושלים אגודת ישראל מציגה: 'נאמני הקהל' גם בארנונה
photo1720171343
סגירת מעגל על המפגעים: חוסלו שני מחבלים שלקחו חלק בפיצוץ המטען בג'נין • צפו
.
המתיחות בין גלנט לראש הממשלה נתניהו מחריפה: "אתה לא ראש הממשלה"!

גלריות

 עצרת להצלחת עם ישראל (2)
בית הכנסת היזדים: עצרת תפילה להצלחת עם ישראל
 דן ביתר הכנסת ס''ת הרב יחזקאל טאוב (24)
ביתר: הכנסת ספר תורה וסיום הש"ס בהילולת בעל הנחלת דן ממודז'יץ זצוק"ל
'ניץ במאנסי חנוכת הבית וש''ב (59)
מאנסי: חנוכת ביהמ"ד ויז'ניץ ושבע ברכות לנין האדמו"ר
''ת דברי יחזקאל בית שמש חומש סעודה (2)
יָבוֹאוּ טְהוֹרִים • מסיבת חומש בת"ת 'דברי יחזקאל' על טהרת הקודש בבית שמש

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ"ט בסיון ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture