חדשות

צילום יונתן סינדל/פלאש 90

בקריאה שניה ושלישית: הכנסה אישרה סופית את “חוק הסלולר”

מליאת הכנסת אישרה הערב את הצעת חוק התקשורת המסדיר לראשונה בחוק את אפשרות הקומות הכשרות בסלולר. סגן השר טסלר: “הצלחנו הערב לחזק את ה’סלולר הכשר’ ולהגן בחוק על זכויות המשתמשים בקומות הכשרות במכשירים הניידים
  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • הוא בקושי יודע לקרוא וכבר אומר קדיש על אביו

    תוכן מקודם

  • אני אוהב לנהוג, עובד קרוב לבית, והשכר שלי גבוה עם מלא הטבות

    תוכן מקודם

  • האברכים לא האמינו: כמה יעלו להם כל חתונות הילדים יחד?

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

מליאת הכנסת אישרה הערב (רביעי) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התקשורת המסדיר לראשונה בחוק את אפשרות הקומות הכשרות בסלולר לציבור המעוניין בכך. 60 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 53 שהתנגדו.

הצעת החוק מבקשת להסדיר את נושא הגבלה וחסימה של שירותי בזק, ציוד קצה רט”ן וציוד תקשורת על ידי ספק מורשה, על פי בקשה של מנוי. מוצע לאפשר למנוי לבקש מבעל רישיון למתן שירותי תקשורת, בבקשה מפורשת שתימסר באופן שניתן לתיעוד, ובכלל זה תיעוד קולי, להגביל או לחסום את גישתו של המנוי לשירותי תקשורת או לציוד תקשורת בין השאר, הגבלת חיוג למספרי טלפון מסוימים או לקבוצת מספרי טלפון, וזאת לרבות הגבלה שקבע תאגיד מסוים שהמנוי ציין בבקשתו.

עוד מוצע לקבוע כי חסימת מספרי טלפון כאמור תעשה בהתאם לאמות מידה ברורות, מפורטות ושוויוניות שיפרסם ספק מורשה באתר האינטרנט שלו. בהמשך לכך, מוצע לקבוע כי ספק מורשה ישלח למנוי שהוחלט להגביל את החיוג למספרו, הודעה על החסימה ועל זהות התאגיד המסוים שקבע את הגבלת החיוג בעניינו. כמו-כן, מוצע לקבוע איסור, בין השאר, על חסימה גורפת של מספרי טלפון שהוקצו למנויים של ספק מורשה אחר, איסור חסימה של חיוג למספרי טלפון מקוצרים ארציים בעלי 3 ו-4 ספרות ואיסור חסימת חיוג למספרי טלפון שהוקצו למדינה ומוסדותיה.

בדברי ההסבר להצעה נכתב: “שירותי התקשורת בעת הנוכחית חובקים עולמות תוכן רחבים ביותר הן באמצעות רשת האינטרנט והן באמצעות רשתות הטלפוניה. בנוסף, התקשורת המודרנית מאופיינת בתקשורת אישית, אשר עשויה להיות נסתרת מעין הסביבה ומהשגחתה. לפיכך, בעיני קבוצות נרחבות בחברה הישראלית טמונים בשירותי התקשורת בעידן הנוכחי סכנות מרובות בשל החשיפה לתכנים הנוגדים את הערכים בהם מאמינים בתחומים רבים. על כן, בעיני רבים בחברה הישראלית, לצד הצורך לעשות שימוש שירותי התקשורת, קיימת חובה להגבילם ברמה האישית וכך ביחס לציוד התקשורת שברשותם”.

מוקדם יותר נכנס יו”ר סיעת יהדות התורה ח”כ פינדרוס למעונו של ראש הישיבה בבני ברק כדי לבשר לו שהחוק עלה לדיון לקראת הצבעה, וביקש ממנו שיתפלל להצלחה. מרן שליט”א בירך “שיגמר על הצד היותר טוב, והודה לו ולכל המסייעים להעברת החוק.

מבית ראש הישיבה הודו ליו”ר דגל התורה ח”כ הרב משה גפני על מאמציו מול הממשלה להעברת החוק, לחבר ועדת הכלכלה ח”כ הרב אליהו ברוכי על מאמצים כבירים שנמשכו חודשים ארוכים כנגד כל הסיכויים, לחבר הוועדה מטעם שס הרב ינון אזולאי שסייע בידו לאורך כל הדרך. וכן ליו”ר ועדת הכלכלה ח”כ דוד ביטן על עזרתו המרובה ברגישות ובמקצועיות.

כן הודו לשר השיכון הרב יצחק גולדקנופף, לראש לשכתו הרב מוטי בבצ’יק ולשר הרב מאיר פרוש. וכן לח”כ הרב ישראל אייכלר מיוזמי החוק שהגיש את בקשת החלת דין הרציפות לחוק כבר בתחילת הכנסת הנוכחית, דבר שאיפשר את המשך הדיונים וההצבעות על החוק.

ברכה מיוחדת ליו”ר שס הרב אריה דרעי ולשר התקשורת שלמה קרעי שסייעו רבות, לעורכי הדין שעמלו רבות על ניסוח החוק, ליועצים המשפטיים ולרב בנימין גפני שעמל רבות לשם שמיים כהוראתו של מרן שליט”א.

סגן השר במשרד התרבות, ח”כ הר”ר יעקב טסלר מסר: “בס”ד הצלחנו הערב לחזק את ה’סלולר הכשר’ ולהגן בחוק על זכויות המשתמשים בקומות הכשרות במכשירים הניידים, הפועלים בברכת גדולי ישראל שליט”א.

מדובר בהישג גדול וחשוב שמנע את ניסיונות ההתערבות של שר התקשורת לשעבר הנדל, שפעל ביהירות ופגיעתו הזכורה שלא לטוב בכבודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט”א. זוהי זכות מיוחדת לשמור על זכותם של רבבות צרכני תקשורת כשרה כפי שנהוג בשנים האחרונות מאז נוסד ה’סלולר הכשר’. ללא חשיפה לתכנים שאין רוח חכמים נוחה מהם.

אני מברך את שר התקשורת שלמה קרעי, יו”ר ועדת הכלכלה ח”כ דוד ביטון ח”כ הרב אליהו ברוכי והרב ינון אזולאי שפעלו יחדיו באחדות ובנחישות לסכל את רפורמת הסלולר של הנדל. יחד זכינו לשמר את פך השמן הטהור ולקדש שם שמים”.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש מסר: “עשרות שנים אחרי שמרנן גדולי ישראל זיע”א ויבלחט”א החליטו להקים את הקומה הכשרה בכדי לשמור על טהרת המחנה, מחקנו היום גזירה של ממשלת לפיד-בנט אשר ניסתה לעקור את כל הקדוש והיקר לנו. הבטחנו שוב את המשך השמירה על הסטטוס-קוו שיאפשר לבני התורה לצרוך תקשורת כשרה ללא פגיעה רוחנית. יישר כוח לשר שלמה קרעי שעמד על קיומו של סעיף זה בהסכם הקואליציוני”.

יו״ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף: ״אנו נרגשים מההישג לו זכתה הנציגות החרדית בכנסת, להביא את הקץ ל’גזירת הנדל’, שר התקשורת בממשלה הקודמת שביקש להתערב באופן בוטה באורח חייו של הציבור החרדי הצועד לאורם של גדולי וצדיקי הדור.

הציבור החרדי בוחר להגן על עצמו ועל ילדיו מפני תכנים פסולים ולפיכך משתמש בסלולאר הכשר. גדולי ישראל עלו למשרדו של השר הנדל והתחננו בלב נשבר שלא יפגע בציבור שומרי התורה והמצוות, אבל הוא אטם את אוזניו ונהג בהם ביהירות והתנשאות. המערכה בענין, והשמירה בשלימות על העקרונות שהתוו לנו גדולי וצדיקי הדור אינה קלה ואינה מתמצה בכך, אולם, לאורך כל מערכת הבחירות הבטחנו לבטל את הרפורמה הקלוקלת הזו, וברוך ה’ שדבר זה עלה בידינו.

אני מבקש לברך את ידידי שר התקשורת ד”ר שלמה קרעי, יו״ר ועדת הכלכלה ח”כ דוד ביטן, חברי הכנסת הרב אליהו ברוכי והרב ינון אזולאי והנציגות החרדית כולה, על ביטול רפורמת הסלולר הפוגענית. אשריכם שזכיתם לקדש שם שמים״.

יו”ר ועדת העבודה והרווחה ח”כ הרב ישראל אייכלר מיוזמי חוק התקשורת מסר: “זכינו הלילה לתקן עוול גדול של רדיפה מרושעת נגד ציבור שרק רוצה לשמור על עצמו ועל ילדיו כהוראת גדולי ישראל ולהשתמש בטלפון הכשר. מיד לאחר הבחירות, העברנו את חוק הרציפות, שבזכותו הגענו עד הלום.

תודה לכל חברי הכנסת שהצטרפו למאבק הצודק שלנו נגד רומסי זכויות האדם החרדי. אנו תפילה כי בכוחות משותפים, נוכל בס”ד לתקן עוולות ורדיפות נוספות כנגד הציבור החרדי שעובר בשנה האחרונה מסע רדיפה והסתה חסר תקדים”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כתבות חדשות באתר

אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הרצוג וגנץ ברכו, השמאל תקף: במערכת הפוליטית מגיבים לנאום נתניהו בקונגרס
בקריאה שניה ושלישית: הכנסה אישרה סופית את "חוק הסלולר"
מפתיע: הגר"ד כהן במחווה לתורמים ל'יתומי תמוז'
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הותר לפרסום: חולצו גופותיהם של שני חטופים במבצע צבאי מיוחד
נחשף: זה מה שחיפש ברשת המתנקש בטראמפ שבוע קודם לעצרת
יממה לפני פטירתו, הגיע ר' הלל גולדברגר לכולל על כסא גלגלים ללמוד תורה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

נתניהו: "לא נוותר, ננצח בכל מקרה, אם לא ננצח - ארה"ב המטרה הבאה של איראן"
דיווח: אריה דרעי הפסיק להשתתף בדיונים על המו"מ לעסקת חטופים
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

השר הכריז: זהו הסכום שיקבלו תושבי העיר אופקים בעקבות המלחמה
הידבקות הילד ב'אמבה': משרד הבריאות הורה על סגירת פארק המים

הכתבות המעניינות ביותר

התחזית: מחר שוב תחול עלייה, אך בשבת תהיה הקלה גדולה בעומסי החום
מעמד 'לכונן לבבנו' ע"י ארגון 'עזרת תורה לתלמידים' ויז'ניץ
יציאת משלחת המו"מ לקטאר על עסקת חטופים נדחתה; זוהי הסיבה
מעמד אדירי התורה שע"י מפעל קנין תורה בחצה"ק רחמיסטריווקא
המשטרה בהודעה חריגה: נמצאו ממצאים ושרידים ברכבים שנשרפו בשמחת תורה
תיעוד מרהיב: חיל האוויר תוקף מגדל במחנה נוסייראת במרכז הרצועה • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן
NETZAH YEHUDA
למי יישלחו צווי גיוס? והאם חרדים יוכלו לשרת ללא נשים בכלל? | כל הפרטים

חדש באתר

MIDEAST ISRAEL USA
הרצוג וגנץ ברכו, השמאל תקף: במערכת הפוליטית מגיבים לנאום נתניהו בקונגרס
.
בקריאה שניה ושלישית: הכנסה אישרה סופית את "חוק הסלולר"
IRON SWORDS WAR
הותר לפרסום: חולצו גופותיהם של שני חטופים במבצע צבאי מיוחד
‏‏לכידה.PNG3
נחשף: זה מה שחיפש ברשת המתנקש בטראמפ שבוע קודם לעצרת

גלריות

'ניץ יום עיון כיתות גבוהות (6)
מעמד 'לכונן לבבנו' ע"י ארגון 'עזרת תורה לתלמידים' ויז'ניץ
 אדירי התורה ארזני (47)
מעמד אדירי התורה שע"י מפעל קנין תורה בחצה"ק רחמיסטריווקא
 קדשים בית שמש מסיבת חומש (16)
בֶּן חָמֵשׁ לַמִּקְרָא • מסיבת חומש בת"ת צאן קדשים בית שמש
 הילולא תמוז פד (12)
הילולת האדמו"ר רבי אברהם יהושע העשיל מקאפיטשיניץ זצ"ל בחצה"ק קאפיטשיניץ

עיתוני היום

%D7%A9%D7%A2%D7%A8%D7%99-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D4
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי • כותרות העיתונים – י"ח תמוז ה’תשפ”ד
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture