בטחוני

צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

עימותים עם מחבלים בטול-כרם; צה”ל בבי”ח רנתיסי בו היו חטופים | מתעדכן

הרמטכ”ל בגבול הצפון: “נערכים בצורה חזקה, נביא ביטחון לתושבי הצפון”. צה”ל תקף היום עמדות חיזבאללה לאחר שיגורי טילי נ”ט לעבר ישובי הצפון. מטח לעבר מרכז הארץ, ערי השפלה ועוטף עזה | כתבה מתעדכנת
  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

  • למשפחה אין בית לחזור אליו...

    תוכן מקודם

  • למצוא את האיזון בין חיים לעבודה גם כשזה נראה בלתי אפשרי

    תוכן מקודם

  • ספרייה תורנית מכובדת במינימום כסף - הסוד של האברכים

    תוכן מקודם

  • ספרייה תורנית מכובדת במינימום כסף - הסוד של האברכים

    תוכן מקודם

  • מעוניינים במקצוע מבוקש בלי לוותר על ערכים? כאן מתחילים

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

00:00 – כוחות צה”ל נכנסים לכפר אוריף. במטרה לפוצץ את בית המחבל מוחנאד שחאדה, אחד מהמחבלים שהשתתף בפיגוע בעלי.

play-rounded-fill

play-rounded-fill
פרסום לפי סעיף 27 א’ לחוק זכויות יוצרים

23:49 – מחבל נוסף חוסל בטול-כרם.

23:43 – אזעקות בעוטף עזה.

23:21 – נקבע מותו של המחבל שנורה ע”י כוח צה”ל בטול כרם.

23:12 – עימותים עם כוחות צה”ל בטול כרם.

play-rounded-fill
פרסום לפי סעיף 27 א’ לחוק זכויות יוצרים

23:08 – דיווחים פלסטיניים: צה”ל תוקף כעת בצפון רצועת עזה. לדבריהם יש כבר 7 מחבלים הרוגים.

22:55 – כוחות צה”ל פועלים כעת במחנה טול כרם. הפלסטינים מדווחים על מחבל פצוע ראשון.

כניסת בכוחות לטול כרם.

play-rounded-fill
פרסום לפי סעיף 27 א’ לחוק זכויות יוצרים

22:52 – דובר צה”ל מעדכן: בהמשך להתרעות במרחב הצפון על חדירת כלי טיס עוין, מדובר בזיהוי שווא.

22:34 – אזעקות בצפון (גליל עליון). חשד לחדירת כלי טיס.

21:50 – דובר צה”ל: “הוכחנו כי חמאס החזיק תינוקות חטופים במרתף בית החולים רנטיסי”.

צילום: מתוך סרטון

21:43 – דובר צה”ל: יש בידינו הוכחות כי מחבלי חמאס, חזרו מהטבח בעוטף עזה היישר לבית החולים רנטיסי.

21:38 – דובר צה”ל: נחשוף לעולם כיצד חמאס משתמש בבית החולים רנטיסי. כמו כן יש בידנו מידע שחלק מהחטופים הוחזקו בבית החולים.

21:13 – הרב דוד יוסף שליט”א, בנו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל, הגיע היום למחוז דרום על מנת לחזק ולברך את השוטרים והפצועים שהיו הראשונים שלחמו בגבורה נגד המחבלים וחצצו בגופם בין חוליות של מחבלים מרצחים, לבין אזרחים תמימים למען עם ישראל, ולמען שלומו ובטחונו של הציבור במדינה.

קרדיט: דוברות משטרת ישראל

21:04 – כך נראית ג’אבליה הערב, לאחר תקיפת צה”ל.

play-rounded-fill
פרסום לפי סעיף 27 א’

20:58 – דיווחים פלסטינים: צה”ל תוקף כעת במחנה ג’באליה מצפון לעיר עזה. באזור נשמעים פיצוצים עזים, ונטען כי ישנם עשרות מחבלים הרוגים. כמו כן דיווחים על הפצצות של צה”ל בחאן יונס בדרום ברצועה.

20:57 – חיילי גולני בפרלמנט של עזה.

פרסום לפי סעיף 27 א’

20:55 – לפני זמן קצר, נשמעו אזעקות במספר יישובים ברחבי המועצה. אותרה נפילה אחת בתוך אחד מקיבוצי העוטף. ללא נפגעים בגוף. יש נזק לבית ורכבים במקום.

קרדיט: דוברות והסברה חוף אשקלון

20:29 – משטרת ישראל מטפלת כעת במספר זירות נפילה של רסיסי רקטה בגזרת שפלה ,לא ידוע בשלב זה נפגעים. שוטרי תחנת רמלה וחבלני משטרה של מחוז מרכז פועלים כעת על מנת לבודד זירות נפילות וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור, ללא נפגעים .

20:28 – דוברות מד”א: בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות: צוותי מד”א יצאו לסרוק זירות בהן דווח על נפילות. בשלב זה לא אותרו נפגעים. עדכון במידת הצורך

20:18 – משטרת ישראל מבצעת כעת סריקות נרחבות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחום מחוז ת”א.

20:13 – דוברות מד”א: בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות: צוותי מד”א יצאו לסרוק זירות בהן דווח על נפילות. עדכון במידת הצורך.

20:12 – יירוטים מעל גוש דן.

play-rounded-fill
פרסום לפי סעיף 27 א’ לחוק זכויות יוצרים

20:03 – אזעקות באשקלון ובעוטף עזה.

20:02 – אזעקות בגוש דן והשפלה.

19:51 – הרמטכ״ל בהערכת מצב בפיקוד הצפון: ״אנחנו נערכים בצורה חזקה עם תוכניות פעולה לצפון. המשימה שלנו היא להביא ביטחון. המצב הביטחוני לא יוותר באופן שבו תושבי הצפון לא ירגישו בטוחים לחזור לבתיהם״.

19:50 – דיווחים פלסטינים טוענים כי 140 משאיות סיוע הומניטרי נכנסו היום לעזה.

19:46 – אזעקה בעוטף עזה.

19:44 – דובר צה”ל מפרסם תיעוד של חילוץ פצועים תחת אש. כך נראה חילוץ מוסק של פצוע ע”י לוחמי יחידת 669 • צפו

play-rounded-fill
קרדיט: דובר צה”ל

19:39 – אזעקות בעוטף עזה.

18:24 – משרד הבריאות הפלסטיני: מספר ההרוגים הפלסטינים ברצועה עלה ל 11,360 מאז תחילת המלחמה.

18:14 – דובר צה”ל: כוחות צה”ל תקפו עמדות שיגור ומחבל שלקח חלק בביצוע ירי לעבר שטח ישראל. בנוסף, טנק של צה”ל תקף חוליה שניסתה לשגר טילי נ”ט לעבר מרחב שתולה לפני זמן קצר. במהלך היום מחבלים ירו לעבר מספר מוקדים בגבול הצפון. כוחות צה”ל השיבו בירי ארטילרי לעבר מקור הירי.

play-rounded-fill

17:48 – במהלך היממה האחרונה צה”ל בהכוונת שב”כ חיסלו בתקיפה אווירית את יעקוב עאשור, אחראי מערך הנ”ט בחטיבת חאן יונס בחמאס. עאשור היה מפקד גדוד במערך ולאחר מכן ראש מערך הנ”ט בחטיבת חאן יונס. במסגרת תפקידו לקח חלק בהובלת והכוונת מתווים התקפיים נגד כוחות צה”ל. בנוסף, חוסל מוחמד חמיס דבאבש, מחבל חמאס בכיר ותיק, שימש בין היתר כראש המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס.

17:33 – שר התרבות והספורט מיקי זוהר: “‏המשימה שלנו היא למחוק את החמאס. ‏עם כל הכבוד ללחצים מדיניים, המחויבות שלנו היא קודם כל לתושבי הדרום ואזרחי ישראל ששילמו מחירים כבדים ונוראיים. ‏אנחנו חייבים לנצח במלחמה הזו ולהשיב את החטופים הביתה. ייקח כמה זמן שייקח”.

17:18 – שר החוץ אלי כהן: “אנחנו מזהים כי התחיל לחץ הולך וגובר על ישראל. מעריך שמדובר בחלון זמן של שבועיים-שלושה עד שיחל לחץ בין-לאומי כבד”. להערכת משרד החוץ, לאחר 7 באוקטובר ישראל קיבלה אור ירוק לתגובה צבאית, כעת היא בסופו של הכתום – לפני הרמזור האדום.

17:15 – השר בני גנץ קיים סיור בנגב המערבי, ביקר לוחמים ולוחמות בשטחי הכינוס, בחמ”ל עיריית נתיבות ובקיבוצי העוטף. “אני אומר לאויבינו מדרום וגם מצפון: יומכם הגיע”, אמר גנץ. “אנחנו פועלים בקו הגבול ובעומק השטח בכדי להסיר כל איום”. עוד אמר השר וחבר קבינט המלחמה: “יש רבים שנשארו ביישובים שלא התפנו, אנחנו מחויבים להגן עליהם ולסייע גם כלכלית וכך נעשה. חשוב לי לומר לחברה הישראלית כולה ולבני משפחות החטופים במיוחד – תהיו בטוחים שגם ברגעים אלו אנחנו עושים הכול, צבאית ומדינית כדי להשיב את יקיריכם”.

17:05 – מחבלים ירו טיל נ”ט לעבר מוצב צה”ל סמוך לברעם שבגליל העליון – אין נפגעים. צה”ל מגיב בירי ארטילרי. חיזבאללה קיבל אחריות על הירי, בפעם החמישית מהבוקר.

17:03 – חיזבאללה קיבל אחריות לירי נ”ט נוסף לעבר מוצב של צה”ל בגבול לבנון – קבלת אחריות חמישית מהבוקר.

16:58 – חיזבאללה הודיע על מחבל נוסף משורותיו שנהרג – ה-74 מתחילת המלחמה.

16:37 – ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר ביחידת הסיור המדברית (הגדס”ר הבדואי), ונפגש עם הלוחמים. “מפקדים, יהודים ובדואים, עומדים שכם אל שכם. נלחמו בגבורה ונלחמים עכשיו בגבורה. השותפות שלנו זה העתיד של כולנו מול הפראים האלה”, אמר ללוחמים.
נתניהו התייחס גם לחילופי האש בצפון, ואמר כי “אש תיענה באש הרבה יותר חזקה. שלא ינסו אותנו כי הראנו רק מקצת מהכוח שלנו”, אך ציין כי “אנחנו נחזיר את הביטחון לצפון ואנחנו נחזיר את הביטחון לדרום. אנחנו נחזיר את הביטחון למדינת ישראל, אבל קודם כל בניצחון כאן – החמאס יחוסל”.

16:13 – ראש הסוכנות של אונר״א מדווח כי מלאי הדלק של הארגון אזל לחלוטין.

16:03 – ‏תקיפה ישראלית בכפר יארון בדרום לבנון. צייצני חיזבאללה מדווחים כי עיתונאים היו באזור התקיפה. טרם דווח על נפגעים.

play-rounded-fill

15:25 – גבול לבנון: חילופי אש באזור הר דב, אין נפגעים בקרב כוחותינו. חיזבאללה קיבל אחריות – בפעם הרביעית מהבוקר.

14:42 – מטוסי קרב של צה”ל תקפו לפני זמן קצר מספר תשתיות טרור ואתרים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה, זאת בתגובה לשיגורים ביממה האחרונה – כך נמסר מדובר צה”ל.

14:40 – שוב אזעקות בגליל המערבי, בצה”ל עדכנו לאחר זמן קצר כי מדובר בהתרעות שווא.

14:30 – בלבנון מדווחים על אזרח הרוג וכמה פצועים בתקיפת צה”ל בכפר עינאת’א בדרום לבנון.

play-rounded-fill

14:24 – ספינת סיוע טורקית לעזה: כמעט 500 טון של ציוד סיוע, כולל תרופות, מכשור רפואי, 8 בתי חולים שדה ו-20 אמבולנסים.

play-rounded-fill

צילום: שימוש לפי סעיף 27 א

14:11 – תוצאות תקיפת צה”ל במרכז הכפר עינאת’א בדרום לבנון.

14:00 – הותר לפרסום: אזרח ישראלי נהרג אתמול מירי טיל הנ״ט לאזור דוב״ב בגבול הצפון. האזרח השלישי שנהרג מאש חזבאללה בגבול לבנון מתחילת המלחמה.

13:53 – תיעוד מתקיפת צה”ל בדרום לבנון בשעה זו.

play-rounded-fill
play-rounded-fill

13:28 – דובר צה”ל: בהמשך להתרעות במרחב הצפון וחדירת כלי טיס עוין, מדובר בזיהוי שווא. כמו כן, לפני זמן קצר מחבלים ירו משטח לבנון לעבר מרחב נטועה ולעבר מוצב צה”ל במרחב שתולה. צה”ל תוקף את מקורות הירי.

13:26 – העיתון “אל־אח’באר”: עד כה נהרגו בדרום לבנון קרוב ל-80 ממחבלי חיזבאללה.

13:06 – מד”א: בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות בצפון הארץ: בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים.

13:00 – הציוד שהשאירו מחבלי חמאס שניסו לחדור לישראל בקרקעית הים: עשרות כלי נשק ואמצעי לחימה אותרו במרחב הימי של עוטף עזה על ידי לוחמי היחידה למשימות תת מימיות של זרוע הים, מעל ומתחת למים מתחילת הלחימה. בין אמצעי הלחימה אותרו סירות גומי, חגורות נפץ, מטענים, תחמושת ועוד.

12:59 – אזעקות נוספות בקו העימות בגבול בצפון.

12:55 – ‏מטח רקטות לעבר הקריות ואזור צפת.

12:51 – התראה על חדירת כלי טיס עוין בצפון. התראה לישובים אביבים, אזור תעשייה רמת דלתון, ברעם, ג’ש – גוש חלב, דלתון, יראון, כרם בן זמרה, עלמה, ריחאנייה.

12:20 – במהלך הלילה הכוחות עצרו 36 מבוקשים, החרימו אמצעי לחימה וחומרי הסתה רבים; נאטמו משרדים המשמשים את ארגון הטרור חמאס בחטיבת יהודה.

12:15 – ראש הממשלה הפלסטיני, מוחמד אשתיה, פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו “שמתנגד לחזרתה של הרשות הפלסטינית לעזה ומעוניין להחזיק בכיבוש לזמן ארוך” שמדיניותו תביא אסון על ישראל, “רצועת עזה היא חלק מאדמת פלסטין שנכבשה בשנת 1967 ואנחנו לא זקוקים לרשות מאף אחד כדי לסייע לאנשינו שם”, דברי אשתיה בפתח ישיבת הממשלה ברמאללה הבוקר.

12:10 – ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח”כ יולי אדלשטיין סיימה לפני זמן קצר דיון בנושא ‘חרבות ברזל’ עם ראש המל”ל, צחי הנגבי. הדיון היה חסוי.

ראש המל”ל הציג בפני הוועדה סקירה מקיפה על מטרות הלחימה, היחסים הדיפלומטים, נושא החטופים ותוכניות העבודה להמשך הלחימה.

יו”ר ועדת החוץ והביטחון, ח”כ יולי אדלשטיין: “אנחנו כבר ביכולת ובמצב לחימה אחר לגמרי מימי הלחימה הראשונים וכעת עלינו ליצור סדר נכון ומתודיקה יעילה בגופי הממשל, המגוייסים לטובת ניהול המדינה בעת לחימה. על מנת לוודא רצף תפקודי יעיל, דרוש גוף אחד שיתכלל את כל תפעול הלחימה בכל היבטיה – הבטחוניים, הכלכליים, המדיניים, ההסברתיים והחברתיים. אני מציע כי המל”ל יקבל את המנדט לעשות כן, ואני קורא מכאן לראש הממשלה לפעול במהירות ולהטיל את התפקיד על המל”ל”.

12:05 – תיעוד מתקיפות חיל האוויר בעזה:

play-rounded-fill

צילום: דובר צה”ל

12:01 – דובר משרד הבריאות של עזה, אשרף אל-קידרה, טוען כי טנק ישראלי נמצא כעת בשער בית החולים שיפא. “הטנק נמצא מחוץ לשער מחלקת מרפאות החוץ”, הוא אמר לסוכנות הידיעות רויטרס. רופאים אחרים בבית החולים אמרו: “טנקים ישראליים בתוך המתחם בחצרות של שיפא. יש צלפים בכל הבניינים שבסביבה, אי אפשר לצאת או להיכנס”.

12:00 – כוחות צה”ל ממשיכים להלחם ברצועת עזה. במסגרת הלחימה תקפו כלי טיס של חיל האוויר והכוחות הקרקעיים 4,300 תקיפות, מאות עמדות שיגור נ״ט, כ-300 פירי מנהרות, תקפו כ-3,000 תשתיות טרור מתוכן מעל למאה מבנים ממולכדים ומאות חמ”לים של ארגון הטרור חמאס ומטרות פיקוד ושליטה של ארגון הטרור.

play-rounded-fill

צילום: דובר צה”ל

11:40 – מחבלים משטח לבנון שיגרו טיל נ”ט לעבר מרחב נטועה לפני זמן קצר. צה”ל תוקף בארטילריה את מקורות הירי.

בהמשך להתרעה שהופעלה בערב אל עראמשה, זוהו שיגורי מרגמות מלבנון שחצו לשטח ישראל ונפלו בשטח פתוח. אין נפגעים.

11:30 – ירי נ”ט לעבר נטועה. דיווח על פצועים במקום.

11:15 – עקב הערכת מצב של הצבא, מתבקשים תושבים השוהים במלכיה, יפתח, יראון, ברעם, סאסא, דובב, אביבים ונטועה להיכנס למרחבים מוגנים עד הודעה חדשה.

11:00 – האזעקות בגליל המערבי: זוהו 18 שיגורים לעבר ערב אל-עראמשה, כולם נפלו בשטחים פתוחים. מהבוקר שוגרו לעבר ישראל כ-20 פצמ”רים וטילי נ”ט משטח לבנון.

10:40 – בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות בגזרות שדרות ועוטף עזה: בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים. עדכון במידת הצורך.

10:31 – צבע אדום בערב אל עראמשה, בצפון הארץ.

10:30 – אזעקות בעיר שדרות ובחלק מיישובי העוטף.

09:43 – חודש הירי מרצועת עזה: צבע אדום בעוטף.

09:40 – תיעוד מתקיפות צה”ל בדרום לבנון

play-rounded-fill
09:35 – בהמשך להתרעה שהופעלה במרחב גרנות הגליל, זוהו שני שיגורי מרגמות משטח לבנון שחצו לשטח ישראל ונפלו בשטח פתוח. אין נפגעים. צה”ל תוקף בארטילריה את מקורות הירי.

במהלך הלילה, כוחות צה”ל תקפו חוליית מחבלים חמושה שזוהתה בשטח לבנון במרחב בירנית, זוהתה פגיעה.

09:05 – האזעקות בגליל: זוהו 2 נפילות בשטח פתוח, לא דווח על נפגעים.

09:00 – רשת התקשורת הלבנונית אלמיאדין תסגר בהתאם לתקנות לשעת חירום שאישרה הממשלה, לשם מניעת פגיעה של גוף שידורים זר בביטחון המדינה.

08:50 – אזעקות ביישוב גרנות הגליל.

08:30 – משרד הבריאות העביר 200 מיליון שקלים עבור התמגנות בתי החולים ברחבי הארץ, בנוסף ל-75 מיליון שקלים שהועברו בתחילת המלחמה. במסגרת התוספת התקציבית, כ-47 מיליון שקלים הוקצו עבור התגוננות מידית וכ-228 מיליון שקלים עבור מיזמי התמגנות, אשר נותנים מענה לתוספת מיטות ממוגנות ושמירה על רצף תפקודי.

07:55 – לוחמי צה״ל ממשיכים לסרוק מבנים בצפון רצועת עזה ולאתר אמצעי לחימה רבים- צוות הקרב של חטיבה 401 פשטו על פאתי מחנה ‘שאטי’ ואיתרו כלי נשק, ציוד לחימה ותכניות אופרטיביות של ארגון הטרור חמאס; לוחמי חטיבה 551 איתרו אמצעי לחימה בביתו של בכיר בארגון הג’יהאד האיסלאמי הפלסטיני

play-rounded-fill

צילום: דובר צה”ל

07:30 – הערוץ הלבנוני אל-מיאדין מדווח ממקורותיו כי מצרים נמנעה מלקבל סיוע הומניטרי איראני לעזה אחרי שישראל הביעה התנגדות להכנסתו לרצועה. לפי הדיווח, נשיא איראן ראיסי העלה את סוגיית הסיוע ההומניטרי לעזה בפגישה עם נשיא מצרים א-סיסי בשולי פסגת המנהיגים בריאד בסוף השבוע.

07:15 – בסיס אל-עמר האמריקני, שנמצא מזרחית לעיר דיר א-זור שבסוריה, הותקף בפגזי ארטילריה – בתגובה לתקיפה האמריקנית אמש נגד יעדים של המיליציות הפרו-איראניות במדינה. “התגובה לתקיפה האמריקנית תהיה מהירה על ידי הגברת תקיפות בבסיסים האמריקניים”, אמר מקור לאל-מיאדין, רשת התקשורת המקורבת לחיזבאללה.

07:00 – צה”ל פעל הלילה והבוקר בכמה ערים ומחנות פליטים ביהודה ושומרון, ובהם יריחו, שכם וקלקיליה. הכוחות ביצעו מעצרים של חשודים בפעילות טרור. חילופי אש התפתחו בין צה”ל לבין מחבלים חמושים בכמה מזירות הפעילות.

06:45 – דובר צה”ל מפרסם תמונות חדשות מהמלחמה בעזה:

06:30 – הותר לפרסום: שני לוחמי עוצבת הקומנדו נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה – רס”ן יששכר נתן בן 28 מקריית מלאכי, וסמ”ר איתי שהם בן 21 מראש העין. הודעה נמסרה למשפחותיהם, יהי זכרם ברוך.

בנוסף, דובר צה”ל עדכן כי לוחם מיחידת עוקץ נפצע קשה בקרב אתמול ברצועה.

גורם אמריקני אישר כי ארה”ב הפציצה שני יעדים במזרח סוריה, לא הרחק מגבול עיראק, ומסר כי נפגעו מרכז שליטה ומחסן נשק של המיליציות הפרו-איראניות. לפי דיווחים ערביים, בהפצצות נהרג אדם אחד לפחות, וברשת “פוקס ניוז” נטען כי המספר עומד על שישה עד שבעה. שר ההגנה האמריקני אוסטין אמר כי הנשיא ג’ו ביידן הוא שהורה להוציא לפועל את התקיפות: “אין לנשיא עדיפות עליונה יותר מאשר שמירה על ביטחון החיילים האמריקנים”.

במקביל, עיתון הניו יורק טיימס מדווח כי לאורך השבועות האחרונים סירב ביידן להצעות של הפנטגון לתקיפות קטלניות יותר נגד המיליציות הפרו-איראניות במזרח סוריה מחשש להתלקחות עימות גדול יותר מול איראן.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

כתבות חדשות באתר

מחקרים מוכיחים: הדרך להשקיע בשוק ההון עם אפס סיכונים
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

צה"ל תקף במהלך הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בדרום לבנון • צפו
תושב מזרח ירושלים פגע במספר ניידות משטרה, תועד במצלמות אבטחה ונעצר
חשיפה: גדולי הדור נגד בג"ץ זה הזמן לצאת למלחמה וביחד מנצחים • צפו
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

מהפך דרמטי בבחירות בבריטניה: מפלגת הלייבור חוזרת לשלטון לאחר 14 שנים
לאחר הסרת הצו: כל הפרטים על מעצר האזרחים החשודים בהריגת מחבל נוח'בה
לראשונה • סכום ההלוואות של הגמ"ח המרכזי חצה את סך 3.2 מיליארד ₪ שניתנו לציבור המחותנים
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

סקר דרמטי: רוב הציבור תומך בהדחת היועמ"שית גלי בהרב מיארה מתפקידה
"יפה השעה להזהיר את העם"; ההתראה הנואשת של הקצינה שלא זכתה לקשב
קְנַאקֶדִיג, עוצמתי - חודש הספר תשפ"ד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בשבת מזג אוויר רגיל לעונה, בשבוע הבא הטמפרטורות יעלו; התחזית המלאה • האזינו
משלחת המשא ומתן תצא בראשות ראש המוסד; נתניהו שוחח עם ביידן

הכתבות המעניינות ביותר

זה לא אני, זה הוא | ככל שמקבלי ההחלטות זוטרים יותר, משפיעים יותר. מי שולט בעצם?
המשפחה מתחננת: התפללו לרפואת האברך שמורדם ומונשם בעקבות התאונה הקשה
עימות מנצח - בין דרג פוליטי לצבאי / פרשנות
קיפקעס | הסלמה ספרדית ופרגמטיות אשכנזית, מגעים עם המרכז-ימין, ואלימות בהלוויה
ערב יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש: מעל רבבה בהתוועדות ענק בתל אביב
נתניהו באיום מבור חיה"א: "מול לבנון קבענו עיקרון - מי שפוגע בנו דמו בראשו" • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

 מסך 2024-07-04 222823
קיפקעס | הסלמה ספרדית ופרגמטיות אשכנזית, מגעים עם המרכז-ימין, ואלימות בהלוויה
WhatsApp Image 2024-07-02 at 23.56
"סופרים גופות מחבלים": כתב 'JDN' בסיור נדיר ב'עיר המנהרות' - רפיח | מיוחד
WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
החטיפה, הבהלה והפעלול • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע
 מסך 2024-06-27 221403
קיפקעס | התיעודים המיוחדים מהמסע, הסיומים בעזה והפוזה של בן גביר

חדש באתר

.
צה"ל תקף במהלך הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בדרום לבנון • צפו
WhatsApp Image 2024-07-04 at 16.44
תושב מזרח ירושלים פגע במספר ניידות משטרה, תועד במצלמות אבטחה ונעצר
MergedImages (22) (1)
זה לא אני, זה הוא | ככל שמקבלי ההחלטות זוטרים יותר, משפיעים יותר. מי שולט בעצם?
.
מהפך דרמטי בבחירות בבריטניה: מפלגת הלייבור חוזרת לשלטון לאחר 14 שנים

גלריות

 דן ביתר הכנסת ס''ת הרב יחזקאל טאוב (24)
ביתר: הכנסת ספר תורה וסיום הש"ס בהילולת בעל הנחלת דן ממודז'יץ זצוק"ל
'ניץ במאנסי חנוכת הבית וש''ב (59)
מאנסי: חנוכת ביהמ"ד ויז'ניץ ושבע ברכות לנין האדמו"ר
''ת דברי יחזקאל בית שמש חומש סעודה (2)
יָבוֹאוּ טְהוֹרִים • מסיבת חומש בת"ת 'דברי יחזקאל' על טהרת הקודש בבית שמש
 - פינסק קארלין חתונה (39)
שמחת החתונה בחצרות סאסוב - פינסק קארלין

עיתוני היום

%D7%93%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9-1536x1024-2-768x512
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture