חדשות

יח"צ

חברי הפרלמנט האירופי לראש מועצת שומרון יוסי דגן: “האג פוליטי, אנחנו אתכם”

לאחר ההחלטה בהאג, השיק יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בכנס בפרלמנט האירופי בבריסל קבוצת עבודה משותפת של הפרלמנט האירופי למען השומרון, בהשתתפות 15 חברי פרלמנט שהבטיחו להלחם יחד למען השומרון מול הצביעות של האג
  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • כבר לא צריך להדחיק: המחשבון שמגלה לכם את עלויות החתונות בעתיד

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • לא תאמינו: מאיזה גיל אפשר לפתוח חשבון בנק?

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

בעיתוי דרמטי, מספר ימים לאחר ההחלטה בהאג, השיק יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, בטקס בפרלמנט האירופי קבוצת עבודה משותפת עם חברי הפרלמנט האירופי בבריסל את קבוצת העבודה המשותפת למען יו”ש. הקבוצה תפעל יחד תוך שותפות ומתן גיבוי ליו”ש בפרלמנט האירופי נגד מדיניות ההטייה כנגד מדינת ישראל ונגד יו”ש ומול מימון הטרור של הרשות הפלסטינית ובעד חיזוק הבניה בשומרון.

זוהי הפגישה הראשונה בפרלמנט האירופי החדש שכידוע התחזקו בו הכוחות מהצד הלאומי, ולפיכך נחשבת לבעלת פוטנציאל להיות משפיעה במיוחד.

בשנה האחרונה פעל ראש מועצת שומרון כדי לסייע למועמדים במדינות שונות באירופה, שתומכים במדינת ישראל ובשומרון, להבחר לפרלמנט האירופי. מאז הבחירות לפרלמנט האירופי, עמל יוסי דגן יחד עם צוותו כדי לעשות חיבורים בין חברי הפרלמנט שונים בין המדינות השונות וכעת לאחר חודשים של עבודה מאומצת השיקו את קבוצת העבודה בטקס מרשים בבניין הפרלמנט האירופי בבריסל.

בכנס הייסוד של קבוצת העבודה השתתפו 15 חברי פרלמנט אירופי ביניהם: ג’ורג’יאנה תאודורסקו, אדריאן-ג’ורג’ אקסיניה, אלנה דונאצן, ריצ’רד צ’ארניצקי לשעבר סגן נשיא הפרלמנט האירופי, קריסטיאן תרש – סגן יו”ר וועדת המעקב אחרי התקציב, ליאו ואן דוסברג, דייגו סוליאר, אלביס פרז, ונורה גרציה ג’ונקו.

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, אמר לחברי הפרלמנט: “עבורי זה מאוד חשוב לשבת אתכם היום בבנין החשוב הזה, עם מנהיגים שאינם חוששים מהתקפות. לשבת יחד בבנין הזה ולפתוח קבוצת עבודה משותפת עבור יהודה ושומרון. אני מקווה שמהיום הזה ומהוועידה הזו נוכל להתחיל לעבוד יחד, להילחם יחד ובעזרת ה’ לנצח יחד. זו לא מלחמה רק של יהודים או של מדינת ישראל. זו המלחמה של כל המדינות החופשיות ושל התרבות המערבית”.

“בשבוע שעבר שמענו יחד על ה”קרקס” של האג. הם כתבו שהקהילות שלנו בשומרון לא חוקיות, הערים והגנים שלנו בירושלים, ביהודה ושומרון וגם בחבל עזה, אחרי שפינינו משם את כל היישובים היהודיים, והוצאנו את המתים מקבריהם. וסיימנו את “הכיבוש”. 19 שנים אחרי ובכל זאת ועדיין יש כיבוש… אנחנו גרים ביהודה ושומרון. מה פירוש המילה יהודה? יהודה זה יהודי, של יהודים. איך יהודים יכולים להיות כובשים ביהודה? זה מגוחך זה לא רק מגוחך זו מלחמה אמיתית נגד הביטחון הבינלאומי יש כאן סכנה אמיתית לישראל וסכנה לאירופה וסכנה למדינות החופשיות. אם יש משהו שאנחנו צריכים ללמוד מהפרוגרסיבים זה לעבוד ביחד. חייבים ליצור רשת, אנחנו יכולים לשנות את המצב בבניין הזה. באיחוד האירופי בישראל ובעולם כולו”.

חברי הפרלמנט האירופי קיבלו את הדברים וחיזקו את ראש מועצת שומרון.

חברת הפרלמנט סוזנה סקרדי אמרה בהתייחס להאג: “ההחלטה בהאג היא החלטה פוליטית, ואנחנו אתכם, חייבים להאבק נגד זה כי אנחנו חייבים להלחם למען הצדק למען החירות שלנו”. עוד הוסיפה סקרדי: “נפגשתי עם יוסי לאחרונה בשטרסבורג ואני מברכת אותך על בחירתך מחדש עם 80% מהקולות, אחרי ה 7 באוקטובר הכל השתנה, ראיתי את ההתקדמות עם הסכמי אברהם שהייתה נהדרת, צעדים שמעולם לא דמיינו שאפשרים לפני כן, ואז בא החמאס ושבר הכל כי הם לא רוצים שלום” עוד היא הוסיפה: “הגנה על ישראל היא גם הגנה על השורשים האירופאים שלנו, זה חשוב מאוד ומישהו כאן שכח את זה”

סגן נשיא הפרלמנט האירופי לשעבר ריצ’ארד צ’רניקי: “עלינו לשאול מדוע משלמי המיסים במדינות האיחוד האירופי חייבים לשלם עבור תעמולה אנטי-ישראלית במיוחד בבתי ספר בפלסטין? אני חושב שהפרלמנט האירופי צריך להפגין יותר אמפתיה כלפי ישראל. זה האינטרס המשותף שלנו כי ישראל היא חלק מהעולם המערבי עם היסטוריה מיוחדת. זו חובתנו. הכנס הזה חשוב מאוד כי אנו זקוקים ל”תחמושת” כדי לדעת את העובדות. לבסוף, הייתי רוצה לומר לחברינו מישראל: “אף פעם לא תלכו לבד”

חברת הפרלמנט ג’ורג’יאנה תאודורסקו אמרה: “הייתה לי ההזדמנות לבקר ביהודה ושומרון, תודה לך יוסי על ההזמנה, מי שביקר בישראל אחרי ה 7 באוקטובר ראה את פני הטרור, אנשים נושאים נשק ברחוב כדי להגן אחד על השני וזה מחזה רגיל עבור ילדים קטנים. ביקרנו בכפר עזה וראינו איך חיי אנשים רגילים נהרסו ע”י מתקפה מטורפת שלא ניתן להסביר. ראינו את התמונות את הבתים ההרוסים, איך צעירים שיצאו להאזין למוזיקה, נטבחו, האנשים האלו היו אנשים רגילים הם לא היו אויבים של אף אחד, הם היו כמו הילדים שיש לנו בבית, האחים שלנו, אחרי ההתקפה על מטה שארלי בצרפת בו 12 אנשים נרצחו, העולם כולו עמד ואמר: “אני שארלי” כך גם ב 9/11 ועכשיו כשהתרחשו ההתקפות בישראל, העולם נחלק. וחצי מהעולם אומר שזה ג’נוסייד ואני שואלת למה? הם מנסים לרמוז שישראל לא צריכה להגן על ילדיה. לפני שנסעתי לישראל לא הבנתי את המצב, אבל לאחר שביקרתי, הבנתי. אני ממליצה לאנשים בהאג קודם כל תבקרו שם. בקרו שם דברו עם האנשים ואחר כך תקבלו החלטות. הראה לי כאן גדי מהמשלחת של יוסי ספר לימוד פלסטיני מעזה ובו פיסת נייר, בצד אחד לוח שיעורים ובצד השני תמונות של מחבלי חמאס, הם נחשבו גיבורים בעיני הילדים בעזה. ב 2023 עדיין למדו במערכת החינוך הפלסטינית שליהודים יש זנב של קוף. כולנו צריכים להלחם בזה”.

חברת הפרלמנט האירופי אלנה דונזאן: “פגשתי את יוסי לפני כמה חודשים ואני מסכימה, עלינו להפגש יחד החברים, לשפר את הנטוורק ומאוד חשוב ליצור שינוי מדיניות, היו יותר מדי החלטות נגד ישראל, גם באו”ם גם בנאט”ו, עלינו לעבוד על זה”.

חבר הפרלמנט האירופי אלביס פרז : “יש לנו בעיה גדולה מאוד בספרד, לפני שאתם צריכים את העזרה שלנו אנחנו זקוקים לעזרה שלכם כדי להגן על עצמנו, על הבטחון הלאומי, המידע על טרוריסטים מגיע. מישראל. יש בינינו מערכת יחסים נהדרת, יש לנו היסטוריה משותפת. וכעת תהיה לנו בעיה גדולה בגלל הממשלה הזו. אני רוצה לומר לכם שהיא לא מייצגת את כל העם הספרדי. היחסים בין המדינות הן אינטרס של העם הספרדי, ואנחנו צריכים לשפר את היחסים שלנו עם ישראל”.

חבר הפרלמנט האירופי כריסטיאן טרש: “כבוד גדול לארח בתחילת המושב הזה את החברים הטובים שלנו מישראל יוסי דגן, וכל השאר. זו פגישת מחקר כדי להבין טוב יותר מה קורה באיזור הזה של העולם, קשה מאוד מבריסל להבין מה קורה בחלק הזה של העולם אם אתה לא הולך לשם. והיתה לי ההזדמנות הזו כשביקרנו בקברו של יוסף. וסיבה נוספת: יש בעיה בבתי הספר של אונר”א, האיחוד האירופי משלם לרשות הפלסטינית ויחידת המשנה שלהם דואגת להדפיס ספרים שבהם מלמדים את הילדים לשנוא את היהודים ולהרוג יהודים. כשגיליתי את זה בפעם הראשונה הייתי בהלם מוחלט. זה דבר שצריך לטפל בו”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כתבות חדשות באתר

ר' דוד גולדמן חלם על הלווייתו שבוע לפני שנפטר, ולא עצר את פעילותו
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

תאונה טראגית בין רכב למשאית: אישה בת 20 נהרגה ועוד שלוש נפצעו קשה-בינוני
ניסיון התנקשות מסתורי: רכבו של נשיא איראן לשעבר איבד שליטה בנסיבות מוזרות
הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

כחודשיים אחרי: נהג אוטובוס ערבי שתועד תוקף נוסע בפראות עדיין חופשי
המשטרה חשפה רשת הלבנות הון, הלוואות בריבית וסחיטה באיומים בשוק האפור
ישועות ביום חמישי: הגר"ש גלאי יפקוד את בית האשה השונמית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בעיכוב של שעות; רה"מ מבהיר: "הסטטוס קוו בהר הבית לא השתנה ולא ישתנה"
חריג: השוטר ביקש להעניק דו"ח לנהג סורר ולא הבחין ברכב שהאט לפניו • צפו
מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חודשיים וחצי אחרי: צה"ל הרס בקלנדיה את ביתו של המחבל מהפיגוע בעלי • צפו
חברי הפרלמנט האירופי לראש מועצת שומרון יוסי דגן: "האג פוליטי, אנחנו אתכם"

הכתבות המעניינות ביותר

מוישי רוט מגיש: 'פאר דיר' ווקאלי בביצוע מענדי וויס
אין על זה! סיקור של נסיעת ביבי ערוץ 14 למול ערוץ 12 / משה לוי בטור משעשע
סדרה בהמשכים: בסיס חיל האוויר נחשף; חיזבאללה בתיעוד מטריד מהצפון • צפו
גלנט נגד בן גביר: "פירומן מנסה להצית את המזה"ת, מתנגד לצירופו לקבינט המלחמה"
"תמיד בהאזנה שקטה": הצוותים שעושים הבדל של 'שמיים וארץ' בתמרון
סייעתא דשמיא: ערבים ניסו לפגע 7 פעמים ללא הצלחה ונעצרו על ידי המשטרה
טען עוד כתבות >

המיוחדים

WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן
NETZAH YEHUDA
למי יישלחו צווי גיוס? והאם חרדים יוכלו לשרת ללא נשים בכלל? | כל הפרטים

חדש באתר

WhatsApp Image 2024-07-24 at 16.40
תאונה טראגית בין רכב למשאית: אישה בת 20 נהרגה ועוד שלוש נפצעו קשה-בינוני
Mahmoud_Ahmadinejad_2019_02
ניסיון התנקשות מסתורי: רכבו של נשיא איראן לשעבר איבד שליטה בנסיבות מוזרות
 (13) (1)
מוישי רוט מגיש: 'פאר דיר' ווקאלי בביצוע מענדי וויס
 מסך 2024-07-24 161703
כחודשיים אחרי: נהג אוטובוס ערבי שתועד תוקף נוסע בפראות עדיין חופשי

גלריות

''ת תולדות אהרן הגר''מ שטרנבוך מבחן (3)
ילדי כיתה ח' בחיידר תולדות אהרן במעונו של מרן פוסק הדור
 מצוה לבן הרב שטרן מירון (7)
שמחת הבר מצוה לבן מרא דאתרא קדישא מירון
 אלימלך בידרמן הילולת אור החיים פד בית שמש (6)
הילולת ה'אור החיים הק' זי"ע במחיצת המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן • תיעוד
P1050234
הילולת הרה"ק רבי דוד משה מקרעטשניף זי"ע אצל חתנו האדמו"ר משענדישוב

עיתוני היום

%D7%A9%D7%A2%D7%A8%D7%99-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D4
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – י"ח תמוז ה’תשפ”ד
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture