בארץ

צילום מסך מתוך חדשות 13

מורן סטלה ינאי בשחזור מצמרר: “ברכב לעזה, עם 13 ערבים”

“אני מרימה את הראש, אני רואה את עזה. זה נראה כמו קולוסיאום של פאודה. כל העיר שמחה”, משחזרת מורן סטלה ינאי את רגעי החטיפה שלה לרצועת עזה • “הדלת של האוטו נפתחה באמצע הרחוב, באמצע ההמון, ואני מתחילה לחטוף מכות”
  • איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

    תוכן מקודם

  • המהפכה של מרכז ההכשרות: "הוא מנהל חשבונות בכיר, בלי להתפשר על החינוך"

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

חצי שנה אחרי חזרתה לארץ בעסקת החטופים, מספרת מורן סטלה ינאי על רגעי החטיפה שלה בראיון לחדשות 13. היא שחזרה תחילה איך התחילה לברוח מהמסיבה ברעים עם רכב, אבל במשטרה אמרו להם בשיחה טלפונית לעזוב את הרכב ולהתחבא ביער.

“בשלב הזה, במרחק נגיעה מאחוריי, רץ לו מוחמד, כולם זה מוחמד, ואני קופצת. שברתי את הרגל. הסתובבתי במהירות וצעקתי לו בערבית שאני ערבייה. אחד מספקי התכשיטים שלי הוא ממצרים. הוא הכין לי ליום ההולדת שרשרת עם השם שלי חרוט בערבית. שלפתי את השרשרת ואמרתי – ‘שמי סטלה’, שזה השם השני שלי. בעצם התחננתי על חיי. חזרתי על זה – אני ערבייה, בבקשה אל תהרוג אותי. הוא אומר לי – טוב. מסמן לי לקום”.

“ראיתי שהוא מחזיק צינור מאוד גדול מברזל ביד, ויש לו סכין ברגל, והשני עם שרשרת ברזל ענקית עם מנעול ענקי. הוא שאל אותנו כמה שאלות והם שחררו אותנו. המשכנו ללכת ואז שמענו עוד קבוצה של ערבים. אני רואה עשרה ערבים הפעם. אין לך שום דבר שעובר לך בראש חוץ מ’הולכים לרצוח אותך ולהעלים אותך’. אחד מהם בא ומספר לי שרצחו את אח שלו יום לפני ושזה לא בסדר. ואני אומרת לו ‘זה לא בסדר’. אני כרגע במשחק של חיי, בתפקיד חיי. והכול בערבית ופנטומימה”.

“הוא שואל אותי – לאן תלכי? אני מסמנת לו – לשם. אז הוא אומר לי ‘לא, חמאס בום בום בום’. הם יהרגו אותך. ואני נשארת לבד באמצע שום מקום. ואני מתחילה לצעוק ‘הצילו, הצילו, הצילו’. וכלום. בשלב הזה אני שומעת צעקות מכיוון אחר. אני מסובבת את הראש ואני רואה עוד קבוצת ערבים מגיעה אליי. הפעם זה 13 ערבים. בשלב הזה הצעקות הרבה יותר אגרסיביות. ממש סוחבים אותי”.

היא סיפרה כי הכאיבו לה, “אבל המוח מתנתק. אין שום כלי שיכול להכין אותך לזה שאת כזאת חסרת אונים. בשלב הזה כבר קולטים שאני מעכבת אותם כי אני לא יכולה ללכת. אז הם מתחילים לזרוק אותי מאחד לשני. הגוף שלך מטולטל לכל כיוון בכל צורה אפשרית. ואז הם מוצאים רכב ובעצם נכנסים משהו כמו 13 ערבים לרכב, ואני איתם”.

“פתחתי את העיניים פעמיים. הייתה פעם אחת שאחד החוטפים הסתכל עליי, דאג שאראה אותו ואמר לי ‘ברוכה הבאה לעזה’, אבל בצורה הכי תיאטרלית שיכולה להיות. זה משהו שנשאר איתי הרבה בלילות, הפרצוף שלו והשיתוק הזה באותו רגע. והם נותנים לי אגרופים בראש ואחד מושך לי את הרגליים והרגל שבורה. ובפעם השנייה שאני מרימה את הראש, אני רואה את עזה. זה נראה כמו קולוסיאום של פאודה. כל העיר שמחה”.

“זה הדבר הכי מפחיד שראיתי בחיים שלי. השמחה על הרוע. השמחה לדם, השמחה שהם הצליחו להשיג שלל מאוד גדול. את בעצם שלל. אני חשבתי על לינץ’ שקרב ובא וגם הכנתי את עצמי לזה. את תחטפי מכה ראשונה, זה יכאב, את תחטפי מכה שנייה זה יכאב, במכה השלישית כנראה את לא תרגישי כאב. ככה את מכינה את עצמך ללינץ’. הדלת של האוטו נפתחה באמצע הרחוב, באמצע הכביש, באמצע ההמון, ואני כבר מתחילה לחטוף מכות. בכל אופן הגעתי לבית הראשון ומכסים אותך בסדין עד שאת מגיעה אליו כדי שלא תראי את הדרך. ואז אנחנו מגיעים לבית ומושיבים אותי על הרצפה ושולפים ממני את הסדין ואז אני רואה שמונה גברים ערבים בחדר. בשלב הזה אני כבר מרשה לעצמי לבכות”.

היא תיארה גם איך נראו הימים הראשונים בשבי. “זו הייתה טלטלה שאין כמותה. את נרדמת, את קורסת לתוך עצמך. את לא באמת באיזשהו סדר יום. זה יום? בוקר? לילה? צהריים? ערב?”. היא סיפרה כי שוביה התחלפו: “בכל קול חדש, כל פרצוף חדש, כל אזור חדש, את מחדש עוברת את כל התהליך”. חרי 54 ימים, היא שוחררה במסגרת עסקת חטופים.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

5 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

פשוט גהינום אין איך לתאר את זה… איום ונורא.
והצרה הגדולה שלנו זה ארה”ב שרק בגלל החלאות האלה לא הפצצנו את עזה בעוצמה שהיו צריכים לחטוף, היו צריכים לעשות שם באמת רצח עם, זה מה שמגיע לחלאות אדם האלה.

והצרה היותר גדולה שלנו זה העבירות והשנאת חינם שלנו, כי רק זה גורם לגזרות הקשות האלה לבוא עלינו.
מה שהכי עצוב שהתרגלנו למצב הזה ושוב חוזרים לסורנו ולא עושים תשובה. הלוואי שאזכה

אהבת אחים לא רק בשעה קשה חביבי

הצרה שלנו זה אנחנו. הכל בתוכנו. אנחנו צריכים לעשות תשובה אמיתית.

כתבה מגמתית שנועדה להעביר לנו בתת מודע לתמוך בעסקה בכל מחיר, אבל צריך לזכור שהנידון כאן שטעות חמורה עלולה להביא את כל הציבור שלא נחטף לעבור גהנום

👍🏿

כתבות חדשות באתר

אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

גם ראשי מערכת הביטחון לא ידעו? רה"מ הורה לשב"כ לבצע תחקיר מעמיק בנושא
בעומק האדמה: צה"ל איתר ופוצץ אתר ייצור רקטות ארוכות טווח של הגא"פ • צפו
קְנַאקֶדִיג, עוצמתי - חודש הספר תשפ"ד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

מחבל חיזבאללה זוהה נכנס למבנה צבאי; כלי הטיס השלים את המשימה • צפו
שריפה פרצה סמוך למבשרת ציון: לוחמי האש נאבקים בלהבות בסיוע מטוסי כיבוי
"זה פשוט גאוני! איך לא חשבו על זה קודם
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

כאן כדי להישאר: משרד האוצר החל להיערך להכנת תקציב השנה הבאה
בעקבות המטח לעוטף: הכוחות נערכים לכניסה לחאן יונס; צה"ל קורא לתושבים להתפנות
השאלה האחרונה של הרב זלוטניק זצ"ל "מה עם הילדים?"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

נתניהו מודיע: "אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס"
ביה"מ העליון בארה"ב הכריע: טראמפ עשוי להנות מחסינות במשפט נגדו

הכתבות המעניינות ביותר

חברותא מפתיעה: רה"י הגיע לבית המדרש והתיישב ללמוד בחברותא עם המתחזק
נתרפאה המשפחה: כשישה חודשים לאחר פטירת האברך - אלמנתו חובקת תאומים
תומכת בחמאס: ספרד הגישה בקשה להצטרף לתביעה נגד ישראל בהאג
באורך קילומטר: הושמדה מנהרת ענק ששימשה לתנועת מחבלים • צפו
מעשה הקונדס שיכל להיגמר באסון: נערים התחפשו למחבלים ופרצו לבית בעוטף
ינון אזולאי הודיע על פרישה מהוועדה; זו הסיבה וזה הח"כ מיהדוה"ת שיחליף אותו
טען עוד כתבות >

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture