חדשות

Oren Ben Hakoon/Flash90

סמוטריץ’ על חילוץ גופות החטופים: “חמאס לא ינקה על הדם הרב שהוא שופך”

התגובות במערכת הפוליטית מימין ומשמאל מתחילות לזרום לאחר ההודעה על חילוץ גופות שישה חטופים שנרצחו על ידי מחבלי חמאס במנהרה ברפיח. לפיד: “במקום לעשות עיסקה עושים פוליטיקה, במקום להציל חיים, קוברים חטופים”

חדש! אין לכם כוח לקרוא את הכתבה? האזינו לה

  • להכין אוכל למשפחה ולקבל על זה פרס? גם את יכולה

    תוכן מקודם

  • כך תקבל תעודת פוסק לביתו מהפוסק רבי עמרם פריד

    תוכן מקודם

  • חשמלאי או הייטקיסט? המדריך המלא לחיפוש המסלול המתאים בשבילך

    תוכן מקודם

  • לזכות בסיר טיגון Ninja ללא הגרלה? קחו אתגר!

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

המערכת הפוליטית בישראל מגיבה לחילוץ ששת החטופים שנרצחו בידי חמאס זמן קצר לפני הגעת הכוחות למנהרה בה שהו. נשיא המדינה יצחק הרצוג: “לב של עם שלם מרוסק לרסיסים עם היוודע דבר הירצחם של הירש גולדברג- פולין ז”ל, כרמל גת ז”ל, רס”ר אורי דנינו ז”ל, עדן ירושלמי ז”ל, אלכסנדר לובנוב ז”ל ואלמוג סרוסי ז”ל, שגופותיהם הובאו מעזה במבצע צבאי. ברוך דיין האמת.

“בשם מדינת ישראל אני מאמץ את משפחותיהם אל הלב, ומבקש סליחה. סליחה על שלא הצלחנו להשיב את יקיריכן הביתה בשלום. נמשיך להילחם עד חורמה בארגון הטרור הנפשע חמאס, שהוכיח שוב שאין קץ לרצחנותו ולפשעים נגד האנושות שהוא מוכן לבצע. דמי אחינו זועקים אלינו. אחיותינו ואחינו עדיין נמצאים שם בתופת. הברית העליונה בין המדינה לאזרחיה היא לשמור על בטחונם. עלינו מוטלת המשימה הקדושה, האמיצה והדחופה, להחזיר אותם הביתה!”

יו”ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ מגיב הבוקר לבשורות הקשות של חילוץ גופות החטופים ממנהרת החמאס ברפיח וכותב: “בוקר כואב שבו אנו נפגשים שוב עם תוצאות האכזריות האין סופית של חמאס-דאעש מחד, ועם האומץ של לוחמינו הגיבורים שעושים ויעשו הכל כדי להשיב את החטופים הביתה מאידך. ניגודיות בלתי נתפשת בין אור וחושך, טוב ורע.

“אנו מאמצים אל ליבנו את המשפחות היקרות בכאבן העמוק ומתחייבים שוב כי חמאס לא ינקה על הדם הרב שהוא שופך. נכה בו עד להשמדתו המוחלטת ונשיב את בנינו ובנותינו הביתה. אני מגנה בכל פה את הניסיונות השקריים וחסרי האחריות של גורמים פוליטיים לרקוד על דם בנינו ובנותינו ולנצל אותו לצרכים פוליטיים ולהחלשת החברה הישראלית בשליחות חמאס. עם ישראל חי ומאוחד והוא נחוש לנצח”.

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק כותבת הבוקר: “‘אבלה ומזדעזעת מהרצח בדם קר של חטופינו בידי חמאס. עלינו לגבות מחיר כבד מחמאס על הרצח האכזרי הזה. מחזקת את ידי חיילינו האמיצים שפועלים לחיסול החמאס וחילוץ כל חטופינו. מי שסבור שבשל הרצח עלינו להיכנע ולהסכים לתנאי חמאס, כנראה שכח את המחיר הנורא ששילמנו ועודנו משלמים על העסקה הקודמת”.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר כותב הבוקר: “בוקר קשה וכואב, הלב עם משפחות החטופים – דנינו, גולדברג-פולין, לובנוב, סרוסי, גת וירושלמי שהתבשרו הבוקר בבשורה המרה ביותר. ליבי ולב כל יהודי עימם בשעה קשה זו.

“הבוקר, קיבלנו הוכחה נוספת על האויב האכזר איתו אנחנו מתמודדים. אויב מר שחובה להכות בו בכל הכוח, ללא רחמים וללא הכנסת דלק וסיוע הומניטרי (רק תמורת הומניטרי), להשיב לו מכה אנושה וכואבת על אשר טבח באחינו ובאחיותינו. ה’ יקום דמם”.

מנגד ראש האופוזיציה יאיר לפיד כותב הבוקר: “הבוקר הזה שבר את ליבה של מדינה שלמה, חוץ מאלה שעומדים בראשה. מותם של הירש גולדברג פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו ושלושה חטופים נוספים יכול היה להמנע.

“במקום לעשות עיסקה עושים פוליטיקה, במקום להציל חיים, קוברים חטופים, במקום לעשות הכל כדי להחזיר אותם הביתה נתניהו עושה הכל כדי להשאר בשלטון. ממשלת האסונות קוברת את מדינת ישראל”.

ח”כ מיקי לוי כותב הבוקר: “נשיא ארצות הברית יוצא הרוס וכועס בהצהרה כואבת ושוברת לב ואילו נתניהו מסתתר ושולח את דובר צה”ל שמודיע לכולנו בקול שבור – “הגופות אותרו במנהרה תת קרקעית ברפיח. הם נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שהגענו אליהם”. הרש, אורי, עדן, אלכס, אלמוג וכרמל היו בחיים, סבלו ונרצחו בשבי. הלב מרוסק ואין אוויר. יהי זכרם ברוך”.

חה”כ מרב מיכאלי מגדילה לעשות הבוקר ומאשימה את ראש הממשלה באופן ישיר ובוטה ברצח של החטופים שבוצע על ידי מחבלי חמאס: “‏הבוקר שאמור היה להיות בוקר של התחלה חדשה, של שנת לימודים חדשה, של הזדמנות והתרגשות, הוא בוקר של שבר גדול ונורא.

‏”הלב שבור, מועקה וכאב נורא עם הידיעה על מציאת גופות החטופות והחטופים, במיוחד כשאנחנו יודעות ויודעים שהיה צריך להציל אותןם. נתניהו והממשלה המשיחית שלו הקריבו אותןם על מזבח האינטרסים והטירוף שלהם. הלחץ הצבאי שנתניהו הבטיח שיחזיר אותןם, הוא זה שהרג אותןם.

‏שולחת ניחומים כבדים ועמוקים למשפחותיהןם ולחבריהם של כרמל גת, עדן ירושלמי, הרש גולדברג-פולין, אורי דנינו, אלכס לובנוב ואלמוג סרוסי. השמות והסיפורים שלהןם ליוו אותנו מהיום הראשון למלחמה וימשיכו ללוות אותנו לנצח. ‏יהי זכרןם ברוך”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כתבות חדשות באתר

יש נושאים שהשתיקה יפה להם…
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

גלנט נגד עמדת הממשלה: חייבים לשנות את ההחלטה שלא לסגת מציר פילדלפי
ברקע ההסתה משמאל, משפחות שכולות: "לא ניתן לאף אחד לשרוף את המדינה"
השקעה בנדל"ן – השקעה נכונה או טעות אסטרטגית?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

האב השכול מתחנן: "חדל! רצחתם אותנו משמונה בערב. אני מתחנן, תפסיקו"
במרחק של ק"מ אחד מהחטוף שחולץ בחיים; פרטים חדשים על חילוץ החטופים
היום יום ההילולה של הגר"ח מבריסק! "להעתיר על לומדי התורה"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בוקר קשה בישראל: עלה לשלושה מספר הנרצחים בפיגוע הירי סמוך לחברון
מנצל את כאב המשפחות: בני גנץ קורא לאזרחים לצאת ולהפגין נגד הממשלה
קריאת החירום של הגרמ"ה הירש: שומרים את היתומים מבושה וכלימה!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

סמוטריץ' על חילוץ גופות החטופים: "חמאס לא ינקה על הדם הרב שהוא שופך"
הי"ד: אורי, אלכס, אלמוג, הרש, כרמל ועדן; ששת החטופים שנרצחו בידי חמאס

הכתבות המעניינות ביותר

הטרור והשיטות האירופאיות / דעה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
סגולת האריז”ל לשנה טובה ומבורכת ומתוקה • הרב פנחס זביחי • צפו
סגולת האריז"ל לשנה טובה ומבורכת ומתוקה • הרב פנחס זביחי • צפו
פיגוע ירי סמוך לחברון: שלושה ישראלים נפצעו; צה"ל פתח במרדף אחרי המחבלים
ביידן על הירצחו של החטוף האמריקני: "רוצחי חמאס ישלמו על פשעיהם"
הותרו לפרסום שמות ששת החטופים שגופותיהם חולצו ממנהרה ברפיח
טען עוד כתבות >
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture