וידאו

צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

הזוי: כתב אישום נגד חכ”ל בן ארי, הסיבה – אמר שהערבים הם “אומה רצחנית”

לאחר שנים ארוכות של חקירות הגישה הפרקליטות כתב אישום על הסתה לגזענות נגד ח”כ לשעבר מיכאל בן ארי בשל פרסומים אותם כתב נגד הטרור הערבי אותו כינה “מעשים של אומה רצחנית” • “האישום הוא כתם על הדמוקרטיה הישראלית”
  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • פותחים ספר מידי פעם? זה מה שאתם חייבים לדעת

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

play-rounded-fill

פרקליטות מחוז מרכז הגיש היום (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא, על הסתה לגזענות נגד ח”כ לשעבר מיכאל בן ארי בשל פרסומים אותם כתב נגד הטרור הערבי. כתב האישום מגיע לאחר עינוי דין של שש שנים בהן נחקר בן ארי על שלל פרסומים ברשת החברתית טוויטר ובמקומות נוספים בהם יצא כנגד הטרור הערבי והדגיש את הצורך להילחם בו. לכתב האישום צורף אישור של היועמ”ש גלי בהרב – מיארה אשר מאשר את הגשת כתב האישום.

בין הפרסומים המופיעים בכתב האישום, התייחסות של בן ארי לגזר הדין לרוצח הנערה אורי אנסבכר הי”ד, תגובה לבלוגרית ערבית ששיבחה את הפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים בו נרצחו שישה יהודים, התייחסות ללינץ’ הקשה ברמאללה ופרסום על רופא ערבי שחילק ממתקים למחבל שדקר את אליהו דהן בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים. בכתב האישום מציינת הפרקליטות כי במקרים אלו הגיב בן ארי וכתב בן ארי כי הערבים הם “אומה רצחנית”.

חכ”ל ד”ר מיכאל בן ארי מסר: “שש שנים הפרקליטות רודפת אחרי, מיוני 2018, וכעת סוף סוף יש כתב אישום. אני הולך למסגר את כתב האישום ולתלות אותו בחדר העבודה שלי. כתב האישום הזה מוכיח עד כמה הזהרתי והתרעתי ואמרתי שוב ושוב – שריפה, שריפה שהולכת לשרוף את כולנו. מה עשו לי בתגובה? רדפו אותי, פסלו אותי מלרוץ לכנסת, טענו שיש “מסה קריטית של ראיות” להוכיח שאני כביכול גזען. הזהרתי מפני שומר החומות, הזהרתי מפני השביעי לאוקטובר בצורה הכי מפורשת, כל החומרים האלה נמצאים בכתב האישום נגדי”.

בן ארי הוסיף: “אני הולך למשפט הזה בגו זקוף, ואני הולך להגיד בצורה הברורה ביותר – מילאתי את חובתי. אני מעדיף שבית המשפט ירשיע אותי אלף פעם מאשר שירשיעו אותי אלה שיכולתי להציל ולא הצלתי. צריך להרשיע אותי על זה שלא זעקתי מספיק. אין דו קיום, יש לנו עסק עם אומה רצחנית, זה הלב של כתב האישום. אני הולך לומר בבית המשפט – אמת דיברתי, את חובתי עשיתי, “צופה נתתיך לבית ישראל”. לא יכולתי לשתוק, אסור היה לי לשתוק. הניסיון שלכם להשתיק אותי הוא שיתוף פעולה עם האויב – לא פחות”.

עו”ד משה פולסקי מחוננו מסר: “כתב האישום הינו כתם על הדמוקרטיה הישראלית, בושה וחרפה. ההתנהלות של הפרקליטות שבמקום לרדוף אחר המפגעים והמרצחים בוחרת להגיש כתב אישום נגד ד”ר בן ארי אשר התריע במשך שנים כחוזה בשער על כל הסכנות הצפיות לאזרחי ישראל מכל הסובבים אותם. בן ארי הזהיר כבר לפני שנים מכל מהטרור בעזה ובתוך תחומי המדינה. הפרקליטות בוחרת לירות בשליח במקום להעמיד לדין את כל המפגעים. אילו הייתה לנו פרקליטות אמיצה אשר עושה כהלכה את תפקידה הם היו נותנים לו צל”ש. מדובר באדם שמשך שנים התריע, לא הסית, כנגד האלימות המופנית כלפי אזרחי ישראל מצד השכנים הערבים. מבלי להיכנס להגדרות מהי “אומה רצחנית”, את התוצאות ראינו בשביעי לאוקטובר. אחרי עינוי דין של למעלה מחמש שנים מגישים כתב אישום? בושה וחרפה”.

עו”ד ציון אמיר הוסיף: “כתב האישום מופרך ואנו ננהל מאבק משפטי נוקב להוכיח כי לא מדובר בהסתה אלא בינסיון השתקה של חכ״ל מיכאל בן ארי, אשר כמו כל אזרח שמורה לו הזכות לחופש ביטוי ולהבעת דעה ובוודאי כזו שאין לא גזענות ולא הסתה לה. יש לתמוה דווקא בימים אלה ועל רקע הסתה חמורה לפגיעה בנבחרי ציבור שאינה מקבלת טיפול מדוע מחליטים להגיש כתב אישום שנים רבות אחרי תחילת החקירה”.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: “כתב האישום שהגישה היועמ”שית נגד ד”ר מיכאל בן ארי הוא עוד אות קלון עבורה, אחד מיני רבים. היועמ”שית לא הגישה כתב אישום נגד חבר הכנסת אחמד טיבי שטען כי חמאס הוא ארגון לגיטימי, ולא נגד איימן עודה ששיבח את חיזבאללה, ומנגד כאמור מגישה כתב אישום נגד ד”ר בן ארי, אוהב ישראל גדול שילדיו לוחמים כעת בצה”ל. לא צריך להסכים עם בן ארי, כדי להבין שמדובר ברדיפה פוליטית של אותה יועמ”שית שעומדת בראשה של פרקליטות שרוצה לפתוח נגדי בחקירה פלילית על “הסתה נגד תושבי עזה”, ושהורתה על חקירה נגד גיבורים שנלחמו במרצחי נוח’בה בשבעה באוקטובר”.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
10 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

ככל שהדברים שהוא אומר, יותר צודקים, כך זה יותר מקומם נגדו את מערכת המשפט השמאלני! ראה הוזהרת! ואני הקטן טוען שמגיע לו “כתב אישום” על זה שהוא מכנה את הערבים בכינויים עדינים מדי…………חזק ואמץ! אתה תצא זכאי בעזרת ה”. אין עוד מלבדו!

השם עמך מיכאל היקר

השם עמך מיכאל היקר

השם עמך מיכאל היקר

אלוף! עצמה יהודית של פעם כמה אנחנו מתגעגעים.. איזה אמת, איזו בהירות

כתב אישום מערכאות העכו”ם אמנם לא רלוונטי לנו כיהודים שמאמינים בתורת משה, אבל אני מקווה מאוד בשביל בן ארי ובן גביר ושאר האנשים ההזויים שלא יהיה להם “כתב אישום” מבי”ד של מעלה כרודפים, עם ההנהגות והביטויים המופקרים שלהם שמתגרים סתם כך באומות. (כן, אני יודע שעכשיו תגידו לי שתכלס’ הוא צדק והגיע טבח שמחת תורה, וע”ז יש להשיב שא. אין לדעת כמה מההנהגות של הזויים כמוהו אכן הביאו עלינו את המחבלים הרוצחים, ב. הביטויים הכוללים שלו נגד ערבים היו בלי פופרציות לטבח הנורא שביצעו בנו הערבים המרצחים)
ואסיים בציטוט ממו”ר הגר”ד כהן שליט”א “שבן גביר הוא המחלל שם שמים הכי גדול שקיים היום, והוא רודף יהודים בהנהגות שלו”.

חזק ואמץ ד”ר מיכאל בן ארי

אל תירא העם איתך

הערבים הם אומה רצחנית

אתה צדיק

פשוט הזוי,מערכת משפט שמוכיחה יום יום שעה שעה את ריקבונה,ראו פיגוע דריסה אתמול ,על ידי מי??כמובן מוסלמים,אטו שבעה באוקטובר,על ידי מי כמובן מוסלמים,רק מערכת רקובה,מעלימה חיילים בצווי איסור פירסום כמו הק.ג.ב.רק מערכת רקובה,עוצרת אישה שאומרת משפטים בושה,ללא אלימות,רק מערכת משפט רקובה מגבה כאוס ואנרכיה ברחובות ומגישה כתב אישום למי שאומר את האמת לגבי האיסלאם,אך מעלימה עיין כשיש קריאות לרצח ראש ממשלה והכל בכאילו דמוקרטיה.לא דמוקרטיה ולא נעליים ,מערכת מושחתת ורקובה

כתבות חדשות באתר

בלידת הבת גילו את המחלה: התינוקת של מרת מיטל אדרעי ע"ה בוכה לאמא
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

חשד לאירוע ביטחוני באילת: כוחות יס"מ, מג"ב ומשטרה הוקפצו לזירה
הזוי: תושב אילת התחזה ללוחם ביחידה מיוחדת ובזז בתים בקריית שמונה • צפו
הוא בקושי יודע לקרוא וכבר אומר קדיש על אביו 
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

בושה וחרפה: קיצונים תקפו קציני צה"ל בבני ברק וקראו לעברם קריאת נאצה • צפו
"הוא קפץ עלי מפינה חשוכה כשהוא אוחז בסכין": מחבל דקר לוחם מג"ב וחוסל • צפו
בצל המלחמה, מדריך נדל"ן עדכני: "כך תכפילו את כספכם באמצעות קרקע"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

פיקוד מרכז של ארה"ב: השמדנו 5 כטב"מים של החות'ים; ספינות הותקפו בים האדום
ביממה האחרונה: 40 תקיפות של חיל האוויר; קרבות וחיסול מחבלים ברפיח • צפו
טרגדיה נוראה בטבריה: 8 יתומים של הרב רחמים כדורי זצ"ל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

פריצת דרך במגעים לקידום חוק הגיוס? המסר של יו"ר ועדת חו"ב: הכל נקבע כאן
האיש העשיר בעולם מתייצב לצד טראמפ; יעביר מדי חודש 45 מיליון דולר לקמפיין

הכתבות המעניינות ביותר

בשורה טובה בעולם התורה • התגלות אור חדש מתורת מרן המהר"ם שיק זי"ע
הרמב”ם היומי • הלכות כלי המקדש והעובדים בו פרק ג׳ • צפו
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
התרגשות בבאיאן: לאחר ברכת 'הגומל' בשבת - הרבי המריא לחתונת נכדו בלונדון
בערב אחד: האדמו"ר הגיע לבית הנגיד, וגויסו 15 מיליון שקלים להקמת ביהמ"ד הענק
בתום השלושים: העליה לציון זקן המשגיחים הגר"א פולק זצ"ל
טען עוד כתבות >
10
0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture