בארץ

אילוסטרציה. צילום: חיים גולדברג/פלאש 90

עיריות רבות לא מצטרפות לשביתה: “לא נפגע בשירותים לתושבים”

“עיריות וגופים רבים הודיעו כי לא ייצטרפו לשביתה המתוכננת מחר עליה הודיע יו”ר ההסתדרות: “פגיעה בשירותים לא תשרת מאומה, כל רגע של למידה, תורה וחינוך הם הערובה שלנו לניצחון”, אמרו בעיריית בני ברק • הרשימה המלאה

חדש! אין לכם כוח לקרוא את הכתבה? האזינו לה

  • גם בחופשה! מרן הגר"ד לנדו "שיזכו להינצל מסכנות ברוחניות ובגשמיות בימי בין הזמנים!

    תוכן מקודם

  • ממתקן הגניזה אל הפרנסה האמיתית: אפי גילה את הדרך היחידה לקריירה מושלמת

    תוכן מקודם

  • אתה תהיה הפוסק של הבית

    תוכן מקודם

  • טעמתם פעם קיץ בכפית? >>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

לאחר הודעתו מוקדם יותר היום (ראשון) של יו”ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, על שביתה פוליטית מחר (שני) במשק הישראלי, עיריות וגופים רבים בוחרים שלא להצטרף ולא ייטלו חלק בשביתה המתוכננת.

כך לדוגמה, ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט ויו”ר ועד העובדים נחמיה שקדי הודיעו כי בני ברק לא תצטרף לשביתה מחר. “הלב נקרע לגורלם של אחינו החטופים. אך פגיעה בשירותים לתושב וברבבות ילדים שרק החלו זה עתה ללמוד, לא תשרת מאומה. כל רגע של למידה, של תורה ושל חינוך הם הערובה שלנו לניצחון”.

גם בעיריות ירושלים ובערים נוספות הודיעו כי השירותים יימשכו מחר כרגיל.

ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן הודיע: “לא נצטרף לשביתה פוליטית. במשך כמעט שנה תושבי קריית שמונה עקורים מבתיהם וזקוקים ליציבות וודאות ובמיוחד במסגרות החינוך שרק היום חזרו לפעול. יתרה מכך כאשר ביקשנו מיו”ר ההסתדרות לסייע לנו ולהשבית את המשק כדי ללחוץ על הממשלה לזרז את חזרתנו הבייתה לאחר מהלומת הפינוי הקשה מנשוא, אמר יו”ר ההסתדרות כי הוא לא רוצה לערב את ההסתדרות בפוליטיקה. בעת הזו השביתה משרתת רק את אוייבנו שנהנים לראות את המחלוקת בעם ישראל וחבל שכך”.

בעיריית נהרייה מסרו כי “כבר כמעט 11 חודשים שבנהריה לא קיימנו אירועי תרבות ולא חגגנו. לא נחגוג עד שיחזרו השלווה והשקט למדינתנו, כולל חזרת תושבי הצפון לביתם בביטחון. אנו בנהריה נאפשר לילדים ולהורים שרק היום חזרו לספסל הלימודים אחרי קיץ שאינו דומה לחופשת קיץ בשום צורה ופגשו סוף סוף את חבריהם, להמשיך בשגרה ולחזור למסגרות ולמקומות העבודה. כמנהגנו בקודש, לא נכניס פוליטיקה בשום צורה על חשבון ילדינו ותושבינו”.

עיריית אשקלון מסרה כי “מאז תחילת המלחמה עיריית אשקלון ליוותה את משפחות החטופים וסייעה להם בכל דרך אפשרית. לגבי הדיווחים על שביתה מחר נדגיש כי כלל השירותים העירוניים יפעלו מחר, לרבות מערכת החינוך, שתפעל כסדרה. נמשיך לעמוד לצד משפחות החטופים ולהתפלל לשובם הביתה, במהרה”.

במועצה המקומית גבעת זאב מסרו כי המועצה “לא תיקח חלק בשביתה זו. מתוך דאגה להורים ולילדים בתחילת שנת הלימודים, המועצה החליטה להמשיך ולהפעיל את כלל המסגרות החינוכיות כסדרן. החוסן הלאומי והקהילתי שלנו מתבטא בשמירה על שגרה ככל האפשר, ובכך אנחנו מחזקים את ילדינו ואת המשפחות שנפגעו”.

עוד הוסיפו “נושא החטופים קרוב לליבנו במיוחד בימים אלה, כאשר אנו מביאים למנוחות את אורי דנינו הי”ד, שהיה תושב יישובנו. הכאב גדול ואנו משתתפים בצער המשפחות בכל ליבנו. במוסדות הלימוד, נייחד תפילה לשלום החטופים ולחזרתם הביתה בריאים בגופם ובנפשם, וכן נתפלל לשלום לוחמינו, לניצחונם ולהצלחתם במאבקם להגנה על מדינת ישראל. המועצה חשה את כאב המשפחות והקהילה, ואנו עומדים לצידן בתפילה ובתקווה לבשורות טובות”.

המועצה האזורית הגליל התחתון מסרה כי היא “מייחלת לשובם של החטופים כל יום וליבנו עם משפחותיהם, אך לא תיקח חלק בשביתה של ההסתדרות. מערכת החינוך צריכה להוות עוגן של יציבות וביטחון במיוחד בתקופות סוערות ומתוך אחריות ומחוייבות לילדנו ותושבנו, אנו רואים חשיבות עליונה בהחזרת מערכת החינוך לשגרת פעילות. אנו סבורים ששיבוש מערכת החינוך הוא צעד שגוי ומיותר ולפיכך מערכות החינוך במועצה יפעלו מחר כרגיל”.

עיריית שדרות אף היא מסרה כי לא יישתתפו בשביתה: “עיריית שדרות מודיעה כי כלל השירותים בעיר, בהם מערכת החינוך, יפעלו מחר כסדרם. זאת, לאחר שיחה שקיים ראש העיר, אלון דוידי, עם יו”ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, בה ביקש את החרגתה של עיריית שדרות לאור מצב החירום שעדיין שורר באזור”.

כמו”כ גם ראש העיר קריית גת מסר כי “לאור הודעות ההסתדרות על שביתה כללית מחר במשק, אני מבקש להבהיר כי עיריית קריית גת תפעל כסדרה”.

בעיר טבריה הודיע ראש העיר יוסי נבעה כי “אנו כרשות מקומית לא נשבות מחר ונמשיך להעניק שירותים לתושבי העיר ולאלפי המפונים השוהים בעירנו מאז פרוץ המלחמה. כלל עובדי עיריית טבריה, בלי יוצא מן הכלל, הונחו להגיע מחר לעבודה כרגיל”.

גם בעיר צפת הודיעו כי “כל שירותי העירייה ימשיכו לפעול כרגיל ביום המחר.במצב החירום הנוכחי, ומתוך אחריות כלפיכם התושבים – אין לנו את הזכות להשבית את השירות העירוני החיוני. אנו מבינים את החשיבות של שמירה על שגרה, במיוחד עבור ילדינו במערכת החינוך ועבור כלל התושבים הזקוקים לשירותים עירוניים”, אמר ראש העיר.

בניגוד לרשימה הנ”ל, בביה”ח איכילוב הודיעו כי “לאור השביתה המתוכננת מחר במשק ולאור הנחיות הסתדרות העובדים, המרכז הרפואי ת״א איכילוב יפעל במתכונת חלקית כאות הזדהות. בית החולים ימשיך לתת מענה למקרים דחופים או מצבים רפואיים מיוחדים ואנו נפעל תוך שמירה על בריאות מטופלינו. במהלך הערב יתקיימו וועדות חריגים שיקבעו קיום של ניתוחים והליכים מחר על פי דחיפות ונחיצות. תורים והליכים אשר יבוטלו יתואמו מחדש בטווח של עד חודש ימים. ליבנו עם משפחות החטופות והחטופים ואנו כואבים את כאבם ומייחלים לשובם של כלל החטופים הביתה במהרה”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
3 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

השביתה הזאת, זה לתת לסינואר ימח שמו את מה שהוא כל כך רוצה על כפית של זהב שהוא עצמו שוחרר בעיסקת חטופים…

יו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד שהודיע על השבתת המשק מחר (שני) לא ציפה לתגובה כה רחבה של רשויות ומשרדי ממשלה שהודיעו כי לא ישבתו מחר ולא יקחו חלק.

בעיריית חיפה הודיעו הערב כי עובדי עיריית חיפה נדרשים להגיע מחר לעבודה, וכי חופי הרחצה ובית החולים ‘בני ציון יפעלו כרגיל.

“איכילוב יפעל באופן חלקי – כאות הזדהות”.
“הזדהות עם מי? עם ‘החטופים’? עם השמאל וההסתדרות?? או שמא עם החמאס ויחיא סינוואר…?!

כתבות חדשות באתר

השקעה בנדל"ן – השקעה נכונה או טעות אסטרטגית?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

המתקפה החריפה של לשכת רה"מ על גלנט: "איבד את השפיות"
המחבלים פעלו על דעת עצמם: פרטים נוספים על רצח החטופים הי"ד
מזעזע: אושפז באונקולוגית כשנולדה בתו הבכורה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חסימות והפרות סדר בהפגנות השמאל בירושלים; חמישה מפגינים נעצרו
נתניהו עונה לגלנט: "זה יעביר מסר מסוכן לחמאס שרצח חטופינו משתלם"
אל תחמיצו: הסגולה של מרן שר התורה לימי בין הזמנים
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

רשמית: המחבל שביצע את הפיגוע וחוסל שירת במשמר הנשיאותי
עיריות רבות לא מצטרפות לשביתה: "לא נפגע בשירותים לתושבים"
מדהים: מאות האברכים שממשיכים ללמוד  בקביעות גם בימי בין הזמנים!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

סמוטריץ' נגד יו"ר ההסתדרות: "בוחר לייצג את האינטרסים של חמאס"
הציטוטים מהדיון הסוער בקבינט: השרים התנגדו ותקפו את עמדת גלנט

הכתבות המעניינות ביותר

מי שובת ומי לא? כל הפרטים לקראת השביתה מחר במשק
חריג: מילואימניק ניסה לירות בערבי, פספס - וחיפש עוד ערבים לירות עליהם
חזאי 'JDN': טפטופים מחר וקרירות בהרים – מה מחכה לנו?
ההסתדרות הלאומית נגד השביתה: "אויבנו מחככים את ידיהם, לא ניתן לזה יד"
מנכ"ל נמל חיפה העיד: הודחתי כי סירבתי להעסיק את בנו של יו"ר ההסתדרות
יו"ר ההסתדרות הודיע: ממחר שביתה כללית במשק, נתב"ג יושבת
טען עוד כתבות >
3
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture