חדשות

צילום: אריה לייב אברמס/Flash90

נתניהו: “לא נוותר, ננצח בכל מקרה, אם לא ננצח – ארה”ב המטרה הבאה של איראן”

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב בפני שני בתי הקונגרס האמריקאי. נאומו נמשך במשך 45 דקות • בין דבריו: “הארץ הזו הובטחה לאברהם ליצחק וליעקב, היא שלנו. זו לא מלחמה נגד ישראל זו מלחמה נגד אמריקה” • הציטוטים המלאים
  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • למה שווה לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

    תוכן מקודם

  • וויראלי! המחשבון שמחשב לכם את עלויות כל החתונות הילדים בעתיד

    תוכן מקודם

  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

  • לא תאמינו: מאיזה גיל אפשר לפתוח חשבון בנק?

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

בפעם הרביעית: ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (רביעי) בפני שני בתי הקונגרס האמריקאי. בכניסתו לאולם, קיבלו את פניו מחיאות כפיים סוערות במשך מספר דקות רצופות, כאשר כל חברי הקונגרס עומדים במקומם.

בפתח נאומו אמר נתניהו: “ברצוני להודות על הכבוד הרב לדבר בפני המעוז הדגול הזה של הדמוקרטיה בפעם הרביעית. אנחנו נמצאים בצומת היסטורי. העולם סוער, זו לא מלחמת הציוויליזציות אלא מלחמה בין ברבריות לציוויליזציה. בקרב הזה, על ארה”ב וישראל לעמוד יחדיו. משום שכאשר אנחנו עומדים יחד, קורה דבר פשוט: אנחנו מנצחים – הם מפסידים. ידידיי, באתי להבטיחכם נאמנה בדבר אחד: אנחנו ננצח”.

נתניהו סיפר על המלחמה שפרצה בשמחת תורה: “7 באוקטובר הוא יום שנזכור לעד. כאשר ילדים ישנו במיטותיהם בעיירות ובקיבוצים ליד עזה – אלפי אנשי חמאס פרצו וטבחו באלפי ישראלים, מ-41 מדינות. זה כאילו התרחשו 22 מתקפות של 11 בספטמבר ביום אחד. המפלצות של חמאס ערפו ראשים. אחת החטופות המשוחררות, נועה ארגמני, נמצאת כאן ליד רעייתי שרה”.

עוד סיפר נתניהו על החטופה נועה ארגמני שנמצאת באולם הקונגרס: “בבוקר של 7 באוקטובר כל העולם ראה את כיצד נחטפה באלימות לעזה על גבי אופנוע. פגשתי את אמה ליאורה, היא גססה מסרטן. היא אמרה לי: “ראש הממשלה, יש לי משאלה אחרונה אחת. אני רוצה לחבק את נועה בתי פעם אחת לפני שאמות”. לפני חודשיים, אישרתי מבצע חילוץ, במבצע ארנון שוחררו נועה ושלושה חטופים נוספים. אני חושב שזה אחד הדברים המרגשים כאשר נועה התאחדה עם אמה ליאורה ומשאלתה של ליאורה התממשה. נועה, אנחנו כל כך נרגשים שאת כאן”.

נתניהו המשיך: “יש איתנו עוד משפחות של חטופים, כולל אליהו ביבס. אליהו ביבס שהוא הסבא של שני הילדים הג’ינג’ים, הפעוטות, שנחטפו עם אמם ועם בנו של אליהו. ילדים יפים נחטפו. בעוד אנחנו מדברים, אנחנו נמצאים במאמצים אינטנסיביים להבטחת שחרורם. ואני בטוח שיצליחו. חלקם מתחרשים כעת”.

בהמשך הודה נתניהו לנשיא ביידן (שלא נוכח באולם) “אני מודה לנשיא ביידן על תמיכתו הגדולה בישראל. אני רוצה להודות לנשיא ביידן על מאמציו במו”מ. הוא קרא לחמאס בצדק רוע מוחלט. הוא שיגר נושאות מטוסים והגיע לישראל כדי להיות איתנו בשעתנו הקשה ביותר. הביקור שלו לעולם לא יישכח. הנשיא ביידן ואני מכירים 40 שנה. אני רוצה להודות לו על סיוע ארוך השנים, ועל היותו אמריקני ציוני גאה”.

רה”מ התייחס להפגנות מסביב לקפיטול של פרו פלסטינים ואמר: “אחרי 7 באוקטובר – לעולם לא עוד זה כעת. הבסת האויב הברוטלי שלנו דורשת בהירות ואומץ. בהירות מתחילה כשיודעים בין טוב לרע, אבל באופן תמוה, מפגינים אנטי-ישראלים רבים עומדים לצד חמאס, לצד אנשים שבאו לקיבוצים, לבתים, רצחו משפחות, את ההורים, רצחו את התינוקות. המפגינים האלה עומדים לצדם, שיתביישו להם! הם מסרבים לעשות את האבחנה הברורה בין מדינת ישראלית הדמוקרטית לבין חמאס הטרוריסטית. למדנו לאחרונה מהמודיעין האמריקני שאיראן מממנת מחאות אנטי ישראליות באמריקה. הם רוצים לפגוע באמריקה. אז המוחים האלה שורפים את דגלי ארה”ב”.

נתניהו המשיך: “יש לי מסר למוחים האלה: כאשר העריצים של איראן, שמענישים נשים על אי כיסוי ראש מממנים אתכם, אתם הופכים לאידיוטים השימושיים שלהם. חלק מהמוחים צועקים מהים לנהר, אבל לא יודעים דבר איזה ים ואיזה נהר. הם קוראים לישראל מדינה קולוניאלית? הם לא יודעים שזו ארצם של אברהם, יצחק ויעקב? זו המולדת של העם היהודי. היא הייתה המולדת שלנו והיא תהיה המולדת שלנו. אלה לא רק המפגינים בקמפוסים. אלה גם ראשי הקמפוסים. 80 שנה אחרי השואה, נשיאות הרווארד, פנסילבניה ו-MIT, לא יכלו לגנות קריאות להרג יהודים. זה תלוי בקונטקסט, הן אמרו. אנטישמיות היא השנאה העתיקה ביותר. במשך מאות שנים, היהודים הואשמו בכל דבר לפני שהחלו לטבוח בהם. אותם שקרים מגוחכים הובילו לרדיפה, למעשי טבח ולבסוף לשואה”.

נתניהו התייחס לתביעה נגד ישראל בבית המשפט בהאג: “אל תתנו להוליך אתכם שולל. כאשר עלילות הדם מגיעים מאנשים שמדברים גבוהה כמו בבית הדין הפלילי הבינלאומי. קחו למשל את התובע של בית הדין שהאשים בהרעבה מכוונת. זה פרכה גמורה. אם בעזה אין מספיק מזון, זה לא בגלל שישראל אינה מספקת די מזון אלא כי חמאס גונב את המזון. התובע מאשים את ישראל בהתבייתות מכוונת של אזרחים. על מה הוא מדבר?. ישראל הפיצה אלפי פלאיירים, עשתה אלפי שיחות טלפון כדי להזהיר. בכיר פלשתיני אמר שנשים וילדים פלשתיניים מצטיינים בלהיות מגינים אנושיים. עבור ישראל, כל מוות הוא טרגדיה. עבור חמאס – אסטרטגיה. ואני רוצה להודות לכם מחוקקים שאתם רואים מבעד את השקרים. מספר האזרחים שנהרגו ברפיח – נמוך מכל מה שהזהירו מפניו. כמעט אף אזרח לא נהרג. ישראל הוציאה את האזרחים מטווח האש”.

נתניהו עבר להתייחס לאיום האיראני: “תשאלו את עצמכם, איזו מדינה עומדת בפני תכניות מטורפות של איראן לכפות את מהפכתה על העולם? אמריקה. זו הסיבה שבגללה איראן רואה באמריקה את אויבתה הגדולה. בחודש שעבר אמר שר החוץ של חיזבאללה “זאת איננה מלחמה עם ישראל. ישראל היא רק כלי. המלחמה העיקרית והממשית היא נגד אמריקה”. זו הסיבה שבטהרן קודם צורחים ‘מוות לישראל’ לפני מוות לאמריקה’. כשאנחנו נלחמים נגד חמאס, אנחנו נלחמים נגד איראן, נלחמים בחיזבאללה – נלחמים באיראן, בחות’ים – באיראן. אנחנו מגנים עליכם. האויבים שלנו הם האויבים שלכם, הקרב שלנו הוא הקרב שלכם, והניצחון שלנו יהיה הניצחון שלכם, הניצחון הזה קרב ובא”.

נתניהו התייחס למתקפות חיזבאללה מהצפון: “צד נוסף בציר הזה, חיזבאללה, שיגרו טילים. 80% מאזרחינו בצפון פונו והפכו לפליטים בארצם. אנחנו מעדיפים להחזיר אותם לבתיהם באופן דיפלומטי. בשישי האחרון חות’ים תקפו את תל אביב עם כטב”ם. אישרתי בשבת תגובה מהירה, אלה שיתקפו את ישראל, ישלמו מחיר כבד מאוד. כאשר אנו מגנים על עצמנו בכל החזיתות, אני יודע שיש לנו גיבוי אמריקני. מודה לשתי המפלגות”.

עוד אמר נתניהו: “ישראל אסירת התודה סיפקה לאמריקה מודיעין שהציל חיים. פיתחנו יחד אמצעי לחימה מהמתוחכמים ביותר בעולם. מדובר ברגע יוצא דופן, סיוע מהיר יסייע לסיים מלחמה בעזה וימנע את הרחבת המלחמה. ישראל מגנה על הציוויליזציה. תנו לנו את הכלים מהר יותר ואנחנו נשלים את מלאכה מהר יותר. ידידיי היקרים, המלחמה בעזה יכולה להסתיים מחר אם חמאס נכנע, מתפרק מנשקו ומחזיר את החטופים. אם לא יעשו כך, ישראל תילחם עד שנשמיד את היכולות הצבאיות חמאס בעזה ונחזיר את כל חטופינו”.

רה”מ הרחיב על היום שאחרי המלחמה בעזה: “ביום שאחרי חמאס, עזה חדשה יכולה לקום. עזה מפורזת וללא רדיקליזם. ישראל לא תשלוט בעזה, אבל עלינו לשמר את השלטון הביטחוני שם כדי למנוע התחדשות של איומים. לעזה נדרשת מנהלה פלשתינית שאינה מבקשת להשמיד את ישראל. זה לא הרבה לבקש, זו בקשה בסיסית. דור חדש של פלשתינים – אל לו להיות מחונך לשנאת ישראל. פירוז צבאי ודה-רדיקליזציה שני המושגים האלה יושמו בגרמניה וביפן לאחר מלחמת העולם השנייה וסיפקו עשורים של שלום”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
1 תגובה
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

מלך………….
מייצג את ישראל נאמנה

כתבות חדשות באתר

מדהים: האברכים התרגשו מסיפור חייהם של החתן והכלה – והתחייבו לשלם את הוצאות החתונה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הרצוג וגנץ ברכו, השמאל תקף: במערכת הפוליטית מגיבים לנאום נתניהו בקונגרס
בקריאה שניה ושלישית: הכנסה אישרה סופית את "חוק הסלולר"
אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הותר לפרסום: חולצו גופותיהם של שני חטופים במבצע צבאי מיוחד
נחשף: זה מה שחיפש ברשת המתנקש בטראמפ שבוע קודם לעצרת
נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

נתניהו: "לא נוותר, ננצח בכל מקרה, אם לא ננצח - ארה"ב המטרה הבאה של איראן"
דיווח: אריה דרעי הפסיק להשתתף בדיונים על המו"מ לעסקת חטופים
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

השר הכריז: זהו הסכום שיקבלו תושבי העיר אופקים בעקבות המלחמה
הידבקות הילד ב'אמבה': משרד הבריאות הורה על סגירת פארק המים

הכתבות המעניינות ביותר

התחזית: מחר שוב תחול עלייה, אך בשבת תהיה הקלה גדולה בעומסי החום
מעמד 'לכונן לבבנו' ע"י ארגון 'עזרת תורה לתלמידים' ויז'ניץ
יציאת משלחת המו"מ לקטאר על עסקת חטופים נדחתה; זוהי הסיבה
מעמד אדירי התורה שע"י מפעל קנין תורה בחצה"ק רחמיסטריווקא
המשטרה בהודעה חריגה: נמצאו ממצאים ושרידים ברכבים שנשרפו בשמחת תורה
תיעוד מרהיב: חיל האוויר תוקף מגדל במחנה נוסייראת במרכז הרצועה • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
מטוס-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן
NETZAH YEHUDA
למי יישלחו צווי גיוס? והאם חרדים יוכלו לשרת ללא נשים בכלל? | כל הפרטים

חדש באתר

MIDEAST ISRAEL USA
הרצוג וגנץ ברכו, השמאל תקף: במערכת הפוליטית מגיבים לנאום נתניהו בקונגרס
.
בקריאה שניה ושלישית: הכנסה אישרה סופית את "חוק הסלולר"
IRON SWORDS WAR
הותר לפרסום: חולצו גופותיהם של שני חטופים במבצע צבאי מיוחד
‏‏לכידה
נחשף: זה מה שחיפש ברשת המתנקש בטראמפ שבוע קודם לעצרת

גלריות

ויז'ניץ יום עיון כיתות גבוהות (6)
מעמד 'לכונן לבבנו' ע"י ארגון 'עזרת תורה לתלמידים' ויז'ניץ
רחמסטריווקא אדירי התורה ארזני (47)
מעמד אדירי התורה שע"י מפעל קנין תורה בחצה"ק רחמיסטריווקא
צאן קדשים בית שמש מסיבת חומש (16)
בֶּן חָמֵשׁ לַמִּקְרָא • מסיבת חומש בת"ת צאן קדשים בית שמש
קאפיטשיניץ הילולא תמוז פד (12)
הילולת האדמו"ר רבי אברהם יהושע העשיל מקאפיטשיניץ זצ"ל בחצה"ק קאפיטשיניץ

עיתוני היום

%D7%A9%D7%A2%D7%A8%D7%99-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D4
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – י"ח תמוז ה’תשפ”ד
1
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture