בעולם

פרסום לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

טובה ליהודים? קמלה האריס ניחמה פלסטיני שאחיו חוסל בתקיפה בעזה

סגנית הנשיא והמועמדת לנשיאות ארה”ב מקצינה את אמירותיה לטובת הפלסטינים. פעילים פרו פלסטינים מגבירים את תמיכתם במועמדותה לנשיאות. פעיל אחד טען כי התקשרה לנחם אותו לאחר מות אחיו בהפגזות ברצועת עזה
  • הוא בקושי יודע לקרוא וכבר אומר קדיש על אביו

    תוכן מקודם

  • כל כך טעים שלא תאמינו שזה פרווה >>

    תוכן מקודם

  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה”ב קמלה האריס מנסה לגייס את תמיכתם של המהגרים הפלסטינים בארה”ב. האני אלמדהון הוא פלסטיני שגר כיום בארה”ב, הוא לא תכנן להצביע לנשיא ביידן בבחירות לנשיאות לאחר שאחיו חוסל בתקיפה אווירית ישראלית בעזה.

אלמדהון אמר שלביידן, שתמך בישראל ושלח נשק אמריקאי למאמץ המלחמתי שלה, יש “דם על הידיים”. כיום אחרי פרישת ביידן והחלפתו בסגנית הנשיא קמלה האריס שתתמודד לתפקיד מטעם המפלגה הדמוקרטית, אלמדהון לא רק מוכן להצביע עבורה; הוא מוכן לעזור להוציא את ההצבעה לקמפיין שלה.

“היא הביא לידי ביטוי קולות פלסטינים”, אמר אלמדהון, פלסטיני-אמריקאי לוול סטריט ג’ורנל. לדבריו קמלה האריס שוחחה אתו על המלחמה בעזה, והוא אף קיבל ממנה מכתב תנחומים אישי בעקבות מות אחיו בתקיפה של צה”ל ברצועת עזה. “היא דיברה על סבל פלסטינים, נפגעים ודיברה על המצב הזה ברמה אנושית יותר”.

אחד הנושאים המרכזיים בקמפיין הבחירות בארה”ב היא המלחמה ברצועת עזה. לא לחינם נעדרה סגנית הנשיא מנאומו של ראש הממשלה נתניהו בקונגרס האמריקני בשבוע שעבר. אמירותיה הפרו פלסטיניות מעוררות את השטח בארה”ב ומעבירות אליה תמיכה מקהל פרו-פלסטיני.

בנאום שנשאה לפני מספר חודשים אמרה האריס: “פלסטינים בעזה אוכלים עלים או מזון לבעלי חיים, וילדים מתים מתת תזונה והתייבשות. ממשלת ישראל חייבת לעשות יותר כדי להגדיל משמעותית את זרימת הסיוע. אין תירוצים”, אמרה.

ביום חמישי נפגש האריס עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו . לאחר הפגישה, האריס אמרה שיש לה מחויבות בלתי מעורערת לזכותה של ישראל להגן על עצמה, אבל חשוב איך זה נעשה. “בואו נעשה את העסקה כדי שנוכל להגיע להפסקת אש שתסיים את המלחמה”, אמרה. “בואו נחזיר את בני הערובה הביתה, ובואו נספק סיוע נחוץ לעם הפלסטיני”.

ביום שישי לאחר פגישתה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בארה”ב אמרה סגנית הנשיא: “אני מחויבת לישראל ולביטחונה”, אך הבהירה כי “לא ניתן להתעלם מהמצב ההומניטרי הקשה בעזה. אני לא אשתוק. אמרתי לנתניהו שהגיע הזמן לסגור עסקה”. סגנית הנשיא טענה כי שתי מדינות זה הפתרון היחיד שמבטיח שישראל תישאר יהודית ודמוקרטית, ומבטיח את זכותם של הפלסטינים להגדרה עצמית וחיים בכבוד.

“הייתה לי פגישה כנה ופורה עם ראש הממשלה נתניהו, אמרתי לו שתמיד אוודא שישראל יכולה להגן על עצמה, כולל גם משלוחותיה המרושעות של איראן, בהן חמאס וחיזבאללה”, אמרה סגנית הנשיא. “יש לי מחויבות איתנה לקיומה של מדינת ישראל, לביטחונה ולאנשיה. אמרתי זאת הרבה פעמים אבל זה דורש חזרה – לישראל הזכות להגן על עצמה, האופן בו היא מגנה על עצמה הוא חשוב, חמאס הוא ארגון טרור ברוטאלי. ב-7/10 חמאס פתח במלחמה הזו כאשר הוא טבח ב-1,200 איש, כולל 44 אמריקנים, חמאס ביצע מעשים נוראים של אלימות ולקח 255 אנשים בשבי. יש אזרחים אמריקנים בשבי בעזה”.

“ביטאתי בפני ראש הממשלה את החשש הכן שלי באשר לסבל בעזה כולל המוות של יותר מדי אזרחים חפים מפשע, ביטאתי את הדאגה שלי באשר למצב ההומניטרי הנורא שם. יותר מ-2 מיליון איש חווים אי ביטחון תזונתי וחצי מיליון איש סובלים מאי ביטחון תזונתי חמור. מה שקורה בעזה במהלך 9 החודשים האחרונים הוא נורא. אנחנו לא יכולים להסיט את המבט, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות אדישים לסבל ואני לא אשתוק”.

“תודות למנהיגות של הנשיא ביידן יש עסקת להפסקת המלחמה על השולחן ועסקה לשחרור חטופים, זה הזמן שהמלחמה תסתיים, באופן כזה שישראל בטוחה, כל החטופים ישוחררו, הסבל של הפלסטינים בעזה יסתיים והפלסטינים יוכלו לממש את זכותם לחופש והגדרה עצמית. היו צעדים מלאי תקווה באשר לעסקה הזו, ורק אמרתי לראש הממשלה נתניהו שזה הזמן לבצע את העסקה”.

“בסוף, אני נשארת מחויבת לדרך שיכולה להוביל לפתרון שתי המדינות. אני יודעת שעכשיו קשה לקבל את זה, אבל פתרון שתי המדינות הוא הדרך היחידה בה ישראל תישאר מדינה יהודית בטוחה ומדינה דמוקרטית, ובה פלסטינים יוכלו להבין את החופש הביטחון והשגשוג שמגיע להם בצדק”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
6 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

תקמול בקרוב מאד קמלה האריס,היא וכל הגוים שונאי ישראל

קמלה תקמול בקרוב

אם היהודים יפסיקו להצביע לדמוקרטים כבר יש לטראמפ ניצחון אבל משום מה היהודים שם מצביעים בלי לחשוב-הרבה. ה יעזרנו.

שהד’ יגאל אותנו בחסד וברחמים.
לב מלכים ביד הד’

רק לבורא עולם היכולת לקבוע מי יזכה בבחירות הן בארה”ב והן בישראל ובכל מקום בעולם רק צריך להתפלל אליו שטראמפ וביבי השילוב המנצח יהיו בשלטון עד הגאולה השלמה.

‘היהודים’ בארצות הברית יתמכו בכל מועמד דמוקרטי אשר נתמכת בידי ה’ניו יורק טיימס’ שלהם והסי-אן-אן, גם אם ירצה למחוק את ‘ישראל’ מהמפה… הסטמרים מן העבר השני, תמיד יתמכו במי שהוא מספיק נגד ‘המדינה’ אפילו אם הוא יהיה בעד כל דבר תועבה וירצה להתערב מאוד בחינוך היהודי… אחדות מפליאה בין האנטישמים של השמאל, הרפורמים והפרוגרסיביים, וחסידי סטמר… העיקר שלא תהיה כאן שום ‘התגרות באומות’! (כאשר זה רק כנגד הכי אנטישמיים והכי מופקרים שיש בעולם… ואלו הרפובליקנים הם מידי ‘ציונים’… כידוע והם לא בכלל ‘אומות העולם’).
המקום יגאלנו מאלה ומאלה…

כתבות חדשות באתר

נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

גלנט במג'דל שמס: "חיזבאללה ישלם מחיר על הדבר הזה - המעשים שלנו ידברו"
הוארך מעצרו של המחבל שרצח את איש השב"ס הי"ד; חשוד נוסף נעצר לחקירה
"הצלת נפשות" קריאה משותפת לכלל ישראל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בניגוד להמלצות השירות החשאי: טראמפ מתעקש לנאום במגרשים פתוחים
מפקד פיקוד מרכז החדש לראשי הרשויות: "הפעילות ההתקפית מתעצמת מיום ליום"
מפתיע: הגר"ד כהן במחווה לתורמים ל'יתומי תמוז'
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הערבים חוגגים את תוצאות בחינות הבגרות בירי זיקוקים; שניים נעצרו עם כוורות
טובה ליהודים? קמלה האריס ניחמה פלסטיני שאחיו חוסל בתקיפה בעזה
יממה לפני פטירתו, הגיע ר' הלל גולדברגר לכולל על כסא גלגלים ללמוד תורה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בדרך לגניבת רכבים בבני ברק: השוטרים תפסו את השב"ח עם ציוד הפריצה
סערה בונצואלה: טענות על זיוף תוצאות הבחירות על ידי הנשיא המכהן מדורו

הכתבות המעניינות ביותר

שימו לב: מי שלא יתקין לוחית זיהוי בקורקינט או אופניים חשמלי צפוי לקנס
מה כן לעשות? / עו"ד נתן רוזנבלט עם המדריך למי שרוצה לקנות נדל"ן
הארס של האריס / דעה
משרד התחבורה נערך למלחמה: נמל אשדוד ישמש תחלופה לנמלי הצפון
הִילּוּלָא קַדִּישָׁא • הרה"ק רבי משה קורדבירו זי"ע
חיזוק לתעשייה הביטחונית: רכישת רקטות בשווי 815 מיליוני ש"ח מ'אלביט'
טען עוד כתבות >
6
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture